NÄytä sinä uskosi,, niin minä näytän minun uskoNi minun tekojeni kautta. Ja silloin tulis olla niin että Jumala synnyttää Rakkauden tekoja Lähimmäistä kohtaan joka on vihollinen . Joka on taas Pelastava asia koska siinä kautta täyttämme koko lain ja jossain sanotaan että jos noudatamme koko Lain niin se on pelastava ja ainoastaan Rakastamalla Lähimmäinen se on mahdollista. No en pyrki kertomaan että ainoastaan Teot pelastaa tai vain usko tai Rakkaus . Vaan kaikki kaikkeensa meissä pelastaa meitä että Jumala on päässyt muuttamaan meitä Hänen kaltainen joka vastustetaan paljon tänä päivänä ja hyökätään että oletko sitten täydellinen vaikka on Käsketty meidät olemaan Täydellinen kuin Isä on Taivaassa.. Voit kysyä missä sanotaan että me ollemme niinkuin Hän tässä ajassa. No monessa paikkassa sanotaan että Hän tekee meidät ja muutta meidät Hänen kaltaisena ja tässä sanotaan ihan suoraan>>
1. Joh. 4:17
Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; SILLÄ SELLAINEN KUN HÄN ON , sellaisia mekin olemme TÄSSÄ MAAILMASSA.
Oletteko huomanneet mitä Pyhä Raamattu käskee meidän olemaan ?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on taas niin puutaheinää!
"silloin tulis olla niin että Jumala synnyttää Rakkauden tekoja Lähimmäistä kohtaan joka on vihollinen . Joka on taas Pelastava asia koska siinä kautta täyttämme koko lain"
Miten se, että Jumala synnyttää tekoja on pelastava asia? Eikös pelastus riipu ihan jostain muusta?
No, selityksesi tulee heti siinä perässä: "koska siinä kautta täyttämme koko lain".
En ymmärrä! Emme kai me täytä lakia sillä, mitä Jumala tekee?
Entä miksi sanot, että lähimmäinen on vihollinen?
Mitä tarkoittaa tämä epä-suomenkielinen lause: "Vaan kaikki kaikkeensa meissä pelastaa meitä" ?
Sekavaa on loputkin kirjoituksesta. Huohhh ....No kun et näytä tuntea Pyhä Raamattu !!
Kirjoitit >> Miten se, että Jumala synnyttää tekoja on pelastava asia? Eikös pelastus riipu ihan jostain muusta?
No, selityksesi tulee heti siinä perässä: "koska siinä kautta täyttämme koko lain". <<
Siis Gal. 3:12
Mutta laki ei perustaudu uskoon, vaan: "Joka ne täyttää, on niistä elävä".
Pitäiskö näyttä lisä vai riittikö tuo ??
Kirjoitit >> En ymmärrä! Emme kai me täytä lakia sillä, mitä Jumala tekee?<<
Kyllä me täytämme Lakia jos ollaan saaneet Rakkauden Jumalalta että voimme niitä Tekoja tehdä Joka Jumala Rakastaa
Gal. 5:14
Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
Kirjoitit >>Entä miksi sanot, että lähimmäinen on vihollinen?<<
Laupias Samarilainen auttoi vihollinen joka kerrotaan että oli hänen lähimmäinen .
Mutta myös on sanottu
Matt 5 : 43 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'.
44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
- Anonyymi
Usko ilman tekoja on kuollut usko!
https://www.youtube.com/watch?v=-oWDsGXfZ4Y- Anonyymi
"Sillä laki ja PROFEETAT oli Johannekseen asti, tästä lähin julistetaan valtakunnan evankeliumia"
Anonyymi kirjoitti:
"Sillä laki ja PROFEETAT oli Johannekseen asti, tästä lähin julistetaan valtakunnan evankeliumia"
Aivan !
Anonyymi kirjoitti:
Aivan !
Anonyymi kirjoitti:
Aivan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki Jeesus lähetti lisää profeettoja ja viisaita miehiä, mutta niitä helluntailaiset eivät usko, vaan herjaavat.
Anonyymi kirjoitti:
Toki Jeesus lähetti lisää profeettoja ja viisaita miehiä, mutta niitä helluntailaiset eivät usko, vaan herjaavat.
Aivan !! Ja vanhat ja Profeettat ovat painostettu ulos raminällä pinnasilla valhe armolla ja mitä he sanovat on ylistyksen arvosta ja niin he muutama sanoilla ylistää transissa jee ja halle ... ja muuta senkaltaisia fraaseja.
- Anonyymi
Room. 3:13
Heidän kurkkunsa on avoin hauta, heidän kielensä puhuu petollisesti, huultensa takana heillä on kyykäärmeen myrkkyä, [Ps. 5:10, Ps. 140:4]
Jaak. 3:8
mutta kieltä ei yksikään ihminen pysty kesyttämään. Se on hillitön ja paha, täynnä tappavaa myrkkyä.AIVAN !!
2. Tim. 3:5
heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
Tit. 1:16
He väittävät tuntevansa Jumalan, mutta teoillaan he hänet kieltävät, sillä he ovat inhottavia ja tottelemattomia ja kaikkiin hyviin tekoihin kelvottomia.
Juud. 1:4
Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen.
- Anonyymi
Miksi siis sinä Savis itse et sitä ole, eli sellainen kuin Jumala ???
Kun kerran, sinun mukaasi, siis raamattu oikein käskee sinua olemaan.
Miksi siis ITSE toimit yhä vaan sitä selvää käskyä vastaan ??? Koska sinä ja sinun kaverit on karkoittanut Pois Jumala tuolla asenteella ,, niin ettei Hän on antanut Herätystä Suomeen yli sadan vuoden aikana...
Onko muualla maailmassa on ollut herätystä, jos pahat pojat ovat pilanneet Suomen mahdollisuudet?
- Anonyymi
Siis sinä itse olet uskonut "minun kavereita", etkä Herraa!
Sitäkö haluat nyt siis sanoa ???
Eli yhä kysymys kuuluu:
Miksi et siis ole kuin Jumala, eli synnitön ???
- Anonyymi
En ole huomannut tuota kehoitusta ramatussa.
Varmaan se siellä on silti.
ST
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897209- 353811
- 453400
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082336
- 412332
- 1232226
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292139Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401789