Miksi karavaanarit lähtevät ruuhka aikaan

Tuota olen aina ihmetellyt. Miksi eivät esim. aamuyöllä? Eihän heillä ole mitään väliä koska he ovat liikenteessä. Silloin olisi vähän autoja liikenteessä ja silloin voi myös ohittaa karavaanarin. Ei karavaanarilla ole mihinkään kiire on sama koska saapuu sinne kohteeseen. Meillä muilla ei ole ja meillä on myös kiire.

OTTAKAA KARAVAANARIT ME MUUT HUOMIOON!!!!

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älkää vastatko enää tälle tyhmälle työttömälle.

• Anonyymi

Samaa mieltä, järki on jättänyt tuon aloittajan .

• Älä vaan sano, että olen sinun takanasi se toinen auto. En vaan siellä jonossa 2 km päässä oleva auto sinun karavanarin takana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, järki on jättänyt tuon aloittajan .

Juu, kyseessä on tyypillinen kiihkouskovainen, jolle on turha kertoa mitään faktapohjaista tietoa tai elämän tosiasioita. Vain minä-minä ja minun uskomukseni ovat oikeita, muut vääräuskoisia. Tämä pätee myös niinkin arkisiin asioihin kuin liikenne.

Keskittyköön rauhassa pyhiin kirjoituksiinsa ja etsiköön sielä vastausta omaan karavaanikateuteensa tai mikä pinttymä se sitten lieneekään.

• Anonyymi

Todella huono provo! Yritä nyt sairas keksiä parempi.

• Ottaako päähän (vituttaako) kun karavaanareita aivan aiheesta arvostellaan????

• Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

Ottaako päähän (vituttaako) kun karavaanareita aivan aiheesta arvostellaan????

Ihan vapaasti saat arvostella, ei haittaa pätkääkään, tiellä tavataan, mulla ei ole ikinä liikenteessä kiire, enkä väistä pientareelle enkä P-paikalle.
        Ylämäkeen joskus kiihdytän joskus hidastan, hyvän ohituspaikan tullen nostan nopeutta ja siirryn ajamaan lähemmäs keskiviivaa. En väistä motarilla rampilta tulijoita, se ei ole minun velvollisuus. Hyvin usein valtaan P-paikalle pöydän ja leiriydynkin pitemmäksi ajaksi asuntoautollani pöydän viereen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vapaasti saat arvostella, ei haittaa pätkääkään, tiellä tavataan, mulla ei ole ikinä liikenteessä kiire, enkä väistä pientareelle enkä P-paikalle.
        Ylämäkeen joskus kiihdytän joskus hidastan, hyvän ohituspaikan tullen nostan nopeutta ja siirryn ajamaan lähemmäs keskiviivaa. En väistä motarilla rampilta tulijoita, se ei ole minun velvollisuus. Hyvin usein valtaan P-paikalle pöydän ja leiriydynkin pitemmäksi ajaksi asuntoautollani pöydän viereen.

Sama juttu, kyllä nämä tyhmät kirjoitukset aiheuttaa juuri sen, että kaikki perässä tulevat on apina artoja.... valitettavasti. Mutta edessä on tilaa ja vapaata kaistaa kun liikutaan. Ihan niin kuin olisi yksin liikkeellä kun ei ole ketään edessä.

• Anonyymi

Ihan siksi lähden ruuhka-aikaan liikkeelle että saan naureskella kun Artot hiiltyy takanani😂

• Anonyymi

Joo minä myös haluan olla asuntovaunulla ja autolla ajelemassa just ruuhka-aikaan, toivoen että nää ajo taidottomat pösilöt ois siellä takana.

• Anonyymi

Sinä et tiedä kenenkään kiireistä yhtään mitään. Miksi itse lähdet liikkeelle ruuhka-aikaan, kun ruuhka-aikojen ulkopuolella ja varsinkin asmuöisin on hyvin tilaa kaahailla.

Yritä nyt vain ymmärtää, että liikkeellä on muitakin ja opetella edes alkeellisimmat käytöstavat ja muiden huomioiminen liikentteessä.

Taitat olla melkoisen tyhmä, kun jaksat tuota samaa jankuttaa, vaikka jo useilka kymmenillä kirjoituksilla on sinulle kerrottu selvästi, miten oppisit selviytymään hermojasi menettämättä liikenteessä. Koskaan ei tule sellaista tilannetta, että maatiet olisivat vain varattu sinun käyttöösi. Usko jo hyvä poju tämä fakta.

• Anonyymi

Eiköhän siihen ole yksi selkeä syy: Leirintäalueilla on yörauha eikä sieltä lähdetä matkaa jatkamaan keskellä yötä toisten yöunia keskeyttäen ja häiriköiden!
      Tämä on ihan sitä logiikkaa, joka aloittajalta puuttuu! Provoillessakin voi käyttää järkeä, sillä tuollaiset provot ei oikein nauratakaan.

• Anonyymi

En ole karavaanari mutta retkipakun ajaja ja ajan aina 80-90km/h koska polttoainetta menee vähiten.Hallituksen vika kun hinnat niin kalliita ja jos olisi puolet ajaisin kyllä minäkin ja lijaa aina.

• Anonyymi
      UUSI

Nukun aamuyöllä ja jos lähden silloin en voi olla tientukkona näille väärällä lääkityksellä oleville arto777 kuskeille.

• Anonyymi
      UUSI

Käykää allekirjoittamassa kansalaisaloite polttoaineveron alentamisesta kansalaisaloite sivustolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aikapommi räjähti BB-talossa - Ikävä "leikki" teki tehtävänsä - Nina Mikkonen häätöäänestykseen

Voi ei, nyt kävi yksinhuoltajalle köpelösti… Mitä mieltä, pitäisikö Mikkosen jo tippua BB-talosta? https://www.suomi24.fi/viihde/aikapommi-rajahti-bb-
      Big Brother
      31
      3873
    2. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      174
      3501
    Aihe