Minä olen humanisti. En oikein ymmärrä miksi ihmeessä minun pitäisi julistaa olevani feministi, koska noita samoja asioita ajaa myös humanistinen elämänkatsomus. Eli tasa-arvo, sananvapautta ja demokratiaan. Ei humanismi vaadi noita vain miehille vaan kaikille ihmisille.
En ole feministi
5
1270
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen taas tasa-arvon kannattaja eli en missään nimessä feministi. Varsinkaan tätä nykyistä ideologiaa edustava sellainen.
- Anonyymi
Minä taas en ole feministi koska olen tasa-arvon kannattaja.
Feminismi = naisasialiike
Minä olen feministi/naisasianainen
Terveisin: Paha terf- Anonyymi
once again ....Hey darling you don t great me right so darkin .. i walk a line darling darling all I need is love ..Love ... so darlin...
- Anonyymi
Hey baby don you wana be..
Ja a jä mää ole pillui jääkri jok kaipaa joskus naista ku hullu puuroo ja Semmottis joka pyrittää kullita pistää pääsekasi .Mää saa pittää bebaa hyvänä. naida eest sekä takaa kuha o vapaa .Puritella vaahtos vapaasti .Unhottaa maailma ja antaa unohduke japittää vaan omana jamamattomana hyvänä.
T:Kuonno kunnoton keppimies yhteisine vaahto kylpyineen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821490- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151098
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886