Pelikrypta

Anonyymi

Porilainen pelikauppa Pelikrypta tekee yhteistyötä Horror-Shop -nimisen yrityksen kanssa. Yrityksen nimi on noussut esiin äärioikeistolaisen musiikin ja siihen liittyvien tavaroiden maahantuonnin yhteydessä. Vaikka Pelikrypta itse ei ota kantaa politiikkaan, uskontoon yms, se ei suhtaudu asiaan sen vaatimalla vakavuudella, joten asia kannattaa tuoda esiin ja vaatia siihen muutosta.

9

5934

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äärioikeistolaisia yrityksiä taitavat olla molemmat

• Anonyymi

ilmapiiri ei ole turvallinen arvoista puhumisen kieltäminen ei ole politiikasta eroamista vaan nimenomaan persupolitiikkaa

• Anonyymi

en halua vierailla yrityksessä

• Anonyymi

Periikö uusi ikamaa / ikaalisten pelikrypta myös syrjinnän Porista?

• Anonyymi

Olen vieraillut ja pelaillut liikkeessä useita kertoja enkä ole kertaakaan huomannut että siellä harrastettaisiin syrjintää rasismista puhumattakaan. Enemmän syrjiviä puheita kuuluu tavallisissa kahviloissa kuin kyseisessä liikkeessä. Ehkä kannattaisi käydä vierailulla sen sijaan että tarttuu yhteen vanhaan kommenttiin.

• Anonyymi

Teidät sjw-saastat ja wokejätteet pitää tappaa.

• Anonyymi00011

Tämä postaus kuvaakin hyvin yrityksen ilmapiiriä. Ei muuta palautetta tarvitsekaan jättää.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tämä postaus kuvaakin hyvin yrityksen ilmapiiriä. Ei muuta palautetta tarvitsekaan jättää.

Yksittäinen nimetön kommentti tuskin edustaa yritystä millään tavalla.

Saati yleensäkään joku anonyymi foorumi.

• Anonyymi

Mitä ihmettä mä just luin?!!!

Millä ihmeellä te saatte syrjinnän tai rasismin liitettyä pelejä myyvään kauppaan, jonka asiakaskunta on nimenomaan hyvinkin kirjavaa?!

Olen käynyt lukuisia kertoja lasteni kanssa ko. liikkeessä ja aijomme sinne mennä myös tulevana viikonloppuna.

Ilmapiiri on ainoastaan hyväksyvä, salliva ja hyväntahtoinen. Mitä ihmettä on aloittajan mielessä liikkunut?

T: Mika Eronen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      159
      1286
    2. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      112
      1019
    3. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      35
      778
    4. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      9
      733
    5. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      53
      726
    6. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      70
      688
    7. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      50
      662
    8. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      65
      621
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      23
      601
    10. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      67
      578
    Aihe