Miksi karavaanarit lähtevät ruuhka aikaan

Tuota olen aina ihmetellyt. Miksi eivät esim. aamuyöllä? Eihän heillä ole mitään väliä koska he ovat liikenteessä. Silloin olisi vähän autoja liikenteessä ja silloin voi myös ohittaa karavaanarin. Ei karavaanarilla ole mihinkään kiire on sama koska saapuu sinne kohteeseen. Meillä muilla ei ole ja meillä on myös kiire.


OTTAKAA KARAVAANARIT ME MUUT HUOMIOON!!!!

55

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älkää vastatko enää tälle tyhmälle työttömälle.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, järki on jättänyt tuon aloittajan .


      • Älä vaan sano, että olen sinun takanasi se toinen auto. En vaan siellä jonossa 2 km päässä oleva auto sinun karavanarin takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, järki on jättänyt tuon aloittajan .

        Juu, kyseessä on tyypillinen kiihkouskovainen, jolle on turha kertoa mitään faktapohjaista tietoa tai elämän tosiasioita. Vain minä-minä ja minun uskomukseni ovat oikeita, muut vääräuskoisia. Tämä pätee myös niinkin arkisiin asioihin kuin liikenne.

        Keskittyköön rauhassa pyhiin kirjoituksiinsa ja etsiköön sielä vastausta omaan karavaanikateuteensa tai mikä pinttymä se sitten lieneekään.


      • Anonyymi

        En ole työtön ja ole viisas paljon viisaampi kuin te tyhmät karavaanarit


    • Anonyymi

      Todella huono provo! Yritä nyt sairas keksiä parempi.

      • Ottaako päähän (vituttaako) kun karavaanareita aivan aiheesta arvostellaan????


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Ottaako päähän (vituttaako) kun karavaanareita aivan aiheesta arvostellaan????

        Ihan vapaasti saat arvostella, ei haittaa pätkääkään, tiellä tavataan, mulla ei ole ikinä liikenteessä kiire, enkä väistä pientareelle enkä P-paikalle.
        Ylämäkeen joskus kiihdytän joskus hidastan, hyvän ohituspaikan tullen nostan nopeutta ja siirryn ajamaan lähemmäs keskiviivaa. En väistä motarilla rampilta tulijoita, se ei ole minun velvollisuus. Hyvin usein valtaan P-paikalle pöydän ja leiriydynkin pitemmäksi ajaksi asuntoautollani pöydän viereen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vapaasti saat arvostella, ei haittaa pätkääkään, tiellä tavataan, mulla ei ole ikinä liikenteessä kiire, enkä väistä pientareelle enkä P-paikalle.
        Ylämäkeen joskus kiihdytän joskus hidastan, hyvän ohituspaikan tullen nostan nopeutta ja siirryn ajamaan lähemmäs keskiviivaa. En väistä motarilla rampilta tulijoita, se ei ole minun velvollisuus. Hyvin usein valtaan P-paikalle pöydän ja leiriydynkin pitemmäksi ajaksi asuntoautollani pöydän viereen.

        Sama juttu, kyllä nämä tyhmät kirjoitukset aiheuttaa juuri sen, että kaikki perässä tulevat on apina artoja.... valitettavasti. Mutta edessä on tilaa ja vapaata kaistaa kun liikutaan. Ihan niin kuin olisi yksin liikkeellä kun ei ole ketään edessä.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Ottaako päähän (vituttaako) kun karavaanareita aivan aiheesta arvostellaan????

        Minua saa täällä laravaanarina arvostella ja vaikkapa haukkua miten lystää, ei haittaa, minä vaan mennä posottelen.
        Minä kun oon vähän tyhmä mutta ei se minua haittaa. Hyvä kun löytyy viisaampia ihmisiä kuin mitä minä olen.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Ottaako päähän (vituttaako) kun karavaanareita aivan aiheesta arvostellaan????

        Ettei vaan itseäsi vituta ja pahasti kun täällä häiriköit. Mee hoitoon hyvä mies tai osta asuntovaunu niin alkaa helpottamaan


    • Anonyymi

      Ihan siksi lähden ruuhka-aikaan liikkeelle että saan naureskella kun Artot hiiltyy takanani😂

      • Anonyymi

        Joo minä myös haluan olla asuntovaunulla ja autolla ajelemassa just ruuhka-aikaan, toivoen että nää ajo taidottomat pösilöt ois siellä takana.


    • Anonyymi

      Sinä et tiedä kenenkään kiireistä yhtään mitään. Miksi itse lähdet liikkeelle ruuhka-aikaan, kun ruuhka-aikojen ulkopuolella ja varsinkin asmuöisin on hyvin tilaa kaahailla.

      Yritä nyt vain ymmärtää, että liikkeellä on muitakin ja opetella edes alkeellisimmat käytöstavat ja muiden huomioiminen liikentteessä.

      Taitat olla melkoisen tyhmä, kun jaksat tuota samaa jankuttaa, vaikka jo useilka kymmenillä kirjoituksilla on sinulle kerrottu selvästi, miten oppisit selviytymään hermojasi menettämättä liikenteessä. Koskaan ei tule sellaista tilannetta, että maatiet olisivat vain varattu sinun käyttöösi. Usko jo hyvä poju tämä fakta.

    • Anonyymi

      Eiköhän siihen ole yksi selkeä syy: Leirintäalueilla on yörauha eikä sieltä lähdetä matkaa jatkamaan keskellä yötä toisten yöunia keskeyttäen ja häiriköiden!
      Tämä on ihan sitä logiikkaa, joka aloittajalta puuttuu! Provoillessakin voi käyttää järkeä, sillä tuollaiset provot ei oikein nauratakaan.

      • Anonyymi

        No karavaanari on töissä perjantainakin muiden ihmisten tapaan klo 16 asti ja
        lähtee liikkeelle sen jälkeen eväiden oston hidastamana.


    • Anonyymi

      En ole karavaanari mutta retkipakun ajaja ja ajan aina 80-90km/h koska polttoainetta menee vähiten.Hallituksen vika kun hinnat niin kalliita ja jos olisi puolet ajaisin kyllä minäkin ja lijaa aina.

    • Anonyymi

      Nukun aamuyöllä ja jos lähden silloin en voi olla tientukkona näille väärällä lääkityksellä oleville arto777 kuskeille.

    • Anonyymi

      Mikset sinä aja yöaikaan. Ei sun ole pakko kaahata päivällä, jolloin karavaanarit liikkuu. On sulla aikaa muuloinkin.

    • Anonyymi

      Annetaan arton kirjoitella yksikseen ei tää muuten lopu.

    • Anonyymi

      Se on nääs se vapaus kun voi lähteä ihan milloin vaan vaikka ruuhka.aikana.
      Ei ole töistä eikä työajoista huolta kun voi lähteä milloin vaan.
      Karavaanari on vapaa kulkemaan,. Suorittakaa työmatkat rauhallisesti jotka käytte vielä töissä. Kannattaa käyttää työaikaliukumia, ettette häiritse vapaa-ajan liikkumista.

    • Anonyymi

      Karavaanarimerkin saa ,kun osaa vetää tarpeeksi pitkää letkaa ja olla katsomatta
      peileihin. Ajoin tänään n. 300km matkan ja karavaanarien vetämiä letkoja oli ainakin 30.
      Jos ollaan lomalla niin pitääkö prkle olla tukkona muille😳. Autokoulu on tainnut
      tulla suoritettua kirjekurssilla…

      • Anonyymi

        Onpa hermot männeet ja järkikin lähtenyt päästä !


      • Anonyymi

        Ei tarvinnut edes sitä kirjekurssia. Pikku e tuli ihan rahalla ostaen vuonna -96 . Jihaa !


      • Anonyymi

        Ei auta ku hankkia kärry niin saat ajella rauhassa muitten kans.

        EI ne karavaanit niitä letkoja tee vaan perään jäävät autot..
        Rekat siellä menee kans samaa vauhtia. Se liikenne ei kulkis yhtää mihinkää jos kaikki väistelis p-paikalle

        Niin kauan ku valtiolla ei ole rahaa tehä omaa kaistaa näille prinsessoille niin tähän on tyydyttävä.

        autokoulu provo oli turha


      • Anonyymi

        Opettele ohittamaan. Todella tyhmää ajaa jonkun perässä 300km ja menettää olemattoman järkensä. Oma vika kun et esim mennyt johonkin parkkiin vaikka kahville. Kun on noin tyhmä ja viitsii vielä täällä sen tunnustaa niin voisi siirtyä joukkokuljetuksiin.


      • Anonyymi

        Vanha kirjoitus mutta sen merkin saa kun liittyy karavaanareihin.


    • Anonyymi

      Painaako Leasingmaksut päälle kun kiire oli.

    • Anonyymi

      Jotkun on sitä mieltä että tie tyhjäksi kun minä olen liikenteessä ja minulla on kiire .

