Kannatus prossien julkaisu viipyy oudon kauan. Toivottavasti PS puolue ei ole ihan karkusalla kannatuksineen, 30% liikaa varmaan, menisi siirtoon taas ja syksyyn. Bajamajasata ei koskaan tiedä.
" Koronavirustilanteen vuoksi kesäkuulle
siirrettyjen kuntavaalien
ehdokashakemusten viimeinen jättöpäivä
on tänään. Vaalipäivä on 13.6.
Puolueiden ja valitsijayhdistysten
tulee toimittaa ehdokaslistansa kunnan
keskusvaalilautakunnalle ennen kello
16:ta. Samaan määräaikaan mennessä
keskusvaalilautakunnalle on
toimitettava myös ilmoitukset
vaaliliitoista ja yhteislistoista.
Ehdokasasettelu ja ehdokkaiden
vaalinumerot vahvistetaan ensi viikon
perjantaina. Ennakkoäänestys kotimaassa
järjestetään 26.5. - 8.6. ja ulkomailla
2. - 5.6.2021."txi tv.
Ehdokaslistat jätettävä tänään.
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
14.5 julkaistaan listat. Onnen lötjäkettæ vuan kaikille ehd. PS puolueen listoilta löytyy taas aivan ihania ehdokkaita, siis jokaiselle jotain. Toivottavasti Sipilän, Orvon kummilapset on jo kotoutuneet ja ovat ehdokaslistoilla. Kunnallisvaalit ovatkin tärkeät, vaikukset ovatkin aivan iholla. Nukkuva ei saa vituilla kuin puolisolleen ja koiralleen. Kok saa ilm, kaikki tyhjät äänet.
- Anonyymi
Ehdokas listat kertoo myös puolueen aatemaailmasta. Keskusta Sipilä 2015 mamujen massa muutto, Ukranalaisten kausityöläiset, Sipilän matut eivät kelpaa maatiloille, ensin haalitaan vajaat 50tuhatta, olisiko olleetkin ei työperäisiä, vaan tykkäävät muusta virikkeitä kuin työ, n, viisivuotta kielikylpyä luulisi riittävän, noin niinku kielen puolesta, hampaat ja terveydestä on pidetty huolta, kiitos veronmaksajille ja Keskusta puolueelle. Aatteet, elvytyspaketti ja ehdokkaat, siinä vasaraa.
- Anonyymi
Pikkulassa kerrottiin, että Vihreä Pekka on nähty uimarenkaan päällä istumasta ja avustaja sylissä Delhin kujalla. Ulkoministerimme etsii jotain leiriä. Tuomisina muutama sata työperäistä. Aatteet on mun vaatteet, kuumaa oli kun molemmat stringeissä vaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861829Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451288YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621110- 63976
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126829Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810