Ajavatko karavaanarit koskaan ilman mökkiä perässä

Ajatteko koskaan ilman mökkiä perässä? Ette varmasti. Silloin näkisitte kuinka v-väistä on ajaa karavanarin takana. Ainakin jos edessä on jo muutama kilometri jonoa karavaanarin takana.

Sanoitte, ettei hotelleissa voi olla yötä, kun on likaiset sängyt? Eikö ulkomailla ole hotelleissa likaisia sänkyjä? Missä te ulkomaanmatkoilla olette yötä? Teltassako?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloitus pitää poistaa loukkaavana.

      • Mikä siinä loukkaa?


    • Anonyymi

      Etpä paljon lue tuolta aiempia kommentteja, siellä kerroin, että ilman vaunua ajellessa ei mitään ongelmia muista karavaanareista. Ohi olen päässyt todella hyvin. Eli tietysti ajetaan ilman vaunua kin ! !

      • "Etpä paljon lue tuolta aiempia kommentteja, siellä kerroin, että ilman vaunua ajellessa ei mitään ongelmia muista karavaanareista. Ohi olen päässyt todella hyvin. Eli tietysti ajetaan ilman vaunua kin "

        Katso ettei korvasi heilu, kun valehtelet. Et varmasti pääse noin vain ohi kun on vastaantulevaa liikennettä.


    • Anonyymi

      Sama juttu, ei ole minullakaan ollut ongelmia karavaanareiden kanssa tiellä, ohi olen päässyt helposti, en ole jäänyt yrpä otsassa jurnuttamaan taakse.

      • Anonyymi

        Samoin, ajan koko ajan retkeilyautollani (Artolle tiedoksi että sillä tarkoitetaan pakuauton kuorissa olevaa matkailuautoa) eikä vaunuilijat ole haitannut kulkuani. Jos ajavat hitaammin (satasen tiellä ihan lain määräämänä) ajan ohi siinä kuin henkilöautotkin. Ei mitään ongelmia. Jos on jonoa, se kyllä purkautuu jossain vaiheessa vaikka karavaanari ei poikkeaisikaan bussipysäkille. Minulla riittää pinnaa ajaa hetken vähän hitaamminkin, vain äärimmäisen harvoin aikatauluni on niin tiukka että perillä pitää olla jollakin täsmällisellä kellonajalla (silloin lähden aikaisemmin).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, ajan koko ajan retkeilyautollani (Artolle tiedoksi että sillä tarkoitetaan pakuauton kuorissa olevaa matkailuautoa) eikä vaunuilijat ole haitannut kulkuani. Jos ajavat hitaammin (satasen tiellä ihan lain määräämänä) ajan ohi siinä kuin henkilöautotkin. Ei mitään ongelmia. Jos on jonoa, se kyllä purkautuu jossain vaiheessa vaikka karavaanari ei poikkeaisikaan bussipysäkille. Minulla riittää pinnaa ajaa hetken vähän hitaamminkin, vain äärimmäisen harvoin aikatauluni on niin tiukka että perillä pitää olla jollakin täsmällisellä kellonajalla (silloin lähden aikaisemmin).

        JOOO ei mitään ongelmia karavaanareitten suhteen??? Tämä on valetta. Karavaanarit ovat iso ongelma liikenteessä. Siitä vaan ei saa puhua. Minä uskallan vaikka tappouhkauksia satelee.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        JOOO ei mitään ongelmia karavaanareitten suhteen??? Tämä on valetta. Karavaanarit ovat iso ongelma liikenteessä. Siitä vaan ei saa puhua. Minä uskallan vaikka tappouhkauksia satelee.

        Sinulla on henkilökohtainen ongelma karavaanareiden kanssa. Se ei tarkoita, että kaikilla muilla olisi.
        Harva on noin tumpelo liikenteessä kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, ajan koko ajan retkeilyautollani (Artolle tiedoksi että sillä tarkoitetaan pakuauton kuorissa olevaa matkailuautoa) eikä vaunuilijat ole haitannut kulkuani. Jos ajavat hitaammin (satasen tiellä ihan lain määräämänä) ajan ohi siinä kuin henkilöautotkin. Ei mitään ongelmia. Jos on jonoa, se kyllä purkautuu jossain vaiheessa vaikka karavaanari ei poikkeaisikaan bussipysäkille. Minulla riittää pinnaa ajaa hetken vähän hitaamminkin, vain äärimmäisen harvoin aikatauluni on niin tiukka että perillä pitää olla jollakin täsmällisellä kellonajalla (silloin lähden aikaisemmin).

        "Ei mitään ongelmia. Jos on jonoa, se kyllä purkautuu jossain vaiheessa vaikka karavaanari ei poikkeaisikaan bussipysäkille. "

        Ei se vaan purkaudu, että kyllä karavaanarin tulee väistää bussipysäkille

        Arto777


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on henkilökohtainen ongelma karavaanareiden kanssa. Se ei tarkoita, että kaikilla muilla olisi.
        Harva on noin tumpelo liikenteessä kuin sinä.

        "Sinulla on henkilökohtainen ongelma karavaanareiden kanssa. Se ei tarkoita, että kaikilla muilla olisi."

        Ei ole vain minun ongelma vaan muiden kaikkien ongelma on karavaanarit liikenteessä. Karavaanarit ovat maanteiden häirikköjä ja teiden tukkoja.

        Arto777


    • Anonyymi

      Mitä. jos annettaisiin tämän Arton itkeä täällä näitä provojaan ja lopetettaisiin näihin vastaaminen. Jos ihmisellä viiraa päässä niin kuin hänellä, on kuin heittäisi bensaa liekkeihin, kun vastaa näihin typeryyksiin.

      • Anonyymi

        Ei minua haittaa tämän hullun provot. Oikeastaan hyvä että häntä ärsyttää karavaanarit.
        Me ollaan oikeassa, me ajetaan liikennesääntöjen mukaan enemmän kuin muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua haittaa tämän hullun provot. Oikeastaan hyvä että häntä ärsyttää karavaanarit.
        Me ollaan oikeassa, me ajetaan liikennesääntöjen mukaan enemmän kuin muut.

        Totta, minä myös karavaanari. Ajan asuntovaunun kanssa ja ilman, ei mitään vaikeuksia ohittamisessa. Ai nii, tää pelle Arto! Kuule, olen ikäni ajanut myös ammatikseni rekkoja, silloinkaan ei karavaanarit ole olleet riesana. Luulen omaavani ajokokemusta, en kuitenkaan käy kehumaan, nii kuin tää pelle Arto tekee.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, minä myös karavaanari. Ajan asuntovaunun kanssa ja ilman, ei mitään vaikeuksia ohittamisessa. Ai nii, tää pelle Arto! Kuule, olen ikäni ajanut myös ammatikseni rekkoja, silloinkaan ei karavaanarit ole olleet riesana. Luulen omaavani ajokokemusta, en kuitenkaan käy kehumaan, nii kuin tää pelle Arto tekee.!

        Noita artoja on todella harvassa. Eipä ole omalle kohdalleni koskaan onneksi osunut, vaikka on liikkunut asuntoautollani ympäri Suomea ja pohjoismaita.

        Lopultakin tuollaiset häiriköt ja kitisijät ovat harvinaisia, vaikka näissä kirjoituksissa tuo yksi artoilija suurta meteliä pitääkin. Aina korissa on yksi mätämuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, minä myös karavaanari. Ajan asuntovaunun kanssa ja ilman, ei mitään vaikeuksia ohittamisessa. Ai nii, tää pelle Arto! Kuule, olen ikäni ajanut myös ammatikseni rekkoja, silloinkaan ei karavaanarit ole olleet riesana. Luulen omaavani ajokokemusta, en kuitenkaan käy kehumaan, nii kuin tää pelle Arto tekee.!

        Rekat ymmärtää, niillä voi olla kiire jos useita hitaampia pätkiä matkalla, itse huomion rekat niin että jos olen kääntymässä päätielle ja näen rekan tulevan kauempana niin en kurvaa eteen vaan odotan ja annan rekan mennä.
        Tosin nykyään saa jo vinguttaa asuntoautollakin nopeusrajoitusten mukaan ja ei jää jalkoihin vaikka fiiatin 2.3jtd ja painava retkeilyauto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rekat ymmärtää, niillä voi olla kiire jos useita hitaampia pätkiä matkalla, itse huomion rekat niin että jos olen kääntymässä päätielle ja näen rekan tulevan kauempana niin en kurvaa eteen vaan odotan ja annan rekan mennä.
        Tosin nykyään saa jo vinguttaa asuntoautollakin nopeusrajoitusten mukaan ja ei jää jalkoihin vaikka fiiatin 2.3jtd ja painava retkeilyauto.

        aloittajan pitää ostaa hämymarkkinoilta rauhoittavia ja lentokone Sipilältä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita artoja on todella harvassa. Eipä ole omalle kohdalleni koskaan onneksi osunut, vaikka on liikkunut asuntoautollani ympäri Suomea ja pohjoismaita.

        Lopultakin tuollaiset häiriköt ja kitisijät ovat harvinaisia, vaikka näissä kirjoituksissa tuo yksi artoilija suurta meteliä pitääkin. Aina korissa on yksi mätämuna.

        "Noita Artoja on todella harvassa."

        Ei vaan paljon on meitä, jotka vihaamme karavaanareita. Teistä on oikein tehty laulujakin. Ja Aikoinaan Radio Cityn Pullakuskit ohjelmassa Mato Valtonen ja Sakke Järvenpää kertoi hyviä karavaanari vitsejä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe