”Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,”
1 Kor 15:3
MEIDÄN SYNNIT VEIVÄT JEESUKSEN RISTILLE
62
992
Vastaukset
- Anonyymi
Minun, sinun ja meidän kaikkien. Kyllä!
- Anonyymi
Kyllä, jokaisen.
- Anonyymi
Tarkastapas kronologia. Ymmärrä entropia ennen kuin moista käyt väittämään.
On tässä hyväkin puoli, meidän kannattaa tehdä mahdollisimman paljon syntiä, muutenhan halvennamme näiden taikauskoisten roolimallin uhrausta.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
On tässä hyväkin puoli, meidän kannattaa tehdä mahdollisimman paljon syntiä, muutenhan halvennamme näiden taikauskoisten roolimallin uhrausta.
Lopultakin myönnät tekeväsi syntiä! Hyvä! Se on askel oikeaan suuntaan.
Anonyymi kirjoitti:
Lopultakin myönnät tekeväsi syntiä! Hyvä! Se on askel oikeaan suuntaan.
Se mitä teen, voi toki olla uskonharhaisen mielestä syntiä hänen epäjumalaansa vastaan.
Mutta tosiasia on se, että olen täysin synnitön, koska minulla ei ole epäjumalaa.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Se mitä teen, voi toki olla uskonharhaisen mielestä syntiä hänen epäjumalaansa vastaan.
Mutta tosiasia on se, että olen täysin synnitön, koska minulla ei ole epäjumalaa.Älä viitsi valehdella. Olet epäjumalanpalvelija, koska et palvele Jumalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi valehdella. Olet epäjumalanpalvelija, koska et palvele Jumalaa.
No voe tokkiisa kuitennii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voe tokkiisa kuitennii!
ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voe tokkiisa kuitennii!
Hyväne aeka!
he-ma kirjoitti:
On tässä hyväkin puoli, meidän kannattaa tehdä mahdollisimman paljon syntiä, muutenhan halvennamme näiden taikauskoisten roolimallin uhrausta.
Olet väärässä siinä asiassa. Mitä me tähän sanomme? Onko meidän jatkuvasti tehtävä syntiä, jotta armo tulisi yhä suuremmaksi?
Ei tietenkään. Kun kerran olemme kuolleet pois synnistä, kuinka voisimme edelleen elää siinä? Room .6:1,2
Näin meidät kasteessa annettiin kuolemaan ja haudattiin yhdessä hänen kanssaan, jotta mekin alkaisimme elää uutta elämää, niin kuin Kristus Isän kirkkauden voimalla herätettiin kuolleista.he-ma kirjoitti:
Se mitä teen, voi toki olla uskonharhaisen mielestä syntiä hänen epäjumalaansa vastaan.
Mutta tosiasia on se, että olen täysin synnitön, koska minulla ei ole epäjumalaa.Et ole synnintön itsessässi,ole synnin alainen kuten kaikki muutkin,epä jumalsi on sinä itse,luutet pelastuvasi omilla neuvoillasi turha luulo sellainen. Armo jos ei riitä jonka kristus on hanninut ristin kuolemalla,olet hukassa.
kotikuus kirjoitti:
Et ole synnintön itsessässi,ole synnin alainen kuten kaikki muutkin,epä jumalsi on sinä itse,luutet pelastuvasi omilla neuvoillasi turha luulo sellainen. Armo jos ei riitä jonka kristus on hanninut ristin kuolemalla,olet hukassa.
Veikkaisin että sinä joudut kuseen jos jumala on olemassa, palvothan epäjumalaa!
he-ma kirjoitti:
Veikkaisin että sinä joudut kuseen jos jumala on olemassa, palvothan epäjumalaa!
Palvon Jeesusta kristusta,joka on Jumala ja isolla kirjaimella. Tuntee mys sinutkin läpikotaisn,mitäs luulet piitottavasi häneltä ole alaston hän edessään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi valehdella. Olet epäjumalanpalvelija, koska et palvele Jumalaa.
