Nykymetalli on paskaa!!!

toivonsa menettäny

Perkele ku pitkään aikaan oo mitään mielenkiintoista uutta metallia kuullu. Kaikki on vaan niin vitun teennäistä urpoilua. Kertokaahan jotain hyviä bändejä joista jaksais innostua.

30

3073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FlesrehNatas

      hieman auttaisi jos kertoisit mitä tyyliä metallista haluat...

      • jeps

        Black Sabbath, Judas Priest, Manowar, Deep Purple, Carcass, Rotten sound, Dream theater yms.


      • on just hyvä
        jeps kirjoitti:

        Black Sabbath, Judas Priest, Manowar, Deep Purple, Carcass, Rotten sound, Dream theater yms.

        Uus suomalainen Wingdom, jossa soittaa mm. Mika Härkin ja Alessandro Lotta (Rhapsodysta tuttu) on tutustumisen arvonen. Asiallista proge metallia ja varmasti käy ton sun luettelon jatkoks. Kannattaa tsekata clipit www.wingdom.org


    • Miksi sen pitäisi olla uutta musiikkia? Maailmahan on pullollaan vanhempaa musiikkia josta sinäkin voisit löytää todellisia helmiä.
      Voisin suositella että aloittaa vanhempien kuuntelun esim 90-luvun alusta ja siitä lähtee ajassa taakse päin.
      Itselle ainakin tullut hauskoja oivalluksia vanhemmasta musiikista, saattaa löytää malleja tai esikuvia näille nykyisille bändeille.

      Itse taas odottelen että milloinkahan jenkeistä tulisi jotain uutta kuuntelemisen arvoista metallia... mun mielestä kaikki uudemmat ja laadukkaat yhtyeet kun on kotoisin suomesta, ruotsista tahi saksasta.

    • janzei

      Voisin väittää, että apulannan uus levy vois olla ainaki osa niistä sen biiseistä... Ei se mitää samanlaista hevii oo ku vaikka bodom tai joku muu, mutta paha sanoo tykkääkkö ku et kerro millast hevii kuuntelet.

    • Hevi Pertsa

      Voima, Totuus, Kunnia ja Veljeys. Se on siinä.
      Mutta vanhoista klassikoista kovin on Dannyn esittämä Aaveratsastajat.

      • Solomon

        Danny tosiaan heittää tosi rankkaa settii...
        Jippijai jeee!!!


      • hewiäijä

        Teräsbetoni on niin sontaa kuin olla voi!!! Parodia itsessään, v---ttaa kun tuollaiset pellet on niin olevinaan. Tuollaisten takia metallibändeille just nauretaan...


      • Teräsbetoni jos mikä on teennäistä paskaa!!!


    • No juu . . .

      ...kotimainen nykymetalli on mitä on mutta perkeleen hyvää kotimaista heavy-rokkia kyllä on tällä hetkellä tarjolla Kilpi ja Teräsbetoni etunenässä !

    • salonkikelpoinen

      Mielestäni metalli ja extreme-musiikki voi todella paksusti, ehkä mainstreamin puolella on hiljaisempaa mutta sieltäkin löytyy yksittäisiä helmiä. Underground taasen pursuaa loistavia bändejä (ja paljon on tietysti kuraakin, mutta onneksi meillä on vapaus valita.)

      pientä genre-tarkennusta olisi kaivannut mutta
      tässä on nyt jotakin millä olen stereoitani kiduttanut viime aikoina...

      Reverend Bizarre (kotimaista Doom Metallia)
      Primordial (melankolista metallia Irlannista)
      Cephalic Carnage (deathgrindjazzstoneria USA:sta)
      Nile (Egypti-pakkomielteistä Death Metallia)
      Black Witchery (jenkkiläistä Black Metallia)
      Mastodon (rokkaavaa metal/noisecore-hässäkkää)
      Twisted Tower Dire (True Heavy Metal)
      Omnium Gatherum (melodista Deathia Suomesta)
      Skepticism (Funeral Doom, kotimainen)
      Opeth (prog-metallia ruåtsista)
      Fantômas (mitälie-hulluutta)
      Boris (Sleep-vaikutteista drone-doomia japanista)
      Napalm Death (ei kaipaa esittelyä, on viime vuosina tehnyt parempaa meteliä kuin koskaan)
      SYL (D. Townsendin cyber-metal-masiina)

      • salonkikelpoinen

        Niin tosiaan, tämähän olikin kotimaista metallia käsittelevä palsta... noh, olihan tuossa muutama suomalainenkin.
        Ja melkein unohdin Rotten Soundin, helkkarin hyvää grindcorea. Suomesta.


    • Olen kyllä samaa mieltä, jos ns. mainstreamista puhutaan. Undergroundista löytyy kyllä hyviäkin.
      Ja Reverend Bizarre on paras suomalainen metallibändi koskaan. Voitte tunkea ne Teräsbetonit ja Bodomit vaikka persiiseen...

      • JKK

        UG sitä ja UG tätä.. olen tarkistanut UG:ta ja sieltä löytyi suunnilleen yhtä hyvin mielenkiintoisia bändejä kuin tältä ns.mainstream puolelta, ainoa ero on että UG:sta saa pirun hyvän "true" bonuksen joka tuntuu nykyään olevan joillekin yhtä tärkeää kuin musiikki. Ja ne jotka jäävät UG:ksi jäävät usein hyvästä syystä UG:ksi.

        Itse olen sitä mieltä että 90% metallibändeistä jotka ovat tunnettuja ovat tunnettuja hyvästä syystä, jopa se teräsbetonikin.


      • salonkikelpoinen
        JKK kirjoitti:

        UG sitä ja UG tätä.. olen tarkistanut UG:ta ja sieltä löytyi suunnilleen yhtä hyvin mielenkiintoisia bändejä kuin tältä ns.mainstream puolelta, ainoa ero on että UG:sta saa pirun hyvän "true" bonuksen joka tuntuu nykyään olevan joillekin yhtä tärkeää kuin musiikki. Ja ne jotka jäävät UG:ksi jäävät usein hyvästä syystä UG:ksi.

        Itse olen sitä mieltä että 90% metallibändeistä jotka ovat tunnettuja ovat tunnettuja hyvästä syystä, jopa se teräsbetonikin.

        eihän tuossa ole mitään järkeä. Kaikki ns. extreme-metallia soittavat bändit jäävät AINA undergroundin puolelle, olipa musiikkinsa kuinka laadukasta tahansa. Vai oletko sitä mieltä, että kaikki esim. CoBia, Nightwishia tai vaikka Teräsbetonia raskaammat/brutaalimmat/oudommat bändit ovat poikkeuksetta huonoja?


      • JKK
        salonkikelpoinen kirjoitti:

        eihän tuossa ole mitään järkeä. Kaikki ns. extreme-metallia soittavat bändit jäävät AINA undergroundin puolelle, olipa musiikkinsa kuinka laadukasta tahansa. Vai oletko sitä mieltä, että kaikki esim. CoBia, Nightwishia tai vaikka Teräsbetonia raskaammat/brutaalimmat/oudommat bändit ovat poikkeuksetta huonoja?

        Olevan lähinnä siinä että useimmat hakevat musiikillisia virikkeitä metallistansa.. tai ainakin ne jotka pitävät perinteisemmästä enemmän. Ja itse en ainakaan näe yhtään mitään hienoa hyppypomppu metallissa, esimerkiksi jotain metalcorea ei tee ollenkaan mieli kuunnella, ei sen takia että se olisi liian raskasta tai liian brutaalia tai liian pelottavaa (niin kuin jotkut haluavat musiikkiansa kuvailla) vaan koska siitä ei löydy niitä virikkeitä joita haen, siis jokainen melodeath, black/death ja metalcore bändi jota olen kuunnellut on ollut niin uskomattoman puuduttavaa.. thrash puolelta löytyy sitten jo osaajia vähän enemmän mutta minusta oikeasti tuntuu että nämä tosi "brutaalit mättääjät" eivät vaan osaa kirjoittaa biisejä.. joku true-evil black metallikin on pidemmän päälle tosi langanlaihan kuuloista vaikka kuinka ne sahais ja takois.

        Suuri osa ihmisistä arvostaa sellaista musiikkia jossa on selkeä idea joten tälläinen "aivot seinille" meininki ei luonnollisesti lähde liikkeelle ja mielestäni saa ihan hyvästä syystä pysyäkin undergroundina.

