Oliko wtc inside job?

Anonyymi

Silläkö maailma taantui nykyiseen pellemaailmaan kun valhe otettiin osaksi todellisuutta kymmeniä vuosia sitten?

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja JFK-salaliitosta se lähti poikimaan, ei ikinä syyllisiä ilmi..

      • Anonyymi

        Muslimit?


    • Anonyymi

      Kyllä. Juuri noin. Toimi kenraaliharjoituksena kuinka valjastaa koko maailma talutusnuoraan. Aiempia harjoituksia oli "Öljykriisi", "Terrorismi", "Ilmastonmuutos", ja nyt "Korona".

      Yhteistä noille kaikille on, että koko maailman kaikki kansat pyritään saada samaa peikkoa pelkäämään yhtä aikaa.

      Sitten tulee aina "pelastava enkeli", joka rajoaa "rokotteen" jolla kaikki ongelmat saadaan ratkastuksi, ja taas elämä hymyilee.

      Elämä ei hymyile, jos et alistu tuohon "pelastavan enkelin" ehtoihin.

      • Anonyymi

        Ja ne ehdot nähdäksesi ovat---------------??


      • Anonyymi

        Lisäät suuhuni sanoja joita en ole väittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ne ehdot nähdäksesi ovat---------------??

        Öljykriisin muistat 1970 luvulta.

        Painostusta painostusta painostusta. Myöhemmin ilmeni ettei öljy mihinkään ollut loppumassa kuten ensin tekaistuin ennusteinsa esittivät. Taisvat ensin väittää ettei öljyä riitä edes vuoteen 2000 asti.

        Terrorismi:

        Colin Powell: "Kansakunnat jotka eivät ole meidän puolellamme, ovat meitä vastaan".
        Näin valtuuttivat itsensä mennä lähi-itään öljynhakuun (varastamaan) koko maailman siunauksella.

        Ilmastonmuutos:

        Painostusta painostusta painostusta.
        Kansakuntia peloteltiin mannerjäätiköiden sulamisella, ja merenpinnan nousemisella.
        Myöhemmin paljastui, että sulamiset oli kuvattu kevätjäiden lähtöä kuvaten, ja kaikki jäätyi talven tullen takaisin.

        Korona:

        Painostusta, tekaistujen ja vääristeltyjen lukujen esitystä samoin kuin ennenkin aikaisempien itse luotujen "kriisien" kanssa.

        Ehdot takana ovat aina RAHA, ja kenen taskuihin, sitä voitkin miettiä hiljaa itseksesi.
        Sen voi kuitenkin hölmömpikin havaita, että mitkään pienvaltiot eivät ole jaolla.
        Pienvaltiot ovat aina maksajina kansakuntien pienintäkin kansalaista myöten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäät suuhuni sanoja joita en ole väittänyt.

        Anonyymi
        02.05.2021 14:11

        Vastasin aloitukseen, en näille jotka muslimeista puhuu


    • Anonyymi

      Kaikkien kriisien väliin maktuu vielä myös lintuifluenssa ja sikainfluenssa. Kaikki olivat huuhaata, joidenka avulla on harjoiteltu tätä varsinaista suurhuijausta varten.
      Katsellaan kuinka esimerkiksi testaamatonta rokotetta ottaneet, oikeammin ottamaan houkutellut (edes THL Nohynek ei rokotetta itse ota. Verukkeita löytyy) saavat seuraavan viiden vuoden aikana syövän.
      Katsotaan tuleeko syöpälukujen räjähtävä kasvu seuraavan viiden vuoden aikana, ja tietenkin selitetään ettei nämä rokotteet ole tietenkään mitenkään syy räjähtäneisiin syöpälukuihin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe