Kun ette enää mitään muuta keksi, kun jäljellä tämän jälkeen teillä ei enää ole muuta vaihtoehtoa, kuin kirves.
Palauta mieleenne apostoli Johanneksen, joka ainoana Jeesuksen todistajana pysyi hänelle uskollisena elämänsä loppuun asti, ja sai elää yli satavuotiaaksi.
Eikä lähtenyt Paavalin perään perustamaan Saatanalle seurakuntia.
Kun Jeesus tapettiin, oli Johannes noin 30-vuotias, ja jäi Pyhän Hengen etäopetukseen.
90 vuotiaana hän kirjoitti kaikki kolme kirjettään.
96 vuotiaana, Saatanan Paavalille sanelemilla opeilla, Efeson seurakunnan johtajaksi valittu, yhden vaimon mies Ditorefes, passitti hänet Patmoksen vankeuteen:
"Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."
Siellä Pyhä Henki antoi hänelle valtavan tehtävän, kirjoittaa muistiin kaikki, koko ihmiskunnan lopun ajan tapahtumat, ILMESTYSKIRJAN.
Saatanan valtakunnan nousun ja tuhon.
"WANHA LUOPIO MIES", näin te herjaatte.
9
94
Vastaukset
Kolmannessa kirjeessään Johannes ilmoitti:
"Kirjoitin muutaman sanan seurakunnalle, mutta Diotrefes, joka mahtailee sen johtajana, ei pidä meitä missään arvossa.
Siksipä minä sinne tultuani aionkin huomauttaa hänelle siitä, mitä hän oikein tekee levittäessään meistä pahoja puheita.
Eikä hänelle sekään riitä. Hän kieltäytyy itse ottamasta veljiä vastaan, estää niitä, jotka haluavat sen tehdä, ja jopa erottaa heitä seurakunnasta.
Rakas ystävä, älä ota esimerkkiä pahasta, vaan hyvästä. Joka tekee hyvää, on Jumalasta, mutta se, joka tekee pahaa, ei ole Jumalaa nähnyt."
Kun hän muutama vuosi myöhemmin meni Ditorefestä nuhtelemaan, joutui Patmoksen vankilaan.- Anonyymi
Wanhuus ei tule yksin!
Oikeassa olet, vaikka et minun wanhuudesta tiedä, tai et usko yhtään mitään.
Kun vain kaksi vuotta sotilaseläkkeellä oltuani minuun asenneettiin taivaan etäyhteys, valokuitu, jota Pyhäksi Hengeksi kutsutaan.
Kun ei maailmassa vielä silloin tiedetty maallisistakaan etäyhteyksistä yhtään mitään.
- Anonyymi
Säikähtivätkö herjaajasi?
He käyttävät omia herjauskanaviaan.
Jostakin syystä eivät uskalla vielä tulla minua verellä tahrimaan.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
He käyttävät omia herjauskanaviaan.
Jostakin syystä eivät uskalla vielä tulla minua verellä tahrimaan.Kyllä siskoni poika tulee, kun se aika koittaa.
Niin totta kuin nimeni on EnOleJari. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siskoni poika tulee, kun se aika koittaa.
Niin totta kuin nimeni on EnOleJari.Niin totta kuin nimeni on EnOleJari.
Katsoisitko mieluummin sen sinun herttaisen sisaresi pojan perään, ettei se tee typeryyksiään? - Anonyymi
No, eivät
- Anonyymi
Teuvo; älä unohda, että 2.Korinttolaiskirje:
11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982