Ostin kirjastoa lähellä olevasta kojusta viimeisiä leipiä, kun myyjä sanoi että ovat tarjouksessa ja hän toivoo pääsevänsä tuotteista eroon ennen lähtöään. Keräsin kolme tuotetta ja ostin ne. Myyjä nappasi pussin ja sulloi tuotteet pussiin ja ojensi minulle.
Kotona huomasin että yksi valitsemani herkullisen näköinen ruislimppu puuttui ja tilalla oli jokin hirveän näköinen lätyskä, josta juuri olin sanonut etten tuota ota vaikka myyjä sitä tyrkytti.
Niin että sekä minä että te, ollaanpa tarkkona kun torilta ostetaan.
Aikaisemmin niinikään torimarkkinoilla on käynyt samantapainen. Ostin sukat, 4 euroa, maksoin 20 eurolla ja sain kunnolla väärin takaisin. Senkin huomasin vasta kotona.
Tulin narratuksi Lions-markkinoilla tänään
Anonyymi
2
101
Vastaukset
- Anonyymi
Ota yhteyttä Sirkan leipomo Savonlinna. Minäkin ostin ja hyvää oli.
- Anonyymi
Joo näin nimen sen läpyskän ohratekeleen päällä.?? Sen josta nimenomaan sanoin etten halua. Harmi on jo laantunut. Pitää vain olla tarkempi, menetys ei ollut rahallisesti iso. Karjalanpiirakat olivat hyviä, vieraita piipahti, lapsikin ja tykkäsivät myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 931245
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128