Varkaita Oulussa

Vihainen

Oulun Välivainiolta varas vei tänään Corollasta cd-soittimen ja oli vielä kelvannut penkillä olleet nahkahanskat! Kello 15.30-18.30 välisellä ajalla. Kyllä minua vi...taa!!

11

3989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppoa

      Autosta varastaminen on liian helppoa.

      Jos jätät autoosi näkyville vähänkin arvokasta, niin parempi on ettet lukitsekkaan autoasi. Säilyy ikkunat kuitenkin ehyenä.

      Minulta on varastettu kahdesti soittimet autosta ja sen olen oppinut, etten asennakkaan enään arvo hifejä autooni. Kirppiskama saa kelvata.
      Auto ei ole hifimusiikin kuuntelupaikka muutenkaan.

    • Rikoksen uhri

      ei saa varkaita kiinni. Jos saakin, "oikeus" vapauttaa.
      Minulta rikottiin bensatankin korkki, varastettiin 35 litraa bensaa, revittiin FIN -tarra rikki. Kaikki joitakin vuosia sitten valaistulla kerrostalon pihalla Peltolassa Oulussa.

      • Andy

        onko linnanmaa oikeesti viäläkin kovin rauhaton paikka(viikonloppuna kämpälle tultaessa tarviiko hihat kävertää jo valmiiks)...kannattaako hainkkia kämppä jostain toisaalta oulua...mistä???


      • Turha tavara

        EU kilvissä ei tarvita FIN-tarraa. Ihan hyvä että irrotti sen pois.


    • ...

      Kesällä autosta varastettiin yön aikana soitin, vaikka etupaneeli ei ollut paikallaan ja autossa oli hälytin... lippiskin niille oli kelvannut. Tämä siis Oulussa Linnanmaalla...
      N. kuukauden päästä soitin sitten kuitenkin löytyi jonkun huumeisiin liittyvän kotietsinnän yhteydessä ja saatiin se takaisin. Oli se käytössäkin ollut, sisällä ollut levy oli vaihtunut toiseen. Aika harvinaista että löytyi!

      • Entinen Linnanmaan asukas -...

        oulun yliopiston Linnanmaan alue oli jo 1980 -luvulla tunnettua varkaiden kulta-aluetta. Vieressä on Kaijonharjun asuntoalue- hieman kauempana Raakylän asuntoalue.
        Kuulostaa panettelulta, mutta kaupungin vuokra-asunnoissa saattaa asua sellaista sakkia, joille ei työ maistu - muiden omistama omaisuus kylläkin. Kun itse asuin ko. L-maan aluella, saattoi saman vuoden aikana käydä autossa 5 varkausyritystä - myös onnistuneita.
        Alueelle perustettiin tuolloin omaehtoinen vartio opiskelijoiden keskuudesta -ja alue rauhoittui paljon. Pari susikoiraa pari miestä kiersi öisin aluetta - ja tulosta tuli.
        On todella kaupungin häpeäpilkku, että campusalueella sallitaan tällainen varkaustoiminta. Muutoin niin komea alue - ja siellä annetaan terrorien jyllätä.
        En tohdi sinne autoni yöksi jättää - onneksi valmistuin ja muutin Linnanmaan alueelta pois jo vuosikymmeniä sitten.


      • Sepi

        Miksi hälytin ei estänyt tuota soitinvarkautta? Oliko hälyttimen sisällä makaroonia vai piTSaa vai kenties turska vai miksi se ei toiminut?


      • ...
        Sepi kirjoitti:

        Miksi hälytin ei estänyt tuota soitinvarkautta? Oliko hälyttimen sisällä makaroonia vai piTSaa vai kenties turska vai miksi se ei toiminut?

        siis hälytin toimi, mutta kukaan (?) ei kuullut sen ääntä. Linnanmaalla parkkipaikka oli parin sadan metrin päässä talosta, jossa asuimme, joten ääni ei sinne asti kuulunut. Koetettiin kyllä etsiä ihmisiä jotka olisivat jotain kuulleet tai nähneet, muta eipä ketään ilmoittautunut.


      • Sepi
        ... kirjoitti:

        siis hälytin toimi, mutta kukaan (?) ei kuullut sen ääntä. Linnanmaalla parkkipaikka oli parin sadan metrin päässä talosta, jossa asuimme, joten ääni ei sinne asti kuulunut. Koetettiin kyllä etsiä ihmisiä jotka olisivat jotain kuulleet tai nähneet, muta eipä ketään ilmoittautunut.

        Niin eli siinä ei siis ollut italialainen tai norjalainen vingutin.


    • oikeutta autoille
    • sasasasar

      Itse asui Linnanmaalla 90-luvun alussa.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe