Minä menen nyt päikkäreille!

Anonyymi

Hyvää yötä kaikille!

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kohta sun naapuri aloittaa armottoman metelin. Se päätti just aloittaa sen remontin mitä on suunnitellut ja kaivaa just poraa esiin.

• Anonyymi

Ei nyt sentään. Tuo naapuri poraa ja vasaroi vain viikonloppuisin. Onko kännissä vai selvin päin, niin en tiedä...

• Anonyymi

Jos se kännissä vasaroi ja poraa niin miltäköhän se asunto näyttää??

• Anonyymi

Ei ole minun ongelma!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole minun ongelma!

Paitsi jos pora tulee joku päivä sun seinän läpi just kun oot päikkäreillä. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi jos pora tulee joku päivä sun seinän läpi just kun oot päikkäreillä. 😊

Tervetuloa vaan. Ei edelleenkään ole minun ongelma. Siinähän selittää sitten isännöitsijälle...

• Anonyymi

Päikkäriaika on jo mennyt. Olet varmaan jo ehtinyt ahkeroida pirteänä, työintoa puhkuen?

• Anonyymi

Joo, olen toki. Katsoin peri leffaa ja sitten alkoikin väsyttämään niin piti mennä nukkumaan. Nyt voi katsoa lisää leffoja kun aurinko ei enää paista.

• Anonyymi

Minä menin päikkäreille jo 12 aikaan ja nukuin 3 tuntia :)

• Anonyymi

Päikkärit kannattaa alottaa 12-13 välillä, ja nukkua n. 2-3 t herätyskelloa ei pidä käyttää.
      Mutta minkäs teet työpaikalla, jos siellä ei saa nukkua? Kun hiljainen hetki oli, ja jos väsytti, otin tuhottavaksi määrätyn sohvan tms. päällä n. 15-20 min. nokoset. Virkisti kummasti. Eikä ollut pois keneltäkään.

• Anonyymi

Jukoliste tuo päiväunien / nokosten ottaminen on hyväksi jo varttuneemmalle työntekijälle. Pitäis saada se lakiin. Mutta siellä puhutaan vain kahvitauosta. Yritin aloittaa kahvin juonnin aluksi, mutta se aiheutti vain suurempaa väsymystä ja luontaisen nukkumarytmin ongelmia.
      Kahvia olen juonut vain, jos täytyy ajaa autoa, ja väsyttää esim. huonosti nukutun yön takia. Silloin se auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      506
      10277
    2. Yllätys-sexy! Sanna Ukkola poseeraa korsettitopissa nuoruuskuvassa: "Housut jalassa, kerrankin"

Sanna Ukkola on totuttu näkemään aina hyvin asialinjalla. Nyt hän todellakin yllättää. UUH, aika hot! https://www.suomi24.fi/viihde/yllatys-sexy-bb-sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      9181
    3. Aikapommi räjähti BB-talossa - Ikävä "leikki" teki tehtävänsä - Nina Mikkonen häätöäänestykseen

Voi ei, nyt kävi yksinhuoltajalle köpelösti… Mitä mieltä, pitäisikö Mikkosen jo tippua BB-talosta? https://www.suomi24.fi/viihde/aikapommi-rajahti-bb-
      Big Brother
      55
      4946
    Aihe