Lahkojohtaja

Anonyymi

Tiesittekö, että paavi on maailman suurimman ja pahimman lahkon edustaja?

59

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, ja tällä palstalla on monia paavin oppilaita vänkäämässä, mm. 'kaste pelastaa' huru-ukko.

• Anonyymi

Minä tiedän,että hellarilahko on saatanan hallitsema lahko,tuhoavat herkkiä ihmisiä,johdattavat lahkoväkensä sairaaseen hurmostilaan,jonka jälkeen ylpeys,saatanallinen voima ottaa vallan ja heistä tulee petoja.

• Anonyymi

Maksaa,itse Jumala sotii teidän sairasta lahkoa vastaan.

• Anonyymi

YouTube Toronto airport church

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksaa,itse Jumala sotii teidän sairasta lahkoa vastaan.

Ne ulvoo kuin sudet . Milloin tämä noituus loppuu.

• Anonyymi

Nuohan on vanhoja kristillisiä kirkkokuntia, joita sinä haukut herjaat, omaksi vahingoksesi. Apostolit olivat vanhojen kirkkojen kirkkoisiä, jotka jatkoivat Jeesuksen uskoa, sanaa ja sakramentteja ihmisille.

Vihamies kylvi jälkeenpäin lahkolustetta erityisesti Amerikkaan 1900-luvun alussa, josta sitä on päässyt leviämään tänne Suomeenkin lahkojen kellokkaiden mukana.

• Anonyymi

Ilman katolilaista kirkkoa meillä ei olisi edes raamatun kaanonia. Aloitus kertoo paljon aloittajan omasta mielentilasta.

• Anonyymi

Espoon helluntaiseurakunta , Siion SRK Töölö.

• Anonyymi

yksi pyhä katolinen ja apostolinen kirkko

perustajat: Jeesus Kristus ja apostolit

paikka: Rooman valtakunta

aika: ensimmäinen vuosisata

jäseniä: 1,4 miljardia

• Anonyymi

"Moni sanoo minulle sinä päivänä: "Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa ?
        Ja silloin minä lausun heille julki: "Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät".
        Matt: 7: 22-23

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Moni sanoo minulle sinä päivänä: "Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa ?
        Ja silloin minä lausun heille julki: "Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät".

missäpä muualla, kuulutetaan: "suuri parantumiskokous, ennustetaan kaiken maailman profetioilla yhteiskunnallisia asioita, ajetaan "ulos riivaajia", jne.

helluntailaisuudessahan, osoitetaan heti riivaajia, jos joku ei taivu heidän opetuksiinsa, tms.

että siis, mihin muuhun ryhmään tuo Matt: 7: 22-23 sopii . . .??

• Anonyymi

Paikka Rooman vallan alainen Israel Synty paikka Jerusalem .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laittomuus. Peite . Niillä on peite vieläkin 2000 vuotta!

• Anonyymi

Mitäs muuta nämä on kuin helluntailaisia ja niitä vastaavia toronttolaisia,ja muita vastaavia hurmahenkiä, jotka täällä Suomessa hilluvat ja hikkuloivat ihmisiä eksyttäessään, Mutta heidän perikatonsa ei torku,

• Anonyymi

raamatussa evankeliumissa, useitakin lukuja / jakeita, joissa Jeesus varoittaa eksyttäjistä, myös Paavali kertoo, jne.

tällaiset raamatunpaikat, helluntailaisuudessa hypätään tietenkin ylitse / ei huomioida.
        Myös tänne kun jotain raamatun tekstillä viitaten, mikä koskee "heitä" / eksytyksiä, ne "ohitetaan", ja kukaan ei kommentoi . . .

hypätään siis niin kuin "asian yli . . .

herkemmät henkilöt niissä harhautuu, ja vahvemmat ihmisryhmät, ottaa "hallintavallan . . .
        siinä se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

raamatussa evankeliumissa, useitakin lukuja / jakeita, joissa Jeesus varoittaa eksyttäjistä, myös Paavali kertoo, jne.

tällaiset raamatunpaikat, helluntailaisuudessa hypätään tietenkin ylitse / ei huomioida.
        Myös tänne kun jotain raamatun tekstillä viitaten, mikä koskee "heitä" / eksytyksiä, ne "ohitetaan", ja kukaan ei kommentoi . . .

hypätään siis niin kuin "asian yli . . .

herkemmät henkilöt niissä harhautuu, ja vahvemmat ihmisryhmät, ottaa "hallintavallan . . .
        siinä se.

Kuulin lapsesta saakka helluntaissa varoituksia vääristä opeista ja kehotuksia koetella kaikki puhuttu raamatun sanalla. Otin opetukset vakavasti. Mitä enemmän uuskarismaattinen hurahtelu karismaattisissa piireissä eteni, niin sitä vakaammin minusta tuli klassisen kristinuskon edustaja.:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulin lapsesta saakka helluntaissa varoituksia vääristä opeista ja kehotuksia koetella kaikki puhuttu raamatun sanalla. Otin opetukset vakavasti. Mitä enemmän uuskarismaattinen hurahtelu karismaattisissa piireissä eteni, niin sitä vakaammin minusta tuli klassisen kristinuskon edustaja.:)

viisaasti teit kun hellarit jätit taaksesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hindulaisuus on tosi ikävää . Hakaristi on juutalainen merkki Alef kirjain A kirjain hebreassa. Budhahallelujaa niin.

• Anonyymi

Helluntailaisuus

Kuka perusti?
      Missä?
      Koska?

Helluntaina pyhä henki vuodatettiin katolilaisille. Katolinen kirkko syntyi.

• Anonyymi

Ja sitten pimeäkeskiaika, noin 50 miljoonaa marttyyria menetti henkensä.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten pimeäkeskiaika, noin 50 miljoonaa marttyyria menetti henkensä.

1234567---

Muslimit judet kävi hyökkäämään .

• 1234567, Itse ihailet Lutheria.

• Anonyymi

Ylivainiokin tunnusti läheisilleen, että on katunut sitä kun luopui kasteen armosta ja lähti helluntailaiseksi, mutta paluu kasteen armoon oli mahdoton kun oli lapsena saamansa kristillisen kasteen julkisesti pilkannut ja kironnut.

Niilo kuoli pahan äkkikuoleman Espansa vähän yli 50-kymppisenä, kun Jumala pisti stopin sille saarnaamiselle.

Raamatussa "paha äkkikuolema" liitetään luvatusta maasta valheellisesti kertoviin henkilöihin.

• Anonyymi

Vielä viiimeisinä julistuksinaan väitti vastoin totuutta parantuneensa ihmeellisesti omassa kokouksessa pahasta sairaudesta, jonka sairauden kohtaukseen kuoli äkkiarvaamatta Espanjassa.

• Anonyymi

Älä hauku väätää puuta Suomen katolilainen kirkko on ihana paikka. Aina täynnä. Sinulle pitää anta potku helluntaiseurakunta.

• Anonyymi

Käyn hiljentymässä katolilaisessa kirkossa,ovet ovat auki.Mikä rauha ja Jumalan läsnäolo,toisin kuin hellareissa,vastenmielistä,ei PyhääHenkeä,moraalitonta esiintymistä,oman lihan palvontaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn hiljentymässä katolilaisessa kirkossa,ovet ovat auki.Mikä rauha ja Jumalan läsnäolo,toisin kuin hellareissa,vastenmielistä,ei PyhääHenkeä,moraalitonta esiintymistä,oman lihan palvontaa.

Eikös siellä remulahkoissa etsitä niitä henkiä maasta ja lattian rakosista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös siellä remulahkoissa etsitä niitä henkiä maasta ja lattian rakosista?

Saatana oli ylistyksen johtaja 🔯🔱👺

• Anonyymi

Oikeissa kirkoissa on sitä varten Jumalan säätämät sakramentit eli pyhät toimitukset.
      Kaste, ehtoollinen ja rippi.

• Anonyymi

Niistä "oikeistä kirkoista" on kirjoitettu: hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus (sakramantti): "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niistä "oikeistä kirkoista" on kirjoitettu: hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus (sakramantti): "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".

Eiköhän tuo ole islam..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.

Eikö nämä lahkojen naiset,ainakin hellareissa ole juovuksissa,ja kylpevät hekumassa uhrien veressä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porton otsassa olevat nimilaput on eri uskonlahkojen nimiä, joita piisaa...ja ne kaikki uskottelee olevansa henkiin herätettyjä alkuseurakuntia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et olekaan lukenut uutta testamenttia saati vanhaa . Google mesopotania Katso kartasta missä on yksisarvisen koti. Babylon on arabiamaassa mesopotaniassa. Jos et nyt tätä osaa lukea niin että ymmärrät on järkesi hämärtynyt täysin . Tiedätkö edes mikä kartta on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo ole islam..

🔯🔱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🔯🔱🐏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö nämä lahkojen naiset,ainakin hellareissa ole juovuksissa,ja kylpevät hekumassa uhrien veressä.

Sillai kuin ELÄIN UHRAAJAT .

• Anonyymi

Sinulle pitä anta potku kaikista lahko..

• Anonyymi

En tiedä, mutta sen suuntaiset on ajatukset kallellaan.

ST

• Anonyymi

Sinä mennä yksin kadulle eikä kukaan moikka sua ja sin saa potku. Tee parannus, niin saat ystävä ja siunaus.

• Anonyymi

Kirkko on katolinen. Lahkot erikseen.

• Anonyymi

Ei siellä Amerikassa 100 v. sitten syntynyt mitään alkuseurakuntaa.

Enemmän ja vähemmän heikkotasoisia väärennöksiä on liikkeellä sitäkin enemmän.

Suomessakin on yhdistysrekisterissä yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä eli uskonlahkoa.

• Anonyymi

Otin katolilaisen vaimon, kuonka ollakaan ei kolmekymppisenä ollut edes seurustellut ja kirkko ei myönnä eroa. Kävi jotain nunnakoulua.

Revi Siitä.
      En puhu lööperiä

• Anonyymi

Kyllähän se näin on, että paavi on tämän maailmankaikkeuden suurimman pedofiililahkon pääjohtaja.

• Anonyymi

Pahat pojat perusti pahan hengen voimasta helluntailaisuuden henkivallan eksyttämään suuren määrän ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahat pojat perusti pahan hengen voimasta helluntailaisuuden henkivallan eksyttämään suuren määrän ihmisiä.

Tää on hyvä tietää,sain vahvistuksen hengen tuntemukselle,hellarit ovat pahan vallassa.He eivät ole normaaleja ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet pahan poika.

• Anonyymi

Voitko lopettaa ton juutalaisen tavan lavastaa muut syyllisiksi heidän synteihinsä . Tappoivat Jeesuksenkin.

• Tuossa toisessa ketjussa hellarit ylistävät tuon "lahkon" edustajan blogia maasta taivaaseen. Mikä nyt on lopullinen kantanne?

• Anonyymi

Juu tiedän, hän on jesuiitta.

• Anonyymi

Helppo muistisääntö.

Vanhat kirkot on Jumalasta.

Satavuotiaat remulahkot on paholaisesta.

• Anonyymi

Ilman katolista kirkkoa lapsikasteineen olisi ihmisiä tullut aitoon uskoon miljoonia enemmän kuin nyt. Kirkkoeksytys on estänyt ihmisiä tulemasta Jeesuksen tykö saamaan syntinsä anteeksi. Heille on ujutettu oppi, että he ovat jo vauvoina tulleet uskoon kastekipon ääressä. Sen tähden ihmiset eivät etsi pelastusta Jeesuksessa.

• Anonyymi

Kirkkolaitos vainosi alusta alkaen tosikristittyjä, jotka eivät alistuneet sen vallan alle. Ja vainoaminen on jatkunut. Joku on laskenut, että katolinen kirkko on murhannut n 8 miljoonaa toisinajattelijaa. Siinä Hitlerkin on pyhäkoulupoika.
        Ilman tuota kirkon vainoa olisi uskovien seurakunnat kasvaneet paljon nykyisiä suuremmiksi.

• Anonyymi

Ei vaan hindubudhat eksyttää ja muut . Satanistit myös uhraa eläimiä.

• Anonyymi

Kirkkoeksytys on este uskoon tulemiselle.

• Anonyymi

Synagoga kieltää Jeesuksen ja muut. Ikävää heille.

• Anonyymi

Niilosta tuli noita. Katui muistelmissaan kun luopui kasteenarmosta ja lähti helluntailaiseksi.

• Anonyymi

Katolilaisia 1,4 miljardia. 2,000 vuotta. Apostolinen. Muut ovat lahkoja.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      2658
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      230
      1457
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      84
      1330
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      80
      1225
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      40
      1206
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      140
      1106
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      11
      1032
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      116
      920
    9. Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen

Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.
      Ikävä
      35
      914
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      78
      820
    Aihe