SAK:n Eloranta lietsoo lakkoja ensi syksyksi. Liittokokouksessa on "nostatettu henkeä". Juurikin lakkojen takia liittojen väliset neuvottelut ovat monelta osin historiaa. Juurikin SAK:n kykenemättömyyden neuvottelemaan takia, kolmikanta on historiaa. Kiristäminen ja uhkailu ei ole neuvottelemista. Juurikin järjettömien lakkoilujen takia ammattiliittojen jäsenkato on todellisuutta. Kukaan ei halua lakkoilla, paitsi lakkokiimaiset ay-pomot. Juurikin lakkoilun takia työpaikkoja valuu ulkomaille. Kaipola, Veitsiluoto,... Suomi on epävakaa maa työmarkkinoiden osalta. Työttömyys lisääntyy. Kaikilla ihmisillä on oikeus työhön. Milloin SAK alkaa edistämään työllisyyttä eikä ylläpidä työttömyyttä? Eikö mitään olla opittu?
SAK:n Eloranta ennustaa lakkoja, Minä ennustan SAK:lle jäsenkatoa.
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sak kalastelee rahastettavia jäseniä pelottelemalla työehtojen menetystä, onhan menossa kunnallis vaalit ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4911385
- 827699
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555734- 765695
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784892Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334243- 483096
- 363054
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470