Minä olen humanisti. En oikein ymmärrä miksi ihmeessä minun pitäisi julistaa olevani feministi, koska noita samoja asioita ajaa myös humanistinen elämänkatsomus. Eli tasa-arvo, sananvapautta ja demokratiaan. Ei humanismi vaadi noita vain miehille vaan kaikille ihmisille.
En ole feministi
6
1755
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen taas tasa-arvon kannattaja eli en missään nimessä feministi. Varsinkaan tätä nykyistä ideologiaa edustava sellainen.
- Anonyymi
Minä taas en ole feministi koska olen tasa-arvon kannattaja.
Feminismi = naisasialiike
Minä olen feministi/naisasianainen
Terveisin: Paha terf- Anonyymi
”Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.” Joh. 8:36
Jeesus sovitti syntimme sijaisuhrillaan. Synnin valta on nyt kukistettu.
Jeesuksen ylösnousemus kalliohaudasta avasi tien pelastukseen kaikille, jotka ottavat Hänet vastaan. Sinäkin saat aloittaa uuden elämän Jeesuksen kanssa. Saat tulla uskoon ja sitten kasteelle! ”Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.” Markus 16:16
Saat pyytää Jeesukselta syntisi anteeksi. ”Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.” Matteus 7:7.
Ota siis vastaan Jeesus ja Hänen pelastustekonsa ja anna elämäsi Hänelle! ”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.” Jesaja 45:22
- Anonyymi
once again ....Hey darling you don t great me right so darkin .. i walk a line darling darling all I need is love ..Love ... so darlin...
- Anonyymi
Hey baby don you wana be..
Ja a jä mää ole pillui jääkri jok kaipaa joskus naista ku hullu puuroo ja Semmottis joka pyrittää kullita pistää pääsekasi .Mää saa pittää bebaa hyvänä. naida eest sekä takaa kuha o vapaa .Puritella vaahtos vapaasti .Unhottaa maailma ja antaa unohduke japittää vaan omana jamamattomana hyvänä.
T:Kuonno kunnoton keppimies yhteisine vaahto kylpyineen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 815340
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai744709Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1314650Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3692091- 941708
- 991607
- 2571507
- 3491197
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.571022- 2001011