Kysymys otsikossa.
Jos syön tänään 100g kurkkua, niin mikä osuus siitä tulee suolesta ja mikä virtsana?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hemmetti.Mitä väliä sillä on.Sähän voit testata sen ettet juo päivän aikana mitään vaan mittaat virtsan määrän.Voit pissata vaikka kertakäyttömukiin ja sitten kaadat sen pissan vaikka litran mittaan ja kerään päivän aikan tulleen pissan siihen mittaab.Siten saat selville kuinka paljon virtsaa kurkku kehitti.Ja muista jos menet kakalle niin punnita se kakkapökäle.Onhan sulla keittiövaaka sitä varten?
- Anonyymi
Asiantuntija äänessä. Mitään relevanttia ymmärrystä suoliston toiminnasta ei ole esittää, mutta oma ääni oli pakko saada kuuluviin hinnalla millä hyvällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiantuntija äänessä. Mitään relevanttia ymmärrystä suoliston toiminnasta ei ole esittää, mutta oma ääni oli pakko saada kuuluviin hinnalla millä hyvällä.
Miten itse toimisit?
- Anonyymi
Syö punajuurta (esim purkitettu viipale 2-3kpl) ennen ja jälkeen kurkun syönnin ja sitten tarkkailemalla tuotoksien väristä tulos, pääsee totuuden lähteille...
Happy hunting!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323811- 1522347
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121957Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko201499Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731386J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1101337Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881280- 671265
- 821191
- 631165