Onko parisuhteessa raiskaus ja miten toimiin?

Anonyymi

Olen 19v nainen ja minun poikaystävä on 22v.Yleensä me harrestetaan seksiä ilman yhdyntää ja ollaan yhdessä 2 vuotta. Yhdyntää olemme harrastsneet vain kaksi kerta, se ensimmäinen kerta meni hyvin, mutta toisen kerta oli jotenkin pelottava. Poika kysyi minua ensin hslustko yhdyntää ja minä vastasin kyllä ja olen itse mennyt hänen kanssa kotiin. Olen myös itse poistanut minun vaatteita ja olen auttanut häntä nauttimaan. Sitten kun yhdyntää alkaa, minua sattui pahasti ja en halunnut jatkaa. Jos mitä sanoisin poikaystävälleni, hän suostuu, mutta hän ei suostuu kun kerron en halua enää. Siis kertokaa minulle onko tämä raskaus? Mitä teen? Poika on myös pyytänyt minulta anteeksi

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unohdin myös kertoa että hän lopetti vasta sitten kun hänen sukupuolen vettä tuli, eikä silloin kun halusin lopetta

• Anonyymi

Onnea perheenlisäyksen johdosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eronnut Kirsi Alm-Siira vitsailee "jäätävistä silmäpusseista" - Yöllinen valvottaja on tässä!

OMG, nyt on kyllä söpö yöllinen valvottaja. Kummatkin on kyllä aikamoisia nappisilmiä täytyy sanoa: https://www.suomi24.fi/viihde/eronnut-kirsi-alm-si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      4393
    Aihe