Litralla Mobil öljyä ajaisi noin 600km sähköllä.
Kun nyt sitten lisäät Audiisi litran kerran tuhannessa kilometrissä, niin muistappa tämä ja kysy itseltäsi, että onko se kiva lotrata?
600 km Mobil 1:stä litra
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Monta litraa bensiiniä saataisiin puristettua, folkkariin kaadettujen öljyjen määrällä?
- Anonyymi
Jos tuhannelle kilometrilla mene litra öljyä, voi CO2 nousta noin 2 g/100 km
- Anonyymi
Sähköauto keskimäärin kuluttaa 20Kwh/ 100 km. Miten saat 1 litrasta mobilia 120Kwh energiaa ? Noilla kertomillasi spekseillä olisi öljylämmitys ylivoimaisesti paras ! Heh heh.
- Anonyymi
Bensa/diesel-autolla voi harjoitella täyssähkö ajoa seuraavasti:
Aja aina niin että merkkivalo hälyttää bensan vähyyttä, käy kolmen huoltoaseman pihassa kääntymässä ja tankkaa vasta neljännessä mutta vain kymmenen litraa kun olet ensin istunut autossa puoli tuntia.
Käy myös joka tankkauksen jälkeen kahvilla ja istu vähintään puoli tuntia.
Hyvää sähköistä lomareissua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984