THL,paska laitos

Anonyymi

Mikä ihmeen virka tällä laitoksella on?
Työpuhelimeen on pitänyt ladata koronavilkku,joka ilmoittaa 2 viikkoa myöhemmin altistuksen.Kun olet täysin oireeton,niin liikkuu monia eri versioita mitä tehdä.Oireeton-ole töissä ja seuraa ohjeita,oireellinen-mene testiin/jää kotiin/karenssiaika vaihtelee.Käy testissä ja saat negatiivisen tuloksen-mene töihin jos oireeton,mutta toiselle tulee 2 viikon päästä ohje olla karenssissa!!!!!!!
Laita kyselyjä THL:lle asioista,JOIHIN EI KUKAAN VASTAA.
Voi helvetti,mitä sekoilua.
Ja nyt pitäisi ottaa korrona-rokote,kun yrität selvittää tuoteselosteesta,käykö rokote edes tai kysyt lääkäriltä tai tältä THL:ltä,niin kaikki vaan vaahtoaa,että ON TURVALLISEMPI KUIN ITSE TAUTI.Ja kun markkinoilla hyvässä lykyssä liikkuu 4 eri rokotetta,niin olis saatanan hyvä tietää mitä ne kukin sisältää.
Eli jos tämä on tällaista sekoilua,niin valitettavasti päätökset tehdään silloin itse eikä jonkun epämääräisen laitoksen kuten thl;n ohjeiden mukaan!

8

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      THL on epämääräinen. Ota nyt joku rokote. Kaikissa niissä on jotain ongelmia.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oneksi en omista mitän älypuhelin .En siloin vilku mikään.jotain hyötyä olla eläkeellä.Mitä tulee A-Z rokte.Se on minuun laitettu. Toisen anoksen saan samaa.Ilman vaihtoehtoja.En ala itseäni pelotella lukemalla rokoteen vaaroista ,haitoista ymm. Tuossa viikolla 18. Pihapiirini.Vanha rouva valitaa elämää sairaudet: Joutaisi jo kuolla sanoo! Kun kysyn kai olet ottanut rokote? Vastaa en siihen voi kuolla! Hyvin ristiriitaista.Joutaisi jo kuolla,mutta roktetta ei oteta koska siihen kuolee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oneksi en omista mitän älypuhelin .En siloin vilku mikään.jotain hyötyä olla eläkeellä.Mitä tulee A-Z rokte.Se on minuun laitettu. Toisen anoksen saan samaa.Ilman vaihtoehtoja.En ala itseäni pelotella lukemalla rokoteen vaaroista ,haitoista ymm. Tuossa viikolla 18. Pihapiirini.Vanha rouva valitaa elämää sairaudet: Joutaisi jo kuolla sanoo! Kun kysyn kai olet ottanut rokote? Vastaa en siihen voi kuolla! Hyvin ristiriitaista.Joutaisi jo kuolla,mutta roktetta ei oteta koska siihen kuolee!

        Jos asut Suomessa niin et saa AstraZenecaa toiseen piikkiin vaan todennäköisesti Pfizerin, vaikka saamassasi lapussa lukisi mitä tahansa.

        Asensin silloin aikanaan koronavilkon puhelimeeni, koen ettei siitä ole mitään hyötyä, mutta olkoon nyt tuolla aktiivisena. Mitään hälyjä se ei ole antanut, vaikka olen ollut pitkiäkin aikoja tilaisuuksissa joissa on mahdollisesti ollut altistumismahdollisuus. Tuo että se antaa ilmoituksen altistumisesta ja ohjeistaa karanteeniin vasta kun oikea karanteeni olisi jo päättynyt, ei anna luotettavaa kuvaa.


    • Anonyymi

      Koosteet kesät tuo aikaiset sienet. Naminami

    • Anonyymi

      Uusi Johnsson ja Johnsson tulee Suomeen ja tämä Nohinek nyt miettii kehen ne pistetään kun yli 65 vuotiaat kohta rokotettu.Ei löydä enää testiryhmää.Thl voisi pistää ne kaikki kymmenet tuhannet pyllyynsä.☆

      • Anonyymi

        Johnson & Johnson rokotetta ei oteta Suomessa käyttöön ja AstraZenecakin vedetään pois.


    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa.Molemmilla rokotetaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      258
      2366
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2075
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1790
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1629
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1191
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      65
      1042
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      115
      1036
    9. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1026
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1023
    Aihe