MIKSI TE MINUA VIHAATTE?

Vaikka tehtäväni ei mene kenenkään ihmisen kohdalle tämän pitemmälle:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

Olen jo 29 vuotta sitten käynyt yhdelle kirkkonne herralle lukemassa, ja lahjoittamassa erokirjeeni, jolla olen varmistanut sen, etten koskaan tule teidän isiltänne perimää omaisuutta itselleni kuuluvaa osaa vaatimaan, koska petturin pojalla ei ole isää, eikä myöskään isänmaata, jota voisi periä.
Olen myös varmistanut sen, että jokainen, joka haluaa, saa sen myös lukea:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/2439902/erokirjeeni

Ruumiinluovutustestamentilla olen varmistanut sen, ettei sille tarvitse teidän kalliiseen tekopyhään multaan hautaa kaivaa, eikä yksikään pappi saa tulla arkulleni edes kourallista tekopyhää multaa heittämää, ja sillä kuoleman ristiä muotoilemaan.

Kun lääketieteen opiskelijat ovat tutkimuksensa tehneet, ottaneet talteen tarvitsemansa osat, he tuhkaavat ruumiini, mitä jäljelle on jäänyt, ja luovuttavat sen lapsilleni, jotka kätkevät se kesäpaikan kallionkoloon, tai sirottelevat Saimaan aaltoihin.

Onko siis ainoa vihanne syy siinä, etten pysty kenellekään tarjoamaan teidän halujensa mukaista oppia? Koska se on minulle mahdotonta:

"Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
Tai kukaties Jumalaan?
Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

Kysyn vielä, onko teidän kaikkien pakko toimia, kuten lähettäjäni Jeesus Kristus on ilmoittanut:

"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
Jeesuksen eläessä häntä vihattiin hänen nimensä tähden. Nyt vihataan häneltä saadun Hengen tähden.

Vai tulkitsetteko tämän niin, että se joka loppuun asti totuutta vihaa, pelastuu?
Koska kukaan teistä ei voi totuutta tietää.

- - -
"Profeetta on menettänyt järkensä, hengenmies on mieltä vailla!" -- Näin te väitätte.
TE VIHAATTE MINUA OMIEN RIKOSTENNE VUOKSI"

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        169
        3120
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        24
        2111
      3. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        23
        2044
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        90
        1885
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        72
        1587
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        26
        1346
      7. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        37
        1242
      8. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        8
        1241
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        34
        1201
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1188
      Aihe