Sinkunkin pitää saada seksiä

Anonyymi

Harrastatteko miten usein seksiä sinkkuna? Kyllä sinkkujen seksiä pitää saada.

68

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmasin ja keneltä tahansa ja vain siksi että on sinkku?

    • Anonyymi

      Seksi ei ole mikään perusoikeus

      • Anonyymi

        Kyllähän on. Ja aivan varmasti olen jatkossa kaikkien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän on. Ja aivan varmasti olen jatkossa kaikkien kanssa.

        Seksi ei edelleenkään ole mikään perusoikeus.

        Sooloseksi ehkä poikkeus, mutta se ei olekaan seksiä vaan masturbointia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksi ei edelleenkään ole mikään perusoikeus.

        Sooloseksi ehkä poikkeus, mutta se ei olekaan seksiä vaan masturbointia.

        Kyllä sooloseksikin seksiä on, aivan kuten pettingikin.
        Seksiä on paljon muukin kuin yhdyntä (joka taas ei välttämättä ole seksiä).


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Kyllä sooloseksikin seksiä on, aivan kuten pettingikin.
        Seksiä on paljon muukin kuin yhdyntä (joka taas ei välttämättä ole seksiä).

        Olen samaa mieltä (kahdesta) jälkimmäisestä väitteestä mutta en ensimmäisestä.

        Seksi on (vähintään) kahden ihmisen välistä eroottista kanssakäymistä. Jos se toinen ihminen puuttuu, kyse ei ole seksistä vaan itsetyydytyksestä.

        Tähän on perustelukin: seksi vaatii aina jonkun toisenkin osapuolen suostumuksen - vaikka kyse olisi pettingistä. Jos sitä lupaa ei ole, kyse ei ole seksistä vaan seksuaalisesta ahdistelusta, -väkivallasta tai raiskauksesta. Siksi sanoin edellä että seksi ei ole perusoikeus.

        Masturboinnissa ei ole toista osapuolta, eikä siis ole kyse mistään sopimuksesta harrastaa seksiä missään muodossa.

        Kysy vaikka inceleiltä, harrastavatko he mielestään seksiä runkatessaan. Olen melko varma, että vastaus on "ei".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä (kahdesta) jälkimmäisestä väitteestä mutta en ensimmäisestä.

        Seksi on (vähintään) kahden ihmisen välistä eroottista kanssakäymistä. Jos se toinen ihminen puuttuu, kyse ei ole seksistä vaan itsetyydytyksestä.

        Tähän on perustelukin: seksi vaatii aina jonkun toisenkin osapuolen suostumuksen - vaikka kyse olisi pettingistä. Jos sitä lupaa ei ole, kyse ei ole seksistä vaan seksuaalisesta ahdistelusta, -väkivallasta tai raiskauksesta. Siksi sanoin edellä että seksi ei ole perusoikeus.

        Masturboinnissa ei ole toista osapuolta, eikä siis ole kyse mistään sopimuksesta harrastaa seksiä missään muodossa.

        Kysy vaikka inceleiltä, harrastavatko he mielestään seksiä runkatessaan. Olen melko varma, että vastaus on "ei".

        En ymmärrä mistä olet keksinyt määritelmän, että seksissä pitäisi välttämättä olla toinen osapuoli.

        Inceleiden mielipiteestä en ole kiinnostunut, ja vaikka olisinkin, kyseessä on VAIN heidän MIELIPIDE.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        En ymmärrä mistä olet keksinyt määritelmän, että seksissä pitäisi välttämättä olla toinen osapuoli.

        Inceleiden mielipiteestä en ole kiinnostunut, ja vaikka olisinkin, kyseessä on VAIN heidän MIELIPIDE.

        Enkä minä ymmärrä mistä olet keksinyt määritelmän että seksissä ei tarvitsisi olla vähintään sitä toista osapuolta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä ymmärrä mistä olet keksinyt määritelmän että seksissä ei tarvitsisi olla vähintään sitä toista osapuolta.

        Ei nyt heti tule mieleen yhtään seksin määritelmää, jonka mukaan seksi olisi aina vähintään kahden välistä.

        Esim. googlehaulla "mitä on seksi" heti eka linkki kertoo näin:
        "Seksi voidaan määritellä useilla eri tavoilla, eikä ole olemassa yhtä oikeaa seksin määritelmää. Voidaan ajatella, että seksi on tekemistä, josta saa seksuaalista mielihyvää. Seksiä voi harrastaa toisen ihmisen kanssa tai yksin – sooloseksi eli itsetyydytys on hyvin yleinen seksin muoto."

        https://sukupuolenosaamiskeskus.fi/sukupuoli/tietoa-transihmisille/nuorille/nuoret-ja-seksi/

        Väestöliiton mukaan taas:
        "Seksi voi olla esimerkiksi ajatuksia, tunteita ja toimintaa, joka tuottaa seksuaalista mielihyvää, nautintoa ja kiihottumista. Seksi voi tapahtua yksin, toisen tai toisten henkilöiden kanssa."


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Ei nyt heti tule mieleen yhtään seksin määritelmää, jonka mukaan seksi olisi aina vähintään kahden välistä.

        Esim. googlehaulla "mitä on seksi" heti eka linkki kertoo näin:
        "Seksi voidaan määritellä useilla eri tavoilla, eikä ole olemassa yhtä oikeaa seksin määritelmää. Voidaan ajatella, että seksi on tekemistä, josta saa seksuaalista mielihyvää. Seksiä voi harrastaa toisen ihmisen kanssa tai yksin – sooloseksi eli itsetyydytys on hyvin yleinen seksin muoto."

        https://sukupuolenosaamiskeskus.fi/sukupuoli/tietoa-transihmisille/nuorille/nuoret-ja-seksi/

        Väestöliiton mukaan taas:
        "Seksi voi olla esimerkiksi ajatuksia, tunteita ja toimintaa, joka tuottaa seksuaalista mielihyvää, nautintoa ja kiihottumista. Seksi voi tapahtua yksin, toisen tai toisten henkilöiden kanssa."

        Kyllä seksi tosiaan on useinmiten yhden ihmisen "produktio" tai sitten kahden ihmisen välinen.

        Sanottakoon vielä, että yksin seksi on usein parempaa ja tyydyttävämpää kuin huonon kumppanin kanssa.

        - Sheena


    • Anonyymi

      No miksette te sinkut sitten pane keskenänne.

    • Anonyymi

      ei välttämättä jos on terveet kädet ja mielikuvitusta...

    • Anonyymi

      Naiset nirsoilee ja ne panee vain jännämiesten kanssa.

      • Ilmeisesti isäsi on/oli jännä mies, koska logiikkasi mukaan ei sinuakaan muutoin olisi.


      • Lauruska kirjoitti:

        Ilmeisesti isäsi on/oli jännä mies, koska logiikkasi mukaan ei sinuakaan muutoin olisi.

        Hiton autocorrect. Siis isäsi on/oli jännämies.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Hiton autocorrect. Siis isäsi on/oli jännämies.

        No niin oli, ja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin oli, ja on.

        Etkä sitten perinyt isäsi geenejä? Ei kai sitten auta kun syyttää äitiä ja hänen paskoja geenejään.


    • Anonyymi

      Mistä sitä seksiä nykyään saa? Ei mistään.

    • Anonyymi

      En ole saanut seksiä sen jälkeen kun ex jätti. En vain kelpaa naisille.

      • Anonyymi

        Olet kyllä kertonut että olisit maksullisten kanssa peuhannut vaikka kuinka usein eronkin jälkeen :D Seksiä se maksettukin seksi on, allu :D


    • Anonyymi

      Ei, sitten vasta kun löytyy sopiva vastakkaisen sukupuolen edustaja ja aloitamme suhteen.

