Porilainen pelikauppa Pelikrypta tekee yhteistyötä Horror-Shop -nimisen yrityksen kanssa. Yrityksen nimi on noussut esiin äärioikeistolaisen musiikin ja siihen liittyvien tavaroiden maahantuonnin yhteydessä. Vaikka Pelikrypta itse ei ota kantaa politiikkaan, uskontoon yms, se ei suhtaudu asiaan sen vaatimalla vakavuudella, joten asia kannattaa tuoda esiin ja vaatia siihen muutosta.
Pelikrypta
7
5078
Vastaukset
- Anonyymi
Äärioikeistolaisia yrityksiä taitavat olla molemmat
- Anonyymi
ilmapiiri ei ole turvallinen arvoista puhumisen kieltäminen ei ole politiikasta eroamista vaan nimenomaan persupolitiikkaa
- Anonyymi
en halua vierailla yrityksessä
- Anonyymi
Periikö uusi ikamaa / ikaalisten pelikrypta myös syrjinnän Porista?
- Anonyymi
Olen vieraillut ja pelaillut liikkeessä useita kertoja enkä ole kertaakaan huomannut että siellä harrastettaisiin syrjintää rasismista puhumattakaan. Enemmän syrjiviä puheita kuuluu tavallisissa kahviloissa kuin kyseisessä liikkeessä. Ehkä kannattaisi käydä vierailulla sen sijaan että tarttuu yhteen vanhaan kommenttiin.
- Anonyymi
Teidät sjw-saastat ja wokejätteet pitää tappaa.
- Anonyymi
Mitä ihmettä mä just luin?!!!
Millä ihmeellä te saatte syrjinnän tai rasismin liitettyä pelejä myyvään kauppaan, jonka asiakaskunta on nimenomaan hyvinkin kirjavaa?!
Olen käynyt lukuisia kertoja lasteni kanssa ko. liikkeessä ja aijomme sinne mennä myös tulevana viikonloppuna.
Ilmapiiri on ainoastaan hyväksyvä, salliva ja hyväntahtoinen. Mitä ihmettä on aloittajan mielessä liikkunut?
T: Mika Eronen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522125
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351333Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941265- 1571168
- 68981
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46799