Mitä hajusteita käytätte?

Anonyymi

Suosikki merkki mainostamatta?

Vanderbild

45

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roll-oneja ja deodorant & bodysprayta. Kirves Wild ja Kirves Excite bodysprayt. Rollo-onit Black&White (sitä merkkiä mitä yks työntä silmiinsä) ja Invisible R-exo-na.

• Suosikki? Tuo Wild on noista miellyttävin tuoksu.

• Myski roll-on kainaloon.
      Mieshajusteet on kammottavia, ku sellastakun laittaa kainaloon, nenässä tuntuu ku joku äijä ois koko ajan mussa kiinni. Hyi olkoon. Ja tyttövesiäkään en tietenkään käytä. Myski on sellanen unisex.
      Partavettä mulla on sit joku Lumene Men (aika hajuton, siks ihan jees) ja sit joku Oriflamen Rebel. En tiiä mitä siinä on, mut tykkään.
      Kaikki naisilta saatuja, ja niinhän on parasta, koska naistenhan täytyy myös tykätä niistä.

En kyllä kamalasti itseäni hajusta. Yleensä saippua riittää, kun mä en ole mikään kamalasti hikoileva porsas (edes kengät mulla ei haise).

• Lähinnä Lidlin dödö. Mitään voimakkaasti tuoksuvia en ole voinut enää vuosikausiin käyttää, kun ne ottaa henkeen. Varsinaisesti en ole millekään tuoksulle/aineelle (ciproxin ja sulfa poislukien) allerginen, mutta vuosien saatossa on tullut sen verran herkistyttyä mm. paljon lääkeaineita käyttäneenä joillekin aineille ja tuoksuille.

Muistan kun Oulussa asuessa tuli käytyä Stockkalla, ja ainakin silloin ulko-ovesta sisään tullessa oli ensimmäisenä parfymeriaosasto, jonka läpi piti kävellä mennäkseen muihin kerroksiin ja Herkkuun, ja oli pakko mennä hengittämättä mahdollisimman nopeasti sen läpi ettei olisi pyörtynyt. Voi luoja sitä voimakasta hajua, mikä siellä leijui.

Puhumattakaan niistä rouvista jotka kaksin käsin suihkivat kalliita hajuvesiä runsaasti kaulalle. Ugh... 🤢

• "Puhumattakaan niistä rouvista jotka kaksin käsin suihkivat kalliita hajuvesiä runsaasti kaulalle. Ugh... 🤢"

Se on kyllä kamalaa. Tai ukot ku juhliin mennessään heittää maamalle pullollisen menneniniä.

Kerran loikoilin biitsillä (puolivarjossa, mä kun en ole mikään auringonpalvoja). Parinkymmenen metrin päässä oli kollit ottamassa aurinkoa, ja ne heidän parfyyminsä otti niin pahasti nenään, että oli pakkko peittää oma nenä pyyhkeellä. Siis ulkoilmassa löyhkää kauas ja vahvasti. Jäk.
        Ja mulla 35v tupakoineena ei ole hajuaisti mitään ihan priimaa.

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

"Puhumattakaan niistä rouvista jotka kaksin käsin suihkivat kalliita hajuvesiä runsaasti kaulalle. Ugh... 🤢"

Se on kyllä kamalaa. Tai ukot ku juhliin mennessään heittää maamalle pullollisen menneniniä.

Kerran loikoilin biitsillä (puolivarjossa, mä kun en ole mikään auringonpalvoja). Parinkymmenen metrin päässä oli kollit ottamassa aurinkoa, ja ne heidän parfyyminsä otti niin pahasti nenään, että oli pakkko peittää oma nenä pyyhkeellä. Siis ulkoilmassa löyhkää kauas ja vahvasti. Jäk.
        Ja mulla 35v tupakoineena ei ole hajuaisti mitään ihan priimaa.

Hajuvettä ei saa käyttää auringossa, naisille ainaki aiheuttaa maksaläikkii, ja ihottumaa, palamistakin varmasti kaikille

• Anonyymi

No mä joskus stokkalla siitä sen osaston ohi mennessä kyllä juurikin suihkautin jotain superkallista takin ranteeseen, se säilyy siinä pitkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Hajuvettä ei saa käyttää auringossa, naisille ainaki aiheuttaa maksaläikkii, ja ihottumaa, palamistakin varmasti kaikille

Ois heille ihan hyvä rangaistus vähintäänkin kunnon palaminen moisesta rikoksesta.
        Luulen et heillä vaan oli purkillinen mieshajua kainaloissa .

Tai ehkä he suhtautuvat hajuvesiin kuten minä alkoholiin: liika on aina liikaa, mutta kohtuullisuus on ehdottomasti liian vähän.

• Anonyymi

En käytä hajusteita ollenkaan. Neutraalia deodoranttia ja luonnonpohjaisia suihkutuotteita sekä sahmpoita jne.
      Olen allerginen hajusteille ja saan hengenahdistusta.

• Anonyymi

Normaalisti lähinnä vain dödöä. Joku sitruksinen tai hyvin kevyt kukkaistuoksu. Inhoan kaikkia mausteisia ja myskisiä yms. hajuja. Myös hajusekotukset, jollaisia valtaosa mm. hajuvesistä on, tökkii. Raikas ja yksinkertainen tuoksu toimii. Ne muutama ihan oikeat hajusteet, joita mulla on silleen tyyliin yhden ainoan kukkan tai marjan tmv. tuoksu. Itseäni ärsyttää, kun lähes kaikessa kosmetiikassakin on tuoksuja ja sitten siitä tulee kaamea sekahajupilvi leijumaan ympärille. No voiteista löytyy jo hyvin laadukkaita tuoksuttomia versioita, mutta hiuksiin on välillä hankala löytää korvaavia hajuttomia tuotteita.

• Anonyymi

Hajusteallergia, mitään en käytä.

• Anonyymi

Kyllähän tuoksut herättää iha sitä käyttäjäänsä niin, ei tää aromaterapia ihan hatusta vedetty oo. Joku sitrustuoksu piristää, tai merellisestä tulee muisto hyvistä rantapäivistä. Ja tietenki nää feromonityypiset sitte vaikuttaa ehkä tiedostamattomammin. Ainaki Mustaviinimarja, body shop, käytin joskus, kun sitä talvella laitto, tuli kesäpäivä mieleen.

• Dove:n antipespirantti, Invisible Dry Stick, se on mieto ja melkein hajuton.
      Parfyymeissä löytyy valinnanvaraa. Juuri nyt on suosikkit Oscar de La Renta:n, Bella Rosa, sekä Dolce & Cabana:n, Light Blue usein käytössä.
      Nämä ovat kevyitä, enemmän kevään ja kesän tuoksuja. En pidä kovin raskaista ja mausteisista tuoksuista.

Syksyn ja talven tuoksuina oli vaihtelevasti: Elizabeth Arden - 5th Avenue, Guerlain - Shalimar, Oscar de La Renta (original).
      Tuo OdLR - (original) tuoksu on kulkenut mukana niin kauan kuin muistan. En koskaan kyllästy siihen. Vaikka vaihtelen tuoksuja, siihen palaan aina takaisin. :)

• Anonyymi

Mennen on varma valinta ja toimii mennen tullen naisiin.
      Löytyy peilikaapista yli 20 vuotta kypsynyt mennen deodorantti ja vihreän väristä on tämä deodorantti, on niin laatukamaa, että ei tarvitse paljoa laittaa, niin tuoksutus on hoidettu.
      Taback on toinen suosikki tuoksu ja varma, muttei ole sellainen naismagneetti, kuin Mennen.
      Tarkkana täytyy olla, jos vahingossa laittaa kumpaakin, niin naisia lakoaa ympäriltä.

• Kumpaa tahansa laitat, niin naisten huomio on taattu.

Mut hei, huomio se on negatiivinenkin huomio :)

• Anonyymi

Muistan sellaisen naismagneetin nuoruudesta kuin Aqua Velva. Löytyi hakusanallakin vintagepakkauksia. Mutta näköjään vielä kaupan.

Itse tykkäsin Old Spicesta kun en ollut koskaan muuta haistanut. 😄 Taitaa nuoret ostaa marketista jotain Axea nykyään.

Terveisin nainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Muistan sellaisen naismagneetin nuoruudesta kuin Aqua Velva. Löytyi hakusanallakin vintagepakkauksia. Mutta näköjään vielä kaupan.

Itse tykkäsin Old Spicesta kun en ollut koskaan muuta haistanut. 😄 Taitaa nuoret ostaa marketista jotain Axea nykyään.

Terveisin nainen.

Axe on ihan hyvä, haju hälvenee nopeasti ja jää miedosti iholle tuoksumaan. Hajuvedet on sellaisia, että niistä saa migreenin ihan sama mitä merkkiä ja hintaluokkaa ne on, kun ne ei tahdo häventyä vaan se tuoksu/haju säilyy ja säilyy liian voimakkaana kaiken päivää.

Ei tarvitse, kun ruokakaupassa käydä ja jonottaa naisten takan, niin meinaa jo pää haljeta sillä reissulla. Lähestulkoon kaikki ui niissä hajusteissaan.

• J-a-n kirjoitti:

Axe on ihan hyvä, haju hälvenee nopeasti ja jää miedosti iholle tuoksumaan. Hajuvedet on sellaisia, että niistä saa migreenin ihan sama mitä merkkiä ja hintaluokkaa ne on, kun ne ei tahdo häventyä vaan se tuoksu/haju säilyy ja säilyy liian voimakkaana kaiken päivää.

Ei tarvitse, kun ruokakaupassa käydä ja jonottaa naisten takan, niin meinaa jo pää haljeta sillä reissulla. Lähestulkoon kaikki ui niissä hajusteissaan.

Taino riippuu Axestakin, nuo mitä mä käytän Wild ja Excite on mietoja ja jossain määrin naisellisiakin tuoksuja. Ei niin pistäviä ja väkeviä, kun miesten tuoksut yleensä on.

• Vieläkö Menneniä myydään? Karseen hajuinen hajuste. Old Spice punainen purkki ja Tabac roll-on ruskea purkki on ihan jees.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Juu ja sitten sivulliset katsoo tuimasti, että tuolla on korona, kun alkoi kovasti yskimääm.
        Meikäläistä alkaa yskittämään, jos sattuu läheisyyteen nainen, jonka ympärillä on hirveä hajuvesipilvi.
        Yleensä hakeudun kauas tuollaisista hajuvesipommeista.
        Varmana naiset laittaa mahdottomasti hajuvettä kauppaan mennessä sen varalta, että sattuu vahingossa pieraisemaan, ettei sitten tuoksu.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu ja sitten sivulliset katsoo tuimasti, että tuolla on korona, kun alkoi kovasti yskimääm.
        Meikäläistä alkaa yskittämään, jos sattuu läheisyyteen nainen, jonka ympärillä on hirveä hajuvesipilvi.
        Varmana naiset laittaa mahdottomasti hajuvettä kauppaan mennessä sen varalta, että sattuu vahingossa pieraisemaan, ettei sitten tuoksu.

Heh, jaaa. Sekö se syy onkin miksi sitä hajuvettä on suihkittu päästä varpaisiin ja persvakkoonkin vissiin. :D

Tuoksuu ruusulle rupsutkin, kun liipasee. :P

• Anonyymi kirjoitti:

Juu hajuvesipommit, vanhan viinan haju ja valkosipuli, löyhkä hiki saa myöskin pakittamaan. Kiertelemään kauempaa.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Vieläkö Menneniä myydään? Karseen hajuinen hajuste. Old Spice punainen purkki ja Tabac roll-on ruskea purkki on ihan jees.

Old Spice ... tunnen erään miehen, jolla tuo kyseinen tuoksuu aivan JÄRJETTÖMÄN hyvältä. Se on uskomatonta miten paljon noi voi muutua ihan käyttäjästä riippuen.

• Anonyymi kirjoitti:

Old Spice ... tunnen erään miehen, jolla tuo kyseinen tuoksuu aivan JÄRJETTÖMÄN hyvältä. Se on uskomatonta miten paljon noi voi muutua ihan käyttäjästä riippuen.

Niin, eikö nuo hajusteet reakoi ihmisen ihon pH:n kanssa?

• Anonyymi

Givenchyn Ange ou Demon.

Olen tuoksuyliherkkä ja synteettiset (halvat) parfyymit aiheuttaa päänsärkyä ja pahan olon.

• Anonyymi

Ai niin, jatkan vielä. Toisena tuoksuna on Diorin J'adore. On loppu lähes. Harvoin laitan tuoksua. Kaikki pesunesteet, shampoot ja saippuat on tuoksuttomia, samoin pyykinpesunesteet.

• Anonyymi

Mulla on myös tuo Vanderbilt, jota käytän. Kenzon tuoksut oli yhteen aikaan suosikkeja.

• Anonyymi

Belladonna.

• Anonyymi

Mutta joo niin mitähän kaikkea ideoita tytöt ovat kertoneet itselle kaikenlaisia kosmetologia-juttuja, kyllä hyvin toimivia ideoita, mitähän kaikkea, monipuolista.

• Anonyymi

Mitä hajusteita käytät, no itse tupakka, on hajuste, mutta en enää pitkää aikaa lopettamassa avuste-hajuste-aineiden avullakin, koska niin kauan polttanut.

• Anonyymi

Kaikissa tuotteissa on kyllä hajuja eli tuoksuja, erilaisia.

Itseäni kyllä vähän harmittaa ranne rikki niin en pääse pyöräilemään kunnolla, no ei ole pahasti rikki, mutta koska rakastan ulkoilua.

• Minä käytän vain Cien-merkkistä kosmetiikkaa.

• Varmaa Lidl laatua.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Varmaa Lidl laatua.

En tykkää kauheesti hajusteista

Vink

• Anonyymi kirjoitti:

En tykkää kauheesti hajusteista

Vink

Juu en minäkään. Käytänkin vaan silloin, kun meinaan hikoilla. :)

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Juu en minäkään. Käytänkin vaan silloin, kun meinaan hikoilla. :)

Jan setä

Tykkäätsä musta

Haluutko sä mut

Kysyy hän

• Anonyymi kirjoitti:

Jan setä

Tykkäätsä musta

Haluutko sä mut

Kysyy hän

Heh, ventovierasta pitäisi haluta? Halloota halloo.

• J-a-n kirjoitti:

Varmaa Lidl laatua.

Samalla kauppareissulla kun aina nappaa hevi-osastolta puoli kiloa valkosipulia sisäiseen käyttöön, niin on hajustepuoli kunnossa.

• scrg kirjoitti:

Samalla kauppareissulla kun aina nappaa hevi-osastolta puoli kiloa valkosipulia sisäiseen käyttöön, niin on hajustepuoli kunnossa.

Heh, tietysti niin. :D

• Anonyymi

Samat kalsarit jalassa puoli vuotta.

• Anonyymi

Merkki ko merkki.

• Anonyymi

Hyvää tulta suun desinfioimiseen/raikastamiseen. Kainaloihin ja muualle kehoon voi sitten käyttää Lasolia/Sinolia.

Toki suosittelen huuhtelua levittämisen jälkeen, mutta loppuu ne virukset... Tuleepa vielä halvaksi.

>Simiti<

• Anonyymi

Marks & Spencer Harvard karkoittaa hyttyset ja naiset.

• Anonyymi

Jos on pitkät vciikset tai parta niin Wellaflex Super Strong apuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      102
      4669
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2415
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      110
      2342
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2199
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      425
      2010
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      175
      1555
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      101
      1285
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      33
      1097
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      986
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      870
    Aihe