Kuopiossa mies tappoi avovaimonsa. Hän "vain pyrki murhaamaan pedon" mahdollisimman tehokkaasti. Miehen puukkokättä ohjasi Saatana (eli Jahven veli) ja hän pyrki siivousriidan päätteeksi surmaamaan tämän Leviatanin mahdollisimman tehokkaasti. Mies löi naista myös kohtuun tappaakseen käärmeen jälkeläiset..samalla tavalla kuin luomisdeluusiossa puhutaan käärmeen jälkeläisistä. Pitäisikö Raamattu jo kieltää ihan kokonaan kun se aiheuttaa mielisairaissa ja mieleltään herkissä ihmisissä tällaisia psykooseja?
"Elinkautisen sijasta kuopiolaismies on mielisairaalahoidossa...Vastaaja oli niin ikään jättänyt psyykenlääkkeensä ottamatta...Hovioikeudelle mies totesi, ettei ollut halunnut aiheuttaa puolisolleen kipua tai kärsimystä. Hän oli ainoastaan halunnut murhata pedon nopeasti."
Uutinen osoittaa muuten myös sen, että myös uskovaiset käyttävät kannabista.
"43-vuotias kuopiolainen sai viime kesänä vastattavakseen syytteet murhasta, huumausainerikoksesta (asunnosta löytyi kannabista) sekä maksuvälinepetoksesta (oli käyttänyt vainajan pankkikorttia pikkuostoksiin)."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1b5280f9-6d00-4612-8f17-a79626a61558
Taas uskonnollisen deluusion aiheuttama henkirikos
6
73
Vastaukset
Pliis uskovaiset, ei sitten tähän ketjuun "ei kukaan oikea uskovainen" argumentaatiovirhettä. Nimittäin kukaan ateisti ei puhu tosissaan Saatanasta, Leviatanista ja käärmeestä - käärmeistä ateistit toki voivat puhua biologisesta näkökulmasta, mutta eivät uskonnollisten psykoosien näkökulmasta.
- Anonyymi
Missä nimi ? no sen joku kuitenkin kaivaa.
- Anonyymi
Ylilaudasta löytyy nimiä mitä valtamedia ei kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylilaudasta löytyy nimiä mitä valtamedia ei kerro.
junes aina tilaa oikeudesta tekijän nimet.
- Anonyymi
Uskonto perversoi käyttäjiensä mielet.
- Anonyymi
P*rseestä versoi taas tuokin ateismistisuus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1141035
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57947KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856