Porilainen pelikauppa Pelikrypta tekee yhteistyötä Horror-Shop -nimisen yrityksen kanssa. Yrityksen nimi on noussut esiin äärioikeistolaisen musiikin ja siihen liittyvien tavaroiden maahantuonnin yhteydessä. Vaikka Pelikrypta itse ei ota kantaa politiikkaan, uskontoon yms, se ei suhtaudu asiaan sen vaatimalla vakavuudella, joten asia kannattaa tuoda esiin ja vaatia siihen muutosta.
Pelikrypta
6
4812
Vastaukset
- Anonyymi
Äärioikeistolaisia yrityksiä taitavat olla molemmat
- Anonyymi
ilmapiiri ei ole turvallinen arvoista puhumisen kieltäminen ei ole politiikasta eroamista vaan nimenomaan persupolitiikkaa
- Anonyymi
en halua vierailla yrityksessä
- Anonyymi
Periikö uusi ikamaa / ikaalisten pelikrypta myös syrjinnän Porista?
- Anonyymi
Olen vieraillut ja pelaillut liikkeessä useita kertoja enkä ole kertaakaan huomannut että siellä harrastettaisiin syrjintää rasismista puhumattakaan. Enemmän syrjiviä puheita kuuluu tavallisissa kahviloissa kuin kyseisessä liikkeessä. Ehkä kannattaisi käydä vierailulla sen sijaan että tarttuu yhteen vanhaan kommenttiin.
- Anonyymi
Teidät sjw-saastat ja wokejätteet pitää tappaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211