Mitä vittua volvo?

Anonyymi

Mikähän vois olla vikana ku mulla on 2003 vuoden volvo v70 maannu takapihalla abaut 7 vuotta. Kierrokset ei nouse 30 tonnista enää ylöspäin ja kaikki koitettu eikä mikään auta. Oisko vielä neuvoja?

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja siis aluksi lähtöö joo mutta ku hetke ollu tyhjäkäynnillä nii ei enää...

• Anonyymi

Minä vei samanlaisen paalaamoon ja sain 314 €, sinne meni kaikki viatkin ! nyt ajelen puolta pienemmällä Kulkevaisella kärryllä ja hyvin pelaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vei samanlaisen paalaamoon ja sain 314 €, sinne meni kaikki viatkin ! nyt ajelen puolta pienemmällä Kulkevaisella kärryllä ja hyvin pelaa.

Pakko kai on unelmien autosta luopua :(

• Anonyymi

"..Kierrokset ei nouse 30 tonnista enää ylöspäin.."

Melko kovat on kierrokset jo nyt. jos aiot vielä korkeammilla kierroksilla kierrättää saattaa olla että kone menee samantien kierrätykseen.

• Anonyymi

Ei mene päästöistä läpi katsastuksessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mene päästöistä läpi katsastuksessa

no korjaat ne päästöt

• Anonyymi

Jos kaikki on jo kokeiltu niin mitäänhän ei ole enää tehtävissä.

Kiitos selkeästä vikakuvauksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      446
      8572
    2. Yllätys-sexy! Sanna Ukkola poseeraa korsettitopissa nuoruuskuvassa: "Housut jalassa, kerrankin"

Sanna Ukkola on totuttu näkemään aina hyvin asialinjalla. Nyt hän todellakin yllättää. UUH, aika hot! https://www.suomi24.fi/viihde/yllatys-sexy-bb-sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      6884
    3. Aikapommi räjähti BB-talossa - Ikävä "leikki" teki tehtävänsä - Nina Mikkonen häätöäänestykseen

Voi ei, nyt kävi yksinhuoltajalle köpelösti… Mitä mieltä, pitäisikö Mikkosen jo tippua BB-talosta? https://www.suomi24.fi/viihde/aikapommi-rajahti-bb-
      Big Brother
      53
      4724
    Aihe