Aloitin pari viikkoa sitten cerazette minipillerit ja nyt viikko siitä on klitoriksen seutu ollut "puutunut", suhteellisen tunnottoman oloinen. Kyselisin kohtalotovereita että onkohan tämä todella lääkkeestä johtuvaa, onko muilla ollut tällaista ja meneekö ohitse?
Cerazette minipillerit ja tunnottomuus
Anonyymi
2
317
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli koko alapää lähes tunnoton vappuviikonlopun jälkeen. Olli sen verran rajua.
- Anonyymi
Siis juuri kirjoitin itsekkin tästä samasta ongelmasta toiseen ketjuun.
Mulla todettiin estrogeenipuutoksen puutoksen aiheuttamaa limakalvojen kuivuutta papassa, joka johtuu minipillereistä ja aloitan nyt estrogeenipuikot. Jostain luin, että tuo estrogeenipuutos vois aiheuttaa moisia oireita, oiski kiva tietää onko jollain tunto palannu tuommosen paikallishoidon myötä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 796095
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895420Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984111- 522880
- 262722
- 1192060
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472020Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591141