Tein miehelleni äsken selväksi,mitä tapahtuu jos vielä saa minut itkemään ja ajattelemaan itsemuhaa. Hinta tosin oli kova;paskaksi menivät niin tietokone kuin silmälasitkin.
Tietokoneen saa ehkä ehjäksi,mutta silmälaseja ei.
Itsemurha ajatuksia miehen käytöksen takia
7
56
Vastaukset
- Anonyymi
Siis hetkinen eikö silmälasiliikeestä saa uusia silmälaseja? Oikeesti missä kaupungissa ei liikkeestä saa ostettua silmälaseja?
- Anonyymi
Saa tietenkin. Pärjään kaupanlaseilla. Mutta kun ne mitkä meni rikki oliat optikolta.Mutta pärjään kaupanlaseilla.
- Anonyymi
Ei millään pahalla, mutta itse jatkaisin mieluummin ilman miestä.........
Tai vaihtaisin johonkin väkivallattomaan.- Anonyymi
Ei hän ole väkivaltainen vaan minä. henkinen väkivalta toisinaan on sitten sitäkin suurempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän ole väkivaltainen vaan minä. henkinen väkivalta toisinaan on sitten sitäkin suurempaa.
Oletko koskaan ajatellut jonkilaista vihanhallinta-kurssia, tai muuta vastaavaa ?
Jos on itse väkivaltainen, nin onhan se itsellekin valtava henkinen painolasti.
- Anonyymi
Ohan se hyvä että tietokone on tärkeämpi kuin silmälasit ja näkökyky.Mitäs niillä silmälaseilla tekee jos tietokone riittää näkemiseen.
- Anonyymi
Taisit käsittää jotakin väärin. Tietokoneesta lähti vaan akku ja pohja irti ja mies korjasi ne illalla.
Pärjään niillä laseila mitä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764