        Niin ja ennen kuin joku menee sanomaan että nämä bändit jotka ovat pinnalla erottaa UG bändeistä se että ne ovat kaupallisia niin miettikää vähän.. me puhutaan nyt metallimusiikista, ei ole kyse mistään rahasammosta vaikka todellakin joku tällä voisi laskunsakin maksaa, se ei ole mielestäni mikään perustelu että joku on kaupallisempaa. Joku voi tietoisesti valita sen epäkaupallisen polun ja alkaa tekemään puuduttavaa "poser crushing" aivot seinille metallia mutta se on niiden asia.. jotkut aidosti haluavat tehdä musiikkia muidenkin kuin UG:n kuultavaksi eikä heille se UG:na oleminen liity musiikkiin ollenkaan, kun nykyään yhä useammin törmää tähän että tuntemattomuus tekee bändin musiikista jotenkin automaattisesti hyväksyttävämpää, itsekin olen huomannut sen että UG bändi yllättää positiivisesti paljon helpommin kun siltä ei odota mitään, toisin kuin monien hehkuttamat bändit.

        Niin ja mitä minä olen näitä UG-vannoutuneita seurannut niin heitä ei ainakaan ollenkaan tunnu haittaavan se että heidän kuuntelemansa bändit eivät ole suosittuja, päinvastoin joskus tuntuukin siltä että he salaa toivovat että kyseinen bändi ei koskaan pääse mihinkään.

        Kuka tahansa voi soittaa raskaasti se ei ole ongelma.. mutta kuka tahansa ei osaa kirjoittaa hyvää biisiä.


      • JKK
        JKK kirjoitti:

        Olevan lähinnä siinä että useimmat hakevat musiikillisia virikkeitä metallistansa.. tai ainakin ne jotka pitävät perinteisemmästä enemmän. Ja itse en ainakaan näe yhtään mitään hienoa hyppypomppu metallissa, esimerkiksi jotain metalcorea ei tee ollenkaan mieli kuunnella, ei sen takia että se olisi liian raskasta tai liian brutaalia tai liian pelottavaa (niin kuin jotkut haluavat musiikkiansa kuvailla) vaan koska siitä ei löydy niitä virikkeitä joita haen, siis jokainen melodeath, black/death ja metalcore bändi jota olen kuunnellut on ollut niin uskomattoman puuduttavaa.. thrash puolelta löytyy sitten jo osaajia vähän enemmän mutta minusta oikeasti tuntuu että nämä tosi "brutaalit mättääjät" eivät vaan osaa kirjoittaa biisejä.. joku true-evil black metallikin on pidemmän päälle tosi langanlaihan kuuloista vaikka kuinka ne sahais ja takois.

        Suuri osa ihmisistä arvostaa sellaista musiikkia jossa on selkeä idea joten tälläinen "aivot seinille" meininki ei luonnollisesti lähde liikkeelle ja mielestäni saa ihan hyvästä syystä pysyäkin undergroundina.

        Niin ja ennen kuin joku menee sanomaan että nämä bändit jotka ovat pinnalla erottaa UG bändeistä se että ne ovat kaupallisia niin miettikää vähän.. me puhutaan nyt metallimusiikista, ei ole kyse mistään rahasammosta vaikka todellakin joku tällä voisi laskunsakin maksaa, se ei ole mielestäni mikään perustelu että joku on kaupallisempaa. Joku voi tietoisesti valita sen epäkaupallisen polun ja alkaa tekemään puuduttavaa "poser crushing" aivot seinille metallia mutta se on niiden asia.. jotkut aidosti haluavat tehdä musiikkia muidenkin kuin UG:n kuultavaksi eikä heille se UG:na oleminen liity musiikkiin ollenkaan, kun nykyään yhä useammin törmää tähän että tuntemattomuus tekee bändin musiikista jotenkin automaattisesti hyväksyttävämpää, itsekin olen huomannut sen että UG bändi yllättää positiivisesti paljon helpommin kun siltä ei odota mitään, toisin kuin monien hehkuttamat bändit.

        Niin ja mitä minä olen näitä UG-vannoutuneita seurannut niin heitä ei ainakaan ollenkaan tunnu haittaavan se että heidän kuuntelemansa bändit eivät ole suosittuja, päinvastoin joskus tuntuukin siltä että he salaa toivovat että kyseinen bändi ei koskaan pääse mihinkään.

        Kuka tahansa voi soittaa raskaasti se ei ole ongelma.. mutta kuka tahansa ei osaa kirjoittaa hyvää biisiä.