    • Anonyymi

      Ihmettele sinä Arto vaan muiden kulkemisia. Voit välillä pysähtyä levähdysalueelle ja ihmetellä asiaa oikein isosti, niin ei ala ahdistamaan tiellä.
      Vihjeenä voin kertoa, että karavaanarit on silloin liikenteessä. kun heillä on oikein roimasti sitä vapaa-aikaa. Tämä toteutuu erityisesti kesällä lomakautena ja jos ei itse jouda vetelemään vaunua, niin voi lainata sitä naapurille, niin tulee samalla käytettyä kalustoa riittävän tehokkaasti .
      Jos joku henkilöautolla ajava ei kykene ohittamaan vaunuyhdistelmää, niin vika ei ole tien päällä liikkuvissa vaan korvien välisessä puutteellisessa kapasiteetissa.

      • Anonyymi

        Terkkuja vaan sinne ilmastoimattomaan pahvilaatikkoon.


    • Anonyymi

      Taitaa olla klo 15 leirintäalueiden ulosheittoaika.

    • Anonyymi

      Karavaanarit lähtee liikkeelle päivällä koska leirintäalueella pitää maksettu paikka olla tyhjä yleensä klo. 12:00.

      • Anonyymi

        Eihän Arto sitä tiedä, kun ei yövy koskaan majoitusliikkeissä tai leirintäalueella.
        Arton aika kuluu siihen , kun hän kiukuttelee tien päällä yötä päivää.


    • Anonyymi

      Arto on suomenkielen uusi kirosana.

    • Anonyymi

      Miksi kaikki muut lähtee liikenteeseen samaan aikaan kuin karavaanarit?

      • Anonyymi

        Joo,mitä helvataa ne siellä tekee, pysyisät kotona nii olisi vähemmän ruuhkia, just tulin töistä, taas hirveät jonot kaikenmaailman lomailijoista ja kulkijoista. Kyllä asia on niin että tie tyhjäksi kun minä lähden tulemaan !


    • Anonyymi

      Oletko varma että tulee.

    • Anonyymi

      Matkaan tulee lähdettyä aika usein 17 aikoihin, koska karavaanarikin käy ehkä töissä. Tarvis sellainenkin juttu ymmärtää, että tavaraa kulkee aika paljon mukana. Silloin on parempi hidastaa montussa ym. ja 3000 kg massaa ei mene ylämäkeen yhtä helposti kuin 1500 kg. Sit nuo tiet on yleensä kaikille ajoneuvoille joten malttia toivotaan kaikilta.

    • Anonyymi

      Oikein Joksu. Samassa ruumiissa olette. Nyt tuli selvyys sinun meuhkaamiseesi Joksu.

      • Anonyymi

        Nyt en ole varma pitikö minun vastata Joksuna vai Reinona, mutta mitäpä väliä sillä on kumpanako kirjoittelen.


    • Anonyymi

      jos on kysyttävää rumatikistä. Kysy Joksulta . naisista hän ei tiedä mitää

      • Anonyymi

        toinen osa persoonastani osaa vastata aromipesä kysymyksiin, kysy Reinolta . naisista en minäkään tiedä mitää


    • Anonyymi

      juu et tiedä naisista mitää

      • Anonyymi

        emme me Joksu alias Reino tiedä naisista yhtää mitää , rumatikki ,fiiatti ,ja aromipesä on minun parasta osaamis alaani


    • Anonyymi

      Juu se olemme tietoisia . että Palstavahti on rumatikin huippu ammattilainen

      • Anonyymi

        Pitää paikkansa, et kai sinä pöpi palstavahti muuten kirjoittelisi yötä päivää rumatikkiviestejäsi.


    • Anonyymi

      Miksei aloittaja voi lähteä aina aamuyöllä liikenteeseen niin ei ole karavaanareita samaan aikaan liikenteessä.

      • Anonyymi

        Hänellä olisi paljon mukavampaa ajella siellä ammattilaisten (rekkojen) joukossa. Nopeudet samat kuin karavaanareilla, joskin yhdistelmän pituus vähän suurempi. Ei tarvitsisi odotella että rekka väistää bussipysäkille, itsestä olisi kiinni pääseekö ohi.


    • Anonyymi

      Ei voi lähteä aikaisin aamulla, puoleen yöhön jos on karavaanari kavereiden kanssa otettu keittoo.

      • Anonyymi

        Ruuhkassa on mukava kulkea peräkkäin kuin köyhän talon porsaat.
        Mutta ohituskaistojen kohdalla puhdistan dieseliin putket ja annan koneelle oikein huolella löylyä ja samalla torjun tarpeettomat ohitukset pienellä nopeuden nostolla.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe