Nainen miten tekisit

Anonyymi

Kum mies tulisi luoksesi ja on sanonut että haluaisi hot dogeja eli kuumia koiria ja porilaisia eli miten tekisit niitä ja mitä kaikkea lisukkeeksi ja mausteeksi ja mitä juomaa tarjoaisit

33

139

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olet kovin vaativa niin, jäisi tekemättä kun en omista voileipägrilliä. Ja eihän porilainen ole aito jos ei ole launtaimakkaraa. Eikös sen valmistus lopetettu.

      • Anonyymi

        Ei kai siinä voileipägrillejä tarvita eli miten tekisit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai siinä voileipägrillejä tarvita eli miten tekisit

        Ok, porilaisen leipä, vuokaleipää pitää paistaa ja sitä makkaraa..mausteet on ketsuppi, sinappi, kurkkusalaatti, pikkelöity sipuli. Leipä siivujen väliin makkara ja mausteet. Kuuma koiran ostaisin valmiina.
        (Ihan oikeesti tekin lämpimiä voileipiä)
        Olutta juomaksi.


      • Anonyymi

        Nyt meni metsään! Porilainen tehdään paahtoleivästä ja sipulumakkarasta, sinappi, ketsuppi ja kurkkusalaatti. Niin mun kotiväki ainakin aikoinaan herkutteli lauantaisin saunan jälkeen, jos ei kiuasmakkaraa tai uunimakkaraa ollut pöytään sillä kertaa.

        Ja tällä kertaa saisit vitosen kouraas ja kehoituksen mennä snakarilta tiedustelemaan kyseistä tuotetta.
        Mä veikkaan ettet kovin helpolla sellaista Turusta löydä, ei taida olla top 10 kärjessä enää nykyään. Eikä chillyhodariakaan vitosella enää taida saada Martinsillan pielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni metsään! Porilainen tehdään paahtoleivästä ja sipulumakkarasta, sinappi, ketsuppi ja kurkkusalaatti. Niin mun kotiväki ainakin aikoinaan herkutteli lauantaisin saunan jälkeen, jos ei kiuasmakkaraa tai uunimakkaraa ollut pöytään sillä kertaa.

        Ja tällä kertaa saisit vitosen kouraas ja kehoituksen mennä snakarilta tiedustelemaan kyseistä tuotetta.
        Mä veikkaan ettet kovin helpolla sellaista Turusta löydä, ei taida olla top 10 kärjessä enää nykyään. Eikä chillyhodariakaan vitosella enää taida saada Martinsillan pielestä.

        Mutta nyt jokainen saa tehdä sellaiset porilaiset ja hot dogin kun tykkää tehdä niin olis vaan kiva kuulla millaisia tehtäis tai millaisia mies saisi eli vaikka olis omanlaisensa niin pääasia että teki ja tekee sillä vaikutuksen miehen sydämmeen niin semmosen tytön luokse kyllä äkkiä jää ja valitsee hänet omakseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt jokainen saa tehdä sellaiset porilaiset ja hot dogin kun tykkää tehdä niin olis vaan kiva kuulla millaisia tehtäis tai millaisia mies saisi eli vaikka olis omanlaisensa niin pääasia että teki ja tekee sillä vaikutuksen miehen sydämmeen niin semmosen tytön luokse kyllä äkkiä jää ja valitsee hänet omakseen

        Porilainen on kuitenkin käsittääkseni varsin tarkasti määritelty, eli ei siinä kovin isoa vaihtelua voi olla, tai sitten sitä ei voi enää kutsua porilaiseksi.

        Eli jos pyydät porilaisen sen pitäisi myös olla porilainen.
        Vähän sama ku pyytäisit nimenomaan napolilaisen pizzan, niin se ei voi olla minkälainen pizza tahansa.

        Burgeri sitten taas voi olla melkein mitä tahansa.
        Hodaritkin voi olla aika monenlaisia.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Porilainen on kuitenkin käsittääkseni varsin tarkasti määritelty, eli ei siinä kovin isoa vaihtelua voi olla, tai sitten sitä ei voi enää kutsua porilaiseksi.

        Eli jos pyydät porilaisen sen pitäisi myös olla porilainen.
        Vähän sama ku pyytäisit nimenomaan napolilaisen pizzan, niin se ei voi olla minkälainen pizza tahansa.

        Burgeri sitten taas voi olla melkein mitä tahansa.
        Hodaritkin voi olla aika monenlaisia.

        Ei nyt ruveta niuhoksi tai olemattomaksi eli jos nainen tekee balkan makkarasta porilaisen niin sitten syödään balkan makkara porilaisen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt ruveta niuhoksi tai olemattomaksi eli jos nainen tekee balkan makkarasta porilaisen niin sitten syödään balkan makkara porilaisen

        Ei se mun mielestäni silloin ole porilainen, vaan lähinnä balka-burgeri.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Ei se mun mielestäni silloin ole porilainen, vaan lähinnä balka-burgeri.

        Joo jos virallinen niin metsästäjän makkaraa mutta sitä makkaraa ei tehdä enään ja siihen ei kuulu muuta kuin sinappi ja ketsuppi ja raaka sipuli mutta minulle menee kaikki alas en ole niuho


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Ei se mun mielestäni silloin ole porilainen, vaan lähinnä balka-burgeri.

        Eli aitoa porilaista ei voi tehdä kun ei sitä makkaraa tehdä ja korvike on jahtimakkara mutta voi sen lauantaimakkaraankin tehdä niin onko ne sitten pitzaa tai burgereita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo jos virallinen niin metsästäjän makkaraa mutta sitä makkaraa ei tehdä enään ja siihen ei kuulu muuta kuin sinappi ja ketsuppi ja raaka sipuli mutta minulle menee kaikki alas en ole niuho

        Wikin mukaan porilaiseen kuuluu sipulimakkaraa, ja kyllä sitä edelleen tehdään ja myydään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli aitoa porilaista ei voi tehdä kun ei sitä makkaraa tehdä ja korvike on jahtimakkara mutta voi sen lauantaimakkaraankin tehdä niin onko ne sitten pitzaa tai burgereita

        Ei se ny ainakaan pitzaa [sic.] ole.

        Mitä Porin grilleillä nykyään myydään?


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Wikin mukaan porilaiseen kuuluu sipulimakkaraa, ja kyllä sitä edelleen tehdään ja myydään.

        Virallinen on metsästäjänmakkara ja jahtimakkara on aika lähellä sitä niin en ole tainnut itsekkään elää kun on myyty metsästäjän makkaralla no 5v sitten taisi joku porilainen ammattikoulun opettajat tehdä elintarvikepuolella metsästäjän makkaraa eli sai ostaa mutta en tiedä tehdäänkö enään eli voi olla että kumpikin on sipulimakkaroita mutta virallinen on metsästäjänmakkaralla ja itsellä menee alas jahti ja lauantai makkaralla en ole maistanut muuta mutta vois kokeilla gotleria ja vaikka balkaniakin


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Ei se ny ainakaan pitzaa [sic.] ole.

        Mitä Porin grilleillä nykyään myydään?

        Jahtimakkaralla kun metsästäjänmakkaraa ei tehdä enään ja sitä en muista onko aito metsästäjänmakkaraa paahtoleipää ketsuppi ja sipuliraastetta ei muuta siis jos alkuperäisestä puhutaan ja jos olemattomaksi mennään ja joku haluaa siihen sinappia niin onko se enään porilainen mutta kotona saa tehdä miten tykkää eli laittaa vaikka tomaattia ja kurkkua sipulia ja vaikka lauantaimakkaraa väliin ja sinappia ja ketsuppia


    • Tällä hetkellä ja toistaiseksi sanoisin että tee itse tai hae grilliltä, muussa tapauksessa saat olla ilman. Musta ei ole kenellekään kokkailemaan toistaiseksi.

    • Mä en ainakaan edes pyytäis tekemään mokomaa syötävää.

      Yhden kerran olen ostanut porilaisen, ja aika surkee oli. Porista jostaan grilliltä sen ostin, joten kai se oli ihan oikeaoppinen.
      En ole kyllä koskaan maistuvaa hodariakaan syönyt.

      Noi on ihan parhaimmillaankin lähinnä sitä, et sais jotaan moskaa tonne mahaan.

    • Anonyymi

      Jos olisin suopealla tuulella neuvoisin missä on lähin grilli josta voi sapuskansa hakea.
      Muussa tapauksessa saisi kärsiä nälkänsä tai tyytyä siihen mitä kaapistani löytyy, tai lähteä kotiinsa syömään.

      • Anonyymi

        Niin ehkä kaapistasi löytyy sen jälkeen aina makkaraa ja nakkeja että voi silloin tällöin tehdä porilaisia ja hot dogeja ym niin halvemmaksi tulee kun itse tekee kummallekkin kuin grillistä käy ostamassa eli kaapin sisältösi tulee muuttumaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ehkä kaapistasi löytyy sen jälkeen aina makkaraa ja nakkeja että voi silloin tällöin tehdä porilaisia ja hot dogeja ym niin halvemmaksi tulee kun itse tekee kummallekkin kuin grillistä käy ostamassa eli kaapin sisältösi tulee muuttumaan

        Eikse ukko vois ihan ite tuoda ainekset, jos haluaa safkaa sellaisista aineksista jota toisella ei koskaan ole?


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Eikse ukko vois ihan ite tuoda ainekset, jos haluaa safkaa sellaisista aineksista jota toisella ei koskaan ole?

