Porilainen pelikauppa Pelikrypta tekee yhteistyötä Horror-Shop -nimisen yrityksen kanssa. Yrityksen nimi on noussut esiin äärioikeistolaisen musiikin ja siihen liittyvien tavaroiden maahantuonnin yhteydessä. Vaikka Pelikrypta itse ei ota kantaa politiikkaan, uskontoon yms, se ei suhtaudu asiaan sen vaatimalla vakavuudella, joten asia kannattaa tuoda esiin ja vaatia siihen muutosta.
Pelikrypta
9
5657
Vastaukset
- Anonyymi
Äärioikeistolaisia yrityksiä taitavat olla molemmat
- Anonyymi
ilmapiiri ei ole turvallinen arvoista puhumisen kieltäminen ei ole politiikasta eroamista vaan nimenomaan persupolitiikkaa
- Anonyymi
en halua vierailla yrityksessä
- Anonyymi
Periikö uusi ikamaa / ikaalisten pelikrypta myös syrjinnän Porista?
- Anonyymi
Olen vieraillut ja pelaillut liikkeessä useita kertoja enkä ole kertaakaan huomannut että siellä harrastettaisiin syrjintää rasismista puhumattakaan. Enemmän syrjiviä puheita kuuluu tavallisissa kahviloissa kuin kyseisessä liikkeessä. Ehkä kannattaisi käydä vierailulla sen sijaan että tarttuu yhteen vanhaan kommenttiin.
- Anonyymi
Teidät sjw-saastat ja wokejätteet pitää tappaa.
- Anonyymi00011
Tämä postaus kuvaakin hyvin yrityksen ilmapiiriä. Ei muuta palautetta tarvitsekaan jättää.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tämä postaus kuvaakin hyvin yrityksen ilmapiiriä. Ei muuta palautetta tarvitsekaan jättää.
Yksittäinen nimetön kommentti tuskin edustaa yritystä millään tavalla.
Saati yleensäkään joku anonyymi foorumi.
- Anonyymi
Mitä ihmettä mä just luin?!!!
Millä ihmeellä te saatte syrjinnän tai rasismin liitettyä pelejä myyvään kauppaan, jonka asiakaskunta on nimenomaan hyvinkin kirjavaa?!
Olen käynyt lukuisia kertoja lasteni kanssa ko. liikkeessä ja aijomme sinne mennä myös tulevana viikonloppuna.
Ilmapiiri on ainoastaan hyväksyvä, salliva ja hyväntahtoinen. Mitä ihmettä on aloittajan mielessä liikkunut?
T: Mika Eronen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181568Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351237- 771227
- 501056
- 59765
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten196721- 28680
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole56675Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol137660Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65610