Tuksun pikkusisko Jasmine Tukiainen on laittanut pystyyn uuden yrityksen, Snorklyn. https://www.getsnorkly.com/about-us/ sivuilla kerrotaan Jasminen olevan CEO. Mitenköhän käy? Ribella ei kovin pitkään pärjännyt, olisiko snorkkeleille suuremmat markkinat kuin hiukslisäkkeille?
Tuksun pikkusiskon uusi firma
7
1194
Vastaukset
- Anonyymi
Melko tyyriitä kausikamppeita näihin pohjoisen kesiin. No, ehkä onkin hittituote! Onnea vaan!
Tosta esittelystä tulee mieleen Ostos-TV:n humpuukki.
Mitä tarkoittaa: """Tarjoamme myös muita tuotteita kuin uusi snorkkeli se itse. """
Älkää vaan sanoko, että Jasminan (huom! Jasminan) äidinkieli on ruotsi.- Anonyymi
Teinikö tämän on kirjoittanut?
"So, let us present us.
Jasmine:
Loves animals, surf,snork, etc etc etc, TRAVELING IS LIFE!!
I´ve been to….. my favorite ….. osv osv…… "
Ana:
If someone has been traveling a lot while studying tourism it´s me. I love….. My hobbys are…. My hates are… My favorites are…. I avoid… I prefer… In life… My life quote is…..
NÅN MAN?? WHO??
he is…………. Leon. - Anonyymi
Eli mukana on myös pikkuveljen tyttöystävä.
- Anonyymi
Taitaa olla niin uusi firma ettei sitä ole edes rekisteröity.
Jasminen entinen firmahan on konkursissa. - Anonyymi
Sekaisin ruotsia ja englantia. Kirjoitustyylihän se on tuokin. Kielten opiskelu ei olisi hullumpi ratkaisu yhdelle jos toiselle.
- Anonyymi
Tuksusta tähän liittyen tulee mieleen Surf'n Turf.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651