Luterilainen pikkulahko

Anonyymi

Kirkosta eroaminen tukee aitoa kristinuskoa. Kiitos Jumalalle siitä. Luterilainen lahko saisi jo loppua valtiosidonnaisena etuasemauskontona. Helluntaialsia on maailmalla noin 500 miljoonaa, kun taas lutrilaisia on vain runsas 70 miljoonaa. Luterilainen kirkko on siis pieni katolisen kirkon saksalaislahko tuhansien sitä suurempien uskontojen joukossa.
Googlettakaa ja etsikää tietoa asiasta, ellette usko tätä.

15

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      niin. niistä harhaopeistahan, joita on "monta"

      Monta tulee minun nimessäni, ja he eksyttävät . . .

      harhaoppeja on enempi !!

    • Anonyymi

      Olen tiennyt tämän asian jo vuosia. Mutta eihän sitä lehdet kirjoittele, vaan ihmiset ohjataan luulemaan kansankirkkoa maailman suurimmaksi uskonnoksi. Jos ihmiset tietäisivät tämän asian, he eroaisivat hyvin pain kirkosta.

    • Anonyymi

      Kirkko on aina ollut aidon kristinuskon vastustaja. Lapsikasteella se eksyttää edelleen ihmisiä luulemaan, että he ovat Jumalan lapsia sen perusteella kun nimi on kirkonkirjassa.
      Onko vähän tyhmää?

    • Anonyymi

      Hyvä aloitus.

    • Anonyymi

      Näin se meni ja menee.

      Pyhä Henki (Gabriel) erotti vuonna 1054 Rooman katolisen kirkon kahdeksi eri ryhmäksi niin että katoliset jakaantuivat lännen katolilaisiin ja idän ortodokseihin. Syy oli koska Rooman katolinen kirkko ei ollut alusta alkaenkaan Jumalan asettama eikä perustama. Katolisen kirkon ja Ordodoksikirkon perustana on siis Rooman katolinen kirkko. Tuo suuri kirkko (Rooman katolinen kirkko), jonka perusta on perkele, ja sen portot ovat surmanneet Jumalan pyhät ja Jeesuksen todistajat (Johanneksen ilmestys 17 luku 5 ja 6 jae). Katolisesta kirkosta taas ovat eronneet Angkligaaninen kirkko ja Luterilainen kirkko.

    • Anonyymi

      Luterilaisen lahkon osuus maailman väestöstä on alle yhden prosentin ja se menettää kiihtyvällä tahdilla jäseniä kaikissa länsimaissa. Tällä vuosisadalla luterilainen lahko tulee kuihtumaan useimmissa länsimaissa olemattomiin. Samalla rahan syytäminen loppuu länsimaista kehitysmaihin, jolloin luterilaisten pumppaama kupla kehitysmaissa puhkeaa ja seurauksena alamäki tulee olemaan kehitysmaissa tolella nopea.

    • Anonyymi

      www.eroakirkosta.fi

    • Anonyymi

      Helluntailaisia on siis saman verran, kuin homoseksuaaleja. Mahtaako sillä olla joku merkitys...?

    • Anonyymi

      luterilaisella valtionkirkolla ei ole monopolia suomalaisten uskontoon eikä elämään.

    • Anonyymi
    • " lutrilaisia on vain runsas 70 miljoonaa. Luterilainen kirkko on siis pieni katolisen kirkon saksalaislahko tuhansien sitä suurempien uskontojen joukossa."

      Paljonko sä ajattelet maailmassa olevan ihmisiä, jos on tuhansia uskonyhteisöjä, joissa on yli 70 miljoonaa jäsentä? :D

    • Anonyymi

      Jokainen uskovainen on harhaoppinen jonkun toisen uskovan mielestä.

      • Anonyymi

        Amerikasta tulleet lahkot, nehän vasta harhaoppia tuputtaakin . . .

        näitä Amerikan lahkoja syntyy kuin sieniä sateella !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikasta tulleet lahkot, nehän vasta harhaoppia tuputtaakin . . .

        näitä Amerikan lahkoja syntyy kuin sieniä sateella !!

        Haluavat osingoille uskovien rahoista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1918
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1554
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1276
    4. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      1095
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1075
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1001
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      864
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      846
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      825
    Aihe