Että asutko vielä siellä slummissa. Ei kovin erikoinen asunto ole 🤭
Mietin tässä
53
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Asun missä asun, mitä se sulle tekee? Muutan toiseen kaupunkiin.
- Anonyymi
Pakko kysyä aloittajasta, asutko/elätkö edelleen muiden siivellä? 🤭
- Anonyymi
Ketähän yrität tunnistella tekstistä. Ettet vain itse olisi ns pummi
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketähän yrität tunnistella tekstistä. Ettet vain itse olisi ns pummi
SivustaSe on varmaan se ilkeä sekä harhai neen joka näkee jonkun naisen joka kulmassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaan se ilkeä sekä harhai neen joka näkee jonkun naisen joka kulmassa
En näe, enkä tunnistele. Lähinnä nautin olostani ja naureskelee tälläisille kalastus aloituksille. Mut kaksi osumaa sain hei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe, enkä tunnistele. Lähinnä nautin olostani ja naureskelee tälläisille kalastus aloituksille. Mut kaksi osumaa sain hei.
Jja mitkähän ne kaksi osumaa mahtaa sitten olla? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jja mitkähän ne kaksi osumaa mahtaa sitten olla? 🤭
Ne on noi, ketkä tunnistele, tunnusteli jaa, joka ei etsi täältä ketään. 🤭
- Anonyymi
Yrittiköhän joku laitakaupungin lusmu kerran trollata jotain kaatopaikan takana asumisesta, ties miltä vempulavelholta tiedon vitosella ostanut. Kerran muuten yksi jannu huuteli autostaan, että "t*pan sun lapsen s**tana" ja silloin mietin, että teki mielikuvitus tepposet tai ei, jannulle käy vielä kepposet.
- Anonyymi
Lääkkeet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkkeet
No ei tarvi hikoo siinä jos ei kerran resonoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tarvi hikoo siinä jos ei kerran resonoi.
En mä mitään hikoile, lähinnä 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä mitään hikoile, lähinnä 🤭
Löysit uuden emojin salat siis? Hihihymiö miehellä on aika feminiininen ilmiö🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että voit hyvin, vaikka sitten vihalla.. tiedätkö, miksi me oltiin nuorena, kuin paita ja perse? Koska minä olen hyvä(jossa pahuutta) ja sinä olet paha(jossa hyvyyttä). Ei se että on feminiinisiä piirteitä, tai maskuliinisia piirteitä, niitä on kaikissa.. ero meissä on se, että olen ei itsekäs ja sinä olet itsekäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että voit hyvin, vaikka sitten vihalla.. tiedätkö, miksi me oltiin nuorena, kuin paita ja perse? Koska minä olen hyvä(jossa pahuutta) ja sinä olet paha(jossa hyvyyttä). Ei se että on feminiinisiä piirteitä, tai maskuliinisia piirteitä, niitä on kaikissa.. ero meissä on se, että olen ei itsekäs ja sinä olet itsekäs.
Aika hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvä!
Mut onneks meillä on kaikilla oikeus valita seuransa. Mä olen vallan tyytyväinen tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä ymmärrä tästä sokelluksesta pätkääkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaan jäänyt lapsen asteelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika huono Provo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä ymmärrä tästä sokelluksesta pätkääkään
Se on jokellus, eikä sokellus, eikä sun kuullaan ymmärtää Veeti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on selvää, että näin on.
- Anonyymi
Joskus muinoin sain tietää että eräs nainen asuu ihan hirveässä läävässä. Hyvä kun kuulin asiasta 👍
- Anonyymi
Kääk, onneksi kuulit tästä asiasta, etkä varmaankaan asu itse laajennetussa sikolätissä pitsalaatikoiden ja mädän keskellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääk, onneksi kuulit tästä asiasta, etkä varmaankaan asu itse laajennetussa sikolätissä pitsalaatikoiden ja mädän keskellä
Ai olet ihan seurannut jonkun asuntoa/liikehdintää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävitkö heti roskat läpi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääk olen Iines ankka, no tule siivoamaan, jos niin kiinnostaa. -sivusta 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai olet ihan seurannut jonkun asuntoa/liikehdintää?
Tietenkin, weppikameralla🤷♀️ ei siis millään voi tulla päähän moista visiota ihan vaan juttujen tason perusteella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin, weppikameralla🤷♀️ ei siis millään voi tulla päähän moista visiota ihan vaan juttujen tason perusteella
Ihan webbikameralla seuraat, no ei sulla kyllä kovin hyvin mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkus seuraat, oon tässä munasillani ja runkkaan, vain sinä mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan webbikameralla seuraat, no ei sulla kyllä kovin hyvin mene.
Juu, olin tietenkin tosissani, vähintään siiitä syystä, että samaistun näihin satulannuuskijoihin vahvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, olin tietenkin tosissani, vähintään siiitä syystä, että samaistun näihin satulannuuskijoihin vahvasti.
No luuletko, että itse olen tosissani?
- Anonyymi
Mitähän se sulle kuuluu missä kukin asuu. Elätit on niitä pahimpia huutelijoita
- Anonyymi
vaikka olisin pianoon asennettu sävelputki, vaikka vietäisiin viimeisetkin elinhetket, niin kaikki on kuitenkin tallessa taivaassa mitä ei erotella maasta, ei ajasta ei peitä raskainkaan saasta, tuosta, ja tuosta.......
.......takana on tuu'a etteen, jeejee rok'en roll
https://www.youtube.com/watch?v=00sCM_ScJng - Anonyymi
Kyllä asun ja aion asua jatkossakin. En valitse asuinpaikkaani muiden ihmisten päässä muodostuneiden mielipiteiden tai -kuvien perusteella. :)
- Anonyymi
Juurikin näin, tuo lapsellinen juuri ja juuri aikuisuuden täyttänyt nainen on kyllä niin täynnä itseään, että huhhuh.. mut minkäs teet, narsisti on aina narsisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin, tuo lapsellinen juuri ja juuri aikuisuuden täyttänyt nainen on kyllä niin täynnä itseään, että huhhuh.. mut minkäs teet, narsisti on aina narsisti.
Mistä syystä tulitat ja tyrkytät jatkuvasti tuota tietoa jostaun hlöstä, sano ny vielä, että naapuristasi kaikessa hienoudessasi puhut...
- Anonyymi
Et ole mikään muu kuin oman pääsi ja ylivertaisuudesi sekoittama outo arkkityyppi
Ikävää, että Ikävä-palstan harhaiset ääliöt ovat valtaamassa tätäkin palstaa.
Ikävää.- Anonyymi
Jep 20 porilaiset homoräppärit valtaa suoli24.
- Anonyymi
Haluan täältä talosta kyllä pois!!mahtavat sisäilmamyrkyt täällä...vie hiuksetkin päästä.
- Anonyymi
Älä tukehdu p*skaasi kuitenkaan, vaikka olisi mikä asunto, mikä ei kuulu sulle ollenkaan. Ja jyystele muutenkin hlvttiin n*ssimasta toisten nurkkia.
- Anonyymi
Miten niitä nurkkia oikein nu**itaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niitä nurkkia oikein nu**itaan?
Varmaankin tiedät itse paremmin, jos toisten nurkkia n*ssit tuollaisella mielenkiinnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin tiedät itse paremmin, jos toisten nurkkia n*ssit tuollaisella mielenkiinnolla.
En ymmärrä kiertotalouden käsitteitäsi, joten olkoot, kunhan erikoista sanavalintaasi utelin👍
Mieluummin asuu slummissa ja paskassa kämpässä kuin kadulla kodittomana keräämässä ruokarahat. Olkaa edes tyytyväisiä siitä että on katto päällä. Kaikilla kun sitä ei ole.
- Anonyymi
En asu enää. Sain sen myytyä ja sijoitin rahat osakkeisiin. 👍😁
- Anonyymi
Miltä vuosikymmeneltä slummi?
- Anonyymi
Kun on sadan megan laajakaista ei tartte kummoista asuntoa, ja vuokra on halpa, että rahaa säästyy kaikkeen muuhun.
- Anonyymi
Mies ei tarvi muuta, kun mustan nahkasohvan ja ison ruudun, siinä on tyylikäs panokämppä pystyssä. Lasinen tai kivikantinen sohvapöytä nuuskaajille lisäksi. Ei tule kalliiksi eikä kukaan nainen jää turhaan yöksi roikkumaan.
Lepäilemässä paremmissa vuoteissa voi käydä naisten luona parina yönä viikossa.
Saatana rakastaa!
- Anonyymi
Mietin tässä miten säälittävän tyhjä elämä tällä tyypillä on joka näitä aloituksia tehtailee.
Täytyy olla melkoisen surullinen ja yksinäinen elämä.
Ihminen jolla on tarve pyrkiä haavoittamaan ja haukkumaan toista tai toisia keinolla millä hyvänsä ei voi psyykkisesti hyvin. Jotain on vakavasti vinossa omassa mielessä.
Terve ihminen ei tunne minkäänlaista tarvetta tällaiseen. Terve ihminen elää elämäänsä ja antaa toisten elää.
Näitä onnettomia kuitenkin on aika paljon. Surullista että elämä voi olla noin tyhjää ja katkeraa, tämä ainoa elämä joka meille annetaan! Jokainen eletty päivä on iäksi mennyttä, mitään ei voi kelata takaisin ja uusintaa ei saa.
Siksi olisi paljon keveämpää ja parempaa elää mahdollisimman hyvin, itsensä ja kanssaihmisten kanssa. Nauttia siitä mitä saa, eikä tuhlata kallisarvoista aikaansa myrkyn kylvämiseen ja siinä samalla myrkyttämällä itseään.
Aloittajalle suosittelen hakeutumasta keskusteluapuun. Olet kärsivä ihminen. Sinua on sääli.- Anonyymi
Älä muuta sano, tänne tulevat ehdoin tahdoin myrkyttämään itseään mitä halpamaisimmilla roskatarinoilla ja tyytyväisyys sekä auvo omasta elämästä siintää kaukaisuuteen, hetkeen jolloin on valmis päästämään addiktiostaan irti.
Itse asiassa jonkun hieman tulkinnanvaraisen määritelmän mukaan mä olen asunut / asun osan vuodesta ns. "slummissa" sillä yksi kriteeri tuon termin täyttymiselle muistaakseni oli jonkinlainen kohtuuttoman hankala saatavuus puhtaalle vedelle tms. Mullahan siis toi kaivo, mistä tulee vesijohto sisälle ja pihasaunaan, saattaa kuivina kesinä tyhjentyä, tai ainakin vedenpintaa täytyy tarkkailla ja käyttöä säännöstellä jostain kesäkuun lopulta elokuulle. Viime loppukesästä se tyhjeni, ja toinen vanhempi kaivo jonka renkaat ovat hieman liikkuneet ja sinne pääsee pintavettä, niin siellä kellui kuollut jyrsijä kun olin aikeissa siirtää vettä uppopumpulla kaivosta toiseen ja ottaa ämpäreihin käyttövettä 🙄 No osa varmaan muistaakin, että tilasin uudemman tyhjän kaivon täytön, mutta kyseinen tankkiautoilija ehti tulemaan vasta reilun viikon päästä joten mähän lampsin silloin muina miehinä eksäni luo pyykkien ja tiskien kanssa 😁
Pitäisi joskus tyhjentää se vanhempi kaivo kokonaan, ja kysyä vaikkapa Pääskyvuoren Maan Rakennus Virmasta josko Jere tai joku muu osaaja tulisi auttamaan sen kunnostuksessa. Pohjasta jonkin verran maata vain pois, soraa tilalle, ja renkaiden saumojen tiivistäminen niin ainakin sen pitäisi olla parempilaatuista vettä sitten mutta mene ja tiedä 🙄
Mähän opiskelin aikoinaan ihan muuta alaa kuin mitä teen nyt työkseni, mutta ammattikoulussa me tehtiin jotain vesianalyyseja, niin ainakin silloin molempien kaivojen vesi oli kyllä ihan turvallista käyttää testien perusteella. Ainoastaan rautapitoisuus oli aika korkea, muistaakseni 32 (jotain yksikköä) siinä missä maksimiviitearvo oli 2. Mutta ei se vaarallista ole, ainoastaan saattaa aiheuttaa kosmeettisia haittoja mutta enpä mä nyt hiuksiani pahemmin värjää, eikä ole mitään valkopyykkiä pestävänä oikeastaan koskaan. Täälläpäin moni on tehnyt jopa turhaan porakaivon, sillä tarpeeksi syvälle kun mennään niin se rautapitoisuus on vielä huomattavasti korkeampi ja pahimmillaan vesi ollut ruosteen takia kuulemma kuin kahvia ja täten ymmärrettävästi käyttökelvotonta.- Anonyymi
Mielikuvitusystäviesi mielikuvitusfirma ei pysty auttamaan tosielämän ongelmissa.
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvitusystäviesi mielikuvitusfirma ei pysty auttamaan tosielämän ongelmissa.
Eipä sitä mulla ole mitään mielikuvitusystäviä palstalla eikä pääkopassani, että worst. fakenews. ever. 🙄
Ihan sovitusti se puolituttu tankkiautoilija toi vettä viime syyskuussa, kuten joskus aiemminkin on tuonut, että äläpä siinä ketään epäile miksikään mielikuvitusyrittäjäksi. 🤨
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3367412Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774769- 2083225
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243117- 762016
- 1531896
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2201841Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661597Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201558- 891478