Edelliset osat 1-2, tästä linkistä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16955148/valkean-hevosen-ratsastajan-salaisuus-ilmestyskirja-62-----(osat-1--2)
ENSIKSI (uudelleen) kuvaus Valkean hevosen ratsastajasta.
Kun Karitsa ( Jeesus) avasi ensimmäisen sinetin, sanotaan (Ilmestyskirja 6:2)
”Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.”
Avainsanat ovat:
• valkea hevonen
• istuvalla oli jousi
• annettiin seppele
• lähti voittajana ja voittamaan
Edellisissä osissa 1-2, oli pohdittavana, mitä ”seppele” Raamatussa kuvaa, ja mitä on kirjoitettu ”voitosta, voittamisesta”.
Pitää vielä toistaa se, että tämänkin esityksen kooste on siis VAIN ja ainoastaan se, mitä kaikkea Raamatun sisällä on tuotu sellaista, joka LIITTYY em:n Ratsastajan habitukseen. En käytä mitään ”unikirjoja” taikka profaaneja eepoksia, taikka mielikuvituksen fiiliksiä!
OSA 3 - VALKEAN hevosen selässä istuvalla oli JOUSI?
Tästä jousesta on esitetty jos jonkinlaisia teorioita ja selityksiä. Joku viittaa armorin jouseen, kuka mihinkin. Näitä tulkintoja on jokainen kristitty kuullut, minäkin kymmenien vuosien aikana!
Mutta - Jumala ei jätä eikä ole jättänyt meitä maallisten, saati taikuustasojen armoille. Hän valaisee asioita, myös mitä tulee JOUSEEN! Raamatun sisällössä on erittäin monia kohtia, joissa sanat JOUSI ja myös nuolet ovat esillä! Tutkiessa niitä, nousee esille lähinnä kolme (3) tahoa jousen käytöstä:
• a) Jumalattomat jännittävät jousensa!
• b) Jumala käyttää jousta ja nuolia.
• c) Jumala opettaa vaskijousta jännittämään!
A) ” JUMALATTOMAT jännittävät jousensa...” (Ps 37:14-15, Ps 11:2, Ps 64:4-5, Ps 58:8)
He tahtovat surmata vanhurskaan, pahan palavat nuolet. ( Efe 6:16)
”jotka hiovat kielensä kuin miekan, jännittävät jousensa, nuolinaan karvaat sanat,
salaa ampuaksensa nuhteettoman.” ( Ps 64:5)
B) JUMALA ampuu nuolilla ja käyttää JOUSTA
• ”Mutta Jumala ampuu heidät nuolella, äkisti kohtaavat heitä iskut.” (Ps 64:8)
• ”Ole onnekas korkeudessasi. Nouse sotavaunuihisi totuuden, nöyryyden ja vanhurskauden puolesta, ja oikea kätesi opettakoon sinulle peljättäviä tekoja. Sinun NUOLESI ovat terävät, kansat kaatuvat sinun allesi; kuninkaan vihollisten sydämet lävistetään. ” (Ps 45:5-6)
• ”Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. Jos kääntymystä ei tule, niin hän teroittaa miekkansa, jännittää JOUSENSA ja tähtää sillä; hän valmistaa surma-aseet ja tekee NUOLENSA palaviksi.” (Psalmi 7:13-14)
• ”Paljas, paljastettu on sinun JOUSESI: valat, vitsat, sana. Sela. Virroilla sinä halkaiset maan.” (Hab 3:9)
• ”Hän jännitti JOUSENSA kuin vihollinen, valmiina ampumaan nuolen.” (Valitusv 2:4)
• ”... kun minun käteni ryhtyy tuomiota pitämään, niin minä kostan vastustajilleni ja maksan vihamiehilleni. Minä annan NUOLTENI juopua verestä.” ( 5 Moos 32:41)
• ”Mutta minä lyön pois JOUSESI sinun vasemmasta kädestäsi ja pudotan NUOLESI sinun oikeasta kädestäsi.” (Hes 39:3)
• ” Ja minä hävitän vaunut Efraimista ja hevoset Jerusalemista. Sodan JOUSI hävitetään, ja hän julistaa rauhan kansoille. Ja hänen hallituksensa ulottuu merestä mereen, Eufrat-virrasta hamaan maan ääriin.” Sak 9:10
• ”Sillä minä jännitän Juudan JOUSEKSENI, panen siihen NUOLEKSI Efraimin ja nostan sinun poikasi, Siion, sinun poikiasi vastaan, Jaavan, ja teen sinut sankarin miekan kaltaiseksi. Herra on näkyvä heidän yllänsä, ja hänen NUOLENSA lähtee kuin salama. Herra, Herra puhaltaa pasunaan ja kulkee etelän myrskytuulissa.” (Sak 9:13-14)
C - JUMALA opettaa käyttämään jousta:
”….joka opettaa minun käteni sotimaan ja käsivarteni VASKIJOUSTA jännittämään.” (Ps 18:35)
”Sinun avullasi me syöksemme ahdistajamme maahan, sinun nimessäsi me tallaamme vastustajamme. Sillä en minä jouseeni luota, eikä miekkani minua auta.” Ps 44:6-7
(jatkuu...)
Valkean hevosen Ratsastajan salaisuus? Ilmestyskirja 6:2 ( Osat 3-4)
11
382
Vastaukset
- Anonyymi
(jatkoa aloitukseen)
JOUSET ja nuolet? Miekka?
JUMALA käyttää jousta ja nuolia, kuten Raamattu osoittaa. Ja Miekkaa, ja rautaista valtikkaa!
Miksi siis Valkoisen hevosen ratsastajalla oli JOUSI, vaan ei miekkaa?
Jousta voidaan käyttää tietysti sodassa, mutta jousi voi olla ja onkin myös metsästysase.
Jousella voidaan ampua riistaa ( 1. Moos 27:3), samoin jousella voidaan hyökätä myös petoeläimiä vastaan. Vaikkapa ratsun selästä. On loogista, että jos lähestyy miekka kädessä vaikkapa karhua, siinä on riskejä. Mutta taitava jousimies saattaa turvallisen matkan päästä osua karhua kuolettavasti.
MIEKAN ja JOUSEN ero on selkeä. Miekka on sota-ase, tappoase. Jeesus varoitti:
”Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Pistä miekkasi tuppeen; sillä kaikki, jotka miekkaan tarttuvat, ne miekkaan hukkuvat. ” (Matteus 26:52)
Nyt tulee ymmärrettäväksi, ettei Valkoisen Hevosen Ratsastajalla ollut miekkaa. Valkoinen ratsu lähti liikkeelle ”voittajana, voittoja saamaan”. Ratsastaja ei ollut ”sodassa” ihmisiä vastaan. Hän oli "voittajan puolella". Voittajan leirissä.
Ratsastajan tehtävä oli edistää ”voittoa”, evankeliumin voittokulkua, koska ratsastaja oli ”voittaja” jolle oli annettu ”seppele” voiton merkiksi. Voittanut seurakunnan osa.
Mutta JOUSI? Ratsastaja ei ollut millään hupiretkellä, vaan selkeästi ”valloitusasialla”.
” And I saw, and behold a white horse: and he that sat on him had a bow; and a crown was given unto him: and he went forth conquering, and to conquer.” ( Ilmestyskirja 6:2)
Englanninkielen sana ”conquering, and to conquer” tarkoittaa sekä voittamista, että valloittamista!
Valloitussodassakin on tarpeen jokin ase? Ei tappoase: miekka, keihäs. Evankeliumin voittokulkua on kyllä erehdytty avittamaan ”miekankin” voimalla; miekkalähetykset! Mutta sellainen pakkolinja ei ole ollut, eikä koskaan ole Jumalan tahdon mukaista.
VALKOINEN hevonen?
Tästäkin asiasta on esitetty varmaan tuhat ja sata selitystä ja tulkintaa! On väitetty että (Ilm 6:2) valkoinen hevonen olisi antikristus, ja vaikka mitä.
Tässäkin on otettava lusikka kauniiseen käteen ja kunnioitettava Raamatun sisältöä. Mitä VALKOINEN väri tarkoittaa? Nimenomaan valkoisen hevosen kysymys on ratkaistava Raamatun antamilla seikoilla!
Valkoinen väri kun tarkoittaa eri kulttuureissa eri asioita. Meillä musta väri kun surun väri. Mutta Kaukoidässä surun väri on valkoinen!
Raamatussa valkoinen väri on yhdistetty puhtauteen, pyhyyteen, vanhurskauteen.
• ”Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään” (Ilm 7:9)
• ”Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut. Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus." (Ilm 19:7-8)
• ”Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä. ”( Ilm 3:5)
JEESUS KRISTUS ratsasti valkoisella hevosella, Ilmestyskirja 19:11-16
• ”Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: VALKOINEN hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
• Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse, ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
• Ja häntä seurasivat ratsastaen VALKOISILLA hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen. Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
• Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra.”
Herramme Jeesus itse, sekä taivaan sotajoukot, ja myös samoin Ilmestyskirjan 6:2 ratsastaja käyttivät kaikki VALKOISTA hevosta. Sattumaltako? Ei. Kun Jumala ilmaisee asioita, niillä on looginen ja adekvaattinen suhde. Ilmestyskirjan 6:2 ratsastaja? Hän oli – ja on – Kristuksen morsian, pyhien seurakunnan voittanut ja voittava joukko! Siksi Jumala antoi hänen ratsastaa Valkealla hevosella! Siksi.
Sen perästä tulevat hevoset (punainen, musta, hallava) kuvaavat samoin niitä asioita, joita ne kantavat mukanaan.
LOPUKSI
Jokainen saa tietysti arvailla ja tulkita Valkoisen Hevosen kysymystä, vapaasti. Mutta kiitos Jumalan, ettei Hän ole jättänyt meitä oman ymmärryksemme ja sekavien tulkintojen varaan.
”Sinun SANASI on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.” ( Ps 119:105) - Anonyymi
Kyllä jollain näkyy olevan Napoleon kompleksi. Kuinka joku uskaltaa noin vääristellä Raamatun selvää sanomaa.
- Anonyymi
No kerroppas edes yksi esimerkki jostakin vääristelystä. Eikö Raamatun sana maistu. aloituksessa ei juuri muuta olekaan... No. Raamattu ei kelpaa. Niille jotka omiaan puhuvat ja tahtovat loistaa jonain erikoisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerroppas edes yksi esimerkki jostakin vääristelystä. Eikö Raamatun sana maistu. aloituksessa ei juuri muuta olekaan... No. Raamattu ei kelpaa. Niille jotka omiaan puhuvat ja tahtovat loistaa jonain erikoisena
Ne sanat ovat oikein, mutta tulkintasi on eksytystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne sanat ovat oikein, mutta tulkintasi on eksytystä.
Paholainenkin lainasi Jeesukselle Kiusausvuorella oikein Raamattua, mutta hänen tulkintansa oli väärä, kuten sinunkin.
- Anonyymi
Ilm 6 valkoinen hevonen kuvaa Antikristusta joka jäljittelee Kristusta, niin kuin Jeesus varoitti eskatologisessa, kronologisessa vihan aikaa koskevassa puheessa Matt 24 sanoo olevansa Kristus, mutta teot todistavat sotia.
Jeesus ei tule kahta kertaa maan päälle, vihanaikana hän availee sinettejä taivaassa.
Vasta vihan ajan jälkeen, toisessa tulemuksessa hän särkee sodan jousen (Antikristuksen sotajoukot Sak 9:10).- Anonyymi
Olet oikeassa valkoisella hevosella ratsastaja on paha joka matkii Jeesusta.
- Anonyymi
Valkoinen hevonen ei missään tapauksessa ole antikristus!
Ratsastajan ominaisuudet on selkeästi sanottu UT:n kirjoituksissa.
Ratsastaja oli sinetöity, kruunattu, voitin seppeleellä. Ratsastaja lähti voittajana ja voittamaan. Antikristus ei ole VOITTAJA. Sillä on vain Jumalan rajattu aika ja valta.
