Tein miehelleni äsken selväksi,mitä tapahtuu jos vielä saa minut itkemään ja ajattelemaan itsemuhaa. Hinta tosin oli kova;paskaksi menivät niin tietokone kuin silmälasitkin.
Tietokoneen saa ehkä ehjäksi,mutta silmälaseja ei.
Itsemurha ajatuksia miehen käytöksen takia
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
Siis hetkinen eikö silmälasiliikeestä saa uusia silmälaseja? Oikeesti missä kaupungissa ei liikkeestä saa ostettua silmälaseja?
- Anonyymi
Saa tietenkin. Pärjään kaupanlaseilla. Mutta kun ne mitkä meni rikki oliat optikolta.Mutta pärjään kaupanlaseilla.
- Anonyymi
Ei millään pahalla, mutta itse jatkaisin mieluummin ilman miestä.........
Tai vaihtaisin johonkin väkivallattomaan.- Anonyymi
Ei hän ole väkivaltainen vaan minä. henkinen väkivalta toisinaan on sitten sitäkin suurempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän ole väkivaltainen vaan minä. henkinen väkivalta toisinaan on sitten sitäkin suurempaa.
Oletko koskaan ajatellut jonkilaista vihanhallinta-kurssia, tai muuta vastaavaa ?
Jos on itse väkivaltainen, nin onhan se itsellekin valtava henkinen painolasti.
- Anonyymi
Ohan se hyvä että tietokone on tärkeämpi kuin silmälasit ja näkökyky.Mitäs niillä silmälaseilla tekee jos tietokone riittää näkemiseen.
- Anonyymi
Taisit käsittää jotakin väärin. Tietokoneesta lähti vaan akku ja pohja irti ja mies korjasi ne illalla.
Pärjään niillä laseila mitä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551196
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12707
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..71600