Mikähän vois olla vikana ku mulla on 2003 vuoden volvo v70 maannu takapihalla abaut 7 vuotta. Kierrokset ei nouse 30 tonnista enää ylöspäin ja kaikki koitettu eikä mikään auta. Oisko vielä neuvoja?
Mitä vittua volvo?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja siis aluksi lähtöö joo mutta ku hetke ollu tyhjäkäynnillä nii ei enää...
- Anonyymi
Minä vei samanlaisen paalaamoon ja sain 314 €, sinne meni kaikki viatkin ! nyt ajelen puolta pienemmällä Kulkevaisella kärryllä ja hyvin pelaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vei samanlaisen paalaamoon ja sain 314 €, sinne meni kaikki viatkin ! nyt ajelen puolta pienemmällä Kulkevaisella kärryllä ja hyvin pelaa.
Pakko kai on unelmien autosta luopua :(
- Anonyymi
"..Kierrokset ei nouse 30 tonnista enää ylöspäin.."
Melko kovat on kierrokset jo nyt. jos aiot vielä korkeammilla kierroksilla kierrättää saattaa olla että kone menee samantien kierrätykseen.- Anonyymi
Ei mene päästöistä läpi katsastuksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene päästöistä läpi katsastuksessa
no korjaat ne päästöt
- Anonyymi
Jos kaikki on jo kokeiltu niin mitäänhän ei ole enää tehtävissä.
Kiitos selkeästä vikakuvauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1365816
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962619- 1352561
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 131568
- 641190
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä11081Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 82865