    • Anonyymi

      Mistä naisen saa kun ei kelpaa naisille??

    • Anonyymi

      Kuka hemm..ti siitä on välttämättömyyden vääntänyt? Ruokaa,juomaa ja happea pitää saada ja toimeentulo ,elääkseen. Seksittömyyteen ei kukaan kuole. Sillä ei ole mitään tarkoitusta muuta kuin lisääntyminen. Joku seksihullu on julistanut että se olisi välttämätöntä koska on itse seksiaddikti. Minä en ole,enkä seksiä tarvitse. Ymmärrätkö? EN TARVITSE. Seksin terveysvaikutukset saa ilman kumppaniakin ihan itse,jos niistä tahtoo hyötyä.Seksi ja seksuaalisuus on turhaan nostettu ykköseksi kun ei todellakaan sitä ole. Ykkösen asemaan kuuluu rakkaus. Seksi on pieni lisämauste siihen,pelkkä MAUSTE. Herätkää pahvit!

      • "Joku seksihullu on julistanut että se olisi välttämätöntä koska on itse seksiaddikti."

        Samalla perusteella voisi julistaa välttämättömiksi perusoikeuksisti vaikkapa huumeet, somettamisen, netti- ja uhkapelaamisen, romunkeräilyn, shoppailun jne.


    • Anonyymi

      Orgasmi päivässä tekee hyvää stressille ja terveydelle.

    • Anonyymi

      Seksi kuuluu vakiintuneeseen parisuhteeseen.

      Suomen kansa

      • Anonyymi

        ennen vanhaa seksiä sai harrastaa avioliitossa, nykyään avioliittoja on kolmas osa väistöstä,


    • Anonyymi

      Baariin vaan. Jos onrohkeutta lähestyä naisia niin kyllä petikumppanin löytää baarista helpommin kun mistään muualta.

      • Anonyymi

        baarit on nuodenpia varten, näin keski ikäinen jaksa yö elämää iskulla tunnista toiseen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        baarit on nuodenpia varten, näin keski ikäinen jaksa yö elämää iskulla tunnista toiseen,

        Iloisia uutisia sulle: baarit ei tällä hetkellä saa olla auki öisin!

        Voit siis aivan rauhassa mennä vaikka heti aamu 09 baariin lähestymään naisia!


    • Anonyymi

      Seksin perässä juoksijat tuntuu olevan vähän reppanoita. Luoneet maanpäällisen taivaan siitä mitä eivät saa ,tai ainakin vaikea tavoittaa. Eivät välttämättä edes tiedä mitä tavoittelevat,eikä välttis kokemusta edes siitä ole. Jatkuvalla fyysisen hyvänolon etsimisellä,oli se sitten seksi, tai esim.urheilu ,jotka fyysisyyteen perustuvina käsikädessä käyvät,uhraavat henkisen kasvun ja aidon rakkauden turhuuksien alttarille.Aivan sama olivatko ylemmistöä tai alimmistoa ,ateisteja tai uskiksia,saman vietin vietävissä satasella kuin pässit narussa. Voi aikoja voi tapoja.

    • Anonyymi

      Ps. Nostavat nämä fyysiset ja ulkoiset elementit ykkösiksi. Omien himojen ja halujen perässä kulkevat. Monet herkät oppivaiset sielut samaan pas..n esimerkillään eksyttävät. Ole ikuisesti nuori. Ikuisesti kaunis.rikas.menestynyt. kadehdittava. Jo oppi ojaan meni. Viisaus ei ole oppikirjoissa. Viisaus on sydämmessä.

    • Anonyymi

      Lähden tänään baariin etsimään jännämiehiä. Tavikset ei kelpaa

    • Anonyymi

      Sooloseksi on hyvä vaihtoehto. Siinä voi ihan omassa tykönään päättää koska sitä "saa" ja milloin taas keskittyy ihan muihin asioihin.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Näin me tehään. Haetaan,eikä tarvii edes yhtä askelta ottaa kun jo rivissä,jännämiehiä ja, tai sooloseksiä😄Molemmat parempia kun palstan haukkuja kiltit ja kunnolliset ätmit.😄🤦‍♀️

    • Anonyymi

      Aina kun tekee mieli. Seksiä se on sooloseksikin.

    • Anonyymi

      vanha poika osti navettaan lypsykoneen soitti valmistajalle kun kone ei sammu, valmistaja sanoi sammuu automaatisesti kun on 6 litraa lypsänyt,

    • Anonyymi

      Juu kyllä mä ex vaimoo käyn panemassa välillä.

    • Anonyymi

      Pitäiskö sinkun myös antaa eikä pelkästään saada, sitä seksiä?

      Parisuhteessa saadaan ja annetaan samalla kertaa.

    • Anonyymi

      Jos sitä seksiä on aivan pakko saada, mutta ilmaiseksi ei meinaa lohjeta, niin maksulliset palvelut käyttöön vain!

    • Anonyymi

      Tällä sinkulla on sekä fb että fwb seksiä varten. Yleinen ratkaisu sinkulle.

    • Anonyymi

      En harrasta juuri lainkaan. Naisia ei kiinnosta minä. Teen vain töitä. Pitäs kai olla super komea ja hyvä vartaloinen että saa.

    • Anonyymi

      Ei rumaa naista seksiin halua muut kuin vanhat papat, ei kiinnosta, joten olen mieluummin ilman. Eikä sekään lähestymistapa joltain papparaiselta ole innostanut, kun on kahville pyytänyt ja viiniäkin olis tarjonnut, ihan jonain juoppohorona pitänyt, jonka haarat aukiaa viinipullon voimalla....hyi helvetti.

      • Anonyymi

        Minä en saa edes rumaa naista seksille.. vaikka en ole itse kovin ruma ja pituutta on 195. myös käyn töissä. sen verran nirsoja ovat naiset.. pitäs kai olla täydellinen vartalo ja kaikkee komea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en saa edes rumaa naista seksille.. vaikka en ole itse kovin ruma ja pituutta on 195. myös käyn töissä. sen verran nirsoja ovat naiset.. pitäs kai olla täydellinen vartalo ja kaikkee komea.

        En halua maksaa.. oon sitte mieluite ilman seksiä.


    • Anonyymi

      Niin kyllähän sinkut astuvat ja astuttavat, kuten kihlatutkin, vierasta himoitsevat, sitten tulee niitä jeesuksia, pyhästähengestä sienneitä, kun ei hävetä ja uskalleta kertoa tapilla ehdyistä.

    • Anonyymi

      Parisuhdeliitot ovat liian korkealle rankattuja siviilisäätyjä.

      Parastahan on elämässä jos olisi erikseen yhdessä pelkkään tunteeseen ja sen liimaamaan voimaan perustuen. Kuinka moni oikeasti tarvitsee parisuhdetta jossa ollaan nenäkkäin jokainen päivä? Ymmärrän tuon olevan hyvä juttu jos lapset ovat pieniä ja luonnostaan tarvitaan kahden ihmisen panos arkipäivässä selviytymiseen.
      Kun lapset ovat isoja ja pärjäävät omillaan ei elämisen kannalta katsottuna ole enää perusteita perinteisille parisuhteille. Samat tunteet, käytännön hyödyt ja haitat kun saa ilman avioliittojakin niin halutessaan.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        En allekirjoita tuota. En ainakaan täysin.


      • Anonyymi

        Eiköhän jokaisella ole oikeus rankata oma parisuhteensa vaikka taivaaseen asti - ei se muille kuulu. Tietysti myös olla ei-niin-perinteissä parisuhteissa tai muissa suhteissa.

        - Sheena


      • Anonyymi

        Itse taas en näe mitään tarvetta millekään muulle kuin juuri parisuhteelle. Avioliittoon en usko ja minusta se on aikansa elänyt instituutio. Mikään "pelkkään tunteeseen" perustuva suhde ei kuitenkaan kiinnosta. Jokaisessa suhteessa tulee niitä tilanteita, joissa "pelkkä tunne" ei riitä. Ainoa syy miksi itse lähtisin parisuhteeseen on arjen, arkisten asioiden ja myös niiden vaikeiden juttujen jakaminen. Mikään rusinat pullasta meininki ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas en näe mitään tarvetta millekään muulle kuin juuri parisuhteelle. Avioliittoon en usko ja minusta se on aikansa elänyt instituutio. Mikään "pelkkään tunteeseen" perustuva suhde ei kuitenkaan kiinnosta. Jokaisessa suhteessa tulee niitä tilanteita, joissa "pelkkä tunne" ei riitä. Ainoa syy miksi itse lähtisin parisuhteeseen on arjen, arkisten asioiden ja myös niiden vaikeiden juttujen jakaminen. Mikään rusinat pullasta meininki ei kiinnosta.

        Mielenkiintoinen vastaus. Tunne on kuitenkin se joka ohjaa niitä muita tekoja ja ratkaisuja elämässä, jopa sen miten käyttäydymme arkisissa ja vaikeissa asioissa.
        Parisuhde kukoistaa vain jos halu tehdä ja auttaa tulee tunnepuolelta, eikä pelkästään velvollisuuden tunteesta.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Mutta mistä sitä saisi naista nykyään?

      • Anonyymi

        Rahalla saa!


    • Minä en oikeastaan harrastanut seksiä edes parisuhteessa. Aluksi kyllä, mutta vähitellen siitä tuli noloa, ajankäytöllisesti hankalaa ja epämukavaakin.

    • Anonyymi

      Tinder tytöstä pitää tykätä heti jotta seksihalut alkaa. Usein en tykkää naisten luonteesta, nainen voi olla päälle päsmäri ja määräilevä.

    • Anonyymi

      Minä en saa mistää seksiä vaikka olen pitkä kivan näkönen mies.. kyllä se masentaa kun ei saa naista ja seksiä.

      T.allu

      • Anonyymi

        30 vuotiaana kelpasin naisille ja sain seksiä.


    • Anonyymi

      Naisista tulleet niin vaikeita ja nirsoja että edes minä en komeana miehenä saa seksiä.

    • Anonyymi

      Olletko seksitön ja rakkaden sekä tyhmä kuin Teemu?

    • Anonyymi

      Harrastan seksiä aina tarvittaessa.

    • Anonyymi

      Täytyy vaa maksaa että saa seksiä naiselta

    • Anonyymi

      EIhän sitä kelpaa edes lihavalle naiselle seksiin.

    • Anonyymi

      seksikin pitää ansaita ettlå allu-ukkeliken kinnailee metäsöissä 200 vuorokautta niin voi olla toivaa saada naista, vai miestä?

      En tiedä haluaako allu miestä vai naita, mutta sitä saa ja työ oalkitaan, eli metsätöihin.... vain kuules Allu-henkiö.

    • Anonyymi

      Aatamilla ja Eevallakin oli jotain probleemaa.

    • Anonyymi

      Erittäin harmittava on parisuhteessa kun lähski emän yrittää väng'ätä' seksiä.

    • Anonyymi

      Kyllä kun saisi lihavaa naista panna.

    • Anonyymi

      ennen käteen saippuan kaa kuin lahnojen kaa

    • Anonyymi

      Olen 31v mies, harrastan seksiä 6-8 kertaa viikossa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      157
      2262
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      120
      1715
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1590
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      98
      1487
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1332
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      223
      1285
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      58
      1273
    8. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      212
      1237
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1121
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      252
      976
    Aihe