        Oletan että meinaat tätä ns.hyppypomppu metallia.. vai meinaatko true-evil blackia?
        Nimeäs pari bändiä olen saattanut kuullakin.
        Mutta kyllä ainakin osaavat thrash metalli bändit yleensä nousee ellei ole asennevammaa, ei sitä nousua vaan pidä odottaa 2-3 levyn jälkeen, vaikka nyt se voisikin onnistua kun yhä useampi metallibändi pääsee helpommin pinnalle ja ainakin tietääkseni nuclear blast firma tykkää tälläisestä hieman extremestä.

        Niin ja kyllä ainakin minä tunnen monia amoral, sinking, pain confessor, rotten sound ja sitä linjaa kannattajia mutta he ovatkin niitä ihmisiä jotka salaa toivovat että ei ne koskaan mihinkään pääse (rotten sound taitanut jo päästäkin aika pitkälle).
        Minä varmasti suhtaudun UG:hen liian kyynisesti joka häiritsee arviointikykyäni (en voi olla täysin objektiivinen) koska kaikki tuntemani UG ihmiset kuuntelevat sitä pinnallisista syistä ja sitten yrittävät valistaa minua "oikealla hevillä", sitten minä kysyn että kuinka monta tuntia ne keskimäärin tuota päivässä kuuntelee ja vastaus kuuluu yleensä että tunti tai kaksi, sen kyllä huomaa voin sanoa.


      • salonkikelpoinen
        JKK kirjoitti:

        Oletan että meinaat tätä ns.hyppypomppu metallia.. vai meinaatko true-evil blackia?
        Nimeäs pari bändiä olen saattanut kuullakin.
        Mutta kyllä ainakin osaavat thrash metalli bändit yleensä nousee ellei ole asennevammaa, ei sitä nousua vaan pidä odottaa 2-3 levyn jälkeen, vaikka nyt se voisikin onnistua kun yhä useampi metallibändi pääsee helpommin pinnalle ja ainakin tietääkseni nuclear blast firma tykkää tälläisestä hieman extremestä.

        Niin ja kyllä ainakin minä tunnen monia amoral, sinking, pain confessor, rotten sound ja sitä linjaa kannattajia mutta he ovatkin niitä ihmisiä jotka salaa toivovat että ei ne koskaan mihinkään pääse (rotten sound taitanut jo päästäkin aika pitkälle).
        Minä varmasti suhtaudun UG:hen liian kyynisesti joka häiritsee arviointikykyäni (en voi olla täysin objektiivinen) koska kaikki tuntemani UG ihmiset kuuntelevat sitä pinnallisista syistä ja sitten yrittävät valistaa minua "oikealla hevillä", sitten minä kysyn että kuinka monta tuntia ne keskimäärin tuota päivässä kuuntelee ja vastaus kuuluu yleensä että tunti tai kaksi, sen kyllä huomaa voin sanoa.

        En tarkoita "hyppypomppu-metallia" tai"true-evil blackia" enkä jaksa jatkaa tätä keskustelua koska lopulta on aina kyse makuasioista. Niistähän ei tunnetusti voi kiistellä.


      • JKK
        salonkikelpoinen kirjoitti:

        En tarkoita "hyppypomppu-metallia" tai"true-evil blackia" enkä jaksa jatkaa tätä keskustelua koska lopulta on aina kyse makuasioista. Niistähän ei tunnetusti voi kiistellä.

        Mutta mainitse nyt ihmeessä kun sait minut kiinnostuneeksi.. olen ilahtunut että ei tullut sitä niin tyypillistä true-evil blackia tai metalcorea.


      • salonkikelpoinen
        JKK kirjoitti:

        Mutta mainitse nyt ihmeessä kun sait minut kiinnostuneeksi.. olen ilahtunut että ei tullut sitä niin tyypillistä true-evil blackia tai metalcorea.

        Mielessäni oli tällaisia kuin Watchmaker, Skepticism, Khanate, Pig Destroyer, Goatsblood, Dodheimsgård, Reverend Bizarre, Mistress, Atomsmasher, thekevorkiansolution, Burning Witch ym... (Suurin osa ei suomalaisia, joten häiriköin ehkäpä väärällä palstalla...)


    • alkaa tutustua erilaisiin metal-saitteihin ja esimerkiksi lukea levyarvosteluita. Ja jos levyarvostelu innostaa, niin voi käydä bändin kotisivulla; siellä on usein musanäytteitä.
      Jos vanhakantaisesta heavystä tykkäät, niin kuuntelepa Astral Doorsia, UDOa, Freedom Callin uusinta, Dream Evilin uusinta...
      Hyviä ja informatiivisia heavysaitteja ovat mm:
      www.metal-rules.com
      www.metalcovenant.com
      www.metal-temple.com
      www.metalreviews.com
      www.imperiumi.net

    • sadf

      siinä on asennetta

    • Erszebeth

      Eihän sitä nykymetallia sitten ole mikään pakko kuunnella. On aika naurettavaa alkaa huutamaan, että jokin musiikki on perseestä ja "niin vitun teennäistä urpoilua", kun ei kukaan sitä pakota kuuntelemaan.

      Mahtuuhan sitä taivaan alle hyviä ja huonoja bändejä joka genrestä, mutta kun ei alkaisi heti kaikkea paskaksi yleistämään.

    • ei oo

      siinä suomimetallin toivo!!!

      • Totta töriset. Ja tuleva albumi Crush the Insects tulee olemaan vieläkin kovempi.


      • Kurkkupurkki kirjoitti:

        Totta töriset. Ja tuleva albumi Crush the Insects tulee olemaan vieläkin kovempi.

        sinäkin...


    • safdsafds

      hevimetal keksittiin vasta 1990 luvulla. 70 ja 80 lukujen ns. metalli on pelkkää avutonta räpellystä. joopajoo asennetta ja niin edelleen vitut. totuus on se että nykyään osataan tehdä musiikkia.

      joo munkin mielestä nää cobit jne on aikamoista pillupoppia. mitä sitten. löytyy sitä metalliakin. kaikki kunnon metalli on tehty 1990- ja 2000- luvuilla. turha jauhaa mitään paskaa siitä kuka "keksi" metallin. ei kiinnosta vittuajakaan. eikä sillä ole mitään väliä. alussa se metallikin oli pelkkää paskaa, ei ne 1940 luvun autotkaan mitään parhaita ollut.

      kerroppa se sun mielenkiintonen metalli. vai onko tää koko topic pelkkä provo

      • JKK

        Yhä useampi kuulemani nykymetalli yhtye on nimenomaan sitä avutonta räpellystä.. kaikki miksataan kuulostamaan niin kovalta että ei väliä mitä kieltä lyö aina tulee sellainen jyrä soundi. En ole gothenburgin ystävä mutta ymmärrän ihan hyvin miksi jotkut siitä pitävät, minun ei varmaan tarvitse mainita mitään nu metallista joka ei oikeasti kuulosta raskaalta vaikka miten ne hyppis siellä lavalla ja huutais mikkiin, sama vika on joillakin näillä ns.melodeath yhtyeilläkin vaikka ei samassa mittakaavassa.

        Sitten on tätä kotimaista ns.junttaus metallia joka on musiikillisesti niin puuduttavaa kuin olla ja voi, kyllä minä ymmärrän miksi jotkut siitäkin pitävät mutta siitä puuttuu kaikki se mikä tekee vanhasta tai voisi sanoa perinteisestä metallista hienoa, jäljelle jää vaan asenne ja joidenkin niin palvomat "syvälliset" peräkammarin pojan kirjoittamat angstahtavat sanoitukset ja sitä rataa.. samaan aikaan jengi haukkuu kaikkea metallimusiikkia missä on sooloja ja kuuntelee jotain saatanan hyppypomppu metallia, sitä tämä alkaa yhä useammin olemaan, ei enää musiikkia vaan jonkin sortin ei-ihan-trendi mutta ei aatekaan välimaastosta jokin käsite.
        Kyllä minullekin kotimainen metalli tyyliin Kotiteollisuus maistuu pieninä annoksina mutta en säännöllisesti sellaista jaksaisi.

        Kyllä taide on hieman eri asia kuin jokin autoteollisuus, ei ole mielestäni oikein osuva vertaus.


      • eyeless666
        JKK kirjoitti:

        Yhä useampi kuulemani nykymetalli yhtye on nimenomaan sitä avutonta räpellystä.. kaikki miksataan kuulostamaan niin kovalta että ei väliä mitä kieltä lyö aina tulee sellainen jyrä soundi. En ole gothenburgin ystävä mutta ymmärrän ihan hyvin miksi jotkut siitä pitävät, minun ei varmaan tarvitse mainita mitään nu metallista joka ei oikeasti kuulosta raskaalta vaikka miten ne hyppis siellä lavalla ja huutais mikkiin, sama vika on joillakin näillä ns.melodeath yhtyeilläkin vaikka ei samassa mittakaavassa.

