Miksi vaaleat hiukset ovat niin kiihottavat?

Anonyymi

Koska ovat vähän niin kuin sellainen sokerikuorrute naisen päässä?

45

1377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai semmosta hattaraa meinaatko, mitä huvipuistoissa myydään? Hattarapää jolla hatara pää.

      • Anonyymi

        Just sellaset.


    • Anonyymi

      Eri ihmisillä toimii eri jutut... Vaaleat hiukset luovat heikomman, avuttomamman ja alistuneemman - ja ehkä samalla vähän tyhmemmän - vaikutelman, ja tämä toimii monella seksissä

      • Anonyymi

        Mut turha näitä on yleistää... Joku muu taas kokee tuollaisen olevan liiankin tylsän helppo nakki ja kaipaa haastetta petiin...


      • Anonyymi

        04.56 Voi että kuinka sööttiä, naisen pitää olla tyhmemmän oloinen, ettei nakki masennu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut turha näitä on yleistää... Joku muu taas kokee tuollaisen olevan liiankin tylsän helppo nakki ja kaipaa haastetta petiin...

        Et tiedä mistä puhut, rasisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut turha näitä on yleistää... Joku muu taas kokee tuollaisen olevan liiankin tylsän helppo nakki ja kaipaa haastetta petiin...

        Vastailet selvästi itsellesi ja mikä tahansa elollinen on haaste sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastailet selvästi itsellesi ja mikä tahansa elollinen on haaste sulle

        Puhu vaan omasta puolestasi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu vaan omasta puolestasi..

        Myönsit mies juuri itsesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönsit mies juuri itsesi

        Aivan sama, ihan kuten vaan haluat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama, ihan kuten vaan haluat

        Sinähän olet läpi ketjujen hyvin myöntyvällä tuulella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet läpi ketjujen hyvin myöntyvällä tuulella...

        Miten ikinä vaan haluat beibi


      • Anonyymi

        Ihmisen arvioiminen värin/pigmentin mukaan on rasismia.


      • Anonyymi

        Jonkun tutkimuksen mukaan vaaleatukkaiset naiset ovat itseasiassa älykkäämpiä.


    • Anonyymi

      Hiukset ovat jostain syystä se mihin kiinnostuu. Onko se että jos ne ovat huonosti hoidettu, niin nainen ei pidä muutenkaan huolta mistään.

      • Anonyymi

        Ja nainenhan on perheen huolehtija, joten jos hiukset ovat huonot niin ei hänestä ole mihinkään.


    • Anonyymi

      Koska blondit on tyhmiä ja se kiihottaa.

    • Anonyymi

      No minua ne ei ainakaan kiihota! Maailman kauneimmat naiset ovat aina olleen brunetteja. Samoin kaikki seksikkäät naiset ovat vähintää vaalean ruskea hiuksisia. Bimboblondit nyt ovat vaan jotenkin haalean ja vaalean näköisiä, eikä ne iske....

    • Anonyymi

      Kuka kysyy että miksikö? Siksi kun pornoleffat on vaalet naiset sellaisiksi leimanneet. Ne on tyhmiä ja niiltä saa. Ja juuri näin se on. Siksi.🤷‍♀️💩

      • Anonyymi

        Höpö höpöö, ei mikään johdu hiusten väristä.


    • Anonyymi

      No onhan se vaalea seksikäs, valaisee kasvoja ja nuorentaa vaaleat hiukset. Ja se vetyperoksidiblondi, Marilyn look, jossa hiukset poltettua hattara, on seksikäs kaikessa keinotekoisuudessaan. Mutta Skandinaaviliinatukka, jolla ripsetki ihan vaaleat on eksoottinen näky. Ja likainen vaalea, se maantienväri aliarvostettu. https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/f5ed8994-1141-4b55-ab2b-106347417d78

      • Anonyymi

        Hyiiiiiiii


      • Anonyymi

        No tuo on vain sinun mielipiteesi, että vaalea on seksikäs. Eihän mikään väri sinänsä "ole" mitään, ennen kuin katsoja sen jotenkin tulkitsee. Kaikki eivät todellakaan tulkitse samalla tavalla. Toiset näkee sen valoisuuden, toiset vaan värittömän kalpeuden. Jonkun mielestä tumma on synkkä, toisen mielestä mystinen ja mielenkiintoinen. On myös kiinnostavaa, että joissain kulttuureissa vaalea tulkitaan vanhentavaksi ominaisuudeksi. Ehkäpä koska se on lähempänä harmaata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo on vain sinun mielipiteesi, että vaalea on seksikäs. Eihän mikään väri sinänsä "ole" mitään, ennen kuin katsoja sen jotenkin tulkitsee. Kaikki eivät todellakaan tulkitse samalla tavalla. Toiset näkee sen valoisuuden, toiset vaan värittömän kalpeuden. Jonkun mielestä tumma on synkkä, toisen mielestä mystinen ja mielenkiintoinen. On myös kiinnostavaa, että joissain kulttuureissa vaalea tulkitaan vanhentavaksi ominaisuudeksi. Ehkäpä koska se on lähempänä harmaata?

        Tai sitten kalpeus vaan tulkitaan jotenkin epäterveeksi ominaisuudeksi, "sairaudeksi", ja tummuus taas elinvoimaisuudeksi. Tämä siis jossain heimossa, en nyt muista missä


      • Anonyymi

        Mutta joo, kyllä tuollainen väri mikä tuossa Amber Heardillä oli, on mielestäni kaunis. Voi olla ulkomaalaisen kauniimpikin tuo maantienvärinen kuin vaalea, koska se on luonnollisemman näköinen. Aivan vaalea voi joskus olla liiankin kirkas ja synnyttää "tekopirteän" vaikutelman, joka ärsyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta joo, kyllä tuollainen väri mikä tuossa Amber Heardillä oli, on mielestäni kaunis. Voi olla ulkomaalaisen kauniimpikin tuo maantienvärinen kuin vaalea, koska se on luonnollisemman näköinen. Aivan vaalea voi joskus olla liiankin kirkas ja synnyttää "tekopirteän" vaikutelman, joka ärsyttää.

        Siis ulkomaalaisen silmissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo on vain sinun mielipiteesi, että vaalea on seksikäs. Eihän mikään väri sinänsä "ole" mitään, ennen kuin katsoja sen jotenkin tulkitsee. Kaikki eivät todellakaan tulkitse samalla tavalla. Toiset näkee sen valoisuuden, toiset vaan värittömän kalpeuden. Jonkun mielestä tumma on synkkä, toisen mielestä mystinen ja mielenkiintoinen. On myös kiinnostavaa, että joissain kulttuureissa vaalea tulkitaan vanhentavaksi ominaisuudeksi. Ehkäpä koska se on lähempänä harmaata?

        niin nää tummat hiukset harmaantuu yllättävänki nuorena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta joo, kyllä tuollainen väri mikä tuossa Amber Heardillä oli, on mielestäni kaunis. Voi olla ulkomaalaisen kauniimpikin tuo maantienvärinen kuin vaalea, koska se on luonnollisemman näköinen. Aivan vaalea voi joskus olla liiankin kirkas ja synnyttää "tekopirteän" vaikutelman, joka ärsyttää.

        Niin usein luonto tietää parhaiten, hiuksen sävy kannattaa pitää kahden asteen päässä omasta luonnollisesta. Ja tumman vaaleassa kuitenkin sitä kontrastia jonkun verran, ei ole niin pliisu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin nää tummat hiukset harmaantuu yllättävänki nuorena

        Eivät tummat harmaannu yhtään sen nuorempana, miksi harmaantuisivat? Harmaus vain erottuu paljon voimakkaammin tummassa. Minulla on vaaleahiuksinen ystävä joka ollut harmaa jo päältä kolmikymppisenä. Toisaalta taas lähes mustahiuksinen isoäitini ei harmaantunut edes kahdeksankymppisenä, väri säilyi loppuun saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät tummat harmaannu yhtään sen nuorempana, miksi harmaantuisivat? Harmaus vain erottuu paljon voimakkaammin tummassa. Minulla on vaaleahiuksinen ystävä joka ollut harmaa jo päältä kolmikymppisenä. Toisaalta taas lähes mustahiuksinen isoäitini ei harmaantunut edes kahdeksankymppisenä, väri säilyi loppuun saakka.

        Ehkäpä hiusten karkeus vaikuttaa harmaantumiseen. Jos on oikein karkea hius, se harmaantuu ehkä nopeampaa?


    • Anonyymi

      Tähän nyt on aika mahdoton vastata. Miksi tummat hiukset ovat seksikkäät? Miksi punaiset hiukset ovat seksikkäät? Miksi nainen/transihminen/hevonen/jättikyrpä/mies/seksinukke on seksikäs? Kyse on seksuaalisista tunteista, ne eivät oikein helposti taivu järjen analysoitaviksi.

    • musta ois kiva jos tyttöystävälläni ois vaaleat tai punaiset hiukset

      • Anonyymi

        "Musta ois kiva". Niin se kyllä onkin


    • Anonyymi

      Blondit on yksinkertaisia, tykkäävät sänkyhommista ja ovat hyviä siinä. Totta hemmetissä semmoinen vetoaa.

      • Anonyymi

        Heheh, haaleat ovat vaaleita, tummat ovat tulisia.


      • Anonyymi

        Ei tuo pidä lainkaan paikkaansa. Oot hirmu yksinkertainen. hiustenväri kerro mitään. Esimerkiksi jos sama ihminen on ollut tumma, punapää ja blondi niin se on hyvä seksissä ja tyhmä kun on blondi mutta sitten on fiksu kun värjää bruneteksi?
        Tai jos onkin syntymäväri?
        Se mitään kerro. Idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo pidä lainkaan paikkaansa. Oot hirmu yksinkertainen. hiustenväri kerro mitään. Esimerkiksi jos sama ihminen on ollut tumma, punapää ja blondi niin se on hyvä seksissä ja tyhmä kun on blondi mutta sitten on fiksu kun värjää bruneteksi?
        Tai jos onkin syntymäväri?
        Se mitään kerro. Idiootti.

        Koko aihehan on aivan naurettava - ja provojahan nämä kirjoitukset ovat. Älä ota niin tosissasi näitä. Brunetet tosin rulettaa maailmassa!


    • Anonyymi

      Nam 👅

      • Anonyymi

        🤮🤮🤮🤮🤮


    • Anonyymi

      Kuka tykkää mistäkin ja hiuksethan voi aina värjätä. En ymmärrä näitä eri väristen hiusten arvosteluketjuja, taitaa olla niiden kirjoittamia joilla itellä on maantieharmaat ja jotka eivät ole tyytyväisiä hiuksiinsa vaan täytyy niitä värjätä. Väriaineet ei muuten tee hyvää hiuksille eikä ylipäätään ihmisen terveydelle. Kaikki voisivat olla rohkeasti ihan oman värisiään.

    • Anonyymi

      "voi ei, mulla on brunetti tukka ja olen huono sängyssä!"
      "Värjään blondiksi"
      Broblem solved.

      • Anonyymi

        Älä värjää, ruskeatukkaiset ovat kaunottaria.


    • Anonyymi

      Naiset on kauneimmillaan ja pantavimmillaan kun ne on kunnolla sokerikuorrutettu ja koristeltu. Siis blondatut hiukset, pitkät lakatut kynnet, tekoripset, täytetyt huulet, silikonit jne.

    • Anonyymi

      Tummat karheat hiukset joissa harmaata on vanhan naisen merkki

      • Anonyymi

        Vittu mikä idiootti olet. Eli suurin osa maailman ihmisistä synty sitten vanhoina ihmisinä, vain koska SINÄ olet niin helvetin IDIOOTTI????


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe