"WANHA LUOPIO MIES", näin te herjaatte.

Kun ette enää mitään muuta keksi, kun jäljellä tämän jälkeen teillä ei enää ole muuta vaihtoehtoa, kuin kirves.

Palauta mieleenne apostoli Johanneksen, joka ainoana Jeesuksen todistajana pysyi hänelle uskollisena elämänsä loppuun asti, ja sai elää yli satavuotiaaksi.

Eikä lähtenyt Paavalin perään perustamaan Saatanalle seurakuntia.

Kun Jeesus tapettiin, oli Johannes noin 30-vuotias, ja jäi Pyhän Hengen etäopetukseen.

90 vuotiaana hän kirjoitti kaikki kolme kirjettään.

96 vuotiaana, Saatanan Paavalille sanelemilla opeilla, Efeson seurakunnan johtajaksi valittu, yhden vaimon mies Ditorefes, passitti hänet Patmoksen vankeuteen:

"Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."

Siellä Pyhä Henki antoi hänelle valtavan tehtävän, kirjoittaa muistiin kaikki, koko ihmiskunnan lopun ajan tapahtumat, ILMESTYSKIRJAN.

Saatanan valtakunnan nousun ja tuhon.

9

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolmannessa kirjeessään Johannes ilmoitti:

      "Kirjoitin muutaman sanan seurakunnalle, mutta Diotrefes, joka mahtailee sen johtajana, ei pidä meitä missään arvossa.

      Siksipä minä sinne tultuani aionkin huomauttaa hänelle siitä, mitä hän oikein tekee levittäessään meistä pahoja puheita.

      Eikä hänelle sekään riitä. Hän kieltäytyy itse ottamasta veljiä vastaan, estää niitä, jotka haluavat sen tehdä, ja jopa erottaa heitä seurakunnasta.

      Rakas ystävä, älä ota esimerkkiä pahasta, vaan hyvästä. Joka tekee hyvää, on Jumalasta, mutta se, joka tekee pahaa, ei ole Jumalaa nähnyt."

      Kun hän muutama vuosi myöhemmin meni Ditorefestä nuhtelemaan, joutui Patmoksen vankilaan.

    • Anonyymi

      Wanhuus ei tule yksin!

      • Oikeassa olet, vaikka et minun wanhuudesta tiedä, tai et usko yhtään mitään.

        Kun vain kaksi vuotta sotilaseläkkeellä oltuani minuun asenneettiin taivaan etäyhteys, valokuitu, jota Pyhäksi Hengeksi kutsutaan.

        Kun ei maailmassa vielä silloin tiedetty maallisistakaan etäyhteyksistä yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Säikähtivätkö herjaajasi?

      • He käyttävät omia herjauskanaviaan.

        Jostakin syystä eivät uskalla vielä tulla minua verellä tahrimaan.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        He käyttävät omia herjauskanaviaan.

        Jostakin syystä eivät uskalla vielä tulla minua verellä tahrimaan.

        Kyllä siskoni poika tulee, kun se aika koittaa.
        Niin totta kuin nimeni on EnOleJari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siskoni poika tulee, kun se aika koittaa.
        Niin totta kuin nimeni on EnOleJari.

        Niin totta kuin nimeni on EnOleJari.

        Katsoisitko mieluummin sen sinun herttaisen sisaresi pojan perään, ettei se tee typeryyksiään?


      • Anonyymi

        No, eivät


    • Anonyymi

      Teuvo; älä unohda, että 2.Korinttolaiskirje:
      11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      450
      2203
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      224
      1971
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1562
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1281
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      147
      1257
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      43
      1137
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1055
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe