LÖYTYYKÖ MISTÄÄN VAI ONKO TÄYSIN PAALATTU
WARTBURG 1.3
8
1746
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolla on kuvia kun sellainen on ollu Lahden Classic motorshow:ssa: http://www.warreteam.com/g2014/0305.htm
- Anonyymi
Erityisesti tuo 311 malli oli todella tyylikäs aikanaan ja on sitä tänäkin päivänä, erityisesti kaksivärimaalattuna, onneksi muutama mobilisti on semmoisen pelastanut.
Ei nuo laatikon näköiset, sormenmentävillä luukkujen sovituksilla pääse lähellekkään samaa tyyliä.
Tuosta 311:stä oli myös farmarimalli, ja siitä erikoinen Tourist: malli jossa oli katonrajassa pienet kaarevat ikkunat, lieneekö noita enää jäljellä mobilisteilla?
kiitti.... eli aika harvinaisuus
- Anonyymi
J.K.: "toi auto on vuodelta 1990 ja nelitahtiasia tehtiin vielä vuoteen 1991"
Jooppss ei tuotu warrea enää kun saivat volkkarin nelosmoottorin siihen
Jotkut on tuoneet yksityisesti warreja Saksasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J.K.: "toi auto on vuodelta 1990 ja nelitahtiasia tehtiin vielä vuoteen 1991"
Jooppss ei tuotu warrea enää kun saivat volkkarin nelosmoottorin siihen
Jotkut on tuoneet yksityisesti warreja SaksastaMuistaakseni vuonna 1987 tuli volkswagen moottori Wartburgiin ja se ilmeisesti nosti auton hintaa niin ettei katsottu enää myyvän tarpeeksi kun kaikki muu oli sitä vanhanaikaista itseään suoraan 60-luvulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni vuonna 1987 tuli volkswagen moottori Wartburgiin ja se ilmeisesti nosti auton hintaa niin ettei katsottu enää myyvän tarpeeksi kun kaikki muu oli sitä vanhanaikaista itseään suoraan 60-luvulta
Tässä TM:n artikkelissa vuodelta 89, kerrotaan että kotimaassa nelarin hinta nousi uuden moottorin myötä 30%:
http://www.warreteam.com/wartburg353/TM_1989_vihdoinkin_nelitahti.htm
- Anonyymi
Niin niitä nelitahtisia warreja sen kuin sen kummemmin trabanttejakaan ei tuotu Suomeen virallisesti
Kävin alle kymmenen vuotta sitten Eisenachissa, tehtaan kupeessa olevassa Wartburg-museossa.
Erittäin kiinnostava paikka - kannattaa käydä - sillä sieltä löytyy sekä pitkittäin että poikittain 353-malliin sovitettu 1300-Dacian moottori ja muitakin prototyyppejä, joita ehkä salaa oli suunniteltu.
Mikäli moottori aikaisemmin olisi vaihdettu nelitahtiseksi, ehkä 1970-luvun alussa, auton hinta olisi kenties ollut kilpailukykyinen ja rungollinen auto olisi ollut pitkään korjauskelpoinenkin.
Kaikista asioistahan päätettiin kuitenkin Moskovassa, sillä auto olisi kilpaillut Ladan silloisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481