Pelkkää hässimistä. Luuletteko että parisuhteessa ehtii koko ajan panemaan. Ehei kuulkaa on paljon muutakin kuten töitä ja harrastuksia. Kotona tehdään ruokaa ja kotitöitä ja läksyjä ja kavereita ramppaa koko ajan ja välillä pitää remontoida kun muija haluaa jonkun hyllyn tai maalata eteisen ja sitten se selaa netistä vaatekuvastoa. Hyvä jos viikossa ehtii pari kertaa 15 minsaa nusaista tyttöystävää ja loppu aika onkin sitä arkea.
Ei parisuhde ole
71
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On se. Ensin seksi ja sitten työt ja harrastukset. Seksi menee kaiken edelle koska jos ei seksiä niin parisuhde kuihtuu.
- Anonyymi
Niin tärkeä osa se on suhdetta vaan ei ainoa kuitenkaan.
- Anonyymi
Ai että vain 30 minsa viikossa seksiä. Ei se riitä mihinkään.
- Anonyymi
Ei niin ja varsinkaan nuorena
- Anonyymi
Toistan itseäni ja liimaan tähän saman linkin minkä eilenkin:
https://youtu.be/ZO2ennLir-Q
-keinovaginamies-
ps. Onneksi hyvään seksielämään kuuluu muutakin kuin mies ja nainen ja parisuhde.- Anonyymi
Pss. Hyvän elämän ei tarvitse sisältää seksiä lainkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pss. Hyvän elämän ei tarvitse sisältää seksiä lainkaan.
Olen täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Ei vitsi 😂no tälle 🏆
Tähän aijon keskittyä loppupätkän!
- Anonyymi
Ei ole helppoo myöskään parin panosuhteen kanssa.
Entäs rakastelupäivät, eikö niitä muka ole pari kertaa kuukauteen? 😳
Siis ei pukeuduta kuin korkeintaan kylpytakkiin pariin vuorokauteen. Ruuat tilataan valmiina ja huilit vaan välissä, että jaksaa taas...
Onhan se jo kohtuullista... panoilla ei niin väliä enää..- Anonyymi
Saispa vielä tuon kokea.
- Anonyymi
Eihän sitä ihmisellä ole aikaa tuollaiseen. Elämässä on niin paljon muutakin mielenkiintoista ja ennätettävää, ettei nyt koko viikonloppua tuollaiseen turata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä ihmisellä ole aikaa tuollaiseen. Elämässä on niin paljon muutakin mielenkiintoista ja ennätettävää, ettei nyt koko viikonloppua tuollaiseen turata.
Kyllä se joskus ihanaa tehdä noin. Se tunne, kun toisesta ei saa tarpeekseen. On niin ihanaa olla vaan ja nauttia yhdessä olosta. Kai nyt päivä tai viikonloppu silloin tällöin voi olla tuollainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se joskus ihanaa tehdä noin. Se tunne, kun toisesta ei saa tarpeekseen. On niin ihanaa olla vaan ja nauttia yhdessä olosta. Kai nyt päivä tai viikonloppu silloin tällöin voi olla tuollainen.
Niin niin. Ne on noita tuoreessa suhteessa touhottajia.
Mutta kyllä näin kymmenen vuoden jälkeen keksii päivään paljon muutakin tekemistä. Anonyymi kirjoitti:
No saahsn sitä turata mitä tykkää... aika vapaa tää nykymaailma on. 😄
Anonyymi kirjoitti:
No jännintä on se, että kumpi keksii sopivamman kohdan käydä kylpytakkiin käsiksi. 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kyllä näin kymmenen vuoden jälkeen keksii päivään paljon muutakin tekemistä.Varmasti... jos aina nieleskelee vaan toisen väheksynnät ja välinpitämättömyyden. Oon kokeillut sitäkin. Sellaisen ihmisen seurassa kiinnostuisin golf-turnauksenkin katsomisesta enemmän. 🤣
- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
Varmasti... jos aina nieleskelee vaan toisen väheksynnät ja välinpitämättömyyden. Oon kokeillut sitäkin. Sellaisen ihmisen seurassa kiinnostuisin golf-turnauksenkin katsomisesta enemmän. 🤣
Kyllä kyse on ihan tehokkaasta ajankäytöstä. Se on lauantai-iltapäivänä vartti ja sunnuntaiaamupäivänä toinen.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyse on ihan tehokkaasta ajankäytöstä. Se on lauantai-iltapäivänä vartti ja sunnuntaiaamupäivänä toinen.
Eipä auttaisi tehokas sjankäyttö minuun. En tykkäisi tyypistä yhtään enempää, jos muuten on mulkku ja siiten soisi 30 min viikossa minuun ihan kallista aikaansa... vois senkin ajan räplätä ihteään, mä kyllä keksin vaikka sen sjan palstailla mielellään. 🤣
- Anonyymi
Eipä auttaisi tehokas sjankäyttö minuun. En tykkäisi tyypistä yhtään enempää, jos muuten on mulkku ja siiten soisi 30 min viikossa minuun ihan kallista aikaansa... vois senkin ajan räplätä ihteään, mä kyllä keksin vaikka sen sjan palstailla mielellään. 🤣
Niin tässähän puhuttiin seksistä ja viikonlopusta. Ei yhteisestä ajankäytöstä. Yhdessä voidaan puuhailla vaikka koko viikonloppu, mutta ei pelkästään aamutakissa makkarissa.
Ja sitä seksiäkin ehtii harrastaa muulloinkin kuin viikonloppuisin, kun se ei ole tuntien prosessi. Anonyymi kirjoitti:
Niin tässähän puhuttiin seksistä ja viikonlopusta. Ei yhteisestä ajankäytöstä. Yhdessä voidaan puuhailla vaikka koko viikonloppu, mutta ei pelkästään aamutakissa makkarissa.
Ja sitä seksiäkin ehtii harrastaa muulloinkin kuin viikonloppuisin, kun se ei ole tuntien prosessi.Minä puhuinkin minusta.... 🤣
- Anonyymi
Mä kyllä tylsistyisin kuoliaaksi 😅. En todellakaan jaksais viettää yhtäkään kokonaista päivää noin. Mitä ihmettä te ihmiset teette väöri. petipuuhissanne, jos pitää jatkuvasti panna. Itsellä noita uusinnan tarpeita (edes ihan suhteen alussa) on ollut vain seksuaalisesti epätyydyttävissä suhteissa. Mielummin kerran ja kunnolla, kun jatkuvasti uusiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Mä kyllä tylsistyisin kuoliaaksi 😅. En todellakaan jaksais viettää yhtäkään kokonaista päivää noin. Mitä ihmettä te ihmiset teette väöri. petipuuhissanne, jos pitää jatkuvasti panna. Itsellä noita uusinnan tarpeita (edes ihan suhteen alussa) on ollut vain seksuaalisesti epätyydyttävissä suhteissa. Mielummin kerran ja kunnolla, kun jatkuvasti uusiksi.
Täällä on himokasta porukkaa. Välillä tuntee itsensä ihan aseksuaaliksi, kun vertailee palstan teksteihin. :)
Nojoo, alkuhuumassa saattaa tulla tarve olla iholla useammin ja tiuhemmin. Se on ihan vaan sitä, kun se polla on sekaisin siitä toisesta ihmisestä, tuntuu niin hyvältä ja tekee niin jalat ilmassa pää pilvissä fiiliksen. Hormonit hyrrää.
Mutta ei kyllä ole mullekkaan koko päivän sängyssä tuttua, kuin migreenissä tai kuumeessa maaten.J-a-n kirjoitti:
Täällä on himokasta porukkaa. Välillä tuntee itsensä ihan aseksuaaliksi, kun vertailee palstan teksteihin. :)
Nojoo, alkuhuumassa saattaa tulla tarve olla iholla useammin ja tiuhemmin. Se on ihan vaan sitä, kun se polla on sekaisin siitä toisesta ihmisestä, tuntuu niin hyvältä ja tekee niin jalat ilmassa pää pilvissä fiiliksen. Hormonit hyrrää.
Mutta ei kyllä ole mullekkaan koko päivän sängyssä tuttua, kuin migreenissä tai kuumeessa maaten.Joo, ei tuollaiseen aina olisikaan kellään varmaan aikaa, tai siis, että sais kahden aikaa koko päivän olla liki alasti...
Mutta taas toisaalta jos sellaista saa pidettyä vaikka kerran vuoteenkin vaikka 20 vuoden yhdessätarpomisen ajan, niin mikäs siinä?
Jos seksistä ajattelee suorituskeskeisesti ja sitä pitää tapahtumana, varmasti tuollainen menettää merkityksensä. Vois verrata tuollaista päivää vaikka kylpyläpäiväksi....kyllähän suihkussa saa itsensä pestyä ja siitäkin nauttia, mutta poreissa lilluminen ja jotkut kasvonaamiot onkin eri juttu. :o)interlocutrice kirjoitti:
Joo, ei tuollaiseen aina olisikaan kellään varmaan aikaa, tai siis, että sais kahden aikaa koko päivän olla liki alasti...
Mutta taas toisaalta jos sellaista saa pidettyä vaikka kerran vuoteenkin vaikka 20 vuoden yhdessätarpomisen ajan, niin mikäs siinä?
Jos seksistä ajattelee suorituskeskeisesti ja sitä pitää tapahtumana, varmasti tuollainen menettää merkityksensä. Vois verrata tuollaista päivää vaikka kylpyläpäiväksi....kyllähän suihkussa saa itsensä pestyä ja siitäkin nauttia, mutta poreissa lilluminen ja jotkut kasvonaamiot onkin eri juttu. :o)"Mutta taas toisaalta jos sellaista saa pidettyä vaikka kerran vuoteenkin vaikka 20 vuoden yhdessätarpomisen ajan, niin mikäs siinä?"
- Kerran tai pari tätä puolison kanssa pohdittiin, että jos veisi lapset hoitoon ja viettäisi päivän vaan sängyssä. No kerran tätä kokeiltiinkin, mutta ei meistä ollut viettämään päivää sängyssä. Kyllä se vehtaaminen kertaalleen riitti. :D
Se on kuitenkin joka kerta se kertakin antoisa kerta. Jää hyvä mieli ja onnistunut kokemus, kun vuosien myötä jo osataan toimia niin, että lopputulos on aina mieluinen. Sekin saattaa olla tylsää, kun aina onnistuu mutta toisaalta, itse pidän siitä. Tuttuuden ehdottomasti hyviä puolia, sujuva seksi.J-a-n kirjoitti:
"Mutta taas toisaalta jos sellaista saa pidettyä vaikka kerran vuoteenkin vaikka 20 vuoden yhdessätarpomisen ajan, niin mikäs siinä?"
- Kerran tai pari tätä puolison kanssa pohdittiin, että jos veisi lapset hoitoon ja viettäisi päivän vaan sängyssä. No kerran tätä kokeiltiinkin, mutta ei meistä ollut viettämään päivää sängyssä. Kyllä se vehtaaminen kertaalleen riitti. :D
Se on kuitenkin joka kerta se kertakin antoisa kerta. Jää hyvä mieli ja onnistunut kokemus, kun vuosien myötä jo osataan toimia niin, että lopputulos on aina mieluinen. Sekin saattaa olla tylsää, kun aina onnistuu mutta toisaalta, itse pidän siitä. Tuttuuden ehdottomasti hyviä puolia, sujuva seksi.Kylpylästä en ole vielä saanut tuota kokemusta irti, sattuneesta syystä kun lapset on kumpikin ollut uimataidottomia, niin ei ole voinut irroittautua mihinkään hemmottelupöytään. On vaan kahlattu altaita ristiin rastiin jompi kumpi mukelo kainalossa. :)
Raajat on ainakin kipeät sen reissun jälkeen. Vedessä kun kannattalee ei ihan pieniä kuitenkaan tunteja. :DJ-a-n kirjoitti:
Kylpylästä en ole vielä saanut tuota kokemusta irti, sattuneesta syystä kun lapset on kumpikin ollut uimataidottomia, niin ei ole voinut irroittautua mihinkään hemmottelupöytään. On vaan kahlattu altaita ristiin rastiin jompi kumpi mukelo kainalossa. :)
Raajat on ainakin kipeät sen reissun jälkeen. Vedessä kun kannattalee ei ihan pieniä kuitenkaan tunteja. :DJoo. pienten lasten aikaan ei tartte haaveksia kuin päiväunista. :oD
Mutta nyt mä välillä otan muutenkin päivän, etten tee oikeen yhtikäs mitään. Vaan tsillaan kylpytakissa yli puolen päivän ja sitten ehkä laitan t-paidan ja lökärit...
Ja jos siihen tuuppasee toisen samanlaisen mukaan ja se on rakas niin että rutisee, niin väkisin sitä on kylki kyljessä ja kohta lähtee käsistä.... :oDJ-a-n kirjoitti:
"Mutta taas toisaalta jos sellaista saa pidettyä vaikka kerran vuoteenkin vaikka 20 vuoden yhdessätarpomisen ajan, niin mikäs siinä?"
Se on kuitenkin joka kerta se kertakin antoisa kerta. Jää hyvä mieli ja onnistunut kokemus, kun vuosien myötä jo osataan toimia niin, että lopputulos on aina mieluinen. Sekin saattaa olla tylsää, kun aina onnistuu mutta toisaalta, itse pidän siitä. Tuttuuden ehdottomasti hyviä puolia, sujuva seksi.No ei se kaikkien kanssa onnistuisikaan... Kyllä siihen tarvitaan jonkinverran heittäytymistä kummaltakin. Ja ennenkaikkea kaikki ulkopuolinen pitää osata sulkea pois mielestä...
Ei saa tulla mieleen vaikka nyt kiihkeänä käyvät änärin playoffit...Florida muuten hävis ekan.... :o(interlocutrice kirjoitti:
Joo. pienten lasten aikaan ei tartte haaveksia kuin päiväunista. :oD
Mutta nyt mä välillä otan muutenkin päivän, etten tee oikeen yhtikäs mitään. Vaan tsillaan kylpytakissa yli puolen päivän ja sitten ehkä laitan t-paidan ja lökärit...
Ja jos siihen tuuppasee toisen samanlaisen mukaan ja se on rakas niin että rutisee, niin väkisin sitä on kylki kyljessä ja kohta lähtee käsistä.... :oDKyllä vaan. Se on sitä lapsille pyhittämisen aikaa, silloin jos jossakin ollaan. Ei siinä paljon ennätä miettiä omia tarpeita. Kelaa vaan kintut suorana perässä. :)
Mulla on näitä laiskoitellen päiviä kanssa kertynyt jokunen tässä reilun vuoden aikana. :D
Oikeen hävetti alkuun olla vaan jouten, mutta ei nyt enää. Yksi elämä vaan, chillataan. Vielä ehtii painaa peräsuoli ja kuuppa punasena. :D- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saispa vielä tuon kokea.
Kyllä se vielä sunkin eteen tulee, tosin ilman seksiä. Yöasu, vuoteessa makoilu, valmis ruoka jossain palvelukeskuksessa. :D
No ei se kaikkien kanssa onnistuisikaan... Kyllä siihen tarvitaan jonkinverran heittäytymistä kummaltakin. Ja ennenkaikkea kaikki ulkopuolinen pitää osata sulkea pois mielestä...
Ei saa tulla mieleen vaikka nyt kiihkeänä käyvät änärin playoffit...Florida muuten hävis ekan.... :o(No ei onnistuiskaan, kumpikaan ei tuo sänkypäivä eikä se hyvä seksikään. :D
J-a-n kirjoitti:
Kyllä vaan. Se on sitä lapsille pyhittämisen aikaa, silloin jos jossakin ollaan. Ei siinä paljon ennätä miettiä omia tarpeita. Kelaa vaan kintut suorana perässä. :)
Mulla on näitä laiskoitellen päiviä kanssa kertynyt jokunen tässä reilun vuoden aikana. :D
Oikeen hävetti alkuun olla vaan jouten, mutta ei nyt enää. Yksi elämä vaan, chillataan. Vielä ehtii painaa peräsuoli ja kuuppa punasena. :DNo muistan sen ajan vaan hitonmoisesta selviämisestä. :oD
No mulla ei enää ole mitään hävettävää olla jouten, mutta vaikeinta on se, että mielessä pyörii kaikki tekemätön ja uusia ideoita pukkaa solkenaan...
Täytyis lähtee ihan muualle kotinurkista, niin se onnistuis.. Kunhan nää kevätkiireet hellittää, sen muuten teenkin... :o)interlocutrice kirjoitti:
No muistan sen ajan vaan hitonmoisesta selviämisestä. :oD
No mulla ei enää ole mitään hävettävää olla jouten, mutta vaikeinta on se, että mielessä pyörii kaikki tekemätön ja uusia ideoita pukkaa solkenaan...
Täytyis lähtee ihan muualle kotinurkista, niin se onnistuis.. Kunhan nää kevätkiireet hellittää, sen muuten teenkin... :o)Ruuhkavuodet. :)
Mä aiemmin yritin olla ns. täydellinen vanhempi, ehtiä ja jaksaa kaiken. olla jatkuvasti hössöttämässä jotakin muksun kanssa, mutta neuvolassa ne sitten tokaisi mulle, että tiedätkö mitäJ? olet kuule ihan hyvä, vaikka et niin paljoon yritä venyäkkään. Kyllä lapsi aistii, kun sillä on hyvä ja turvalinen suhde vanhempaan. Ei tarvitse olla mikään supervanhempi ja ennättää ja kyetä kaikkeen. Ei tarvi istua jatkuvasti viihdyttämässä lasta, vaan on järkevää antaa lapsellekin tilaa itsenäiseen toimintaan ja touhuun. Se kehittää lapsen itsenäisiä kykyjä ja elämää ei tarjoilla valmiina koskaan kenelleekkään muutenkaan.
On myös hyvä, että lapsella on joskus tylsää. Vanhemmat ei ole mitään huvipuistoja ja keskuksia, joiden pitää viihdyttää ja olla aina keksimässä virkkeitä. Ei meitäkään kukaan hyppyyttänyt, itse me hypittiin ja keksittiin kaverien kanssa touhumme.
Ja mä sitten lopulta ostin tuon ajatuksen. :)
Kyllä siinä aika kauan menikin, kun podin morkkista kun en ihan kaikkeen veny ja vanu. Enkä aina jaksa ja innostu.
Sehän se oli mullakin ennen, ehti sänkyyn maate niin jo sata tekemätöntä hommaa hyppii mielessä ja eiku ylös ja tekemään ne alta pois. Nyt kun joku asia on tekemättä, potkasen perään ja käyn maate. :D
Teen sitten vähin erin, en rykäsemällä kaikkea kertaheitolla. Ellei nyt ole joku urakka tyyppinen asia, joka on pakko vaan tehdäkin yhtäkyytiä. Sekin luonnistuu. Mutta nämä kotihommat, niin ei ne mihinkään karkaa. :)
Jep, se auttaa kun lähtee kotoa välillä pois.- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Mutta ei kyllä ole mullekkaan koko päivän sängyssä tuttua, kuin migreenissä tai kuumeessa maaten.Jaa-a, se on miten sen näkee. Mä itse olen aina ollut seksuaalisesti hyvin aktiivinen, mutta ei se itselleni tarkota jatkuvaa hinkkaamista. Sellanen tuntuu teinimeiningiltä enkä itse ollut jatkuva hinkkaaja edes teininä. Pitkässä parisuhteessakin kaipaan seksiä useamman kerran viikkoon. Panopäivä kuulostaa musta silti itselleni ihan järjettömältä ajatukselta. En mä jaksa innostua heti uudestaan kunnon session jälkeen. Tosiaan ainoat tilanteet, joissa himpt on jääneet hyrräämään uusintaa varten, ovat olleet sitä huonoa seksiä, jossa ei ole saanut haluamaansa. Jos aamulla on hyvää seksiä niin illalla voin hyvinkin innostua uudelleen. Ei mulla kyllä ole ikinä ollut sellaista miestäkään, joka moisesta oikeasti kiinnostuisi. Joku on muka joskus ollut puheissaan kovinkin pystyvä, mutta käytännön toteutus on ollut jotain muuta.
J-a-n kirjoitti:
Ruuhkavuodet. :)
Mä aiemmin yritin olla ns. täydellinen vanhempi, ehtiä ja jaksaa kaiken. olla jatkuvasti hössöttämässä jotakin muksun kanssa, mutta neuvolassa ne sitten tokaisi mulle, että tiedätkö mitäJ? olet kuule ihan hyvä, vaikka et niin paljoon yritä venyäkkään. Kyllä lapsi aistii, kun sillä on hyvä ja turvalinen suhde vanhempaan. Ei tarvitse olla mikään supervanhempi ja ennättää ja kyetä kaikkeen. Ei tarvi istua jatkuvasti viihdyttämässä lasta, vaan on järkevää antaa lapsellekin tilaa itsenäiseen toimintaan ja touhuun. Se kehittää lapsen itsenäisiä kykyjä ja elämää ei tarjoilla valmiina koskaan kenelleekkään muutenkaan.
On myös hyvä, että lapsella on joskus tylsää. Vanhemmat ei ole mitään huvipuistoja ja keskuksia, joiden pitää viihdyttää ja olla aina keksimässä virkkeitä. Ei meitäkään kukaan hyppyyttänyt, itse me hypittiin ja keksittiin kaverien kanssa touhumme.
Kyllä siinä aika kauan menikin, kun podin morkkista kun en ihan kaikkeen veny ja vanu. Enkä aina jaksa ja innostu.
Sehän se oli mullakin ennen, ehti sänkyyn maate niin jo sata tekemätöntä hommaa hyppii mielessä ja eiku ylös ja tekemään ne alta pois. Nyt kun joku asia on tekemättä, potkasen perään ja käyn maate. :D
Teen sitten vähin erin, en rykäsemällä kaikkea kertaheitolla. Ellei nyt ole joku urakka tyyppinen asia, joka on pakko vaan tehdäkin yhtäkyytiä. Sekin luonnistuu. Mutta nämä kotihommat, niin ei ne mihinkään karkaa. :)
Jep, se auttaa kun lähtee kotoa välillä pois.No mulla se on sitä, että jos en jotain tee nyt, on kohta tuplana edessä ja sitten vielä tulee pakko. Kaikkea ei voi vaan sysätä... ja kevät on kiireisintä aikaa, siitä ei pääse mihinkään. :o)
Anonyymi kirjoitti:
Jaa-a, se on miten sen näkee. Mä itse olen aina ollut seksuaalisesti hyvin aktiivinen, mutta ei se itselleni tarkota jatkuvaa hinkkaamista. Sellanen tuntuu teinimeiningiltä enkä itse ollut jatkuva hinkkaaja edes teininä. Pitkässä parisuhteessakin kaipaan seksiä useamman kerran viikkoon. Panopäivä kuulostaa musta silti itselleni ihan järjettömältä ajatukselta. En mä jaksa innostua heti uudestaan kunnon session jälkeen. Tosiaan ainoat tilanteet, joissa himpt on jääneet hyrräämään uusintaa varten, ovat olleet sitä huonoa seksiä, jossa ei ole saanut haluamaansa. Jos aamulla on hyvää seksiä niin illalla voin hyvinkin innostua uudelleen. Ei mulla kyllä ole ikinä ollut sellaista miestäkään, joka moisesta oikeasti kiinnostuisi. Joku on muka joskus ollut puheissaan kovinkin pystyvä, mutta käytännön toteutus on ollut jotain muuta.
Toki näin, joo. No mulle hinkkaamisessa ja runsaassa hinkkaamisessa nimenomaan on ollut päässääntöisesti kyse läheisyydestä. Mä en ehkä ole niin seksuaalisesti aktiivinen, mutta tykkään hirveästi läheisyydestä ja ihokosketuksestakin. Voisin köllötellä nakuna nahkat vastakkain kyllä tai ihan vaatteet päälläkin kosketuksissa jutellen vaikka.
Mulle se seksi itsessään ei ole niinkään se juttu, sekin kivaa on etenkin kun näen toisen siitä nauttivan. Se pn suurin osa mun nautintoa, tuottaa toiselle mielihyvää seksissä. isompi osuus, kun se että mua kihnutetaan. Se ei ole edes aina tarpeen, voin jäädä ilmankin yhtään siitä hermostumatta.
Mutta se toisen ihmisen läheisyys, kosketus on mulle jotain elämän eliksiiriä. :D
Mä olen halailija tyyppiä ja kukaan joka ei tykkää halailusta ei varmasti minun kanssa tykkää seurustellakkaan. Koska mun kanssa saapi tottua siihen, että ohimennen halaan tai suutelen, silitän jotain kohtaa rakastetustani tai vähintäänkin sanon jotakin sydämestäni tulevaa. nappaan kainaloon tai pussaan otsaan, silitän hiuksia tms. Ja etenkin jos naama on rullalla. Se naama kaipaa rakkautta.
Ja en väsy tuohon ikinä. Jotene edes aika ei paranna näitä tapoja. :)
No mun kumppani oli kyllä alkuun kani, melkein rasittava. Mutta on se siitä hiipunut, ei enää jaksa kun kerran ja sittenkin on huh huh onkohan tässä tullut vanhaksi. Ennen oli kyllä heti valmis, kun vaan hipaisi. Ihan sama montako kertaa. vanhuus tekee kato tehtävänsä...keski-ikä. :DJ-a-n kirjoitti:
Toki näin, joo. No mulle hinkkaamisessa ja runsaassa hinkkaamisessa nimenomaan on ollut päässääntöisesti kyse läheisyydestä. Mä en ehkä ole niin seksuaalisesti aktiivinen, mutta tykkään hirveästi läheisyydestä ja ihokosketuksestakin. Voisin köllötellä nakuna nahkat vastakkain kyllä tai ihan vaatteet päälläkin kosketuksissa jutellen vaikka.
Mulle se seksi itsessään ei ole niinkään se juttu, sekin kivaa on etenkin kun näen toisen siitä nauttivan. Se pn suurin osa mun nautintoa, tuottaa toiselle mielihyvää seksissä. isompi osuus, kun se että mua kihnutetaan. Se ei ole edes aina tarpeen, voin jäädä ilmankin yhtään siitä hermostumatta.
Mutta se toisen ihmisen läheisyys, kosketus on mulle jotain elämän eliksiiriä. :D
Mä olen halailija tyyppiä ja kukaan joka ei tykkää halailusta ei varmasti minun kanssa tykkää seurustellakkaan. Koska mun kanssa saapi tottua siihen, että ohimennen halaan tai suutelen, silitän jotain kohtaa rakastetustani tai vähintäänkin sanon jotakin sydämestäni tulevaa. nappaan kainaloon tai pussaan otsaan, silitän hiuksia tms. Ja etenkin jos naama on rullalla. Se naama kaipaa rakkautta.
Ja en väsy tuohon ikinä. Jotene edes aika ei paranna näitä tapoja. :)
No mun kumppani oli kyllä alkuun kani, melkein rasittava. Mutta on se siitä hiipunut, ei enää jaksa kun kerran ja sittenkin on huh huh onkohan tässä tullut vanhaksi. Ennen oli kyllä heti valmis, kun vaan hipaisi. Ihan sama montako kertaa. vanhuus tekee kato tehtävänsä...keski-ikä. :DTäytynee muistaa, että hän on melkein 9 vuotta minua nuorempikin, joten ehkä ihan normaalia nuorelle vielä kykenevässä iässä olevalle tuollainen kanimaisuus?
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Ruuhkavuodet. :)
Jep, se auttaa kun lähtee kotoa välillä pois.Sulla, teillä on keksityt lapset!
No mulla se on sitä, että jos en jotain tee nyt, on kohta tuplana edessä ja sitten vielä tulee pakko. Kaikkea ei voi vaan sysätä... ja kevät on kiireisintä aikaa, siitä ei pääse mihinkään. :o)
No sulla on isommat virityksetkin siellä, joten ymmärrän. Yksinään kun tekee on oltava vähän Duracell. Itse olisin halunnut luopua omakotitalostakin, koska nämä on aina jonkinlaisia työleirejä ja nyt kun tuota talon omistajaakaan ei oikeen kiinnosta puuhata mitään, niin kaikki vaan lojuu ja odottaa tekijäänsä.
Just sellainen ärsyttävä tilanne. Sanoinkin ettei hän oikein ole omakotitaloasuja, eilenkö vai koska sanoin hänelle. Kun kaikki jää tekemättä ja pleikka vaan tarttuu käteen. Mut kun se on kuulemma mukavempaa. Nojoo ehkä.
Minusta ei ole nyt repimään mitään kaularankani ollessa tässä tilassa ja käsivarren joka ei kestä yhtään rasitusta, kiertoja ja nostoja.
Älä polta itseäsi loppuun haalimalla liikaa. :)J-a-n kirjoitti:
No sulla on isommat virityksetkin siellä, joten ymmärrän. Yksinään kun tekee on oltava vähän Duracell. Itse olisin halunnut luopua omakotitalostakin, koska nämä on aina jonkinlaisia työleirejä ja nyt kun tuota talon omistajaakaan ei oikeen kiinnosta puuhata mitään, niin kaikki vaan lojuu ja odottaa tekijäänsä.
Just sellainen ärsyttävä tilanne. Sanoinkin ettei hän oikein ole omakotitaloasuja, eilenkö vai koska sanoin hänelle. Kun kaikki jää tekemättä ja pleikka vaan tarttuu käteen. Mut kun se on kuulemma mukavempaa. Nojoo ehkä.
Minusta ei ole nyt repimään mitään kaularankani ollessa tässä tilassa ja käsivarren joka ei kestä yhtään rasitusta, kiertoja ja nostoja.