Voittaja on Herra Jeesus Kristus. Ja Hänen seurakuntansa - uskolliset, valitut voittavat Hänen kanssaan.
Ratsastaja kuvaa voittanutta Kristuksen seurakuntaa, Kristuksen morsianta!
Se kuvaa evankeliumin voittokulkua. Ratsastajalle annettiin voiton seppele, kruunu.
Samanlaisella Valkoisella hevosella, jolla Ilm 19. luvun mukaan itse Kristus ilmestyy, taivaallisten sorajoukkojen kanssa, nekin valkoisilla.
Ilme 6:2 ratsastaja ei siis ole Kristus, koska Hän (Karitsa) on avaamassa sinettejä.
Mutta ensimmäinen ratsu, valkoinen tarkoittaa evenkeliumin voittosaattoa, ilmeisesti sitä viimeistä elonkorjuuta, jota herätykseksi tavataan sanoa.
Kun se elonkorjuu on tehty, alkaa sota. Tulipunainen hevonen, suuri miekka.
Valkea Hevonen on kaikilla Raamatun antamilla tunnusmerkeillä todettava olevan Voittava Kristuksen seurakunta, morsian!
Joka väittää ratsastajaa antikristukseksi, sivuuttaa ja hylkää Raamatun todisteet. Eikä siis löydä mitään argumentteja Sanasta, vaan väite on pelkkä väite!
Ilman "todisteita". Pelkkä väite ei ole pätevä.
Jeesus ei ilmoittanut, että Antikristuse tulee Valkealla ratsulla!
2. Tess 2:9-12.
Tämä hapatus, että Ilm 6:2 Valkea ratsukko olisi Antikristus, johtuu juuri ihmisten omatekoisista päättelyistä. KUN ei ole tiukasti pysytty niissä tunnusmerkeissä, joita ko. Raamatunkohta sanoo!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16955148/valkean-hevosen-ratsastajan-salaisuus-ilmestyskirja-62-----(osat-1--2)
Missään tapauksessa kyseessä ei ole jokin virus - korona! Se on pelkkää mielikuvituksen ylivilkkautta ja keksintöä. Ihmistasoista spekulaatiota.- Anonyymi
"Missään tapauksessa kyseessä ei ole jokin virus - korona! Se on pelkkää mielikuvituksen ylivilkkautta ja keksintöä. Ihmistasoista spekulaatiota."
Tämä virus juttu saattaa olla se että:
valheen kaikella voimalla!
ja ihmeillä ja tunnusteoilla.
- Anonyymi
Tässä on ollut esillä tämä:
• ”Sillä minä jännitän Juudan JOUSEKSENI, panen siihen NUOLEKSI Efraimin ja nostan sinun poikasi, Siion, sinun poikiasi vastaan, Jaavan, ja teen sinut sankarin miekan kaltaiseksi. Herra on näkyvä heidän yllänsä, ja hänen NUOLENSA lähtee kuin salama. Herra, Herra puhaltaa pasunaan ja kulkee etelän myrskytuulissa.” (Sak 9:13-14)
ja sitten eräs valkoinen hevonen:
Sak. 6:
5 Enkeli vastasi ja sanoi minulle: "Ne ovat neljä taivaan tuulta, jotka lähtevät liikkeelle seisottuansa kaiken maan Herran edessä.
eli 144000 merkittyä?
Mistä ,
Ilm. 7:
4 Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
MISSÄ OVAT ne 10. kadoksissa olevaa?
Pohjoisessa:
Jer 16 ja 31 hes 37
Nyt Sak 6
6 Ne, joitten edessä on mustat hevoset, lähtevät pohjoiseen maahan, ja valkeat lähtevät niiden jäljessä. Täplikkäät lähtevät eteläiseen maahan.
7 Ne väkevät lähtevät, ja menevät halusta, kuljeksimaan maata." Ja hän sanoi: "Menkää, kuljeksikaa maata". Ja ne kuljeksivat maata.
8 Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa".
Pohjoisessa, esikoisen luona on valkoinen hevonen ja
Jumala LEPÄÄ täällä, esikoisen vieressä ja ilossa?