        Sitten on tätä kotimaista ns.junttaus metallia joka on musiikillisesti niin puuduttavaa kuin olla ja voi, kyllä minä ymmärrän miksi jotkut siitäkin pitävät mutta siitä puuttuu kaikki se mikä tekee vanhasta tai voisi sanoa perinteisestä metallista hienoa, jäljelle jää vaan asenne ja joidenkin niin palvomat "syvälliset" peräkammarin pojan kirjoittamat angstahtavat sanoitukset ja sitä rataa.. samaan aikaan jengi haukkuu kaikkea metallimusiikkia missä on sooloja ja kuuntelee jotain saatanan hyppypomppu metallia, sitä tämä alkaa yhä useammin olemaan, ei enää musiikkia vaan jonkin sortin ei-ihan-trendi mutta ei aatekaan välimaastosta jokin käsite.
        Kyllä minullekin kotimainen metalli tyyliin Kotiteollisuus maistuu pieninä annoksina mutta en säännöllisesti sellaista jaksaisi.

        Kyllä taide on hieman eri asia kuin jokin autoteollisuus, ei ole mielestäni oikein osuva vertaus.

        Rapture on ihan helkkarin hyvä bändi uus albumi The Silent Stage on aivan uskomattoman hyvä.

        Throes of Dawn on kanssa järjettömän hyvä.

        Swallow the Sun, Shape of Despair, Reverend Bizarre......ja lista jatkuu.


      • tota noin...
        JKK kirjoitti:

        Yhä useampi kuulemani nykymetalli yhtye on nimenomaan sitä avutonta räpellystä.. kaikki miksataan kuulostamaan niin kovalta että ei väliä mitä kieltä lyö aina tulee sellainen jyrä soundi. En ole gothenburgin ystävä mutta ymmärrän ihan hyvin miksi jotkut siitä pitävät, minun ei varmaan tarvitse mainita mitään nu metallista joka ei oikeasti kuulosta raskaalta vaikka miten ne hyppis siellä lavalla ja huutais mikkiin, sama vika on joillakin näillä ns.melodeath yhtyeilläkin vaikka ei samassa mittakaavassa.

        Sitten on tätä kotimaista ns.junttaus metallia joka on musiikillisesti niin puuduttavaa kuin olla ja voi, kyllä minä ymmärrän miksi jotkut siitäkin pitävät mutta siitä puuttuu kaikki se mikä tekee vanhasta tai voisi sanoa perinteisestä metallista hienoa, jäljelle jää vaan asenne ja joidenkin niin palvomat "syvälliset" peräkammarin pojan kirjoittamat angstahtavat sanoitukset ja sitä rataa.. samaan aikaan jengi haukkuu kaikkea metallimusiikkia missä on sooloja ja kuuntelee jotain saatanan hyppypomppu metallia, sitä tämä alkaa yhä useammin olemaan, ei enää musiikkia vaan jonkin sortin ei-ihan-trendi mutta ei aatekaan välimaastosta jokin käsite.
        Kyllä minullekin kotimainen metalli tyyliin Kotiteollisuus maistuu pieninä annoksina mutta en säännöllisesti sellaista jaksaisi.

        Kyllä taide on hieman eri asia kuin jokin autoteollisuus, ei ole mielestäni oikein osuva vertaus.

        kyllä pitää sanoa niin että numetal on nyt jo ohi mennyt muoti. siksi minua säälittää että vieläkin revitään esimerkkejä siitä. tyhmäkin tajuaa että numetallia ei enää pyöri missään.

        se on totta että nykyään tulee paljon huonoa musiikkia, mutta siinä rinnalla tulee esiin monia loistaviakin bändejä, esim. kiuas, joka uskaltaa yhdistellä musiikkityylejä taitavasti. kuitenkin aina kun musiikkityyleistä ja -tavoista puhutaan kyseessä on mielipidekysymykset. minä en kuullut ensimmäisenä näitä 70-luvun "ainoita oikeita hevibändejä", vaan juuri 90-luvun puolesta välistä. siksi minusta nämä led zeppelinit ja black sabbathit ovat minusta todella tylsää musiikkia - vaikkakin taitavasti pojat soittaa. ja uskallanpa väittää että hevimetallin kulta-aikanakin joukossa räpelsi paljon amatöörimäisiä ja huonoja bändejä vaikka he julkisuutta saivatkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe