MEIDÄN SYNNIT VEIVÄT JEESUKSEN RISTILLE

Anonyymi

”Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,”
1 Kor 15:3

62

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun, sinun ja meidän kaikkien. Kyllä!

      • Anonyymi

        Kyllä, jokaisen.


    • Anonyymi

      Tarkastapas kronologia. Ymmärrä entropia ennen kuin moista käyt väittämään.

      • On tässä hyväkin puoli, meidän kannattaa tehdä mahdollisimman paljon syntiä, muutenhan halvennamme näiden taikauskoisten roolimallin uhrausta.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        On tässä hyväkin puoli, meidän kannattaa tehdä mahdollisimman paljon syntiä, muutenhan halvennamme näiden taikauskoisten roolimallin uhrausta.

        Lopultakin myönnät tekeväsi syntiä! Hyvä! Se on askel oikeaan suuntaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopultakin myönnät tekeväsi syntiä! Hyvä! Se on askel oikeaan suuntaan.

        Se mitä teen, voi toki olla uskonharhaisen mielestä syntiä hänen epäjumalaansa vastaan.

        Mutta tosiasia on se, että olen täysin synnitön, koska minulla ei ole epäjumalaa.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Se mitä teen, voi toki olla uskonharhaisen mielestä syntiä hänen epäjumalaansa vastaan.

        Mutta tosiasia on se, että olen täysin synnitön, koska minulla ei ole epäjumalaa.

        Älä viitsi valehdella. Olet epäjumalanpalvelija, koska et palvele Jumalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella. Olet epäjumalanpalvelija, koska et palvele Jumalaa.

        No voe tokkiisa kuitennii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voe tokkiisa kuitennii!

        ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voe tokkiisa kuitennii!

        Hyväne aeka!


      • he-ma kirjoitti:

        On tässä hyväkin puoli, meidän kannattaa tehdä mahdollisimman paljon syntiä, muutenhan halvennamme näiden taikauskoisten roolimallin uhrausta.

        Olet väärässä siinä asiassa. Mitä me tähän sanomme? Onko meidän jatkuvasti tehtävä syntiä, jotta armo tulisi yhä suuremmaksi?
        Ei tietenkään. Kun kerran olemme kuolleet pois synnistä, kuinka voisimme edelleen elää siinä? Room .6:1,2
        Näin meidät kasteessa annettiin kuolemaan ja haudattiin yhdessä hänen kanssaan, jotta mekin alkaisimme elää uutta elämää, niin kuin Kristus Isän kirkkauden voimalla herätettiin kuolleista.


      • he-ma kirjoitti:

        Se mitä teen, voi toki olla uskonharhaisen mielestä syntiä hänen epäjumalaansa vastaan.

        Mutta tosiasia on se, että olen täysin synnitön, koska minulla ei ole epäjumalaa.

        Et ole synnintön itsessässi,ole synnin alainen kuten kaikki muutkin,epä jumalsi on sinä itse,luutet pelastuvasi omilla neuvoillasi turha luulo sellainen. Armo jos ei riitä jonka kristus on hanninut ristin kuolemalla,olet hukassa.


      • kotikuus kirjoitti:

        Et ole synnintön itsessässi,ole synnin alainen kuten kaikki muutkin,epä jumalsi on sinä itse,luutet pelastuvasi omilla neuvoillasi turha luulo sellainen. Armo jos ei riitä jonka kristus on hanninut ristin kuolemalla,olet hukassa.

        Veikkaisin että sinä joudut kuseen jos jumala on olemassa, palvothan epäjumalaa!


      • he-ma kirjoitti:

        Veikkaisin että sinä joudut kuseen jos jumala on olemassa, palvothan epäjumalaa!

        Palvon Jeesusta kristusta,joka on Jumala ja isolla kirjaimella. Tuntee mys sinutkin läpikotaisn,mitäs luulet piitottavasi häneltä ole alaston hän edessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella. Olet epäjumalanpalvelija, koska et palvele Jumalaa.

        Miksi tarvitsisi palvella ja passata kaikkivaltiasta hokkuspokkusjumalaa. Luulisi tuon pärjäävän ihan omin nokkineen. Ai niin, narsismi sitä vaivaa.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Se mitä teen, voi toki olla uskonharhaisen mielestä syntiä hänen epäjumalaansa vastaan.

        Mutta tosiasia on se, että olen täysin synnitön, koska minulla ei ole epäjumalaa.

        Koita nyt jo päättää. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt jo päättää. 🤣

        ”Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.”


      • Anonyymi
        kotikuus kirjoitti:

        Et ole synnintön itsessässi,ole synnin alainen kuten kaikki muutkin,epä jumalsi on sinä itse,luutet pelastuvasi omilla neuvoillasi turha luulo sellainen. Armo jos ei riitä jonka kristus on hanninut ristin kuolemalla,olet hukassa.

        Niinpä. Olemme vain armahdettuja syntisiä, vaikka emme harrastakaan syntiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Olemme vain armahdettuja syntisiä, vaikka emme harrastakaan syntiä.

        Synnis seurasta on sydämestä lähevä pahat ajatukset,kyse on sydämentilasta.


      • Anonyymi
        kotikuus kirjoitti:

        Et ole synnintön itsessässi,ole synnin alainen kuten kaikki muutkin,epä jumalsi on sinä itse,luutet pelastuvasi omilla neuvoillasi turha luulo sellainen. Armo jos ei riitä jonka kristus on hanninut ristin kuolemalla,olet hukassa.

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista”

        Mahtava virsi!


      • Anonyymi
        kotikuus kirjoitti:

        Et ole synnintön itsessässi,ole synnin alainen kuten kaikki muutkin,epä jumalsi on sinä itse,luutet pelastuvasi omilla neuvoillasi turha luulo sellainen. Armo jos ei riitä jonka kristus on hanninut ristin kuolemalla,olet hukassa.

        Aamen


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Veikkaisin että sinä joudut kuseen jos jumala on olemassa, palvothan epäjumalaa!

        Huono veikkaus, koska sinulla on valheellinen perusta.


    • Anonyymi

      Jeesus oli kansan kiihottaja kuten Räsänen , nykyään joutuu vankilaan.
      Räsäsestä tulee kuoleman jälkeen kulttihenkilö 🤣

    • Jahven möhlinnän tähden piti Jeesus tappaa.
      Jumalan virhe vei Jeesuksen ristille.

      • Anonyymi

        Sinun, minun ja meidän kaikkien synnit veivät Jeesuksen ristille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun, minun ja meidän kaikkien synnit veivät Jeesuksen ristille.

        Vain siksi, että jumala loi viallisen enkelin, jonka päästi tahallaan harhauttamaan ihmisiä paratiisiin.
        Jahve loi Saatanan, joka saa ihmiset tekemään syntiä =
        Jahve aiheuttaa synnit.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Vain siksi, että jumala loi viallisen enkelin, jonka päästi tahallaan harhauttamaan ihmisiä paratiisiin.
        Jahve loi Saatanan, joka saa ihmiset tekemään syntiä =
        Jahve aiheuttaa synnit.

        Toinen vaihtoehto Jumalalle olisi ollut luoda tahdottomia robotteja. Haluaisitko sinä siis olla sellainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toinen vaihtoehto Jumalalle olisi ollut luoda tahdottomia robotteja. Haluaisitko sinä siis olla sellainen?

        Jos enkelillä olisi ollut hyvä sydän se olisi vapaata tahdostaan tehnyt hyvää. Mutta koska se oli viallinen se alkoi ilkitöihin.
        Viallinen tekele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun, minun ja meidän kaikkien synnit veivät Jeesuksen ristille.

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Jos enkelillä olisi ollut hyvä sydän se olisi vapaata tahdostaan tehnyt hyvää. Mutta koska se oli viallinen se alkoi ilkitöihin.
        Viallinen tekele.

        Vapaa tahto.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Jos enkelillä olisi ollut hyvä sydän se olisi vapaata tahdostaan tehnyt hyvää. Mutta koska se oli viallinen se alkoi ilkitöihin.
        Viallinen tekele.

        Vapaan tahdon alainen henkiolento.


    • Anonyymi

      Vähän fiksumpi jumala olisi hillinnyt itsensä ja jättännä skitsofreenisen poikareppanan tappamati.

    • Anonyymi

      Minä en allekirjoita aloitusta.

      Minun ja aikalaisteni synnit eivät ole voineet mitenkään aiheuttaa kuolemantuomiota yli kaksituhatta vuotta sitten naulitulle tyypille.

      • Anonyymi

        Kaikkien synnit kaikkina aikoina.


    • Anonyymi

      KR 1933/-38, Ap.t. 24:14-21
      Mutta sen minä sinulle tunnustan,
      että minä sitä tietä vaeltaen,
      jota he lahkoksi sanovat,
      niin palvelen isieni Jumalaa,
      että minä uskon kaiken,
      mitä on kirjoitettuna laissa
      ja profeetoissa,
      ja pidän sen toivon Jumalaan,
      että on oleva ylösnousemus,
      jota nämä itsekin odottavat,
      sekä vanhurskasten että vääräin.
      Sentähden minä myös ahkeroitsen,
      että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto Jumalan
      ja ihmisten edessä.
      Niin minä nyt useampien vuosien kuluttua tulin tuomaan almuja kansalleni
      ja toimittamaan uhreja.
      Näitä toimittaessani muutamat Aasiasta tulleet juutalaiset tapasivat minut puhdistautuneena pyhäkössä,
      eikä ollut mitään väentungosta tai meteliä;
      heidän tulisi nyt olla saapuvilla sinun edessäsi
      ja syyttää,
      jos heillä olisi jotakin minua vastaan.
      Tai sanokoot nämä läsnäolevat,
      mitä rikollista he minussa huomasivat,
      kun minä seisoin neuvoston edessä;
      jollei siksi luettane tätä ainoata lausetta,
      jonka huusin seisoessani heidän keskellään:
      'Kuolleitten ylösnousemuksen tähden minä tänään olen teidän tuomittavananne.'"
      Tämä oli Pakanain apostoli Paavalin tunnustus maaherra Feeliksen edessä.

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


    • Anonyymi

      Meidän jokaisen!

      • Anonyymi

        ... tulee tajuta raamatun tarinoiden huvittavuus. Siksihän tarinoita kerrotaan ja kirjoitetaan.


    • Anonyymi

      Aamen!

    • Anonyymi

      Jeesus on hyvä Paimen!

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


    • Anonyymi

      Wanha sanoma pysyy ja vaikuttaa niiden sisimmässä, jotka ottavat Jeesuksen vastaan.

      • Eikö mikään hoitokaan auta?


      • Anonyymi
        O-li-ver kirjoitti:

        Eikö mikään hoitokaan auta?

        Jeesus hoitaa ja hoivaa omiaan. 😊


    • Anonyymi

      Aamen! Meidän kaikkien. Kiitos Jeesus!

    • medän synnit veivä Jeesusen ristille,kerran on ollut ristillä ei ole toista kertaa,muutoin se ristin halveksintaa,yhä uudelleen naulita ristille,kerta sovitus on voimassa.

      • Anonyymi

        Niinpä! mikä ero sitten on ritiinnaulitsemisella ja kyseisellä asialla hekumoinnilla.?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! mikä ero sitten on ritiinnaulitsemisella ja kyseisellä asialla hekumoinnilla.?

        Kärsihän Kristuskin ainutkertaisen kuoleman syntien tähden, syytön syyllisten puolesta, johdattaakseen teidät Jumalan luo. Hänen ruumiinsa surmattiin, mutta hengessä hänet tehtiin eläväksi.


      • Anonyymi
        kotikuus kirjoitti:

        Kärsihän Kristuskin ainutkertaisen kuoleman syntien tähden, syytön syyllisten puolesta, johdattaakseen teidät Jumalan luo. Hänen ruumiinsa surmattiin, mutta hengessä hänet tehtiin eläväksi.

        Ole nyt onnellinen ett joku tapettiin uskomuksissasi sinun tekojesi tähden .

        Minä olen niin onnellisessa asemassa ettei ketään tapeta minun tekijeni tähden vaan minulla on sinuun nähden etuoikeus vastata niistä itse olen asiasta jopa hyvin ylpeä ja onnellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole nyt onnellinen ett joku tapettiin uskomuksissasi sinun tekojesi tähden .

        Minä olen niin onnellisessa asemassa ettei ketään tapeta minun tekijeni tähden vaan minulla on sinuun nähden etuoikeus vastata niistä itse olen asiasta jopa hyvin ylpeä ja onnellinen

        Tälläkin huuhaa palstalla, joku puhuu totta. Uunnia hänelle, eikä millekkään satujeesukselle!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tälläkin huuhaa palstalla, joku puhuu totta. Uunnia hänelle, eikä millekkään satujeesukselle!

        Taitat päästä ikuiseen uuniin.


      • Anonyymi
        kotikuus kirjoitti:

        Taitat päästä ikuiseen uuniin.

        "Taitat päästä ikuiseen uuniin."

        Uhkaus ja uuniin .
        Taidat olla Hitkerin sielunkumppani ja mikroauschwitsin ihailija no pääasia että tekojesi tähden tapetaan ihmisiä että saat olla synnitön mielestäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Taitat päästä ikuiseen uuniin."

        Uhkaus ja uuniin .
        Taidat olla Hitkerin sielunkumppani ja mikroauschwitsin ihailija no pääasia että tekojesi tähden tapetaan ihmisiä että saat olla synnitön mielestäsi.

        Sanoisasi sinut tuomisee,minä en ketään tuomitse, minun tuomitsijani on herra,viimeisennä päivänä. Tilin päätös edessä on sullakin silloin.


      • Anonyymi
        kotikuus kirjoitti:

        Sanoisasi sinut tuomisee,minä en ketään tuomitse, minun tuomitsijani on herra,viimeisennä päivänä. Tilin päätös edessä on sullakin silloin.

        Ai se oli joku muu joka tuomitsi ikuiseen uuniin kuin sinä.Pidä nimimerkistäsi parempaa huolta ettei muut käytä sitä ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se oli joku muu joka tuomitsi ikuiseen uuniin kuin sinä.Pidä nimimerkistäsi parempaa huolta ettei muut käytä sitä ...

        Niinpä, kotikusesta kannattaa pitää huolta.


    • Anonyymi

      Vanha juttu, ei kannata lämmetä! Liikaaaaa:.

    • Anonyymi

      Nämä iltasadut alkavat aina pimeän tullen. Jeesus ei ole ollut missään ristillä minun takiani! Älkää jauhako soopaa.

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, 3:13-15
        Ainoastaan tunne rikoksesi,
        että olet luopunut Herrasta,
        Jumalastasi,
        ja juossut sinne
        ja tänne vieraitten jumalain tykö,
        kaikkien viheriäin puitten alle,
        ettekä ole kuulleet minun ääntäni,
        sanoo Herra.
        Palatkaa takaisin,
        te luopuneet lapset,
        sanoo Herra,
        sillä minä olen ottanut teidät omikseni,
        ja minä noudan teidät,
        yhden ainoankin kaupungista
        ja kaksi sukukunnasta,
        ja tuon teidät Siioniin.
        Ja minä annan teille paimenet oman sydämeni mukaan,
        ja he kaitsevat teitä ymmärryksellä
        ja taidolla


    • Anonyymi

      Olen äärettömän pahoillani.

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, Hebr. 10:26
        Sillä jos me tahallamme teemme syntiä,
        päästyämme totuuden tuntoon,
        niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,


    • Anonyymi

      Sinäkös se olitkin joka kävit naapurin omenapuusta omenoita varastamassa, saaden Jeesuksen sen takia tapattamaan itsensä?!
      Olisit jättänyt ne omenat varastamatta niin Jeesus olisi jättänyt tapattamaata itseään, elikkä suomeksi sanottuna jättänyt tekemättä itsemurhaa!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4550
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2259
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1690
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      298
      1356
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1114
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      72
      1074
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe