Highwat Patrol No. 9

Oletteko käyneet Nemon Pisteellä. Kaunista seutua. Muistuttaa Päijännettä kesällä. Kiva kesäpaikka. Kuvottavaa, että tälläistä aluetta käytetään yleisenä kaatopaikkana ja käymälänä! Mun sukulaisilla on kesämökki siellä ja olen muutaman kerran käynyt.

Kiina aikoo dumpata lisää romua sinne tänään tai huomenna. Kiinassa on suurilla päivittäistavaroita valmistavilla tehtailla käytössään jopa 100 psykologia, joiden ainoa tehtävä on kehitellä uusia keinoja, jotta heidän tuotteitaan ostettaisiin jatkuvalla syötöllä. Yksi vanha keino on, että tuotteista tehdään nopeasti hajoavia. Tämä on myös yksi Kiinan Kommunistipuolueen ekologisen ajattelun kulmakivistä - itsestään hajoavat, vihreämmät tuotteet.

Chongqingingin kuusiokulma- avain tehtailla tuotteet pakataan ilmatiiviiseen pakkaukseen ja niistä tehdään niin pahanhajuisia, että kuluttaja heittää ne välittömästi akuuteimman käytön jälkeen taloyhtiön roskikseen. Itse ostin sellaisen Iisalmen Prismasta toissa lauantaina ja nyt se paikallisella jätteenkäsittelylaitoksella.

Kuka omistaa ihmisen? Valtio tietysti! Se päättää, että on pakko käydä koulua aikuisuuden kynnykselle tai muuten suljetaan laitokseen. Valtio omistaa myös alle kouluikäiset - jos vanhemmat eivät noudata valtion standardeja, se ottaa lapset itselleen. Valtio määrää meidät opettelemaan tappamista, mutta ei anna meidän valita itse uhreja. Valtio ottaa leijonanosan rahoistamme itselleen. Kuka sitten valtion omistaa? Ei ainakaan kansalaiset, sillä äänestämällä ei näihin asioihin voi vaikuttaa.

Monet odottavat kuolemaansa innolla, mutta voin kertoa kokemuksesta, että sekin on suuri kupla. Siellä sinun sisälläsi ei ole mitään toista, ikuista ihmistä, vaikka sinulle onkin niin jo lapsesta lähtien uskoteltu. Kaikki asiat tässä maailmassa on kuplia, lukuunottamatta yhtä asiaa; saippuakupla ei ole kupla, vaan juurikin sitä, mitä sen odotetaankin olevan.

Ennen lähes kaikkien elämä kaikkialla oli rankkaa ja tautista. Nykyään meillä lähes kaikkien elämä on helppoa ja kevyttä. Paitsi, että ei ole! Aiheutamme elämän vaikeudet itse, vapaaehtoisesti, vaikka ei olisi mitään tarvetta. Paitsi, että on! Emme kestä elämän keveyttä ja vaivattomuutta, niinpä on olemassa alati kasvava joukko huuhaa- sairauksia, joista valitsemme tiedostaen tai tiedostamatta omamme. Alamme popsia "lääkkeitä" jo nuorella iällä ja nopeasti olemme loppuelämämme kestävässä kemiallisessa vankilassa. Valuvika ihmisessä! Jeesus tuu ny ite selittää tää juttu!

3

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vara-jeesus tässä moro. Mukava että tulit, hyvä että kerroit. Tästäkin Nemon pisteestä.
      Kurkkasin G-kirjaa. Tämä kuvaannollinen piste on siis olemassa. Meikälläkin on siellä erilaist aineistoo.

      Kävitkö oikein RR toist pual Nemon pistett?

    • Anonyymi

      Vältelly noita paikallisia patrolleja. Niinku rosentit eivät suostu laskemaan verestä. Aina vaan mittari piiphaa.

    • Anonyymi

      Tässä kedjassa muutakin kuin wc-juttuja. Sima-aika päättyy helluntaina. Kausi jatkuu siitä pilsner-päräyksenä kekriin astikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7591
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4516
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      66
      3113
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1419
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe