MEIDÄN SYNNIT VEIVÄT JEESUKSEN RISTILLE

Anonyymi

”Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,”
1 Kor 15:3

28

<50

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun, sinun ja meidän kaikkien. Kyllä!

• Anonyymi

Kyllä, jokaisen.

• Anonyymi

Tarkastapas kronologia. Ymmärrä entropia ennen kuin moista käyt väittämään.

• On tässä hyväkin puoli, meidän kannattaa tehdä mahdollisimman paljon syntiä, muutenhan halvennamme näiden taikauskoisten roolimallin uhrausta.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

On tässä hyväkin puoli, meidän kannattaa tehdä mahdollisimman paljon syntiä, muutenhan halvennamme näiden taikauskoisten roolimallin uhrausta.

Lopultakin myönnät tekeväsi syntiä! Hyvä! Se on askel oikeaan suuntaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Lopultakin myönnät tekeväsi syntiä! Hyvä! Se on askel oikeaan suuntaan.

Se mitä teen, voi toki olla uskonharhaisen mielestä syntiä hänen epäjumalaansa vastaan.

Mutta tosiasia on se, että olen täysin synnitön, koska minulla ei ole epäjumalaa.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Se mitä teen, voi toki olla uskonharhaisen mielestä syntiä hänen epäjumalaansa vastaan.

Mutta tosiasia on se, että olen täysin synnitön, koska minulla ei ole epäjumalaa.

Älä viitsi valehdella. Olet epäjumalanpalvelija, koska et palvele Jumalaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi valehdella. Olet epäjumalanpalvelija, koska et palvele Jumalaa.

No voe tokkiisa kuitennii!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voe tokkiisa kuitennii!

ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista”

• Anonyymi

Jeesus oli kansan kiihottaja kuten Räsänen , nykyään joutuu vankilaan.
      Räsäsestä tulee kuoleman jälkeen kulttihenkilö 🤣

• Jahven möhlinnän tähden piti Jeesus tappaa.
      Jumalan virhe vei Jeesuksen ristille.

• Anonyymi

Sinun, minun ja meidän kaikkien synnit veivät Jeesuksen ristille.

• Anonyymi kirjoitti:

Vain siksi, että jumala loi viallisen enkelin, jonka päästi tahallaan harhauttamaan ihmisiä paratiisiin.
        Jahve loi Saatanan, joka saa ihmiset tekemään syntiä =
        Jahve aiheuttaa synnit.

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Vain siksi, että jumala loi viallisen enkelin, jonka päästi tahallaan harhauttamaan ihmisiä paratiisiin.
        Jahve loi Saatanan, joka saa ihmiset tekemään syntiä =
        Jahve aiheuttaa synnit.

Toinen vaihtoehto Jumalalle olisi ollut luoda tahdottomia robotteja. Haluaisitko sinä siis olla sellainen?

• Anonyymi kirjoitti:

Toinen vaihtoehto Jumalalle olisi ollut luoda tahdottomia robotteja. Haluaisitko sinä siis olla sellainen?

Jos enkelillä olisi ollut hyvä sydän se olisi vapaata tahdostaan tehnyt hyvää. Mutta koska se oli viallinen se alkoi ilkitöihin.
        Viallinen tekele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnia Jumalalle!

• Anonyymi

Vähän fiksumpi jumala olisi hillinnyt itsensä ja jättännä skitsofreenisen poikareppanan tappamati.

• Anonyymi

Minä en allekirjoita aloitusta.

Minun ja aikalaisteni synnit eivät ole voineet mitenkään aiheuttaa kuolemantuomiota yli kaksituhatta vuotta sitten naulitulle tyypille.

• Anonyymi

Kaikkien synnit kaikkina aikoina.

• Anonyymi

KR 1933/-38, Ap.t. 24:14-21
      Mutta sen minä sinulle tunnustan,
      että minä sitä tietä vaeltaen,
      jota he lahkoksi sanovat,
      niin palvelen isieni Jumalaa,
      että minä uskon kaiken,
      mitä on kirjoitettuna laissa
      ja profeetoissa,
      ja pidän sen toivon Jumalaan,
      että on oleva ylösnousemus,
      jota nämä itsekin odottavat,
      sekä vanhurskasten että vääräin.
      Sentähden minä myös ahkeroitsen,
      että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto Jumalan
      ja ihmisten edessä.
      Niin minä nyt useampien vuosien kuluttua tulin tuomaan almuja kansalleni
      ja toimittamaan uhreja.
      Näitä toimittaessani muutamat Aasiasta tulleet juutalaiset tapasivat minut puhdistautuneena pyhäkössä,
      eikä ollut mitään väentungosta tai meteliä;
      heidän tulisi nyt olla saapuvilla sinun edessäsi
      ja syyttää,
      jos heillä olisi jotakin minua vastaan.
      Tai sanokoot nämä läsnäolevat,
      mitä rikollista he minussa huomasivat,
      kun minä seisoin neuvoston edessä;
      jollei siksi luettane tätä ainoata lausetta,
      jonka huusin seisoessani heidän keskellään:
      'Kuolleitten ylösnousemuksen tähden minä tänään olen teidän tuomittavananne.'"
      Tämä oli Pakanain apostoli Paavalin tunnustus maaherra Feeliksen edessä.

• Anonyymi

Meidän jokaisen!

• Anonyymi

... tulee tajuta raamatun tarinoiden huvittavuus. Siksihän tarinoita kerrotaan ja kirjoitetaan.

• Anonyymi

Aamen!

• Anonyymi

Jeesus on hyvä Paimen!

• Anonyymi

Kunnia Jumalalle!

• Anonyymi

Wanha sanoma pysyy ja vaikuttaa niiden sisimmässä, jotka ottavat Jeesuksen vastaan.

• Eikö mikään hoitokaan auta?

• Anonyymi

Aamen! Meidän kaikkien. Kiitos Jeesus!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Wau! Seksikäs Diili-Sointu poseeraa nahkarotsi auki: "Eka työviikko purkissa ja heti..."

Uhkea Sointu Borg poseeraa ekan työviikon kunniaksi nahkarotsissa ja revityissä farkuissa - toki tyylilleen uskollisena nahkarotsi paljastavasti auki.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      11161
    2. Nyt se lipsahti, EU-elvytyspaketista pysyvä

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7fd43a15-b005-4c03-a1cc-dc1f8ad1ff2c Nyt onkin huomisella EU-elvytyspakettiäänestyksellä ihan eri arvo. Jos hyv
      Maailman menoa
      709
      8915
    3. BB-suorasuu Aleksi Valavuori napakkana mies-nais -keskustelussa: "Eihän se ole meidän syy..."

Big Brotherissa päästiin kipakkaan keskusteluyhteyteen jo heti aamusta. Aamupalapöydässä tasa-arvoasiat pistivät porukan kommentoimaan tunteella ja to
      Big Brother
      48
      4918
    4. Mitä kuuluu nyt? Maajussi-Mustafa paljastaa, onko sutinaa vai ei - Yllätys kuvausten jälkeen

Turkin lahja suomineidoille elikkäs Maajussi-Mustafa on kyllä aikamoinen tapaus! https://www.suomi24.fi/viihde/mita-kuuluu-nyt-maajussi-mustafa-palja
      Viihde ja kulttuuri
      57
      4399
    5. Vappubrunssi

Vappubrunssin järjestäjät hävetkää! Tiesitte että näin tulee käymään,vaaransitte ihmisten terveyden muutaman euron takia. Mahtaa omatunto,ei teillä ta
      Kokkola
      245
      3476
    Aihe