Pitäisi muuttaa opiskelujen vuoksi pääkaupunkiseudulle, mukana seuraa 5-vuotias poika yksinhuoltajaäidin kanssa. Mikä olisi turvallinen ja rauhallinen asuinalue Espoossa/Kauniaisissa?
Parhaat asuinalueet?
10
1544
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ei tarvii tänne tulla pihapoliiseilemaan.... Hae vaikka HOAS:in kautta opiskelija-asuntoa nii et tee hallaa oikeille asunnottomille asuntojonossa. https://www.hoas.fi/ täältä kautta saat opiskelupeysteisesti, varmasti asunnon tosi EDULLISESTI mukavalta asuilalueelta, ilman byrogratiaa ja kaikki ovat tyytyväisiä
- Anonyymi
Westend on epsoos ja Kauniainen on itsenäinen valtio melkein!
- Anonyymi
Opiskelevalla yksinhuoltajalla poikansa kanssa harvoin on taloudellisia resursseja Espoon parhaille paikoille.
Ala katsella sopivaa opiskelijakämppää, niiden joukossa on pikku perheellekin sopivia kohtuuhintaan.- Anonyymi
Mielestäni kysymykseni oli ihan asiallinen. Opiskelen yliopistossa, eli opiskelijabudjetilla ollaan tottakai. Jonkin verran on kuitenkin rahaa säästössä, jolla voisi esimerkiksi asumisoikeusasunnon ostaa.
Työpaikka valmistumisen jälkeen on käytännössä varma ja palkka hyvä.
Tiedän kyllä Westendin ja ettei minulla ole varaa ostaa sieltä merenrantahuvilaa, mutta Espoo/Kauniainen on suuri paikka, josta aivan varmasti löytyy asunto meillekin.
Esimerkiksi hyvä ala-aste olisi hyvä tieto. Vain asiallisia vastauksia kiitos!
- Anonyymi
Espoon Otaniemessä on asuntoja opiskelijoille.
- Anonyymi
Tiedän. Onko Otaniemi rauhallinen asuinalue? Onko siinä hyvämaineinen ala-aste vieressä?
Tiedän kyllä, mistä opiskelija-asuntoja voi hakea. Haluaisin kuitenkin tietää, millä alueilla on rauhallista asua. Olen itse Tampereelta, ja voin näin suoralta kädeltä kertoa, että Tampereen Hervannassa on paljon opiskelija-asuntoja, mutta se ei ole sellainen asuinalue, jossa kasvattaisin lapseni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. Onko Otaniemi rauhallinen asuinalue? Onko siinä hyvämaineinen ala-aste vieressä?
Tiedän kyllä, mistä opiskelija-asuntoja voi hakea. Haluaisin kuitenkin tietää, millä alueilla on rauhallista asua. Olen itse Tampereelta, ja voin näin suoralta kädeltä kertoa, että Tampereen Hervannassa on paljon opiskelija-asuntoja, mutta se ei ole sellainen asuinalue, jossa kasvattaisin lapseni.Otaniemi on hyvä 4/5 ja vieressä Tapiola, joten rauhallista on lisäksi Tapiolan alueen koulut on Espoon keskivertoa rauhallisempia, ei koulukiusaamista, eikä demariopettajia jotka kykenemättömiä puuttumaan koulukiusaamisilmiöön. Suosittelen välttämään suvelaa, Espoon keskusta ja Leppävaaraan, koska siellä on levotonta ja koulukiusaamista ym. Kaikki muut alueet on rauhallisia espoossa
- Anonyymi
Miilukorpi, Vesirattaanmäki, Hirvisuo. Tarvitset auton.
- Anonyymi
Kulovalkea
- Anonyymi
Espoon keskus: runsas kulttuurielämä, ostoskeskukset, iso suosittu kirjasto joka sopii myös lapsille, rauhallinen tori-ympäristö, luontoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470