Koska hain kaljaa ja aion juoda sitä. Se niinku ei halua että tänään juon vaikka ei ole mitään menoja edes. Minä sanoin että vastalause huomioitu minä juon kaljaa.
Muijani esitti vastalauseen
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nainen ei kauaa raitista miestä katsele.
t. viinamies - Anonyymi
Jos olisit mun mies ja kännissä usein örveltäisit, olisit pian entinen mies.
- Anonyymi
Karseeta on sellainen kännissä örveltäminen.
- Anonyymi
Kaljan juominen ei tarkoita että örveltää. Voi juoda ihan rauhallisesti kotona. En minä mihinkään baariin ole menossa enkä ole baareissa ollut edes 13 vuoteen ainakaan.
- Anonyymi
Nainen vain koettaa oletko tossukka vaiko viinamies.
Kun juot vain naisen valituksista huolimatta, näkee nainen että olet kuitenkin todellinen viinamies ja pysyy rinnallasi.
Jos jätät juomat juomatta näkee nainen että oletkin joku nynny raitis mies ja lähtee pian etsimään viinamiestään muualta.- Anonyymi
Mäkeen joutaa viinamies. Tilalle raitis ihana työteliäs mies.
Ihan oikein, että vaimosi pitää sinulle kurin. Voit joutua vielä nurkkaan häpeämään.
- Anonyymi
En ymmärrä kun kaljaa juova ja selvinpäin viihtyvä rupeavat parisuhteeseen.Ongelmia siitä seuraa.Minä otan välillä kaljaa ja oon nainen.Enkä jaksa enää yhtäkään miestä millään tavalla.
- Anonyymi
Kalja ei ole viinaa joten ei tuosta nyt pidä ottaa nokkiinsa jos kaljaa juo. Viina paljon pahempi aine ja sitä ei pidä juoda.
- Anonyymi
Se riippuu siitä juodusta kaljan määrästä. Pari pulloa ookoo, mutta jos niitä menee selvästi sitä enemmän niin se ei hyvää tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se riippuu siitä juodusta kaljan määrästä. Pari pulloa ookoo, mutta jos niitä menee selvästi sitä enemmän niin se ei hyvää tee.
Kaljaa voi juoda 20 pulloa eikä tule känniin. Sen verran laimeeta kalja on. Viinaa kun juo pari decia niin se tipauttaa useimmat miehet ja miehet sammuu.
- Anonyymi
Nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla. Vitsivitsi. Kippis!
- Anonyymi
Et olisi saanut muijaa ellet olis juonut viinaa baareissa. Vain viinaa juomalla tutustuu naisiin. Nainen kyllä pitää miehen kotona vaikka juo olutta.
T viinamies. Olut on janojuoma ja viina rähinäjuomaa.
Me sivistyneet nautinnon päälle ymmärtävät ihmiset juomme viiniä, emmekä tarvitse lupaa siitä nauttimiseen.Suomessa monetkaan ei juo kunnon olutta. Karhua, Karjalaa, Lapinkultaa yms. ostetaan. No, onhan nuo mainitsemani halvempia, mutta itse en niistä pidä. Kunnon tummaa olutta (no, joskus kesähelteellä käy myös jääkaappikylmä Sandels).
Tosin sitten jotkut erikoisuluetkaan ei ole hyviä. Maistoin kerran kauraolutta enkä pitänyt, en ainkaaan siitä kyseisestä ja kerran ostin Alkosta yhen gluteenittoman oluen, ei ollut hyvä, maistui mäntysuovalle ja vanhoille voikukanlehdille.
Jos silloin tällöin juo pari kaljaa on se mun mielestä ihan ok, tai kännit silloin tällöin myös on ok. Mutta jos se menee siihen että sitä tissuttelee useamman kerran viikossa tai joka päivä, on silloin kyseessä jo ongelma.
Seurasin vuosia vierestä kun kaverin mies -alkoholisti- joi jatkuvasti. Jokaisella kerralla kun kävin heillä, oli miehellä kaljatölkki kädessä. Sen tunnin parin ajan mitä heillä kerrallaan olin, meni hänellä sinä aikana useampi tölkki.
Exä joi salkullisen kerralla pari kolme kertaa viikossa, ja itsellä alkoholi alkoi siinä vaiheessa jo tökkiä. Ei tehnyt enää mieli juoda pisaraakaan. Absolutistina tuli oltua 5 vuotta, ja se että teki ylipäätään mieli siideriä sen viiden vuoden tauon jälkeen, vaati festarin ja kuuman hellepäivän.- Anonyymi
Viinamies tapaa naisia kaverin mieskin on viinamies.
Raitis mies on yksin kotona eikä tapaa naisia. Kaverin mies ei ole raitis mies.
t. viinamies Anonyymi kirjoitti:
t. viinamiesNykyään kyseinen mies on raitis, kun oli vierotuksessa, ja pääsi addiktiostaan.
Anonyymi kirjoitti:
t. viinamiesJa nykyään ex-mies.
- Anonyymi
Se on jännä juttu, että se kännääjä ei yleensä vaan kykene näkemään sitä kännäämistään toisen kannalta. Se ei vaan tajua miten jumalattoman rasittavaa on katella silmin nähden humaltunutta ihmistä. Ei tarvii riehua, ei tarvii örveltää ja oksennella nurkkiin. Humalainen ihminen itessään on niin maan helvetin rasittava olento. Sellasta pitäis sitten muka katella omassa kotonaan. Miksi sen pitäis olla ok? Miksi kännissä oloon olis toisella isompi oikeus kuun toisella siihen, ettei tarvii katella rasittavaa känniläistä. Siinä käy helposti niin, että lähdenpä johonkin missä ei tarvii kännääjää katella ja luultavasti sinne jäänkin. Sittenhän saat kaljotella miten mieli tekee. Perään ei kannata soitella!
- Anonyymi
Tämä! Juuri tuon tein, kun exä päätti "vastalauseen huomioon ottamisesta huolimatta ottaa kaljaa". Totesin, että moikka moi, nähdään sunnuntai-iltana ja kännisten puheluihin ei vastata. Jos aikoo kaljotella niin mä en samassa taloudessa viikonloppuani vietä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3387426Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774789- 2083225
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243117- 762026
- 1531906
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2211844Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661607Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201558- 891478