Miksi tarvitsisi palvella ja passata kaikkivaltiasta hokkuspokkusjumalaa. Luulisi tuon pärjäävän ihan omin nokkineen. Ai niin, narsismi sitä vaivaa.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Se mitä teen, voi toki olla uskonharhaisen mielestä syntiä hänen epäjumalaansa vastaan.
Mutta tosiasia on se, että olen täysin synnitön, koska minulla ei ole epäjumalaa.Koita nyt jo päättää. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita nyt jo päättää. 🤣
”Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.”
- Anonyymi
kotikuus kirjoitti:
Et ole synnintön itsessässi,ole synnin alainen kuten kaikki muutkin,epä jumalsi on sinä itse,luutet pelastuvasi omilla neuvoillasi turha luulo sellainen. Armo jos ei riitä jonka kristus on hanninut ristin kuolemalla,olet hukassa.
Niinpä. Olemme vain armahdettuja syntisiä, vaikka emme harrastakaan syntiä.
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Olemme vain armahdettuja syntisiä, vaikka emme harrastakaan syntiä.
Synnis seurasta on sydämestä lähevä pahat ajatukset,kyse on sydämentilasta.
- Anonyymi
kotikuus kirjoitti:
Et ole synnintön itsessässi,ole synnin alainen kuten kaikki muutkin,epä jumalsi on sinä itse,luutet pelastuvasi omilla neuvoillasi turha luulo sellainen. Armo jos ei riitä jonka kristus on hanninut ristin kuolemalla,olet hukassa.
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista”
Mahtava virsi!
- Anonyymi
kotikuus kirjoitti:
Et ole synnintön itsessässi,ole synnin alainen kuten kaikki muutkin,epä jumalsi on sinä itse,luutet pelastuvasi omilla neuvoillasi turha luulo sellainen. Armo jos ei riitä jonka kristus on hanninut ristin kuolemalla,olet hukassa.
Aamen
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Veikkaisin että sinä joudut kuseen jos jumala on olemassa, palvothan epäjumalaa!
Huono veikkaus, koska sinulla on valheellinen perusta.
- Anonyymi
Jeesus oli kansan kiihottaja kuten Räsänen , nykyään joutuu vankilaan.
Räsäsestä tulee kuoleman jälkeen kulttihenkilö 🤣 Jahven möhlinnän tähden piti Jeesus tappaa.
Jumalan virhe vei Jeesuksen ristille.- Anonyymi
Sinun, minun ja meidän kaikkien synnit veivät Jeesuksen ristille.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun, minun ja meidän kaikkien synnit veivät Jeesuksen ristille.
Vain siksi, että jumala loi viallisen enkelin, jonka päästi tahallaan harhauttamaan ihmisiä paratiisiin.
Jahve loi Saatanan, joka saa ihmiset tekemään syntiä =
Jahve aiheuttaa synnit.- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Vain siksi, että jumala loi viallisen enkelin, jonka päästi tahallaan harhauttamaan ihmisiä paratiisiin.
Jahve loi Saatanan, joka saa ihmiset tekemään syntiä =
Jahve aiheuttaa synnit.Toinen vaihtoehto Jumalalle olisi ollut luoda tahdottomia robotteja. Haluaisitko sinä siis olla sellainen?
Anonyymi kirjoitti:
Toinen vaihtoehto Jumalalle olisi ollut luoda tahdottomia robotteja. Haluaisitko sinä siis olla sellainen?
Jos enkelillä olisi ollut hyvä sydän se olisi vapaata tahdostaan tehnyt hyvää. Mutta koska se oli viallinen se alkoi ilkitöihin.
Viallinen tekele.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun, minun ja meidän kaikkien synnit veivät Jeesuksen ristille.
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Jos enkelillä olisi ollut hyvä sydän se olisi vapaata tahdostaan tehnyt hyvää. Mutta koska se oli viallinen se alkoi ilkitöihin.
Viallinen tekele.Vapaa tahto.
- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Jos enkelillä olisi ollut hyvä sydän se olisi vapaata tahdostaan tehnyt hyvää. Mutta koska se oli viallinen se alkoi ilkitöihin.
