Kuuroille korville

Anonyymi

Tuntuu pahalta, kun yritän kertoa puolisolle että olen kipeä, niin tämä sulkee korvat ja kääntää keskustelun itseensä. Rupee valittamaan omista täysin mitättömistä asioista kuten, minulla on kovat menkkakivut. Siis ihan täysin normaali asia, johon auttaa särkylääke.

Vertailun vuoksi minulla on yleiskunto romahtanut, niin että hengästyn pyykkiä laittaessa vedän henkeä vielä sen jälkeenkin hetken kunnes tilanne normalisoituu. Maatessa on hapensaanti vaikeaa koko ajan. Ja parasta on tässä se että suurimman osan ajasta puolisoni ei ole läsnä. Hänen on vaikea tietää miten heikossa kunnossa olen esim.iltaisin kun lämpö alkaa nousta, koska on töissä. Normaalilämpö minulla on 35-36C. Nyt 37.2C. On tullut muitakin oireita kuten kutinaa. Raavin sääret verille, kun kutina on niin voimakasta. Ja tiedän itse ettei tämä ole enää normaalia, mutta kun tuntuu että tämä on vain joku vitsi. ” Normaalia flunssaa, eihän sulla ole edes mikään”- kommentteja. Tällä hetkellä on päänsärkyä ja kipeä olo. En jaksa enää kertoa näistä oireista, kun en saa osakseni kuin nälvintää.

Lääkärissä kävin. Koronaa ei ollut, tulos oli negatiivinen. Valkosolut oli 9.9! Hemoglobiini oli hyvä 146, b-trombosyytit 373. Mutta se siitä. Halusin vain avautua.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos parisuhde on huono, niin hyvä vaihtoehto on erota. Parisuhdeongelmahan teillä on?

      Vaikka koronatesti olisi negatiivinen, niin sinulla voi silti olla korona. Testit eivät ole erehtymättömiä. Tarvittaessa uudestaan lääkäriin.

      Toinen vaihtoehto on psykosomaattinen oireilu. Sinua stressaa huono parisuhde ja korona - esimerkiksi - ja muodostat sitten oireilua.

    • Anonyymi

      Hetkinen, onko sun puoliso lääkäri?
      Jos ei ole, niin miksi sä sille vaivojasi valitat?
      Mee uudestaan oikeelle lääkärille.

      Varaa aika uudelleen lääkäriin jos olo kerran on heikko!

      Toi että sua kutittaa koko aika, siihen ei kauheen montaa syytä ole.
      Joko sun ihosi on liian kuiva, jos iho on korppuna, laita hyvä ihminen kosteusvoidetta tai rasvaa!
      Pesuaineesta johtuvaa kutinaa??? Vaihda pesuainetta!
      Jos sulla on näkyvää ihottumaa, niin taas sama ohje, mee lääkäriin!

      Onko sulla ylipainoa, siis vatsaläskiä joka painaa keuhkoja ja sydäntä ja sen vuoksi henkee ahistaa?
      Jos sulla on liikaa läskiä sulla on, ehkä, 2 tyypin diabetes, rasvamaksa ja munuaisongelmia.


      Mitä tohon lämmön nousuun tulee, niin kuumetta sulla ei ole, joten siitä sun on täysin turha kitistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1713
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1138
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      949
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      71
      907
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe