Muistakaa sitten ostaa kukkia äidillenne. Ja muistakaa ostaa kukkia äidillenne jos olette naimiissa ja lapsia on niin kumppani äidille kukkia myäs ja kokkaatte sille päivällisen.
Huomenna on äitienpäivä
2
90
Vastaukset
Juu, muistakaa ja arvostakaa äitejänne, vaimojanne, tyttöystäviänne, koska he ovat ainutlaatuisia ja muistakaa, että eivät ole itsestään selviä juttuja nämä.
Kannattaa antaa ja näyttää se arvostus, kun ovat elossa sillä sitten, kun heitä ei ole, niin silloin ei ole mukava tilanne, jos on jäänyt sanoja sanomatta ja tunteita osoittamatta, tämä muistakaa.
Meikäläisellä on hieman hankalaa asettautua teidän asemana, joilla kumppani on, koska meikäläinen on tällainen yksinäinen susi, joka on jo kaiken toivon jättänyt ja näillä mennään loppuun saakka, vaikka ihan yksin, no tähän on jo tottunut, ettei tässä siinä mielessä mitään, mutta te toiset pitäkääpä huoli kumppaneistanne ja olkaa heille hellät, niin kauan, kun saatte heidät pitää....- Anonyymi
Eikai kukaan ole naimisissa äitinsä kanssa? 😳
Juu, ja itsehän vein jo tänään äidin haudalle kukan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm67727J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 42691
- 100637
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 18488