Miksi parisuhteeni aina lopahtaa

Anonyymi

Olen siis mies, ja yleensä mun suhteet kestää noin kuukauden tai kaksi, kunnes aina suhteet muuttuu oudoksi peliks ja lopahtaa sitten. Mistä tämä johtuu, minusta vai naisista?

Löydän toki naisseuraa, toki se vaatii tinderöintiä aina jonkin aikaa. Ihan tavallisen oloisia ja mukavia alussa ovat olleet. Itse olen kohtelias ja antelias, ja mukaudun helposti toisen mielipiteisiin. Aina menee muutama viikko ihan kivasti, usein siinä seksiäkin jo on sitten. Viimeisin nainen halusi seksiä miltei joka päivä, ja kehui minua unelmien mieheksi.

No, on parisuhde muutakin kuin seksiä. Olen aina ostellut jotain pientä kivaa, ja maksanut lounaita, jne. Tykkään olla antelias ja mukava, ja että kaikilla olisi kivaa.

Yleensä kuukauden jälkeen, alkaa yhtäkkinen välttely ja tässä viimeisessäkin tapauksessa ajattelin vain että sillä on varmaan työstressiä ja muita kiireitä. Sitten tulee ohareita, ei vastata puhelimeen pariin päivään, ja sitten syytetään jostain olemattomasta, tai ollaan muuten vain ilkeitä. Ja tosi usein, en edes tiedä mistä toinen osapuoli on pahalla päällä, koska itse en ole koskaan ilkeä kenellekään.

Useimmiten tämä peli jatkuu niin kauan, kuin annan sen jatkua. Tuntuu että naiset hermostuu siitä, etteivät saa minua suuttumaan ja provosoitumaan. Pitäisikö minun sitten soitella miljoona kertaa naisen perään, jos se ghostaa pari iltaa mua, ja lähetellä huolestuneita tekstiviestejä jossa lupaisin kuut ja taivaat, sitäkö ne haluaa? Mulla kun on ollut tapana, että jos nainen ei vastaa puheluun, niin en ala kahta kertaa enempää soittamaan, soittakoot itse sitten takaisin kun ehtii.

Joskus toki kyse voi olla kiireistä, mutta useimmiten olen havainnut että kyseessä on välttely. Mistä tämä johtuu?

Usean naisen kanssa ekat kolme viikkoa menee tosi tiiviissä merkeissä, ja puhelimessa ollaan monta kertaa päivässä. Huomenet ja hyvänyön toivotukset, videopuheluineen. Usein naiset tuntuvat olevan onnensa kukkuloilla kanssani, ja viimeisinkin suunnitteli jo ensi kesän lomamatkaa yhdessä, ja ehkä parin vuoden päästä naimisiin. Ja sitten yhtäkkiä tämä kaikki vain lopahtaa, ja alkaa välttely.

Seuraan hymyssä suin (=mulla on elämässä kaikki hyvin), ja ihmettelen vaan miksi nämä naiset yksi toisensa jälkeen alkaa inhota minua, alun ihanuuden jälkeen. En suutu mistään, ja mitä ystävällisempi olen, niin sitä törkeämmäksi naiset muuttuvat ja usein lähtevät riitaisasti pois suhteesta.

Kokeeko naiset että olen liian sinut itseni kanssa, eikä minua voi pompotella miten haluaa. Koska en provosoidu tahallanikaan mistään. Näin ollen manipulointi ei tehoa minuun. Eli he huomaavat ettei minusta saa itkupotkuraivareita irti, ja se on sitten tylsää, vai kuinka?

164

7538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1) Naimisiin menosta puhuminen yleensä aiheuttaa enemmän stressiä sille "joka lupaa sitä" noin aikaisessa suhteessa joten ei ihme kun ne pakenee.
      2) Ghostaamiskulttuuri on aika normaalia tänä päivänä kun panokset on niin vähäiset
      3) Miehet ei tekstaile tai soittele, sano tärkeät asiat oikeassa elämässä. Tekstailu on teineille. Naiset tykkää odotella ja ajatella että olet kiireinen. Se että sä tykkäät tekstailusta kuulostaa vähän oudolta pelimiestouhulta varmaan niillekkin.
      4) Naiset tykkää ajatella, puhu niille sun työelämästä ja mitä sinä itse ajattelet että joku muu tarkoitti tai miettii.
      5) Luulen että sinun ongelmana on se että yrität olla liian täydellinen ja etsit täydellistä suhdetta. Kiltteys ei ole täydellistä, ole valikoiva. Naiset haluaa itseään väliinpitämättömämmän miehen, mutta koska saat mätchejä tinderissä, saatat olla liian huolitellun näköinen niille, trimmailetko parran joka aamu ja käyt parturissa parin viikon välein? Mitä naiset haluavat on olla tarpeellisia sinulle, ei feikki romantiikkaa.

• Anonyymi

Kokeile pettämistä! Ei ole vitsi. Pienellä pettämisellä ja sen paljastamisella nainen saa kokea tilanteen, että mies onkin haluttu ja miehen pitämiseksi itsellään pitääkin tehdä duunia. Mies ei siis ole itsestään selvä.

Eli ohjeeni on, mene panemua.net sivustolle. Luo seksisuhde jonkun parikymppisen kanssa. Harrasta sitä. Paljastu ja pyytele anteeksi. Tämän jälkeeen naisesi pitää sinusta kiinni ja veikkaan että jo viikon kuluttua on antanut anteeksi ja lähestyy sinua hepeneissä viehkeästi käyden kamppailua että saa sinua eikä kukaan muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile pettämistä! Ei ole vitsi. Pienellä pettämisellä ja sen paljastamisella nainen saa kokea tilanteen, että mies onkin haluttu ja miehen pitämiseksi itsellään pitääkin tehdä duunia. Mies ei siis ole itsestään selvä.

Eli ohjeeni on, mene panemua.net sivustolle. Luo seksisuhde jonkun parikymppisen kanssa. Harrasta sitä. Paljastu ja pyytele anteeksi. Tämän jälkeeen naisesi pitää sinusta kiinni ja veikkaan että jo viikon kuluttua on antanut anteeksi ja lähestyy sinua hepeneissä viehkeästi käyden kamppailua että saa sinua eikä kukaan muu.

En tiedä kuka sulle on tällästä suositellut mut en tiedä yhtään naista jonka kanssa tällänen pelailu toimisi. Henkilökohtaisesti en ajan puutteen vuoksi jaksa säätää ja deittailen vain yhtä ihmistä kerrallaan mutta ajattelen silti ettei ketään voi omistaa enkä odota tapailukumppaniltani "yksinoikeutta" ennen kuin olemme asiasta puhuneet ja siitä sopineet.

• Anonyymi

"2) Ghostaamiskulttuuri on aika normaalia tänä päivänä kun panokset on niin vähäiset"

Sama suomennettuna:

suominainen kelpaa vain irtoseksiin, suominaisesta ei ole sitoutumiseen eikä avioliittoon. Joskus harvoin suominainen tekee poikkeuksen ja menee naimisiin, mutta usein siinäkin on takana halu hankkia lapsi(a) ja kun lapsi/lapset on tehty, seuraavaksi suominaisella onkin jo mielessä avioero ja ex-aviomiehen rahastaminen.

Neuvoni suomimiehelle: Hanki ulkomaalainen vaimo, jos haluat pysyvää parisuhdetta ja avioliittoa.

Suominainen on loputon pelaaja.

Onko tämä nyt hieman toisesta näkökohdasta sama asia kuin ns. k*llikaruselli ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"2) Ghostaamiskulttuuri on aika normaalia tänä päivänä kun panokset on niin vähäiset"

Sama suomennettuna:

suominainen kelpaa vain irtoseksiin, suominaisesta ei ole sitoutumiseen eikä avioliittoon. Joskus harvoin suominainen tekee poikkeuksen ja menee naimisiin, mutta usein siinäkin on takana halu hankkia lapsi(a) ja kun lapsi/lapset on tehty, seuraavaksi suominaisella onkin jo mielessä avioero ja ex-aviomiehen rahastaminen.

Neuvoni suomimiehelle: Hanki ulkomaalainen vaimo, jos haluat pysyvää parisuhdetta ja avioliittoa.

Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama suomennettuna:

Hyvä kommentti, suosittelisin esim venäläistä naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yäk, ei missään tapauksessa toimisi.

Yöks!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama suomennettuna:

Yöks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama suomennettuna:

Valitettavaa että sinulle käynyt noin. Kyllä meidän suhde perustunut kunnioitukseen koko suhteen ajan ja olemme nyt naimisissa ja lapsikin syntyi tänävuonna. Aloittaja vaikuttaa erittäin juuri siltä ,joka pilaa suhteensa liialla innokkuudella. Tutustu toiseen ja unohda puheet avioliitosta ja ulkomaanmatkoista. Kaikki ajallaan.

• Anonyymi

En tiedä mutta itselleni ainakin tökkäsi tämä kohta:
      "Usean naisen kanssa ekat kolme viikkoa menee tosi tiiviissä merkeissä, ja puhelimessa ollaan monta kertaa päivässä. Huomenet ja hyvänyön toivotukset, videopuheluineen." Siis monta kertaa päivässä?? Videopuhelut?? Aiheutti puistatuksia. Liian tiivis alku, no eikö se jo ällötä ketä tahansa, ja homma palaa loppuun ennen kuin alkoikaan.

• Anonyymi

Mies kommnetoi: ajattelin itse samaa, että suhde palaa kuin kynttilä molemmista päistä. Lopulta se menee ahdistuksen puolelle ja nainen välttelee. Ken tietää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies kommnetoi: ajattelin itse samaa, että suhde palaa kuin kynttilä molemmista päistä. Lopulta se menee ahdistuksen puolelle ja nainen välttelee. Ken tietää?

Aloittaja on selkeästi ns. rasittava ja ripustautuva pliis pliis mies.

Naiset kiinnostuu lisää, kun ei tee itsestään liian helppoa.

• Anonyymi

Ei naiset tykkää että et anna meille edes omaa aikaa. Kolmen viikon aikana vai kolmet lauantai ilta treffit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei naiset tykkää että et anna meille edes omaa aikaa. Kolmen viikon aikana vai kolmet lauantai ilta treffit.

"Ei naiset tykkää että et anna meille edes omaa aikaa"

pitää paikkansa, mutta sama asia kuvastaa suominaisten tyhmyyttä !

JOS nainen olisi yhden miehen kanssa tiiviissä parisuhteessa, ei sille miehelle jäisi edes teoriassakaan aikaa ns. pyörittää muita naisia.

MUTTA jos suhteessa annetaan toisilleen ylenmäärin ns. "omaa aikaa", niin siinähän toinen tai molemmat voivat käyttää sen oman ajan pettämiseen.

Ylläoleva on ihan 100% totta, mutta suominaiset ovat keskimäärin liian tyhmiä tajutakseen tuota.

Siksi suominainen työntää pois sen kivan miehen, joka olisi tosissaan valmis sitoutumaan, kun ei kestä runsasta määrää läheisyyttä, ja siksi toisaalta suominainen omaa hölmöyttään rakastuu juuri niihin miehiin, jotka eivät keskity yhteen naiseen, vaan pyörittävät muita naisia siinä sivussa.

Suominaisten hölmöyden takia tässä pelissä häviävät sekä naiset itse että kivat miehet; pelin ainoa voittaja on juuri se öykkärimies, joka pyörittää useita naisia samaan aikaan.

Tämän öykkärimiehen kannalta edes kiinnijääminen pettämisestä ei ole iso ongelma, jos yksi suhde (tai kaksikin suhdetta yhtäaikaa) kariutuu, niin ainahan öykkärimiehellä on se kolmaskin (ja mahdollisesti neljäs ja viides jne.) suhde siinä sivussa (ja tinderistä saa lisää ei-vakavasti otettavia) suhteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOS nainen olisi yhden miehen kanssa tiiviissä parisuhteessa, ei sille miehelle jäisi edes teoriassakaan aikaa ns. pyörittää muita naisia.

MUTTA jos suhteessa annetaan toisilleen ylenmäärin ns. "omaa aikaa", niin siinähän toinen tai molemmat voivat käyttää sen oman ajan pettämiseen.

Ylläoleva on ihan 100% totta, mutta suominaiset ovat keskimäärin liian tyhmiä tajutakseen tuota.

Siksi suominainen työntää pois sen kivan miehen, joka olisi tosissaan valmis sitoutumaan, kun ei kestä runsasta määrää läheisyyttä, ja siksi toisaalta suominainen omaa hölmöyttään rakastuu juuri niihin miehiin, jotka eivät keskity yhteen naiseen, vaan pyörittävät muita naisia siinä sivussa.

Suominaisten hölmöyden takia tässä pelissä häviävät sekä naiset itse että kivat miehet; pelin ainoa voittaja on juuri se öykkärimies, joka pyörittää useita naisia samaan aikaan.

Tämän öykkärimiehen kannalta edes kiinnijääminen pettämisestä ei ole iso ongelma, jos yksi suhde (tai kaksikin suhdetta yhtäaikaa) kariutuu, niin ainahan öykkärimiehellä on se kolmaskin (ja mahdollisesti neljäs ja viides jne.) suhde siinä sivussa (ja tinderistä saa lisää ei-vakavasti otettavia) suhteita.

No sinulla ei ainakaan pelkoa parisuhteen saamisesta ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aidosti kivat miehet ei tahtomattaan yksin jää :) Kyllä ne poimitaan pois markkinoilta nopeasti :)

Palstojen KiltitJaKunnolliset miehet eivät ole aidosti kilttejä :)

• Anonyymi

Riippuu ihmisestä. Ite tykkään tiiviistä viestittelystä ja näkemisestä. Päinvastainen herättää epäilyksiä.

• Anonyymi

Naisilla on kuudes aisti, jolla he tuntevat, oletko sitoutunut heihin vai koitatko useaa. Jos haluat menestyä, yritä herran tähden vain yhtä kerrallaan. Se keskittyminen kuuluu sinun äänensävyssäsi, sanavalinnoissasi ja olet muutakin kuin pelkkä klise.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on selkeästi ns. rasittava ja ripustautuva pliis pliis mies.

Naiset kiinnostuu lisää, kun ei tee itsestään liian helppoa.

Läheisriippuvuus ja se, ettei mitään ole ihmissuhtden ulkopuolella ovat kaikkea muuta kuin haluttavia ominaisuuksia. Ystävien hankkiminen on vaikeaa, mutta, jos miehellä ei ole yhtään miespuolista kaveria, alkuun voi olla kiva leikkiä aatamia ja eevaa, mutta aika pian tule tunne, että elää pullossa.

Miehen kannattaisi olla muutakin kuin kotihiiri. Jos et ketään muuta löydä, käy sukulaisiasi läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu ihmisestä. Ite tykkään tiiviistä viestittelystä ja näkemisestä. Päinvastainen herättää epäilyksiä.

Herää aiheestakin tunne, että on vain varasijailla. Se ei vastaa useimpien prinsessa-unelmia

• Anonyymi

Naisena samassa tilanteessa. Itse päätellyt, etten ole vaimo matskua eikä ihmisillä olekaan tarkoitus sitoutua kanssani. Olen siis päätynyt olemaan yksin.

• Anonyymi

Ellei ole tunkua länsimaisuuteen voi kokeilla yhtä liitolentoa aasianlaisen kanssa.

• Anonyymi

"Naisena samassa tilanteessa. Itse päätellyt, etten ole vaimo matskua eikä ihmisillä olekaan tarkoitus sitoutua kanssani. Olen siis päätynyt olemaan yksin"

HeHee!

Olisit tehnyt kanssani treffit ja mennyt naimisiin, kun sinulla oli siihen tilaisuus!

Koska et niin tehnyt, niin lopulta kyllästyin suominaisten loputtomaan sitoutumis- ja naimisiinmenohaluttomuuteen ja hankin itselleni ulkomaalaisen vaimon.
        Vaimoni on ollut nyt yli 5 vuotta Suomessa ja pian olemme olleet 6 vuotta naimisissa.

Suominaiset haukkuivat minua yli-innokkkuudesta, mutta olen aina tiennyt mitä haluan: Halusin sitoutua ja mennä naimisiin. Ei siinä ole mitään pahaa sanoa se suoraan.

Jos nainen siitä pahastuu, silloin nainen itse on epäkypsä ja sitoutumishaluton (ja ehkä myös sitoutumiskyvytön).

Miksi muuten erityisesti nuoret naiset eivät halua naimisiin ?

Olen miehenä täysin tietoinen eräästä ilmiöstä:

Kun nainen tulee siihen ikään, että vaihdevuodet alkavat, moni nainen alkaa siinä vaiheessa kieltäytyä seksistä kokonaan. Sitä en tiedä, tekevätkö tuota kaikki naiset ja kaikille miehille, vai onko se kenties kosto huonolle aviomiehelle, joka on koko avioliiton ajan seksiasioissa huolehtinut vain omasta nautinnostaan ja jättänyt vaimonsa ilman nautintoa.

Jos se on kosto seksuaalisesti huonolle aviomiehelle, niin onneksi tuon voi välttää huolehtimalla hyvin myös sen vaimon nautinnosta.

Jos taas tuota tekevät kaikki naiset ja riippumatta siitä, millainen aviomies, niin silloin miehelle paras strategia olisi ottaa vaimoksi mahdollisimman nuori nainen, koska sillion vaihdevuosiin on paljon pidempi aika jäljellä.

Mutta olen huomannut, että 30-35v sinkkunainen on halukkaampi menemään naimisiin kuin 18-20v nainen, MIKSI ?

Miehellehän nuorena naimisiin pääseminen on suuri voitto, kokevatko naiset asian jotenkin toisin, ja jos, niin miksi ?

Huom: Vaikka menisikin nuorena naimisiin, ei se pakota hankkimaan lapsia nuorena (eikä ollenkaan, jos ei lapsia halua).

Jos muuten tuo vaihdevuodet ja seksihalujen loppuminen johtuvat jotenkin siitä, että yhdyntä alkaa sattua, kun luonnollinen liukaste ei vanhemmilla naisilla toimi nuoren tavoin, niin eihän tuo ole syy lopettaa KAIKKEA seksiä kokonaan, jos ei yhdyntä onnistu kivuttomasti edes liukuvoiteen kanssa, niin kai sitä voisi sitten harrastaa muunlaista seksiä kuin sitä yhdyntää, eikö ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Naisena samassa tilanteessa. Itse päätellyt, etten ole vaimo matskua eikä ihmisillä olekaan tarkoitus sitoutua kanssani. Olen siis päätynyt olemaan yksin"

HeHee!

Olisit tehnyt kanssani treffit ja mennyt naimisiin, kun sinulla oli siihen tilaisuus!

Koska et niin tehnyt, niin lopulta kyllästyin suominaisten loputtomaan sitoutumis- ja naimisiinmenohaluttomuuteen ja hankin itselleni ulkomaalaisen vaimon.
        Vaimoni on ollut nyt yli 5 vuotta Suomessa ja pian olemme olleet 6 vuotta naimisissa.

Suominaiset haukkuivat minua yli-innokkkuudesta, mutta olen aina tiennyt mitä haluan: Halusin sitoutua ja mennä naimisiin. Ei siinä ole mitään pahaa sanoa se suoraan.

Jos nainen siitä pahastuu, silloin nainen itse on epäkypsä ja sitoutumishaluton (ja ehkä myös sitoutumiskyvytön).

Kun nainen tulee siihen ikään, että vaihdevuodet alkavat, moni nainen alkaa siinä vaiheessa kieltäytyä seksistä kokonaan. Sitä en tiedä, tekevätkö tuota kaikki naiset ja kaikille miehille, vai onko se kenties kosto huonolle aviomiehelle, joka on koko avioliiton ajan seksiasioissa huolehtinut vain omasta nautinnostaan ja jättänyt vaimonsa ilman nautintoa.

Jos se on kosto seksuaalisesti huonolle aviomiehelle, niin onneksi tuon voi välttää huolehtimalla hyvin myös sen vaimon nautinnosta.

Jos taas tuota tekevät kaikki naiset ja riippumatta siitä, millainen aviomies, niin silloin miehelle paras strategia olisi ottaa vaimoksi mahdollisimman nuori nainen, koska sillion vaihdevuosiin on paljon pidempi aika jäljellä.

Mutta olen huomannut, että 30-35v sinkkunainen on halukkaampi menemään naimisiin kuin 18-20v nainen, MIKSI ?

Miehellehän nuorena naimisiin pääseminen on suuri voitto, kokevatko naiset asian jotenkin toisin, ja jos, niin miksi ?

Huom: Vaikka menisikin nuorena naimisiin, ei se pakota hankkimaan lapsia nuorena (eikä ollenkaan, jos ei lapsia halua).

Jos muuten tuo vaihdevuodet ja seksihalujen loppuminen johtuvat jotenkin siitä, että yhdyntä alkaa sattua, kun luonnollinen liukaste ei vanhemmilla naisilla toimi nuoren tavoin, niin eihän tuo ole syy lopettaa KAIKKEA seksiä kokonaan, jos ei yhdyntä onnistu kivuttomasti edes liukuvoiteen kanssa, niin kai sitä voisi sitten harrastaa muunlaista seksiä kuin sitä yhdyntää, eikö ?

Yksin ei tarvitse miettiä tätä jatkuvaa seksuaalisuus pakkoa. Seksiä, seksiä. Johonkin on vain unohtunut tavallinen oleminen.
        Mikä se sitoutuminen kaikkeen on niin hemmetin tärkeää.
        Juontaako se juurensa istutetusta omistamisen halusta ja tarpeesta näyttää toiselle että vaikka konttaan edessäsi kunhan minut huolit ja huomaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HeHee!

Erikoista, enpä tunne yhtään miestä jotka olisivat halunneet nuorena naimisiin - saati että haluaisivat nyt vanhempinakaan avioon. Millaisissa piireissä tuo (nuorten) miesten hinku avioon on yleistä?

Avioliitto on aikansa elänyt instituutio, yhä harvempi moista haluaa enää solmia. Omassa elämässä en ole törmännyt moneenkaan naiseen, jotka olisivat iän myötä muuttaneet mieltään avioon astumisesta. Useimmat jotka ovat nuorena puhuneet että avioliitto kiinnostaa, ovat yhtä kiinnostuneita avioliitosta vanhempina. Useimmat jotka ovat nuorena puhuneet että avioliitto ei kiinnosta, eivät ole yhtään sen kiinnostuneempia avioliitosta vanhempinakaan.

Vaihdevuodet vie monilta seksihalut. Kyse on harvemmin siitä että yhdyntä sattuisi. Ne hormonit vaan monilla sitten ei enää hyrrää samalla tavalla kuin aiemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HeHee!

”Miehellehän naimisiin pääseminen on suuri voitto”
        Missä ihmeessä tuollaisia miehiä on???
        Minä en ole elämäni aikana tavannut yhtä ainoata!

Ehkä vielä 50-luvulla pojat hakivat armeijasta naimalomaa. Se johtui kuitenkin pääasiassa siitä, että tyttöystävä oli raskaana. Silloin ei vielä ollut ehkäisykeinoja kaikkien saatavilla, kondomejakin oli hankala hankkia. 60-luvulta lähtien nuo pakkoavioliitot ovat rajusti vähentyneet.

Epäilenkin, että puhut pelkästään itsestäsi, etkä miehistä yleensä. Siispä naisistakin voi löytyä yksi yksilö, joka on kanssasi samaa mieltä.

(Kuulostaa muuten ihan naurettavalta väittää, että 18-20 vuotiaat pojat pitäisivät naimisiin ”pääsemistä” suurena voittona! Hehheh…)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ellei ole tunkua länsimaisuuteen voi kokeilla yhtä liitolentoa aasianlaisen kanssa.

Taitaa olla aika klise ja kaunisteltu nimitys sugar daddylle.

• Anonyymi

Sinusta on saatu kaikki mitä on haluttu.

• Anonyymi

Kiitos vastauksista. Joo, itsekin mietin tuota että liian tiivis alku. Noissa jokapäiväisissä puheluissa nainen oli aloitteellinen ja painoi päälle. Vaikea sitä on alkaa kieltäytymäänkään, kun toinen halusi soitella koko ajan. Ei herrasmiehet kieltäydy juttelemasta, niin mulle on opetettu.

Onko sitten kyse siitä, että olen löytänyt näitä eronneita naisia, ja heillä on kauhea kiire saada parisuhde aikaan, ja ottaa miehestä kaikki irti. Että pitääkö mun leikkiä jatkossa enemmän vaikeasti tavoiteltavaa, ja olla välillä vastaamatta puheluihin, niin tyhmältä ja teiniltä kuin se kuulostaakin.

• Anonyymi

Ehkä ei tosiaan kannata olla aina tavoitettavissa, vaan osoitat, että on sulla omakin elämä. Eihän se sulje pois kohteliaisuutta ja toisen huomiointia, kun sen aika on. Ja liika myötäily myös pois, kyllä pitää ihmisessä omaakin särmää olla. Ajan kanssa tutustut, jos ja kun muuten tuntuu toinen kivalle. Mut onhan noi tinderöintihommat kyllä sinällään tosi ulkokohtaisia jo lähtökohdiltaan. Itse olen kiinnostavimmat ihmiset tavannut ihan muuta kautta, eikä ne silti ole mun silmiä satuttaneet. Kiinnostavammaksi se toisen ulkokuorikin käy, mitä enemmän tuntee sitä ihmistä sen sisältä...

• Anonyymi

"Rollimulkku" Mikäs tällainen kommentti? Mentiin perus Suomi24 asiaan...

• Anonyymi

Kokeile keskustella naisen kanssa siitä, mikä häntä kiinnostaa. Keskustelkaa omista unelmista ja tavoitteista. Puhukaa siitä mikä on teille tärkeää parisuhteessa ja ihmissuhteissa.

Kaikkien kanssa ei kemiat vaan sovi yksiin. En usko että sinussa on sen kummempaa vikaa.

Kun aloitat suhteen, pitäkää suhde ja tapaamiset aluksi kevyenä ja pikkuhiljaa kun tutustutte, voitte avautua omista tunteista ja ajatuksista.

En ehkä itse harrastaisi seksiä heti ensimmäisen kuukauden aikana. Kävisin useammilla treffeillä ja juttelisin, jotta varmistuisin että henkilö on minulle sopiva. Sanoisin että haluan kyllä seksiä, mutta siinä vaiheessa kun tunnetaan paremmin ja ollaan sovittu että ollaan parisuhteessa.

Silloin ei tule pettymystä, että ehtii itse ihastua ja toinen lähtee kävelemään, kun on muutama kerta nähty ja oltu sängyssä.

Suosittelen että puhut kiinnostuksen kohteistasi treffikumppanillesi. Etsikää yhteisiä kiinnostuksen kohteita, ja tehkää yhdessä erilaisia asioita jotka tuntivat hyvälle.

Treffikumppanisi voi myös laajentaa maailmankuvaasi ja tutustuttaa sinua uusien harrastusten pariin.

Kuulostaa hyvältä se, että olet sitoutunut suhteen alkaessa rakentamaan suhdetta. Vaikutat myös järkevältä ja kohteliaalta ihmiseltä. Toivottavasti löydät suhteen joka sopii sinulle, ja vältyt jatkossa ihmisiltä jotka haluavat muunlaista suhdetta.

• Anonyymi

Ilmeisesti nykyään pitäis joo pelata. No mä en siihen ryhdy. Aiemmatkin suhteet on alkaneet ihan luonnostaan ilman pelailuja ja ihmemuuveja. Pelailulla ei priimaa saa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti nykyään pitäis joo pelata. No mä en siihen ryhdy. Aiemmatkin suhteet on alkaneet ihan luonnostaan ilman pelailuja ja ihmemuuveja. Pelailulla ei priimaa saa!

Mitä muuta flirttaaminen on kuin pelaamista? Hyvä mies, terästäydy.

• Anonyymi

Analysoit aivan liikaa. Mitä, jos ottaisit viikon loman ihmissuhteista? Kukaan ei halua ihmistä, joka paniikissa koittaa löytää seuraa.

• Anonyymi

Missä mielessä olette aloittaneet suhteen? Mitä naiset ovat halunneet suhteelta ja mitä olet kertonut heille haluavasi?
      Suhteessa on hyvä, että asioista voi puhua, niin oletko koittanut kysyä selitystä heidän käytökselleen, että mistä johtuu?

Kertomasi perusteella en ainakaan itse löydä syytä tuollaiselle toiminnalle.

• Anonyymi

Kun aloitin viestittelyn deitillä, olin se aktiivinen, mies sanoi ettei hän niin paljoa ole tottunut kirjoittamaan 😀.
      Odottelin sitten vastauksia. Avioliitto siitä sitten syntyi.

• Anonyymi

Mitä luulette Tinderistä löytävänne?

• Anonyymi

No kovin turhat ovat sinun harmisi kun harmit eivät viihdy luonasi .

• Anonyymi

Onko sinulla sopiva heppi tai miellyttävät kasvot? Jos ei niin tämä selittää asian.

• Anonyymi

Oletko kysynyt naisilta, että miksi kiinnostus lopahti? Suoraan kysyminen ja suoraan puhuminen on parasta.

• Anonyymi

Tämä on viisautta!
        Kysy naisilta, miksi he jättivät sinut?
        Vaikutat sosiaaliselta ja miellyttävältä henkilöltä.
        Olen itse samanlainen, kiltti. Avulias. Huomaavainen. Ja ihmettelen jatkuvasti - en parisuhteessa, tosin - että mikseivät ihmiset JÄÄ minun ystävikseni? Olen ihmetellyt sitä jo vuosia...en tiedä vastausta.
        Nykyisin kiltteys ei ole "muodissa," olen arvellut...Röyhkeys on.
        Että täällä naispuolinen hlö, jolla sama ongelma normi ihmissuhteissa.
        Eivätkö hyvät tavat, lempeys ja kiltteys enää ole kiinnostavaa?
        Itse ihmettelen ihan samaa.
        Mutta en seurustele.

• Anonyymi

Ei kannata kysyä, mitä se enää siinä tilanteessa auttaa. Tekee vain itsestään naurunalaisen, jos ei ymmärrä että juttu on loppu, ja aina vain kyselee perusteluita. Ainaei vain tarvi perusteluita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on viisautta!
        Kysy naisilta, miksi he jättivät sinut?
        Vaikutat sosiaaliselta ja miellyttävältä henkilöltä.
        Olen itse samanlainen, kiltti. Avulias. Huomaavainen. Ja ihmettelen jatkuvasti - en parisuhteessa, tosin - että mikseivät ihmiset JÄÄ minun ystävikseni? Olen ihmetellyt sitä jo vuosia...en tiedä vastausta.
        Nykyisin kiltteys ei ole "muodissa," olen arvellut...Röyhkeys on.
        Että täällä naispuolinen hlö, jolla sama ongelma normi ihmissuhteissa.
        Eivätkö hyvät tavat, lempeys ja kiltteys enää ole kiinnostavaa?
        Itse ihmettelen ihan samaa.
        Mutta en seurustele.

Perimmiltään pariutumisen hormonit ovat kaikkea muuta kuin kilttiä. Kukaan ei halua olla hopea, vaan haluaa olla kumppanin ykkönen ja sinä haluat itse hyvän puolison joka on vain sinun eikä jaettu. Liika kilttiys nähdään seksuaalittomana. Siksi, jos haluat olla onnellinen, osaa sanoa, että sinun puolisosi on SINUN. Ei vain kiltisti: "voisin mä susta ehkä tykätäkkin, jos muut ei just nyt kiinnostu":

• Anonyymi

Hieno kirjoitus.Kiitos!älä hätäile,kyllä löydät sen oikean kun jaksat etsiä.Älä ole vietävissä,pässiä narussa(anteeksi tuo vertauskuva).Vaadi sinäkin.Miksi et pyydä ,että nainen maksaa itse omat syömiset?Tiedän ,että olet kohtelias mutta ,jutussasi kuvastuu ,sinua vedetään nenästä.Ole sinäkin 2 tuntia puhelimessa ja älä anna aikaa kun kaverille.Huomaavat että,sinäkin osaat samalla tavalla.Hyvää jatkoa ja hyvää kesää

• Anonyymi

Oletko liian kiltti ja mukautuvainen suhteessa? Kerrotko omat mielipiteesi ja tahtosi? Jos toinen on valmis mukautumaan ja tekemään kaiken mitä pyytää, on seurustelu vaikeaa, kun ei oikeasti tiedä mitä toinen haluaa.
      Jos minulle aikaisemmin tuntematon mies alkaa yhden tai kahden tapaamisen jälkeen lähetteleen aamusta iltaan viestejä ja soitteleen jatkuvasti, lähden minä karkuun. Varsinkin jos aletaan puhumaan ja suunnittelemaan tulevaisuutta ilman tuntemista. Toiseen ihmiseen tutustuminen ja parisuhteeseen meneminen on prosessi ja sille pitää antaa aikaa. Liian tiivis aloitus, mitkä ei monesti johda mihinkään. Ihmiset ei nykyään jaksa tutustua toiseen rauhassa vaan mennään vauhdilla seuraavaan Älä myötäile naisia tässä asiassa, jos itse et ole samaa mieltä. Vakavan parisuhteen aloituksessa seksiä kannattaa viivyttää.

• Anonyymi

Usein käy niin, että ensitreffeillä kertoo sen sokerisen kuoren elämästään ja pidemmälle ehtiessä joutuu myöntämään, ettei se ensimmäinen opiskelupaikka ollutkaan unelma, et ole oikea malli ja isä ei olekaan miljonääri. Kaikki eivät osaa tätä ja siksi muutaman treffin jälkeen on edessä väistämätön romahdus. Sitä sattuu.

• Anonyymi

Tuo "mukaudun helposti toisen mielipiteisiin" olisi mulle täysi turn off, vaikka muuten vaikutat mallikelpoiselta kirjoituksesi mukaan.
      En mä mitään tossukkaa halua. Mua nyppisi aika nopsaan, jos kaikki, mitä ehdotan on tosi kivaa eikä omia ehdotuksia tule. Saati, että joka asiassa toinen olisi feikisti samaa mieltä kaikesta - oli sitten kyse hallituksen viimeisistä tai olkkarin sohvan väristä.
      Parisuhde on mulle keskusteltuja kompromisseja eikä yhden diktatuuria ja toisen ainaista myötäilyä.

• Anonyymi

Kiinnitin huomioni aloituksessa aivan samaan asiaan. Uskon tuon olevan aloittajan ongelma.

Naiset eivät oikeasti halua tohvelisankaria, vaikka jotkut pyrkivätkin määräilemään miestä. Kyllä miehellä pitää oma tahto olla, muuten suhde alkaa muistuttaa äiti-lapsi-suhdetta.

• Anonyymi

Itselleni ensimmäisenä myös jäi mielen päälle tuo, että "mukaudun kaikkeen enkä suutu mistään". Kyllä ihmisellä oma tahto ja mielipiteet pitäisi olla. Kiltteys on hieno asia, mutta jos on ohan kynnysmatto, jotakin on pielessä.

• Anonyymi

Tuli mieleen, että ovatko nämä Tinder naiset kauniita, nuoria ja epävarmoja itsestään? Haluavat monen miehen kanssa viestitellä ja sitten ei itsekään tiedä mitä haluaa. Alkuhuuman jälkeen etsivät uuden huuman. Jospa kokeilisit ihan "tavallisen" näköisen ja rauhallisen kanssa suhdetta. Voi olla vaikka muutaman vuoden sinua vanhempi ja ajatuksiltaan aikuisempi nainen, jonka ei tarvitse omaa viehätysvoimasnsa testata sinuun vaan olisi valmis suhteeseen.

• Anonyymi

Kyllä se syy on aloittajan tohvelisankaruus, jonka hän sivulauseessa tuo ilmi. Ihmisellä pitää olla omakin tahto ja omiakin mielipiteitä.

• Anonyymi

Olet liian helppo ja simppeli niin naisten kiinnostus lopahtaa. That's it.

• Anonyymi

Samaa mieltä tuosta. Ja jatkuva viestittely, videopuhelut ym. saisivat minutkin karkaamaan. Plus se, ettei ole mitään omia ajatuksia vrt. aina myötäilee. Tulee mieleen jokin puudeli tassut ojossa.

• Anonyymi

Tuossa muutaman viikon jälkeen voisi alkaa suunnitella pientä reissua, kun se tulee mahdolliseksi. Ihmisillä pitää olla jotain kiinnostuksen kohteita lähitulevaisuudessa. Tai hanki vene, se on romanttinen juttu ja erottaa sinut heti muista äijistä.

• Anonyymi

Taitaa vika olla siellä lahkeessa tai eihän se siellä oikeasti ole koska niin pieni.

• Anonyymi

Tuo on täysin väärä kuvitelma.

• Anonyymi

Hmmm, itse en jaksaisi tällaisia ihmissuhde"pelejä" mihin ilmeisesti olet joutunut. Kun löytyisi sinullekin ihminen, jonka kanssa jaatte intohimon ohella aitoa ystävyyttä, yhteisiä arvoja. Ei kannata liikaa katsoa ulkonäköä. Toki silmää täytyy miellyttää jollain tasolla. Seurustelu ja parisuhteet tuntuu menneen kauppatavaraksi, helpompi vain häipyä ja etsiä uusi, kuin kohdata ongelmat ja puhua niistä avoimesti - jos vain kumpikin siihen valmiita. Toki seurustelussa pitäisi ainakin oman arvomaailman näkökulmasta olla tavoite löytää pysyvä elämänkumppani avioliittoon. Joskus seurustelu on parempi lopettaa ja miettiä mitä tekisi jatkossa toisin, ja millaisen kumppanin todella haluaisi ja mitä voisi itsessään kehittää, että yhdessäelo onnistuisi. Tsemppiä rakkauden etsintään! :)

• Anonyymi

Sukkamehu ja pahi yleensä on ne tappajat.

• Anonyymi

Mitä hä? Missä tuollainen kultapoju on? Inhoon riitelyä ja ärisemistä.

• Anonyymi

Olisitko sinä sitten suhteessa se, jonka pillin mukaan tanssitaan?

Vai oletko samanlainen myötäilijä, kuin AP, niin että kukaan ei koskaan sano mielipidettä mistään asiasta, eikä mitään päätöksiä pystytä tekemään?

• Anonyymi

Juuri tämän vuoksi en halua edes yrittää mitään suhteen kaltaista. En jaksa pelata ja väkisin tehdä suhteesta jännittävää ja pitää toista varpaillaan.

-nainen-

• Anonyymi

Ehkä on parempi olla yksin ja olla tylsä itsekseen.

• Anonyymi

Kuulostaa niin mun ajatuksilta! Olen nainen. Mul ei oo oikeestaan mitään lisättävää sun tekstiin, oon tosi monesti ollut samassa tilanteessa ja miettinyt et mikä ihme aina tulee. Mut itsekin päätynyt siihen tulokseen et se suhteen alku etenee liian vauhdilla. Mut oon luonteeltani vähän sellainen et jos toinen on innolla mukana niin mäkin olen. Eli kuka tässä sit toimii väärin ja kuka ei, en osaa sanoa.

• Anonyymi

Myös itse pidän tyypeistä (miehistä) joidenka kanssa ei tarvitse riidellä tms vaan voi puhua asioista ihan aikuisten oikeasti. Eli aikuismaista käytöstä ja mielipiteiden vaihtamista kaikenlaisen mukavan tekemisen parissa. Siinä se luottamus ajan oloon toiseen syntyy ja vahvistuu. Ja mielellään tasa-arvo maksu ym. asioissa sillä myös minä työssäkäyvänä ihmisenä voin maksaa aina välillä, eli en odota toisen maksavan kaikkea vaan huomioin toisen myös tuolla tavoin. Myös lakanoiden välissä on aloitteita ja toivomuksia tultava molemmilta. Välillä voi olla ns. hyvällä tavalla tuhma niin kiinnostus säilyy toiseen osapuoleen paremmin ;-)
      Varmaankin on sattunut tiellesi niitä kullankaivajia... :-/

• Anonyymi

Mutta aloittajan kanssa ei syntyisi mielipiteiden vaihtoa, koska hän mukautuisi aina sinun mielipiteisiisi.

• Mikäli kaava on aina sama, on kyse siitä keitä ihmisiä valitsee ja miksi tuntee vetoa nimenomaan tämän tyyppisiin naisiin.

Sukupuolissa ei ole kaavoja, on erilaisia miehiä ja naisia. Kyse on siis siitä, miksi löydät aina sen saman naisen? Ja mikä on tämä suhde jota pyrit aina muodostamaan, siis se suhde joka ei koskaan kasva oikeaksi suhteeksi. Koska mikäli sä toistat tota aina, se on nimenomaan se mitä sä haluat. Pitää vain ymmärtää, miksi haluat juuri tuollaista suhdetta.

• Anonyymi

Ole iloinen että yleensä saat seuraa. Se nostaa sinut ylimpään desiiliin. Omalla kohdallani riittää, että nainen vilkaisee kerran tänne päin ja voin vain vaistota sen vihan määärn, mikä naisesta kumpuaa sillä hetkellä.

• Anonyymi

Aah

• Anonyymi

Tervetuloa tähän pikadeittailu tinder maailmaan, ihmiset kyllästyy nopeasti jo viikoissa jopa päivissä. Tinderöintiin ja muihin deittiappeihin jää koukkuun, kokoajan kiusaus katsoa löytyiskö taas jotain uutta, pienikin vastoinkäyminen laukaisee sen että aletaan katselemaan uutta ja keskitytään siihen, ilmenee ghoustauksena vanhaa deittiä kohtaan tai muuna sellaisena mitä kuvailit aloituksessa.
      Tämä uuden kontaktin löytymisen helppous luo helposti harhan että kokoajan löytyy jotain uutta parempaa ja pysyvämää, yleensä se ei ole niin vaan loputon kierre pika-ihmis-suhteisiin.

• Anonyymi

Olet liian takertuva. Itse en jaksaisi yhtään videopuhelua päivässä jos ollaan jo nähty samana päivänä. Hei pliiis..anna muijan hengittää.

• Anonyymi

Yksilöllistä. Mä kyllä tykkään jos ollaan ihastuneita!

• Anonyymi

Jotkut naiset eivät vaan siedä miehiä, jotka ovat liian rauhallisia, eivätkä suutu koskaan mistään, tai saa raivareita. Heille tulee tunne, että ovat yksi ja sama miehelle. Miehen pitää aina olla hiukan mustasukkainen naisesta, koska nainen ei muuten enää kiihotu. Nainen pitää painaa seinää vasten, läpsiä pyllylle ja kysyä missä hän on ollut. Onnea näillä neuvoilla uusiin suhteisiin.

• Anonyymi

Iso penis kyllä vaikuttaa enemmän kuin arvaattekaan. Monen miehen olen tiputtanut pelistä kun housuissa ei ole ollutkaan juuri mitään. Toki myös hyvä kroppa ja hyvä taloudellinen tilanne tuo suhteeseen syvyyttä eikä suhde jää pinnalliseksi tapailuksi.

• Anonyymi

Moni mies pudottaa myös tuollaisen naisen pois joka on katsastanu monia miehiä. Lisäksi naisen suusta kuultuna: kun on tiukka niin koolla ei juuri väliä. T. Hyvin varustettu

• Anonyymi

Kammottava Tinder-maailma. Onneks olen liian vanha sinne, enkä muutenkaan enää jaksa. Mutta silti Happy.

• Anonyymi

Naiset jotka haluaa isoa penistä silloin naisen oma värkki on kuin leivinuuni

• Anonyymi

Taidat olla naisena esiintyvä mies….

• Jospa et vain ole löytänyt samanhenkistä ihmistä kuin mitä itse olet? Ei nuo asiat mitä sinä luettelit itsestäsi sinun julkaisussa niin ole minun mielestä huonoja ominaisuuksia ollenkaan.

• Anonyymi

Alfana sanon sinulle: älä ole nössö. Itsekin olen kyllä hyvin mukautuvainen suhteen alkuvaiheessa, mutta en ole koko ajan yhteydessä. Liiallinen joo joo-mies asetelma ei toimi. En ole koskaan pelannu suhteessa ja en usko siihen, mutta kohdallasi olisin hieman vähemmän yhteydessä kuin itsestäsi tuntuisi ja hieman itsekkäämpi.

• Anonyymi

Kyllä tarpeellinen huomio on tuo mitä jo teetkin, eli miettiä omaa osuutta. Mutta kyllä täällä aurinko paistaa kaikenlaisille vatipäille. Kunnollista haetaan mutta kun semmonen olisi tiedossa halutaankin joku hakkaava pettäjä koska on jännää. Sitten katkeroidutaan eikä ole enää iloa kenellekään. Siinä jos vielä aletaan juomaan niin morjens, elämän- ja ongelmienhallintakyky tapissa.

• Anonyymi

Kiitos kommenteista. Tuossa muutamassa kohdassa sanottiin, että anna naiselle tilaa äläkä soittele koko ajan. Korostan nyt, että näissä minun tapauksissani naiset ovat olleet soittelussa aktiivisempia, ja monella sama juttu, että painavat päälle ja haluaisivat jutustella koko ajan. En minä ole puhelimella pommittanut, vaan asia on ollut juuri päinvastoin. Tässä viimeisimmässäkin tapauksessa tunsin oloni jo välillä ahdistuneeksi, kun puhelinpommitus oli niin aktiivista. Tarkoitan tällä sitä, että ei ole minun käsissäni antaa naiselle tilaa, jos hän itse pommittaa ja kyselee. Ei hetken rauhaa, ajattelin välillä. Siinä olen yrittänyt tasapainoilla. Olisi kuitenkin tyhmää alkaa pelata "enpäs vastaa" -peliäkään, kun en kuitenkaan enää mikään teini ole. Kyllä sitä nyt suurin osa ihmisistä yleensä puhelimeen vastaa.

Niin, ja keskstelut olivat tosi hyviä ja juttu luisti. Varmaan olen mukava keskustelukumppani, johtuisko siitä sitten. Mutta varmaan se sitten aikaansaa liian tiiviin alun, ja nainen tavallaan elää pikakelauksella koko suhteen alusta loppuun, ja saa jonkin tarpeensa tyydytetyksi tms, ja kyllästyy sitten.

Vaikea sanoa mitä teen väärin, ja miten toimisin toisin. Olen toiminut aina samalla tavalla. On minulla 12-vuotta kestänytkin suhde ollut, ja siinäkin toimin ihan samalla tapaa omana kilttinä itsenäni, toista aikani miellyttäen. Toki sen suhteen lopetin minä koska exällä bipolaarinen sairaus aiheutti liikaa vuoristorataa ja vei minulta liikaa voimia. Tämä nainen yritti luikerrella vielä pitkään takaisin, toki haukkuikin välillä. Nyttemmin nää suhteet ei vain kestä niin kauaa, vaikka alussa aina hauskaa onkin. Johtuuko sitten siitä että keski-ikäiset naiset ovat yksi toisensa jälkeen jotenkin sekaisin, eivätkä tiedä mitä haluavat.

Jollain tapaa saan miellyttämisestä hyvän olon itselleni, ja jos voin auttaa jotakuta omalla panoksellani, ja vielä jos näkee että toiselle tulee siitä hyvä mieli. Kuitenkin olen huomannut, että liian usein minua käytetään lähinnä hyväksensä. No, hyväntekeväisyyttä tämäkin kai on, niin olen ajatellut.

• Anonyymi

Ongelmahan tässä ei ole sinussa. Vaan kyse on siitä, että tässä keski-iässä kaikki hyvät naiset ja miehet ovat varattuja. Vapaana hilluvat vaan ne lähinnä mielenterveysongelmaiset tapaukset jotka eivät kelpaa kenellekään tai vaihtoehtoisesti jotka eivät itse kelpuuta ketään.

Jos joku hyvä ja mieleltään terve vapautuu, treffailee hän noin sataa erilaisista syistä parisuhteeseen kelpaamatonta ennen kuin löytää kaltaisensa hyvän, vapaan ja mieleltään terveen kumppanin.

Ei siis kannata alkaa mitään pelailemaan, vaan rohkeasti vaan tapailla uusia naisia. Löydät vielä sen vastinkappaleesi, mutta se vaatii noin sadat treffit sulle erilaisista syistä soveltumattomien kanssa.

• Anonyymi

Ylempää lainaus hyvästä kommentista:

"Mikäli kaava on aina sama, on kyse siitä keitä ihmisiä valitsee ja miksi tuntee vetoa nimenomaan tämän tyyppisiin naisiin.

Sukupuolissa ei ole kaavoja, on erilaisia miehiä ja naisia. Kyse on siis siitä, miksi löydät aina sen saman naisen? Ja mikä on tämä suhde jota pyrit aina muodostamaan, siis se suhde joka ei koskaan kasva oikeaksi suhteeksi. Koska mikäli sä toistat tota aina, se on nimenomaan se mitä sä haluat. Pitää vain ymmärtää, miksi haluat juuri tuollaista suhdetta."

• Anonyymi

Itsekin tajuat olevasi ns. liian kiltti, kun ymmärrät, että kiltteyttäsi lähinnä hyväksikäytetään. Se sinun ongelmasi on.

Olen naimisissa miehen kanssa, joka on luonnetyypiltään sinun kaltainen. Hänkin nauttii toisten ilahduttamisesta. Itse olen tietysti vastakohta ja nautin, kun minua hemmotellaan.

Meille oli kuitenkin vähällä tulla ero yhdessä vaiheessa, kun hänen kiltteytensä oli niin rasittavaa. Hän pyrki tekemään kaikkensa mukautuakseen minun tahtooni ja välillä arvioi aivan väärinkin. Tuntui, että olen perheen ainut aikuinen. Miehellä ei vaikuttanut olevan omia mielipiteitä, eikä hän koskaan sanonut minulle vastaan, saati että olisi suuttunut mistään.

Kävimme parisuhdeterapiassa, ja hän ymmärsi olevansa liian kiltti. Töitä se tietysti häneltä vaati, mutta oma tahto alkoi löytyä ja nykyään meillä menee hyvin.

• Anonyymi

Siinäpä se. Olet enemmän kaveri kuin kiinnostava seurustelukumppani.

• Anonyymi

Kokemuksesta sanon, että parisuhdetta haluavan pitää osata sanoa selkeästi sen, että pitää tästä yhdestä ja ainoasta . Liika välinpitämättömyys johtaa juuri siihen, että tunnetta janoava kumppani jatkaa esimistään muualle.

Toinen mihin monet kompastuvat on itsetunnon puute. Sinun pitää pitää elämästäsi, jotta joku toinen voi haluta jakaa se kanssasi. Muista myös, että tunteet tarttuvat. On tärkeää, että ei vain nauti yksinkertaisesti, vaan että myös mielensopukkaan jää tunne, että tuon kanssa oli kiva olla.

Arvomaailma ei ole isossa roolissa yhden yön juotuissa, mutta siitä tulee iso asia ajan kanssa. Jos arvot eivät kohtaa, kumppanisi voi löytää mielestään sielultaan kauniimman yksilön. Mietin erityisesti, miten puhut muista ihmisistä.

Viimeinen ja samaa sarjaan kuin tunteet, älä ole tylsä. Ihmisen ei tarvitse leikkiä romantikkoa, mutta muista kuinka tärkeä hän on sinulle. Käytä aikaasi ja energiaasi sen mukaisesti. Pukeudu hyvin ja koita olla eduksesi. Vaikka yleensä sanotaan, että aitous on hyvästä, toki se on, mutta pistä parhaat päälle vielä kolmen kuukauden jälkeen ja mieti, miten hän voisi nähdä sinua muutenkin kuin sohvalla ja sylissäsi.

Luo yhteinen tarina, jossa päähenkilöitä olette te kaksi. Jos kumppanillesi turvallisuus on tärkeää, sinun on otettava se rooli. Tärkein asia, mitä sinun pitää oppia on, sinä saat pelätä ja tuntea, mutta sinun pitää osata olla koko perheen kivijalka, johon tuleva perheesi tukeutuu.

• Anonyymi

"Nainen halusi miltei joka päivää."

Olen noin 40v. Nainen. Haluan joka päivää. Miksi en haluaisi?

• Anonyymi

No tinderissä ei oo muita ku sugardaddyja hakevia itteensä täynnä olevia akkoja. Sinun täytys ostaa kaikki mahdollinen ja mahdoton ja elättää heidät ja täyttää pieninkin vaatimus. Ghostaaminen on yleistä ja akat vaan hakee "kokemuksia" joita vertailla. Ei heillä oo mielessä jatkuva suhde.

• Anonyymi

Et ole vaan löytänyt sitä oikeaa vielä. Samanlaista joka on henkisesti kypsä. Ja ei jaksa turhista tapella. Itse olen samanlainen että minua ei saa kovin helposti suuttumaan. Paljon on ihmisiä jotka pelkää sitoutumista ja ovat siä tindereissä. Itse en sellaisiin mene. Mikset etsi harrastusten parista naista jolla olis samoja mielenkiinnon kohteita kuin sinulla. Sieltä voisit löytää sidon ihmisen eikä mitään nirpponokka muijaa. Luonne on kyllä tärkeä. Vaik aluksi ulkokuori olis kovin nätti niin luonne voi olla lopulta hankala.

• Anonyymi

No kun ei ole mukavaa niin se vaan lopahtaa.
      Pienikin miete että tämä ei toimi on oikea tunne!

Itse olen muutamissa suhteissa ollut, mutta se jotenkin muuttui suorittamiseksi eikä vapaaksi elämäksi jossa omaa tilaakin oltava. Kaukaisia tulevaisuuden suunnitelmiakin pitää alkaa miettimään vaikka just tavattu.

Pahin tilanne on se, että edellisestä liitosta lapsia jotka vielä pieniä, yksikin jo liikaa saati lattian täydeltä. Ne on nopeasti ohi, koska järjetöntä alkaa maksamaan toisten jälkeläisiä.

• Anonyymi

Omat suhteeni on monesti lopahtaneet, kun naiset on nähneet kaluni. Osa on jopa pyörtynyt ja osa paennut siltä istumalta. Onhan se kookas, mutta voishan sitä ees yrittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omat suhteeni on monesti lopahtaneet, kun naiset on nähneet kaluni. Osa on jopa pyörtynyt ja osa paennut siltä istumalta. Onhan se kookas, mutta voishan sitä ees yrittää.

Kokeile joskus poikien kesken puuhastelua.
        Iso peenis bebassa ja suussa on haluttu juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt taidat narrata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile joskus poikien kesken puuhastelua.
        Iso peenis bebassa ja suussa on haluttu juttu.

Se on monen unelma ja visuaalisina ihmisinä miehet vaikuttuu koosta, mutta ei se todellakaan ole ergonomisesti paras vaihtoehto. Jos haluat suhdetta etkä vain seksiä, ajattele muutakin kuin omaa napaasi myös seksin aikana.

• Anonyymi

Se johtuu ehkä diitä, että joko:

A) sulla ei oo tarpeeks iso kalu, lähes kaikki suomineidothat, kuten muutkin maailman naiset haluais saada esim vähintään 20 senttistä

B) et oo suomineitojen mielestä tarpeeksi hyvän näköinen, nykyäänhän mies ihanne suomifinlandiassa on parrakas arabi/afgaani/somali mies, luonnollisestikin muslimi, ja tietenkin ympärileikattu

C) et oo tarpeeksi varakas, eli sun pitää olla joko varakkaasta, ja mieluiten vielä jostain tunnetusta suvusta, taikka oot muuten hankkinut omaisuutta, tai edes sellaisen työn, että tienaat reilusti keskivertoa enemmän

Ps jos oot joku julkkis, tai edes muuten jotenkin ns merkittävässä asemassa oleva, niin se olis hyvä plussa

• Anonyymi

Olet selvästi sinkkumies. Ulkonäkö ei ole mystinen luonnonvoima, vaan sen takana on evoluutiovalinta. Vaikka Disney-prinssiksi et itseäsi saisi, aina voit jättää oluet ja lähteä lenkille.

Iso penis on kiva sen yhden tai kaksi iltaa. Sen jälkeen himo tasoittuu ja alkaa miettiä muitenkin piirteitä. Esimerkiksi mekaaninen nylkyttäminen eikä sitten mitään muuta tappaa kenen tahansa romantiikat.

Varakkuus auttaa, mutta paljon vähemmän kuin odottaisi. Jos katsot katukuvaa, huomaat, miten sääntöjään saman ikäiset nuoret eli köyhät ja saman oloiset persoonat ovat löytäneet paitansa ja peppunsa. Juuri ne näyttävät kaikkein onnellisimmilta pareilta.

• Anonyymi

Kiva kun ei tarvitse päästää minkäälaista naisihmistä tontilleni, ei kiitos näitä nykynaisia joilla ei ole yläkerrassa mitään muuta kuin pilalle kynitty tukanhuitale!

kuka jaksaa sellaista puolta tuntia enempää hah !!

• Anonyymi

Aika hepposin perustein syöksyt suhteisiin naisten kanssa. Ihan kun sulle itsellesi kelpaa kuka vaan. Kannattaahan se rauhassa alussa tutustuakin ja itsekin miettiä onko tämä henkilö oikeasti sellainen jonka kanssa voisi ajatella yhteistä tulevaisuutta. Eli hyvä vaan että suhteet päättyneet, eivät silloin ole olleet oikeita sulle etkä sä niille. Varmasti sattuu vielä sopiva henkilö kohdalle, ei saa olla kärsimätön.

• Anonyymi

Ai niin ja tosiaan vaikuttaa hirveän intensiivisiltä nuo suhteet, itse en kestäisi sellaista jatkuvaa kihnäämistä ja yhteydenpitoa. Alkaa v*tuttamaan mukavakin henkilö 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin ja tosiaan vaikuttaa hirveän intensiivisiltä nuo suhteet, itse en kestäisi sellaista jatkuvaa kihnäämistä ja yhteydenpitoa. Alkaa v*tuttamaan mukavakin henkilö 😅

Sama. Arki on itse kullakin ja siitäkin pitää selvitä. Ei voi ottaa yhtä uutta täyspäiväistä työtä ja vastailla lirkutuksiin.

• Anonyymi

Mulla pitkä suhde kestää aamukahviin.
      Lyhyt loppuu about 10 min orgasmin jälkeen.
      Homobaarin eriössä suhde loppuu 30sec mällin lennon jälkeen.

• Anonyymi

Jospa jätetään homorasismi muualle. Homot ovat ihmisiä siinä missä sinäkin.

• Oikeasti lhyen vain sinun näkökulmastasi kirjoitetun kirjoituksen perusteella ei voi päätellä mitään. Kyse voi olla mitä tahansa pahanhajuisesta hengityksestä narsistiseen luonteeseen tai ei edes ole yksittäistä syytä.

Niin kuin monta muutakin, minua ainakin häiritsi tuo heti ensimetreillä supertiivis viestittely. Ei anna kuvaa vakaasta miehekkäästä miehestä.

Jossain kohtaa kerroit viestitelleesi niin vain naisen aloitteesta. Kannattaa muistaa, että naiset haluavat miehen, eivätkä mitään Cockerspanielia. Voi olla, että ympärillä kiehnäävä mies viehättää aluksi, varsinkin jos on saanut edelliseltä turpaan, mutta pidemmän päälle ei toimi.

• Anonyymi

Millainen olet oikeasti. Sen anteliaan, mukavan, ystävällisen, lahjoja antavan, mukautuvan suojakuoren takana. Näytätkö toellista, kokonaista itseäsi naiselle? Ilman sitä suhde ei pysty kehittymään ja syvenemään. Tunnetko ja hyväksytkö itsesi kokonaan, kaikki puolet? Siten voit tehdä saman toiselle ja paljastamalla todellisen itsesi ja olemalla aito itsesi toinen voi oppia oikeasti tuntemaan sinut.

• Anonyymi

Minusta liian tiivis yhteydenpito alussa ei välttämättä ole huono asia. Itse ainakin tykkään siitä, että laitetaan viestiä ja soitetaan. Sehän kertoo vain sen, että kumpaistakin kiinnostaa. Tosin liika yhteydenpito on aina liikaa ja onhan meitä ihmisiä erilaisia. Toiset tykkää yhteydenpidosta ja toiset taas on tyytyväisiä siihen, että viestitellään ja pidetään yhteyttä harvakseltaan.

Ehkä olet vain törmännyt vääriin naisiin, koska joku syyhän sille aina on, jos toisen kiinnostus lopahtaa.

Itsellä on vähän samanlainen ongelma naisena, että miesten kiinnostus lopahtaa kuukauden tai kahden tapailun jälkeen. Syyn olen kyllä yleensä aina tähän kysynyt. Milloin kemia puuttuu, kipinää ei ole tarpeeksi tai on löydetty toinen. Itse olen myös luonteeltani kiltti ja rauhallinen. Olen lisäksi aika hitaasti lämpeävä ja alussa varautunut, joten ainakaan ihan tapailun alussa en kaikkia puoliani itsestäni näytä, vaan vaatii pidemmän tutustumisen ennen kuin pystyn olemaan rento ja hauska oma itseni toisen seurassa. Myös tämä on miesten puolelta ollut turn-off, kun ovat huomanneet varautumiseni. Pitäisi vissiin uskaltaa vain heittäytyä enemmän..

• Anonyymi

Miksi ihmeessä pitäs olla kenenkään kans kun kokoajan saa uutta? ..tai voihan sitä olla useamman kans.

• Anonyymi

voi joo voi olla, onnea vaan olemiseen!

koit a kuitenkin keksiä jokin tarkoitus olemisellesi.

• Anonyymi

kyllä minä arvostaisin kun mies laitaisi viestiä kyselisi kuulumisia jne. Naisena en enään välitä naimisiin menosta aina voi olla avoliitossa ole hyvä mies oma itesi älä muuta itseäsi naisten takia kyllä oikee nainen löytyy jostain

• Anonyymi

Miehis on aina vika! On se sit kummonen vain.

• Anonyymi

Jos veikkaan oikein, kolmenkympin ylittänyt mies yrittää 18 -vuotiasta ja ihmettelee, miksi suhde ei kestä, kun kestihän se ennenkin 18 -vuotiaan kanssa.

• Anonyymi

Kyse voi olla myös siitä, että tinderissä on suurempi todennäköisyys löytää luonnehäiriöinen nainen, mitä normiympyröissä. Suhteen alun intensiivisyys naisen osalta viittaa manipuloivaan ihmistyyppiin, eli tarkoitus on löytää mahdollisimman helposti hyväksikäytettävä mies. Alun intensiivisyydellä katsotaan minne kaikkialle mies on valmis pomppimaan, ja jos mies ei pompi sinne minne halutaan, niin kiinnostus lopahtaa.

Tämä on ikäänkuin rekrytointitesti, jos sen läpäisee ja sokaistuu, niin saa helposti itselleen suuria ongelmia, taloudellisia, henkisiä ja muita sellaisia. Jos sen reputtaa, niin ei saa parisuhdetta ainakaan tästä naisesta, mutta säästyy samalla monelta ongelmalta.

Normaaleja naisiakin on olemassa, ne ovat vain usein varattuja. Toisaalta hyviä mutta kaltoinkohdeltuja naisia asuu myös yksin, mutta he ovat usein päättäneet että ei enää miehiä. Helpoimmalla henkisesti terveen puolison ja suhteen löytää alle 30-vuotiaana, sen jälkeen tulee paljon enemmän huteja.

• Anonyymi

Jos tuntuu että aina tulee vain luonnehäiriöisiä naisia vastaan, kannattaa katse suunnata peiliin ja miettiä, mikä niissä luonnehäiriöisissä naisissa viehättää.

Prosentuaalisesti aika harva alle 30-vuotiaana aloitettu suhde kestää läpi elämän.

• Anonyymi

”…..jos mies ei pompi sinne minne halutaan, niin kiinnostus lopahtaa.”

Mutta kun tuo ei päde aloittajaan. Hän kertoo olevansa juuri sellainen mies, joka pomppii naisen tahdon mukaan.

Hän nauttii, kun voi ilahduttaa naista (hän maksaa aina kaikki ja ostelee lahjoja), hän ei suutu mistään (nainen saa käyttäytyä kuinka rumasti tahansa), hän mukautuu helposti toisten mielipiteisiin (häneltä puuttuvat omat mielipiteet ja oma tahto).

Tuollainen mieshän olisi juurikin oiva saalis näille sinun kuvailemillesi naisille.

• Anonyymi

Kannattaa pysyä vähän mystisenä. Itse olen huomannut, että niillä kavereilla, jotka haluavat nopeasti kertoa itsestään mahdollisimman paljon suhde lopahtaa äkkiä. Et sinä ole kiinnostava naisesta. Oikeasti aika harva ihminen joka soveltuu parisuhteeseen on kovinkaan kiinnostava. Anna toisen ottaa sinusta selvää ja rakentaa teidän suhdetta mielikuvituksessaan. Se mielikuva sinusta on se mikä naista kiinnostaa alussa. Jos kerrot heti kaikki niin sille mielikuvan rakentamiselle ei jää tilaa ja arki tulee heti suhteeseen ja tappaa sen. Vasta kun suhdetta on jatkunut noin 1-2 vuotta tulee aika jolloin ns. symbioosivaihe loppuu ja miehen ja naisen on kasvettava erilleen ja palattava taas yksilöiksi joilloin rakkauden luonne muuttuu erilaiseksi. Aluksi se perustuu vetovoimaan ja haaveisiin myöhemmin molemminpuoliseen kunnioitukseen ja arvostukseen, sekä päätökseen rakastaa toista myötä ja vastoinkäymisissä.