Joten EN SANO ETTÄ TÄSSÄ ON ENSIMMÄINNE SINETTI, mutta jotain on tuleva Pohjoisesta:
enemmän kuin oli Mooses!
13 Niin minä heitän teidät pois tästä maasta maahan, jota te ette tunne eivätkä teidän isänne tunteneet, ja siellä te saatte palvella muita jumalia päivät ja yöt, sillä minä en teille armoa anna.
14 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
15 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut'. Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.
eli kuka ei ole tätä ja tästä maasta tiennyt.
Nyt kun geenejä voi tutkia on se tullut tietoon.
Jer. 5:15
Katso minä tuon teitä vastaan, te Israelin heimo, kansan kaukaa, sanoo Herra; se on horjumaton kansa, se on ikivanha kansa, kansa, jonka kieltä sinä et ymmärrä ja jonka puhetta sinä et tajua.
Suomen kieli on täysin poikkeava kaikista muista! ja virolaiset eli Viro on meidän kanssa samaa juurta.
Joten Efrain tulee olla paikalla kun tämä tapahtuu.
no sitä ei vielä tiedetä, mutta kunhan Danielin lukot aukeavat ja tieto lisääntyy sekin selviää.
Kun Egyptissä oli tahtotila, tuhota koko Israel, tuli Jumalan apu.
Nyt on tahto tila, tuhota yksi ja tärkein poika. Efraim.
eli perkele on lähettänyt tänne, miekan.
mutta se on samaa kuin kiinalainen sananlasku.
Tykillä ampuu hyttystä.
eli ei kukaan vielä tiedä, missä se esikois poika on.
ei tarviste kaikkia poikien perää mennä ja tietää missä on esikoinen,
eli se olisi Jumalan suunnitelman loppu.
nyt kuitenkin on Jeremia sitä mieltä että tuleva tapaus on suurempi kuin Mooses!
eli koko maailma sen tulee havaitsemaa, mikä merkitsee että tulee olla vahva suoja:
Dan. 12:
1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
eli, Itse, suuri ja mahtava Miikael tulee, mikkeliin?
tahi arkasasiin. eli itä suomeen?
1. Sam. 17:45
Mutta Daavid sanoi filistealaiselle: "Sinä tulet minua vastaan miekan, peitsen ja keihään voimalla, mutta minä tulen sinua vastaan Herran Sebaotin nimeen, Israelin sotajoukon Jumalan, jota sinä olet häväissyt.
"Herran Sebaotin nimeen, Israelin sotajoukon Jumalan"
Israelin, Isä on Herra Sebaot ja esikoinen Efraim!
Joosua = Jeesus menossa luvattuun maahan:
Joos. 5:
13 Ja tapahtui Joosuan ollessa Jerikon luona, että hän nosti silmänsä ja näki miehen seisovan edessään, paljastettu miekka kädessä. Ja Joosua meni hänen luokseen ja sanoi hänelle: "Oletko sinä meikäläisiä vai vihollisiamme?"
14 Niin hän sanoi: "En, vaan minä olen Herran sotajoukon päämies ja olen juuri nyt tullut". Niin Joosua heittäytyi kasvoilleen maahan, kumarsi ja sanoi hänelle: "Mitä herrallani on sanottavana palvelijalleen?"
15 Ja Herran sotajoukon päämies sanoi Joosualle: "Riisu kengät jalastasi, sillä paikka, jossa seisot, on pyhä". Ja Joosua teki niin.
eli voi olla että, Miikael, teroittelee miekkaa! - Anonyymi
valkean hevosen selässä oleva ratsastaja on Kristuksen voittoisa seurakunta!
Lähti liikkeelle kaikkeen maailmaan Jeesuksen käskystä!
Ja on saavuttamassa kaikki kansat evenkeliumilla!
Kohta Valkean hevosen aika päättyy, ja astuu seuraavan hevosen totaalinen aika.
Suuri miekka....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse3487785Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1065537Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1114633Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli274430Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos1494325Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s523947Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1573829Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan773727Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava373647SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha853471