Ketipinoria vuosia syöneet

Olen syönyt ketipinooria 16 vuotta eri annostuksilla. Kiinnostaa miten muilla on mennyt ketipinoorin kanssa? Kiinnostaa lopettaa sillä josko se on se mikä tekee minusta turran ja elottoman.
150
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Se voi sumentaa muiden lääkkeiden kanssa otettuna, ite syönyt 20 vuotta pian, aluksi tais olla 300-400mg mutta se nosti paineet ihan älyttömiin, sittemmin tiputellut ite annostuksen nykyiseen 25-50mg päivä kun se on uneen tarkoitettu..tai rauhoittumiseen unta varten. Välillä olen ollut syömättä päiviä, jopa viikkoja että se vaikuttaisi paremmin taas...rivatril kanssa toimii hyvin mutta menee päähän kui koivuhalko.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

Olen syönyt ketipinooria 16 vuotta eri annostuksilla. Kiinnostaa miten muilla on mennyt ketipinoorin kanssa? Kiinnostaa lopettaa sillä josko se on se mikä tekee minusta turran ja elottoman.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu