Ruiskinut siemenesi naisen sisään?
Oletkos koskaan
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko koskaan ajatellut lopettaa nämä typerät kysymyksesi?
- Anonyymi
Kui?
- Anonyymi
L a p s e l l i s t a
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
L a p s e l l i s t a
Toi kui? oli tarkoitettu aloittajalle, ku koin vähän oudoksi, miksi kyselee moisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi kui? oli tarkoitettu aloittajalle, ku koin vähän oudoksi, miksi kyselee moisia?
Joo ja vastasin sulle aloittajan puolesta, koska on lapsellinen.
Oletkos itse? Vai etkö ole saanut edes hipaista naista?
Richartti kirjoitti:
Miks sä oot noin ilkeä?
Sä taidat olla uus täällä. Ekaksi, tossa mun kysymyksessä ei ole mitään ilkeää. Jos joku sen sellaisena ottaa, niin se on sitten sen murhe ja ongelma. Toi on kaukana ilkeydestä. Mä osaan olla ilkee ja paha suustani, mutta tuo ei sitä ole.
Suurin osa palstalla olevista miehistä on naisettomia ja naisen puutteessa olevia ätmejä, jotka utelevat muiden kokemuksia kertomatta omia. Tai sitten heillä ei ole mitään muuta mielessä kuin seksi. Ja jokainen heidän tekemä aloitus koskee seksiä ja pillua. Tietyt tyypit tunnistaa juurikin aiheista joista he postaavat lukemattomia aloituksia.
Ilkeyttä on se, kun toista syytetään esimerkiksi varkaaksi, kuten minua on syytetty. Itse tulin palstalle puoli vuotta sitten. Ilkeyttä on se, kun hänestä puhutaan pahaa selän takana ja vielä niin, että kohde sen pystyy lukemaan. Ilkeyttä on se, kun haukutaan tukinikiksi tai väitetään jonkun olevan toinen kuin on, vaikka useampi sen todistaa kyseessä olevan kaksi eri kirjoittajaa.
Sä tuut huomaamaan, että myös tällä palstalla on ilkeitä ihmisiä, joiden jokainen kommentti on asiatonta. Tsekkaa mun profiilista löytyvät mun kaikki tekemäni kommentit. Ehkä huomaat niissä jotain muuta yhteyttä kuin ilkeyttä.
Toisaalta, yritä itse kestää sietämätöntä ristiselän hermosärkyä, jonka voimakkuutta yksikään kipulääke ei lievennä...yhtään, heräämisestä nukahtamiseen, päivä toisensa jälkeen yhtämittaisesti yli 14 kuukautta vailla mitään taukoa, ja pahimmillaan se on sitä että rukoilee tajunnan menetystä sitä saamatta.
Jos jonkun mun sanoman kokee loukkauksena, niin eiköhän sen voi laittaa tuon päivistä selviytymisen piikkiin.
Vielä lopuksi. Jos on herkästi nokkiinsa ottava loukkaantuja, eikä kestä ronskia puhetta, mitä täällä viljellään laajasti, on silloin väärässä paikassa.Lauruska kirjoitti:
Sä taidat olla uus täällä. Ekaksi, tossa mun kysymyksessä ei ole mitään ilkeää. Jos joku sen sellaisena ottaa, niin se on sitten sen murhe ja ongelma. Toi on kaukana ilkeydestä. Mä osaan olla ilkee ja paha suustani, mutta tuo ei sitä ole.
Suurin osa palstalla olevista miehistä on naisettomia ja naisen puutteessa olevia ätmejä, jotka utelevat muiden kokemuksia kertomatta omia. Tai sitten heillä ei ole mitään muuta mielessä kuin seksi. Ja jokainen heidän tekemä aloitus koskee seksiä ja pillua. Tietyt tyypit tunnistaa juurikin aiheista joista he postaavat lukemattomia aloituksia.
Ilkeyttä on se, kun toista syytetään esimerkiksi varkaaksi, kuten minua on syytetty. Itse tulin palstalle puoli vuotta sitten. Ilkeyttä on se, kun hänestä puhutaan pahaa selän takana ja vielä niin, että kohde sen pystyy lukemaan. Ilkeyttä on se, kun haukutaan tukinikiksi tai väitetään jonkun olevan toinen kuin on, vaikka useampi sen todistaa kyseessä olevan kaksi eri kirjoittajaa.
Sä tuut huomaamaan, että myös tällä palstalla on ilkeitä ihmisiä, joiden jokainen kommentti on asiatonta. Tsekkaa mun profiilista löytyvät mun kaikki tekemäni kommentit. Ehkä huomaat niissä jotain muuta yhteyttä kuin ilkeyttä.
Toisaalta, yritä itse kestää sietämätöntä ristiselän hermosärkyä, jonka voimakkuutta yksikään kipulääke ei lievennä...yhtään, heräämisestä nukahtamiseen, päivä toisensa jälkeen yhtämittaisesti yli 14 kuukautta vailla mitään taukoa, ja pahimmillaan se on sitä että rukoilee tajunnan menetystä sitä saamatta.
Jos jonkun mun sanoman kokee loukkauksena, niin eiköhän sen voi laittaa tuon päivistä selviytymisen piikkiin.
Vielä lopuksi. Jos on herkästi nokkiinsa ottava loukkaantuja, eikä kestä ronskia puhetta, mitä täällä viljellään laajasti, on silloin väärässä paikassa.Juu. Täytyy tässä vähän makustella onko tämän palstan jutut mulle vähän liian raffia tavaraa....meneekö liikaa tunteisiin tällaisella märkäkorvalla. Voimia ristiselän kanssa selviytymiseen.
Richartti kirjoitti:
Juu. Täytyy tässä vähän makustella onko tämän palstan jutut mulle vähän liian raffia tavaraa....meneekö liikaa tunteisiin tällaisella märkäkorvalla. Voimia ristiselän kanssa selviytymiseen.
Kiitos. Hermokivut on ollu vajaa 14 vuotta kumppanina, ja kulkee vierellä kuolemaan asti, mutta yhtäjaksoisesti on ollut päällä keväästä -20, kun sitä ennen niitä oli muutaman kuukauden vuodesta.
Itse asiassa tämän palstan jutut on kevyemmästä päästä, ja täällä pystytään jopa asialliseen keskusteluun välillä. Ikävä -palsta ja muut tunteet osion palstat ovat pahimmasta päästä, ja siellä ne pahimmat sekopäät on, vaikka ne tännekin aina välillä eksyy.
Sillä itsekin tälle palstalle siirryin viime marraskuussa, kun en parin kuukauden jälkeen enää jaksanut lukea jatkuvia syyttelyjä ja haukkumisia, jotka kohdistettiin kehen tahansa oli tämä sen ansainnut tai ei. Yleensä yhden tai kahden sekopään toimesta, kun tämä kuvitteli jokaisen kommentin tulevan siltä "hänen" kohteeltaan tajuamatta että ne olivatkin useilta eri ihmisiltä.
On täällä palstalla ihan fiksuakin porukkaa, ja joidenkin kanssa heitetään ihan huumorilla läppää, mutta käydään myös asiallisia keskusteluja. Osa on vanhoja vakkareita niin rekkautuneina kuin anoina, osa on uudempia.
Sitten on noi palstan omat "ominaisuudet". Allu on yksi, joka on kuulemma jo vuosia jankannut samaa asiaa, Välis on omanlaisensa, mutta myös äärettömän mukava ja huumorintajuinen, Jan on omanlaisensa, Peris myöskin jne. Edellä mainittuja en poiminut esille siksi että he olisivat jotenkin huonoja ihmisiä, vaan jokaisella on oma ominainen tapansa tulla esille.
Jokaisella palstalla olevalla on oma historiansa. Toiset tuovat sen herkemmin esille, kertoen menneisyydestään rankkojakin asioita, johon ryhmään itse kuulun, mutta osa kertoo vähemmän itsestään ja menneisyydestään, ja se on ihan fine. Osa on enemmän taustalla, osa enemmän näkyvillä. Itse saa päättää mitä haluaa kertoa.
Voisi sanoa että meno ja henkilöjakauma palstalla on kuin olisi takaisin yläasteella. Sillä erotuksella että täällä saa olla kaikki äänessä.
- Anonyymi
Myös kasvoille naisen pyynnöstä ja nainen halusi että videoin sen kännykällä, en tietenkään voinut kieltäytyä.
- Anonyymi
Somehaasteet ovat nykyään entistä ihmeellisempiä.
- Anonyymi
Olen kyllä monta kertaa.
- Anonyymi
Ihminen ei tuota siemeniä, ei mies, eikä nainen.
W.- Anonyymi
Tuottaa, ruiskaisin kerran kukkaruukkuun ja sieltähän kasvoi kurkkuja heti useampia, avomaan kurkkuja.
- Anonyymi
Olen kyllä. Ilman kumia seksi on parasta.
Roiskin siemeneni kasvikopin lämmössä, heti ensimmäiseen kaulukseen ja kolmeen vakoon. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174566
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281500Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 211159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221125- 117978
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924