Älä polta itseäsi loppuun haalimalla liikaa. :)No eipä niitä tartte haalia...jostain tulee aina lisää automaatiolla. Tosin nyt lupauduin jeesaamaan kaveria ensiviikon alkupuolella...käydään Nissanilla joku karhi hakee...minusta se on vaan kivaa vaihtelua ja siksi suostuin...ja kaveri on niitä, jotka taas mielellään jeesaa muakin...varsinkin auton rotteloitten kanssa. YYA-sopimus. :oD
J-a-n kirjoitti:
Mutta ei kyllä ole mullekkaan koko päivän sängyssä tuttua, kuin migreenissä tai kuumeessa maaten.Vaiko onkohan vaan kyse siitä perinteisistä siitä puhe mistä puute -tyypeistä. 🤔
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Vaiko onkohan vaan kyse siitä perinteisistä siitä puhe mistä puute -tyypeistä. 🤔
On. Juuri näistä on kyse.
Anonyymi kirjoitti:
On. Juuri näistä on kyse.
Kuinkakohan monella niistä menis sormi suuhun, jos eteen tulis mahdollusuus harrastaa oikeasti seksiä.
Eipä sitä aina jaksa jauhaa pelkästä seksistä, siitä huolimatta että on itselläkin ollut aika pitkä kuiva kausi meneillään. Elämässä on paljon muutakin kuin seksi, vaikka se kivaa onkin. Myös parisuhteeseen kuuluu paljon muutakin.
Aina halut ei kohtaa, mutta hyvässä parisuhteessa asiasta pystyy keskustelemaan, mitä taas ei huonossa parisuhteessa pysty, jos toinen dominoi suhdetta. Silloin on itselle kaikista helpointa pitää suunsa kiinni ja levittää jalat, vaikkei itsellä tekisi sillä hetkellä edes mieli. Voi sitä valituksen määrää jos ei joku kerta suostukaan siihen.
Seksi kuuluu olennaisena asiana parisuhteeseen, mutta ei ole sen ainoa tekijä ja välttämättä tärkein asia. Jokainen pari määrittää oman suhteensa kulmakivet. Jos toiselle parille seksi on ykkösenä, ei siitä huolimatta pidä luulla että niin on myös muillakin pareilla.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa-a, se on miten sen näkee. Mä itse olen aina ollut seksuaalisesti hyvin aktiivinen, mutta ei se itselleni tarkota jatkuvaa hinkkaamista. Sellanen tuntuu teinimeiningiltä enkä itse ollut jatkuva hinkkaaja edes teininä. Pitkässä parisuhteessakin kaipaan seksiä useamman kerran viikkoon. Panopäivä kuulostaa musta silti itselleni ihan järjettömältä ajatukselta. En mä jaksa innostua heti uudestaan kunnon session jälkeen. Tosiaan ainoat tilanteet, joissa himpt on jääneet hyrräämään uusintaa varten, ovat olleet sitä huonoa seksiä, jossa ei ole saanut haluamaansa. Jos aamulla on hyvää seksiä niin illalla voin hyvinkin innostua uudelleen. Ei mulla kyllä ole ikinä ollut sellaista miestäkään, joka moisesta oikeasti kiinnostuisi. Joku on muka joskus ollut puheissaan kovinkin pystyvä, mutta käytännön toteutus on ollut jotain muuta.
Noo, se on miten sen kokee. Itse olen ollut aina turhankin aktiivinen seksin suhteen, siis täysi-ikäisenä. Teininä välttelin seksiä, se oli taktikointia: en halunnut huonoja kokemuksia enkä mitään noloa teiniseurustelua.
Panopäivä kuulostaa kieltämättä pahalta tai huonolta, suorittamiselta, jos se on suunniteltu. Spontaani seksipainotteinen viikonloppu sen sijaan on oikein tyydyttävä ja erittäin jees. Mutta kaikella on puolensa. Esim. jos noita seksipainotteisia viikonloppuja alkaa olla liikaa. Seksi jatkuu myös viikolla tietysti. Itse olen ollut hieman seksiaddiktioon taipuva, ja etenkin nyt hiukkasen vanhempana on tullut mieleen tehdä jotain muuta kuin sekstailla. Vähemmälläkin seksillä pärjää hyvin. Huonolta seksiltä olen onneksi välttynyt täysin.
- Sheena - Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Mutta ei kyllä ole mullekkaan koko päivän sängyssä tuttua, kuin migreenissä tai kuumeessa maaten.Eipäs vertailla itseä muihin. Se on väärin itseäsi kohtaan ☝
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Eipäs vertailla itseä muihin. Se on väärin itseäsi kohtaan ☝
- SheenaNooh ei tässä mitään kompleksia kyhätä. Joskus vaan on olo kuin olis eri planeetalta. :P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vielä sunkin eteen tulee, tosin ilman seksiä. Yöasu, vuoteessa makoilu, valmis ruoka jossain palvelukeskuksessa. :D
Äläpä oo niinkään varma. Voi olla ihanyhtä hyvin sulla edessä olla nopeammin tuo kuvailemasi tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kyllä näin kymmenen vuoden jälkeen keksii päivään paljon muutakin tekemistä.Kyllä kymmenen ja viidentoista vuoden kohdallakin oli sellaisia päiviä..
Hmm, noh seksi nyt ei ole oleellisin asia suhdetta suinkaan, vaan yhteisymmärrys. Tämän jälkeen voi järjestellä miten tykkää minkäkin tärkeyden.
- Anonyymi
Sinun kommentointia seuranneena olen paljolti samaa mieltä monestakin asiasta.
Mielenkiintoista.. hmm. Älä vain ajattele, että kommentoisi mitenkään seksuaalisesti itressisisti vaan ihan muuten mielenkiinnolla. Anonyymi kirjoitti:
Sinun kommentointia seuranneena olen paljolti samaa mieltä monestakin asiasta.
Mielenkiintoista.. hmm. Älä vain ajattele, että kommentoisi mitenkään seksuaalisesti itressisisti vaan ihan muuten mielenkiinnolla.Aa, okei. Eipä tässä seksi mieleen tule palstalaisista, vaikka siitäkin välillä keskustellaan ja kirjoitellaan. Ei ihan näin vähästä ja ventovieraista.
- Anonyymi
Noh..seksi on kuin lenkille lähtö. Toiset alkaa, toiset ei.
Itelle kelpais kyllä rankankin päivän jälkeen.
Nainen, vanha ja lihava. - Anonyymi
Aina ei tartte sen pitkän kaavan mukaan, kun pari tuntee toisensa siihen kummanki saamiseen mee ku kymmenen minsaa, sen voi kyllä ihan hyvin hoitaa siinä muiden puuhailujen lomassa. Pikainenki pitää eroottista virettä yllä, ja niitä oksitosiineja sun muita.
- Anonyymi
Mulla on hyvä nainen. Ei mene kymmentä minuuttia häneltä. Varttiin ehditään molemmat, ensin hän sitten minä.
- Anonyymi
Näin on. Liikaa monet kasaa kaikenlaista merkitystä ja esileikkiä hyvälle ja yksinkertaiselle jutulle.
Nytkin taas niin väsynyt, että koko kroppaa särkee ja pää ihan tyhjä.
Tommonen perusrundi silti maittaisi aika erinomaisesti, hienostelut voi sitten jättää yhteisiin juhlapäiviin.
Tätä nuorena pimuna kuuntelin nauraen, nyt vanha ja lihava kun olen, niin yllättävän ajankohtainen.
https://youtu.be/38uSUp9O03s
- Anonyymi
Ruuhkavuodet täälläkin! Itse hankin itselleni seksiä salasuhteesta, puolisonikanssa emme tarpeeksi usein ehdi niin paneskelen toisinaan kaverini kanssa- hänellä kotona sama härdelli.
Olemme sopineet että tunteilemaan ei aleta, tykkäämme toisistamme ja seksi on ihanaa! - Anonyymi
Olen jo yli 45 vuotta ja panen avovaimooni 4 kertaa viikossa. Halut ei ole kadonneet mihinkään vuosien aikana. Vaimo haluaisi vielä enemmän mutta enemmän voi alkaa kyllästyttää joten 4 kertaa viikossa riittää.
- Anonyymi
Teemme kyllä paljon kaikkea muutakin. Ei seksi koko päivää kestä. Kesäisin ollaan oltu lapissakin vaeltamassa viikon tai 10 päivää ja ei silloin seksiä ole harrastettu.
- Anonyymi
Ex-vaimon kanssa pantiin joka päivä vähintään kerran ellei erossa oltu. Aikaa löytyy aina.
- Anonyymi
Ihme että kuitenki ex.. ehkä se seksi ei sit olekaan se parisuhdetta koossa pitävä liima ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme että kuitenki ex.. ehkä se seksi ei sit olekaan se parisuhdetta koossa pitävä liima ?
Ei kai kukaan niin sanokaan. Mutta ilman seksiä loppuu ennenkuin ehtii alkaakaan tai sitten käydään vieraissa.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/00270a90-4579-4a10-8622-7a94e22b59c1
Vaikka miehellä on vaimo niin se haluaa nuoria naisia panna. Kyllä tuo mies ainakin pani koko ajan. - Anonyymi
Parisuhde on just pelkästään sitä.
- Anonyymi
Kyllä vaimo haluaa hässiä melkein joka päivä. En minä voi kieltäytyä, miehen velvollisuus on hässiä naista ja pitää se tyytyväisenä.
- Anonyymi
Lähinnä omissa mielikuvissa teillä on hommia. Nekin syntyneet siinä kaljan juonnin ja deliriumin välissä.
- Anonyymi
Suurin syy parisuhteiden ja avioliittojen päättymiseen on seksin ja läheisyyden puute.
Se ettei mies ja nainen edes halaa toisiaan edes kerran päivässä kertoo siitä ettei ne rakasta toisiaan. Monet kärvistelee vuosiakin etteivät koske toisiaan eikä harrasta seksiä.
Sitten on niitä jotka pakko harrastaa seksiä kerran kuukaudessa ja esittävät ystävilleen että kaikki on suhteessa hyvin. Seksin puute kertoo myös siitä ettei kumppani osaa tyydyttää eli mies ei osaa tyydyttää naistaan vaan enemmän omat halut kiinnostaa eikä naisen orgasmilla ole väliä kunhan mies itse saa.
Ja siitä syystä nainen alkaa pihtaamaan ja seksi suhteessa vähenee. - Anonyymi
Elämä ei ole tosiaan pelkkää hässimistä vaan se on myös köyrimistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3317179Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714388- 2083175
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242987- 741952
- 1531826
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2161773Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448