Viallinen tekele.Vapaan tahdon alainen henkiolento.
- Anonyymi
Vähän fiksumpi jumala olisi hillinnyt itsensä ja jättännä skitsofreenisen poikareppanan tappamati.
- Anonyymi
Minä en allekirjoita aloitusta.
Minun ja aikalaisteni synnit eivät ole voineet mitenkään aiheuttaa kuolemantuomiota yli kaksituhatta vuotta sitten naulitulle tyypille.- Anonyymi
Kaikkien synnit kaikkina aikoina.
- Anonyymi
KR 1933/-38, Ap.t. 24:14-21
Mutta sen minä sinulle tunnustan,
että minä sitä tietä vaeltaen,
jota he lahkoksi sanovat,
niin palvelen isieni Jumalaa,
että minä uskon kaiken,
mitä on kirjoitettuna laissa
ja profeetoissa,
ja pidän sen toivon Jumalaan,
että on oleva ylösnousemus,
jota nämä itsekin odottavat,
sekä vanhurskasten että vääräin.
Sentähden minä myös ahkeroitsen,
että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto Jumalan
ja ihmisten edessä.
Niin minä nyt useampien vuosien kuluttua tulin tuomaan almuja kansalleni
ja toimittamaan uhreja.
Näitä toimittaessani muutamat Aasiasta tulleet juutalaiset tapasivat minut puhdistautuneena pyhäkössä,
eikä ollut mitään väentungosta tai meteliä;
heidän tulisi nyt olla saapuvilla sinun edessäsi
ja syyttää,
jos heillä olisi jotakin minua vastaan.
Tai sanokoot nämä läsnäolevat,
mitä rikollista he minussa huomasivat,
kun minä seisoin neuvoston edessä;
jollei siksi luettane tätä ainoata lausetta,
jonka huusin seisoessani heidän keskellään:
'Kuolleitten ylösnousemuksen tähden minä tänään olen teidän tuomittavananne.'"
Tämä oli Pakanain apostoli Paavalin tunnustus maaherra Feeliksen edessä.- Anonyymi
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Meidän jokaisen!
- Anonyymi
... tulee tajuta raamatun tarinoiden huvittavuus. Siksihän tarinoita kerrotaan ja kirjoitetaan.
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Jeesus on hyvä Paimen!
- Anonyymi
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Wanha sanoma pysyy ja vaikuttaa niiden sisimmässä, jotka ottavat Jeesuksen vastaan.
- Anonyymi
O-li-ver kirjoitti:
Eikö mikään hoitokaan auta?
Jeesus hoitaa ja hoivaa omiaan. 😊
- Anonyymi
Aamen! Meidän kaikkien. Kiitos Jeesus!
medän synnit veivä Jeesusen ristille,kerran on ollut ristillä ei ole toista kertaa,muutoin se ristin halveksintaa,yhä uudelleen naulita ristille,kerta sovitus on voimassa.
- Anonyymi
Niinpä! mikä ero sitten on ritiinnaulitsemisella ja kyseisellä asialla hekumoinnilla.?
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! mikä ero sitten on ritiinnaulitsemisella ja kyseisellä asialla hekumoinnilla.?
Kärsihän Kristuskin ainutkertaisen kuoleman syntien tähden, syytön syyllisten puolesta, johdattaakseen teidät Jumalan luo. Hänen ruumiinsa surmattiin, mutta hengessä hänet tehtiin eläväksi.
- Anonyymi
kotikuus kirjoitti:
Kärsihän Kristuskin ainutkertaisen kuoleman syntien tähden, syytön syyllisten puolesta, johdattaakseen teidät Jumalan luo. Hänen ruumiinsa surmattiin, mutta hengessä hänet tehtiin eläväksi.
Ole nyt onnellinen ett joku tapettiin uskomuksissasi sinun tekojesi tähden .
Minä olen niin onnellisessa asemassa ettei ketään tapeta minun tekijeni tähden vaan minulla on sinuun nähden etuoikeus vastata niistä itse olen asiasta jopa hyvin ylpeä ja onnellinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole nyt onnellinen ett joku tapettiin uskomuksissasi sinun tekojesi tähden .
Minä olen niin onnellisessa asemassa ettei ketään tapeta minun tekijeni tähden vaan minulla on sinuun nähden etuoikeus vastata niistä itse olen asiasta jopa hyvin ylpeä ja onnellinenTälläkin huuhaa palstalla, joku puhuu totta. Uunnia hänelle, eikä millekkään satujeesukselle!
Anonyymi kirjoitti:
Tälläkin huuhaa palstalla, joku puhuu totta. Uunnia hänelle, eikä millekkään satujeesukselle!
Taitat päästä ikuiseen uuniin.
- Anonyymi
kotikuus kirjoitti:
Taitat päästä ikuiseen uuniin.
"Taitat päästä ikuiseen uuniin."
Uhkaus ja uuniin .
Taidat olla Hitkerin sielunkumppani ja mikroauschwitsin ihailija no pääasia että tekojesi tähden tapetaan ihmisiä että saat olla synnitön mielestäsi. Anonyymi kirjoitti:
"Taitat päästä ikuiseen uuniin."
Uhkaus ja uuniin .
Taidat olla Hitkerin sielunkumppani ja mikroauschwitsin ihailija no pääasia että tekojesi tähden tapetaan ihmisiä että saat olla synnitön mielestäsi.Sanoisasi sinut tuomisee,minä en ketään tuomitse, minun tuomitsijani on herra,viimeisennä päivänä. Tilin päätös edessä on sullakin silloin.
- Anonyymi
kotikuus kirjoitti:
Sanoisasi sinut tuomisee,minä en ketään tuomitse, minun tuomitsijani on herra,viimeisennä päivänä. Tilin päätös edessä on sullakin silloin.
Ai se oli joku muu joka tuomitsi ikuiseen uuniin kuin sinä.Pidä nimimerkistäsi parempaa huolta ettei muut käytä sitä ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se oli joku muu joka tuomitsi ikuiseen uuniin kuin sinä.Pidä nimimerkistäsi parempaa huolta ettei muut käytä sitä ...
Niinpä, kotikusesta kannattaa pitää huolta.
- Anonyymi
Vanha juttu, ei kannata lämmetä! Liikaaaaa:.
- Anonyymi
Nämä iltasadut alkavat aina pimeän tullen. Jeesus ei ole ollut missään ristillä minun takiani! Älkää jauhako soopaa.
- Anonyymi
KR 1933/-38, 3:13-15
Ainoastaan tunne rikoksesi,
että olet luopunut Herrasta,
Jumalastasi,
ja juossut sinne
ja tänne vieraitten jumalain tykö,
kaikkien viheriäin puitten alle,
ettekä ole kuulleet minun ääntäni,
sanoo Herra.
Palatkaa takaisin,
te luopuneet lapset,
sanoo Herra,
sillä minä olen ottanut teidät omikseni,
ja minä noudan teidät,
yhden ainoankin kaupungista
ja kaksi sukukunnasta,
ja tuon teidät Siioniin.
Ja minä annan teille paimenet oman sydämeni mukaan,
ja he kaitsevat teitä ymmärryksellä
ja taidolla
- Anonyymi
Olen äärettömän pahoillani.
- Anonyymi
KR 1933/-38, Hebr. 10:26
Sillä jos me tahallamme teemme syntiä,
päästyämme totuuden tuntoon,
niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
- Anonyymi
Sinäkös se olitkin joka kävit naapurin omenapuusta omenoita varastamassa, saaden Jeesuksen sen takia tapattamaan itsensä?!
Olisit jättänyt ne omenat varastamatta niin Jeesus olisi jättänyt tapattamaata itseään, elikkä suomeksi sanottuna jättänyt tekemättä itsemurhaa!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1217920Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1516648Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834765Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2443239Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012744Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1072256Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121906- 1501895
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa291710Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614