• Anonyymi

Heillä alkaa kuukautiset.

• Anonyymi

Vai pitävät naiset tapailun alkuvaiheessa kuukautiset poissa ja vapauttavat ne vasta parin kuukauden tapailun päätteeksi?

• Anonyymi

Vaikutat liian tahdottomalta. Tiedätkö itsekään mitä haluat vai miksi aina mukaudut? Jees-miehet herättävät pidemmän päälle epäilyksiä, ovatko sittenkään kovin luotettavia, kun mukailevat mahdollisesti ketä milloinkin. Lisäksi vaikuttaa, että rakastut "naiseen" yleisesti, et yhteen persoonaan, jolle itsekin näyttäisit oman persoonasi.

Kannattaa aloittaa se anteliaisuus omasta itsestään, ei materiasta. Myötäilijä ei laita itseään likoon, ei anna mitään itsestään. Kuka sinä olet?

• Anonyymi

Yhdyn tuohon. Ns. Jees miehet..ei kiitos. Jos mies vain hymyilee ja yrittää halailla ja olla mieliksi jatkuvasti en katselisi kauaakaan.

• Anonyymi

"Itse olen kohtelias ja antelias, ja mukaudun helposti toisen mielipiteisiin. " Tuo särähtää naisena omaan korvaan, ei siis kohteliaisuus, vaan mukautuvaisuus. Kerran seurustelin miehen kanssa, joka muutti kaikki mielipiteensä vastaamaan minun mielipiteitäni. Liika miellyttämisenhalu ja juurikin että yritti " ostaa minut" (liika lahjojen tuputtaminen muuten vain) ajoi suhteen karille. Anna omien mielipiteidesi näkyä, äläkä tukehduta suhteita miellyttämisellä, toki mistäpä sitä tietää löydätkö naiseen joka sellaisesta pitää.

• Anonyymi

Emme mekään pidemmän päälle tykkää, vaikka se periaatteessa meitä tietynlaisia naisia miellyttääkin.

• Anonyymi

Itsellä sama tilanne päällä. Tutustuin mieheen viime vuonna keväällä joka oli juurikin todella kiltti, empaattinen ja myötäili sekä hän varoi ettei vain suututa minua? Joka oli aika hämmentävää, kun en suutu helposti mistään ja ei olla ehditty edes riidellä...no nyt tilanne se,että tämä kyseinen mies ilmoitti ihan yllättäen ettei olekkaan syviä tunteita?!? Ja antoi alussa ymmärtää ihan muuta ja tottakai ehtisin jo häneen rakastua, kun luulin löytäväni unelmien miehen 🙄 En kyllä tämän tempun jälkeen uskalla luottaa yhteenkään mieheen eli jos mies on alussa liian hyvää ollakseen totta niin juokse!

• Anonyymi

Mun seurustelusuhteet kesti nuorena 4-6 kk, tyttöystävät ei olleet varmaan mulle tarkoitettuja. Sit tapasin puolisoni ja sillä tiellä vieläkin, pitää vain tavata se "oikea" ihminen.

• Anonyymi

Tämähän se, kaikessa yksinkertaisuudessaan.

• Anonyymi

Joo , sulla on vääränlaisia naisia ollut nyt.
      Ei ketään tarvikkaan pompottaa.
      Jotain tyhmää naisten pelaamista tuollainen.
      Anna tuollaiset naiset olla.
      En kyllä itse naisena haluaisi välinpitämätöntä miestä.
      Mielummin mukava kuin "mulkku".
      Kyllä miehet voi soittaa tai laittaa viestiä .
      Miks pitää vetää jotain ihme showta jos etsii kumppania? Eikö riitä että on oma itsensä ja soittaa ja kysyy kuulumisia jos siltä tuntuu eli osoittaa kiinnostustaan. Tuollaiset naiset pyörii varmaan jatkuvasti jossain Tinderissä eivätkä loppujen lopuksi edes itsekkään tiedä , mitä haluavat.
      Voihan se olla että olet ollut liian kiltti mies.
      Mutta on niitä sellaisia naisiakin jotka arvostavat kilttejä miehiä.

• Anonyymi

Itse olen yli viisikymppinen nainen ja mielestäni vieläpä hyvänäköinen. Pidän itsestäni huolta joka tavalla. Olen sitotuvaa tyyppiä, mutta jostain syystä sitä oikeaa ei vain löydy. Olen kiltti, mutta määrätietoinen. En pompoteltava. Olen leipova ja ruokaa laittava, pidän kodin siistinä yms. Pari suhteessa olen välittävä ja toista huomioiva. Pidän yhdessä puuhastelusta oli se sitten puutarhan hoitoa tai klapien tekoa. Tykkään seksistä, mutta miehet joihin rakastun eivät syty seksiin. Seksiä on mutta vain harvoin jos ollenkaan . En tiedä mitä teen väärin??

• Anonyymi

Se on minusta jotenkin pelottavvoi ettet suutu misteen.

Se saa pelon vain aikaiseksi.

Minussa.

Oli kuitenniin niin että minun aikani sinuun mäni jo ohi luulisin.

Sinun käytös on pelottavvoo tyttösiä kohtoon.
      Mieluummin raivoan itekseni kuin annan kenenkään siitä kärsiä. .

Mutta, se piikki nyt vähän ehkä rauhoitti .

Silti en näe itseäni muina.

Lähimmiltäni suatan kysellä jotain heille tuttua.

Minultakin kyllä kysellään ihan joku vain sattumalta jotakin.

Mutta että koska elämäni on tällä lailla aika täynnä jotakin.

Kuulo minulla on hyvä.

Mutta jännä miten joskus korvat mänevät joskus lukkoon jonkin ihmisen läsnäollessa.

• Anonyymi

Vaikutat aika itseriittoiselta, toiselle voi tulla ajatus että suhde ei sinulle mikään maailman tärkein asia. Etsi joku, jolla elämä jo täyttä ja suhde vain mukava mauste, joku työlleen, harrastukselleen omistautunut, ehkä. Tinder-ihmiset hyvin suhdekeskeisiä, sosiaalisia ihmisiä, katsovat sen "pelaamisen" olevan arvo sinänsä, ekstrovertteja, virikkeitä kaipaavia.

• Anonyymi

Mulla semmonen ongelma ettei noi nykyajan naiset osaa tehdä yhtä hyvää ruokaa ja pullaa kun äiti.En voi sietää paskaa ruokaa ja huonosti viikattuja vaatteita.Pitäs vähän opetella ennen kun lähtee treffailee.

• Anonyymi

Opettele itse leipomaan pullas

• Anonyymi

Täytyy hakee thaikuista muija ne laittaa aamulla kengatkin jalkaan ja ruoka on valmis kun tulee baarista.

• Anonyymi

Siittä vaan hakemaan. Aika harva täällä Suomessa suostuu moiseen, eikä tarvitsekaan. Miehessä on vikaa jos vaatii moista palvelua

• Anonyymi

Sä pidät muijaatas orjana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä pidät muijaatas orjana

Sulla ei ilmeisest miestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siittä vaan hakemaan. Aika harva täällä Suomessa suostuu moiseen, eikä tarvitsekaan. Miehessä on vikaa jos vaatii moista palvelua

Eli ei miestä sillä osastolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin?

Jos terve aikuinen ihminen ei saa omia kenkiään laitettua jalkaan, niin olisi syytä asettua asumaan palvelutaloon.

• Anonyymi

Naisia on toki erilaisia, mutta sanoit jo alussa jotain mihin lopetin lukemisen ja miksi minun kiinnostus hiipuisi. Mukaudut mielipiteisiin.

En minä ainakaan halua minun mielipiteisiin mukautuvaa miestä. Mä haluan että mies on omien mielipiteidensä takana, antaa haastetta ja hänestä riittää keskustelukumppaniksi. Lahjat ja anteliaisuus ei kiinnosta, vaan persoona.

• Anonyymi

Eli haluat miehen, jonka kanssa haluat väitellä ja haastaa riitaa koko ajan. Tiedän näitä suhteita, joissa on koko ajan kisa päällä kumpi on oikeassa. Monesti sitten naapurit soittaa poliisin paikalle, varsinkin jos alkoholia on vielä lisukkeena.

Ei kiitos tällaisille. Etsin tavallista puolisoa, jonka kanssa voi vain olla, ilman väittelyä ja jatkuvaa testausta mielipiteistä yms. Parisuhde on kotipesä jossa voi ladata akkuja ja jakaa hyviä fiiliksiä. Eikä niin, että se on joku pelikenttä, missä halutaan tuhota toinen osapuoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli haluat miehen, jonka kanssa haluat väitellä ja haastaa riitaa koko ajan. Tiedän näitä suhteita, joissa on koko ajan kisa päällä kumpi on oikeassa. Monesti sitten naapurit soittaa poliisin paikalle, varsinkin jos alkoholia on vielä lisukkeena.

Ei kiitos tällaisille. Etsin tavallista puolisoa, jonka kanssa voi vain olla, ilman väittelyä ja jatkuvaa testausta mielipiteistä yms. Parisuhde on kotipesä jossa voi ladata akkuja ja jakaa hyviä fiiliksiä. Eikä niin, että se on joku pelikenttä, missä halutaan tuhota toinen osapuoli.

Olen samaa mieltä, miehenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka hullu nyt haluamalla haluaa miehen jonka kanssa väitellä ja riidellä? Olipa yksinkertainen kommentti. Lue naisten kirjoitukset tarkemmin ja ajatuksella niin ymmärrät. -ehkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka hullu nyt haluamalla haluaa miehen jonka kanssa väitellä ja riidellä? Olipa yksinkertainen kommentti. Lue naisten kirjoitukset tarkemmin ja ajatuksella niin ymmärrät. -ehkä.

Todennäköisesti ei ymmärrä….
        Tuskin haluaakaan ymmärtää.

• Anonyymi

Kuulostat unelmamieheltä. Kyllä ainakin minulle kelpaisi. Ehkä sulla jäänyt jotain huomaamatta? Sanotko tai tunnetko itse jotain parin kuukauden kuluttua erilailla??

• Anonyymi

https://youtu.be/Lq7o6GY-sVs ota tästä aiheeseen liittyvä video, hyvää kesän alkua!! Nauti vapaudesta äläkä murehdi liikaa, kyllä se oikea kohdalle osuu kun pidät pilkkeen silmäkulmassa ja pidät itsestäsi huolta :)

• Anonyymi

John Gray Miehet ovat Marssista Naiset Venuksesta

• Anonyymi

Panet huonosti .

• Anonyymi

Ehkä olet harvinaisen ihana ,ei voi ottaa tosissaan ,eikös narsistiset ensin esitä sitä parastaan?

• Anonyymi

Naisen ei pidä rakastaa miestä. Nainen rahastaa.

• Anonyymi

No sulla omituinen tuttavapiiri on.

• Anonyymi

Tasapainoinen parisuhde ilman riitelyjä. Voiko sellasen vielä löytää? Olen ollut suhteessa, jossa mies myötäilee melkein kaikkea tekemistä ja sanomista. Välillä varmistelinkin, että oletko nyt varma. Sitten tulee riitatilanne, ja auta armias kun lauotaan kaikki missä on oltukin eri mieltä. Tilanteen rauhotuttua sanotaan, ettei tarkoittanut sanomisiaan. Aha. Okei. Tarpeeks kauan kun tätä jatkuu, niin ei kyllä tiedä kumpaa mieltä se mies nyt sitten onkaan. Se mitä myötäilee kun kaikki on hyvin, vai se mikä räjähtää känni/riitatilanteessa. Noh, kun ei itse halua riidellä ja yrittää asiaa selvitellä rauhallisesti..eikä se sitten onnistu, niin on se parempi tallustaa yksin tätä palloa hetken aikaa. Olishan se mukava keskustella fiksun ja kiltin miehen kanssa, ilman että pitää heti alkaa suunnittelemaan treffejä tai tulevaisuutta. Ei taida olla vaan trendikästä 🤔

• Anonyymi

Viiden- kuudenkympin tietämillä jokainen suhde alkaa olla tasapainoinen, ilman riitoja. Nuoruuden uho on poissa ja riitely tuntuisi täysin järjettömältä. Näin ainakin omalta kohdaltani.

• Anonyymi

Sinä et vaan ole sopinut sen kulloisenkin kanssa yhteen. Ei ole eväitä enempään. On katsottu onko suhteella tulevaisuutta ja kun on todettu ettei tarpeeksi ole niin se on gud bai. Toiset osaa nätisti kertoa sen, toiset ei osaa ja vaan häipyy tai tekee oman käytöksen niin ikäväksi että SINÄ olet se joka kyllästyy ja tekee tapailusta lopun.

On tavattu ehkä joku parempi ja siksi aletaan olla ikäviä ihmisiä että sinulla helpompi lopettaa suhde. Näin moraalinen vastuu jää sinulle eikä sille joka oikeasti halusi eroon sinusta.

Ei sen vaikeampaa ole.

• Anonyymi

Näin se varmasti on.

• Anonyymi

Olet unelmieni mies 😍

• Anonyymi

Oli erittäin hyvä että mainitsit edellisen pitkän parisuhteesi jossa partnerisi kärsi bipolaarisuudesta. Tämä voisi selittää ongelmasi näissä nykyisissä pariauhdeongelmissa :

Kokemuksesta voin kertoa että mikäli edellinen partnerisi on päässyt ns. "Pinnan alle" ja turvautumaan sinuun sairautensa vuoksi, olet oikeasti joutunut suojelemaan itseäsi (ja parisuhdettasi) ja alkanut käyttäytymään niin että parisuhteenne on pysynyt edes jotenkin kasassa. Tämä osoittaa että olet hyväluontoinen ja uskot ihmisten hyvyyteen mutta samalla se on saattanut kierouttaa käsityksesi siitä mitä hyvältä parisuhteelta odotetaan ja mitä terveessä parisuhteessa saa toiselle tehdä ja mitä siltä voi odottaa.

Suurin osa suomalaisista elää eoäterveessä ja balanssittomassa parosuhteessa jossa toinen vetää kelkkaa. Ainakin jos on statistiikkaa uskominen.

Itse edellisten parisuhteiden kolhut läpikäyneenä jouduin itse jättämään oletukseni siitä ihannenaisesta ja puolisosta jota etsin. Vasta kun tapasin vaimoni ja tajusin ettei ihastuminen ja rakastuminen etenekään samaan kaavaa kuin olisin halunnut tai ennen kokenut, annoin tilaa ja mahdollisuutta ystävystyä vaimooni ensin syvemmin ja olla välittämättä siitä että intohimoa ei tuntunut niinkuin edellisissä parisuhteissa. Olin jättämäss ä häntä ja pidin häntä tästä tietoisena kunnes yhdessä asiaa pitkään pohdittuamme annoimme vain asian olla. Tajusin että viihdyin hänen kanssaan erittäin hyvin ja rakkaus iski vasta n 2 vuoden päästä hiljalleen kunnolla lasiin. En hakenut enää prinsessaa vaan elämänkumppania ja olen edelleen tosi rakastunut. Myös seksi on mielettömän ihanaa yhdessä. Tottakai sitä näkee kauniita naisia ympärillään ja heitä mielellään joskus vilkuilee mutta en ikinä pettäisi tai jättäisi vaimoani koska olen kasvanut yhdessä hänen kanssaan siihen pisteeseen että parisuhteemme lähenee jo henkistä tasoa ; emme riitele oikeastaan koskaan sillä kaikki eripura puretaan yhdessä keskustelemalla ja toista kunnioittaen, oikealla terveellä rakkaudella eikä itsekkäällä "mitä tästä itse saan-"rakkaudella".

Ymmärrän nyt vasta 10 vuoden jälkeen mitä terve parisuhde on ja näen vaikeita parisuhteita ympärilläni lähipiirissä paljonkin ja siihen ei valitettavasti ole kirjaa tai neuvoa tai ihmepilleriä muuta kuin oman itsensä muuttaminen sellaiseksi ettei tarvitse parisuhdetta. Kun siihen pisteeseen olet päässyt, oikea terve parisuhde tulee kohdalle (tai sitten ei, ja sekin on ok).

Terve parisuhde (=ja siis kestävä) ei löydy siis "sitä oikeaa" etsimällä tai syytä ei voi laittaa muiden niskaan. Ensin pitää oma arvomaailma, odotukset ja käyttäytimnen pistää uusiksi ja sinun kohdallasi ja pitkällä bipolar-partner-historiallasi se voisi tarkoittaa pientä terapiassa käyntiäkin, jos olet avoin sellaiseen, suosittelen :)

(Ja jos sen peniksen pituus on pieni niin valitettavasti siitä on markkinoilla haittaa mutta okkean naisen kanssa ja tietyillä tempuilla siihenkin saatta löytyä keinoja)

• Anonyymi

Kerran mietin, miten päästä irti....Jäin nimittäin nalkkiin...

• Anonyymi

Tuosta peniksen pituudesta on tällä palstalla mainittu useita kertoja. En uskonut että alan tähän kommentoimaan, mutta pakko se on, ettei tule sen osalta vääriä käsityksiä. Ja pakko se oli mitata, noin 19cm näytti mittanauha. Siitä voi jokainen tuumia onko liian pieni. Toivottavasti tästä asiasta ei tarvitse enää keskustella, vaan saan vastauksia varsinaiseen asiaan. Enkä usko että naisille peniksen pituus merkitsee muutenkaan niin paljon, mitä me miehet kuvittelemme.

• Anonyymi

Kyllä liian pitkäkin voi olla osa ongelmaa. Uskon kuitenkin, että kyseessä on ongelmista yleisin:
        äärimiehiset ja äärifeminiiniset aivot voivat viehättyä hetkellisesti, mutta pitkään suhteeseen tarvitset ripauksen feminiinisyyttä. Ilman aitoa epaattisuutta suhde jää pelkäksi panoksi.

• Anonyymi

Olen paininut joskus samojen ongelmien ja sekavien ajatusten kanssa, mitä ihmettä minun oikeasti pitäisi tehdä, miten päin olla, ja eikö mikään riitä.

Ongelmasi lienee juuri tuo liiallinen mukavuus ja myötäily. Kerroit mukautuvasi toisen mielipiteisiin, mutta miksi ihmeessä teet niin? Älä hae yhteenkuuluvuuden tunnetta tai hyväksyntää myötäilemällä, vaan ole rohkeasti omien mielipiteidesi takana, se sytyttää naisen. Osoitat, että olet niin itsevarma ettet välitä, mitä toinen sinusta tai mielipiteistäsi ajattelee. Koska mitä merkitystä sillä on, kun itse olet itsesi kanssa sinut.

Monesti tulet tällöin kokemaan että sinua tullaan haastamaan, mutta kun olet sinut itsesi ja arvojesi kanssa, niin pystyt seisomaan sanomasi takana. Ole kallio, älä tuuliviiri. Älä ikinä koita hakea naiselta hyväksyntää. Ole mitä olet. Sinua saatetaan koittaa ajaa epävarmuusvyöhykkeelle esim. erilaisilla haastoilla ja jopa kohtuuttomiltakin tuntuvilla vaatimuksilla mitä sinun pitäisi tehdä. Ei niihin ole pakko suostua, jos ne eivät sinusta hyvältä ja reilulta tunnu. Voit näistä reilusti kieltäytyä, kunhan teet sen itsevarmasti. Aseta siis rajasi ja ole niissä johdonmukainen. Näin nainen kunnioittaa sinua. Suostumalla kaikkeen ja yrittämällä olla liian mukava osoitat ettet kunnioita edes itseäsi, ja eipä aikaakaan, kun sinua kohtaa aletaan olla ilkeitä ja epäkunnioittavia.

Jos nainen ghostaa tai on muutoin etäinen, niin älä nyt ainakaan pommita viestein tai puheluin lisää. Paras tapa on silloin keskittyä ihan niihin muihin juttuihin omassa elämässä. Jos naista oikeasti kiinnostaa, niin hän kyllä laittaa sinulle viestiä kun maltat mielesi. Jos ei laita, niin se on voi voi ja parempi mennä eteenpäin. Tämä siis siinä vaiheessa kun on jo vähäsen ehtinyt tutustumaan.

• Anonyymi

Oletko koskaan kokeillut yksinkertaista asiaa: oletteko nukkuneet yhdessä?

• Anonyymi

Miksi tyydyt vain videopuheluihin? Kenen tahansa into laimenee kun suhde alkaa muistutaaa kuvaruutua. Terve suhde tarvitsee läheisyyttä.

• Anonyymi

Tuossa aloituksessa luki että kiltti ja mielipiteisiin mukautuva, mutta ei kuitenkaan provosoidu eikä häntä voi pompotella. Eli todennäköisesti homma on mennyt siten, että saa naisia juurikin kivuudellaan. Ja sitten kun pompotus yritykset eivät toimikaan, niin kiinnostus lopahtaa.

Mulla on kokemusta tinderistä aika paljon. Ja moni nainen juurikin etsii sitä miestä, jota voi pompotella ja alistaa. Eli toisinsanoen kaikenlaiset siivellä eläjät pyrkii kukkarolle. Itsekin olen kiva ja kohtelias, ja kieltäydyn kohteliaasti heti kun aletaan kysymään, että ostatko hänelle sitä tai tätä.

Normaali elämässä tämmöisiä harvemmin tulee vastaan, mutta jostain syystä tinderiin nämä ovat kasautuneet.

• Anonyymi

Oletko koskaan ajatellut, että tuossa voisi olla biologia takana? Nainen testaa vaistonsa varaisesti, olisiko miehestä lastensa elättäjäksi. Kun et sitten kahviakaan tarjoa, hormonit sanoo, että hanki jokin toinen mies.

• Anonyymi

Jos suhteen luominen alkaa siitä, että kiinnostus kohdistuu vain sänkyhommiin, niin ei sellainen suhde pitkään kestä. Kyllä tutustuminen itse ihmiseen on se tärkein asia ja muu tulee sitten myöhemmin. Valitettavan useimmat suhteet alkavat "väärästä päästä".

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe