Käyttekö baareissa

Anonyymi

Kuinkas usein käytte baareissa naisia tai miehiä iskemässä?

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen onnistunut välttämään. Vaara on olemassa että lyöt ohi.

• Anonyymi

Kertaa 0.
      En käy baareissa enkä juo alkoholia. Miehiä en "iske", mutta teen tuttavuutta kun kohdalle sattuu mukava ja sellainen johon tuntee vetoa.
      Jatkoa seuraa jos seuraa, ja joe ei - nou hätä.
      On aina kiva tutustua kuitenkin ja jos jonkun kanssa ei mätsää se on vain luonnolllista. Ei voikaan kaikkien kanssa luonnistua.

• Edellisen kerran baarissa miesten iskumeiningillä oleminen taisi olla vuonna 2007. Kevään 2009 jälkeen olen ollut tasan kaksi kertaa baarissa. Ensimmäisellä kerralla olin Tavastialla 2011 Sonatan keikkaa katsomassa, ja jälkimmäinen kerta oli helmikuussa 2020, kun kävin paikallisessa juomassa yhden siiderin teatterista tulon jälkeen, jonka jälkeen lähdin kotiin nukkumaan.

• Anonyymi

Ehei, se on henkisesti köyhien hommaa baarit :D

• Anonyymi

Golf kenttä on hyvä paikka löytää uusia kumppaneita, parempi kuin baarit.

• Anonyymi

Viimeksi taisin käydä baarissa sillä mielellä, että paikan miehetkin kiinnostivat vuonna 2013. Sen jälkeen olen käynyt muutaman kerran turinoimassa ystävien kanssa, mutta seuraa en ole etsinyt. Kuten tavallista niin silloin kun sitä seuraa olisi voinut baarista halutakin, ei sitä ollut tarjolla. Silloin, kun taas en etsinyt niin olisi aina ollut tarjolla. Eipä siis ole tullut baariseuraa löydettyä sitten vuoden 2000. Oarisuhde kylläkin on kohdalle osunut tuon vuoden 2013 jälkeenkin.

• Anonyymi

Baariss viimeksi kävin 2009, terassilla 2016 viimeks kävin. Baareista ei saa naisia vaikka miten joku väittää muuta. En itse saanut baarista naista vaan ihan muualta löysin oman naiseni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      336
      7412
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4769
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3225
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3117
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      76
      2016
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1896
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      220
      1841
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1597
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1478
    Aihe