LÖYTYYKÖ MISTÄÄN VAI ONKO TÄYSIN PAALATTU
WARTBURG 1.3
8
1504
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolla on kuvia kun sellainen on ollu Lahden Classic motorshow:ssa: http://www.warreteam.com/g2014/0305.htm
- Anonyymi
Erityisesti tuo 311 malli oli todella tyylikäs aikanaan ja on sitä tänäkin päivänä, erityisesti kaksivärimaalattuna, onneksi muutama mobilisti on semmoisen pelastanut.
Ei nuo laatikon näköiset, sormenmentävillä luukkujen sovituksilla pääse lähellekkään samaa tyyliä.
Tuosta 311:stä oli myös farmarimalli, ja siitä erikoinen Tourist: malli jossa oli katonrajassa pienet kaarevat ikkunat, lieneekö noita enää jäljellä mobilisteilla?
kiitti.... eli aika harvinaisuus
- Anonyymi
J.K.: "toi auto on vuodelta 1990 ja nelitahtiasia tehtiin vielä vuoteen 1991"
Jooppss ei tuotu warrea enää kun saivat volkkarin nelosmoottorin siihen
Jotkut on tuoneet yksityisesti warreja Saksasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J.K.: "toi auto on vuodelta 1990 ja nelitahtiasia tehtiin vielä vuoteen 1991"
Jooppss ei tuotu warrea enää kun saivat volkkarin nelosmoottorin siihen
Jotkut on tuoneet yksityisesti warreja SaksastaMuistaakseni vuonna 1987 tuli volkswagen moottori Wartburgiin ja se ilmeisesti nosti auton hintaa niin ettei katsottu enää myyvän tarpeeksi kun kaikki muu oli sitä vanhanaikaista itseään suoraan 60-luvulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni vuonna 1987 tuli volkswagen moottori Wartburgiin ja se ilmeisesti nosti auton hintaa niin ettei katsottu enää myyvän tarpeeksi kun kaikki muu oli sitä vanhanaikaista itseään suoraan 60-luvulta
Tässä TM:n artikkelissa vuodelta 89, kerrotaan että kotimaassa nelarin hinta nousi uuden moottorin myötä 30%:
http://www.warreteam.com/wartburg353/TM_1989_vihdoinkin_nelitahti.htm
- Anonyymi
Niin niitä nelitahtisia warreja sen kuin sen kummemmin trabanttejakaan ei tuotu Suomeen virallisesti
Kävin alle kymmenen vuotta sitten Eisenachissa, tehtaan kupeessa olevassa Wartburg-museossa.
Erittäin kiinnostava paikka - kannattaa käydä - sillä sieltä löytyy sekä pitkittäin että poikittain 353-malliin sovitettu 1300-Dacian moottori ja muitakin prototyyppejä, joita ehkä salaa oli suunniteltu.
Mikäli moottori aikaisemmin olisi vaihdettu nelitahtiseksi, ehkä 1970-luvun alussa, auton hinta olisi kenties ollut kilpailukykyinen ja rungollinen auto olisi ollut pitkään korjauskelpoinenkin.
Kaikista asioistahan päätettiin kuitenkin Moskovassa, sillä auto olisi kilpaillut Ladan silloisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852147- 431730
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!681494- 741238
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261164- 771161
- 481143
- 591061
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai38934- 37933