        Voi ja tehdäkkin kummallekkin mutta nyt ei ollu siitä kyse vaan millaisen nainen tekisi miehelle ja itselleen ja miten


    • Toteisin, että käyppäs kiskan kautta ostamassa itselles sellainen. :D

      No osaan mä hamppareita kyhätä, ei tuota tuskaa mutta en nyt tiedä sitten miksi joku söisi mielummin hotdogin, kun ihan oikeaa ruokaakin voisin tarjota. :D

      • Siis tapana on kyllä ollut, että kun kumppaniehdokas tulee mun luokse ekan kerran ja kenties sen jälkeenkin, niin olen tehnyt ruoan meille. Kysellyt tietysti etukäteen, että onko jotakin inhokkiruokia tai allergioita. Niitä sitten ei luonnollisesti kyhätä ja tarjoilla.

        Äiti aikoinaan opetti, että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. Jos olet hyvä kokki se tulee uudestaankin sun patojesi luokse. Noh, en ihan kirjaimellisesti tuota ole ottanut, mutta toki sen verran perso hyvälle ruoalle olen itsekin, että ostin ajatuksen hyvän ruoan positiivisesta vaikutuksesta. :)

        Kyllä minäkin ilahtuisin, jos menen mahdollisen kumppaniehdokkaan luokse tai jo kumppaniksi sanottavan luokse ja hän tekee mulle ruokaa. Olisin todella otettu ja hyvilläni. Hienosti huomioitu minunkin massu. :)


      • J-a-n kirjoitti:

        Siis tapana on kyllä ollut, että kun kumppaniehdokas tulee mun luokse ekan kerran ja kenties sen jälkeenkin, niin olen tehnyt ruoan meille. Kysellyt tietysti etukäteen, että onko jotakin inhokkiruokia tai allergioita. Niitä sitten ei luonnollisesti kyhätä ja tarjoilla.

        Äiti aikoinaan opetti, että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. Jos olet hyvä kokki se tulee uudestaankin sun patojesi luokse. Noh, en ihan kirjaimellisesti tuota ole ottanut, mutta toki sen verran perso hyvälle ruoalle olen itsekin, että ostin ajatuksen hyvän ruoan positiivisesta vaikutuksesta. :)

        Kyllä minäkin ilahtuisin, jos menen mahdollisen kumppaniehdokkaan luokse tai jo kumppaniksi sanottavan luokse ja hän tekee mulle ruokaa. Olisin todella otettu ja hyvilläni. Hienosti huomioitu minunkin massu. :)

        Eikä muuten ole kukaan mulle ruokaa tarjonnut heidän luonaan vieraillessani. Jotakin naposteltavaa ja tyyliin kaupan eineksiä kylläkin. :)

        Poikien äidit on sitten taas tehneet koko kattauksen ja tarjottu on mahtavia ruokia jälkiruokineen. Hitsin hyviä on ollutkin. Loistavia kokkeja monet poikain äidit onkin.


      • Anonyymi

        Kannattaa syödä monipuolisesti niin välillä hodaritkin hyviä ja helppoja tehdä niin ei sen aina tarvi olla perunaa ja kastiketta eli välillä voi syödä hodareita ja muusia ja makkaraa tai silakka pihvejä ym tai itse tehdä hamburilaisia niin ei aina perunaa ja kastiketta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa syödä monipuolisesti niin välillä hodaritkin hyviä ja helppoja tehdä niin ei sen aina tarvi olla perunaa ja kastiketta eli välillä voi syödä hodareita ja muusia ja makkaraa tai silakka pihvejä ym tai itse tehdä hamburilaisia niin ei aina perunaa ja kastiketta

        En tee usein kastikeruokia. Ei kastiketta tarvita moneenkaan ruokaan. :)


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        En tee usein kastikeruokia. Ei kastiketta tarvita moneenkaan ruokaan. :)

        Se nyt oli esimerkki niin mitä sitten teetkin esim kanaa ja pastaa esim sitä vuodesta toiseen joka päivä niin eikö kiva vaihdella välillä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt oli esimerkki niin mitä sitten teetkin esim kanaa ja pastaa esim sitä vuodesta toiseen joka päivä niin eikö kiva vaihdella välillä

        Ei tästä kovin montaa viikkoa ole, kun tein hampurilaisia. Mutta ei niitä pysty millään syömään kun harvoin. Maha menee sekaisin ja aika sokerista höttöä se sämpyläkin on. Jos ostaa valmiit sämpylät.

        Uusia ruokareseptejä tulee kyllä katseltua ja kokeiltua, mutta ne on yleensä kyllä ihan jotakin kanaa tai lihaa, kasviruokaa. En mielelläni tuota sämpylää ymppää mukaan. Enkä pastaakaan kovin usein. Riisiä, perunaa, bataattia tai ihan vaan kasviksia. Lapset tykkää pastasta, itse en syö ollenkaan missään muodossa.


      • J-a-n kirjoitti:

        Ei tästä kovin montaa viikkoa ole, kun tein hampurilaisia. Mutta ei niitä pysty millään syömään kun harvoin. Maha menee sekaisin ja aika sokerista höttöä se sämpyläkin on. Jos ostaa valmiit sämpylät.

        Uusia ruokareseptejä tulee kyllä katseltua ja kokeiltua, mutta ne on yleensä kyllä ihan jotakin kanaa tai lihaa, kasviruokaa. En mielelläni tuota sämpylää ymppää mukaan. Enkä pastaakaan kovin usein. Riisiä, perunaa, bataattia tai ihan vaan kasviksia. Lapset tykkää pastasta, itse en syö ollenkaan missään muodossa.

        Paellaa olisi kiva tehdä välillä, mutta lapset karsastaa. Varsinkin, jos mereneläviä laittaa mukaan. Wokit on hyviä, syön itse usein kasviwokkeja tai sitten ymppään mukaan katkarapuja tai kanaa.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ei tästä kovin montaa viikkoa ole, kun tein hampurilaisia. Mutta ei niitä pysty millään syömään kun harvoin. Maha menee sekaisin ja aika sokerista höttöä se sämpyläkin on. Jos ostaa valmiit sämpylät.

        Uusia ruokareseptejä tulee kyllä katseltua ja kokeiltua, mutta ne on yleensä kyllä ihan jotakin kanaa tai lihaa, kasviruokaa. En mielelläni tuota sämpylää ymppää mukaan. Enkä pastaakaan kovin usein. Riisiä, perunaa, bataattia tai ihan vaan kasviksia. Lapset tykkää pastasta, itse en syö ollenkaan missään muodossa.

        En nyt tiedä onko sokeria paljoankaan jos esim graham tai voisämpylöitä ostaa ja siihen nakkeja ja lisukkeita ja oikeasti onko aito sokeri epäterveellistä vai onko makeutus ja lisä aineet epäterveellisempiä mut jälkimmäisiä ei tarvi viljellä ja kerätä ja tekoaineet ja lisä ja makeutusaineet ei maksa mitään mut silti diabetes syövät yleistyneet ja jos pakko syödä niin itse syön ennemmin 2 sokeripalaa kuin 2 makeutusaine pilleriä ja samoin limska lasillisen joka tehty aitoon sokeriin kuin makeutus ja lisäaineilla


      • Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tiedä onko sokeria paljoankaan jos esim graham tai voisämpylöitä ostaa ja siihen nakkeja ja lisukkeita ja oikeasti onko aito sokeri epäterveellistä vai onko makeutus ja lisä aineet epäterveellisempiä mut jälkimmäisiä ei tarvi viljellä ja kerätä ja tekoaineet ja lisä ja makeutusaineet ei maksa mitään mut silti diabetes syövät yleistyneet ja jos pakko syödä niin itse syön ennemmin 2 sokeripalaa kuin 2 makeutusaine pilleriä ja samoin limska lasillisen joka tehty aitoon sokeriin kuin makeutus ja lisäaineilla

        On joissain aika paljon. Ne terveellisemmät taas on aika pönttiä kamaa, ei lasten suussa sula. :)


      • J-a-n kirjoitti:

        En tee usein kastikeruokia. Ei kastiketta tarvita moneenkaan ruokaan. :)

        Kyllä pastaruoat ainakin vaatii hyvät kastikkeet. Ja tuleehan sitä soosia muuallekin, kuten vaikka tortilloihin.


      • JustJust kirjoitti:

        Kyllä pastaruoat ainakin vaatii hyvät kastikkeet. Ja tuleehan sitä soosia muuallekin, kuten vaikka tortilloihin.

        Juu, aika vähän kyseisiä ruokia tehdään. Spaghettikastike ja spaghetti taitaa olla suosikki, jauhelihamakaroonilaatikon kanssa. Siinäpä ne pastaruoat meillä. :)


    • Mun burgeria ei ainakaan vois sanoa porilaiseksi:

      Reissarin väliin kananmunaa, juustoa, salaattia, sipulia, valkosipulia. Pihviksi mitä nyt sattuu olemaan: jauhelihapihvi tai makkarasiivu(ja) tai mitä ny kaapissa on.

      Juomaks mitä vaan, kunhan ei mitään limsaa tai mehua. Nei oo ruokajuomia.

      Hmm.. ehkä toi on enemmänkin voileipä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      399
      2168
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      56
      1828
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      217
      1468
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1160
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      73
      1082
    6. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      127
      1037
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      54
      983
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      978
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      258
      851
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      58
      827
    Aihe