Tilasin siis muutama päivä sitten yhdestä yhdysvaltalaisesta verkkokaupasta laukun, kunnes tajusin että kyseessä onkin huijaus. Mitään tuotteita ei ole aikomustakaan lähettää. Osaako joku sanoa, että miten asiassa tulisi edetä ja minne reklamoida? Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
Verkkokauppahuijaus Yhdysvalloissa
5
220
Vastaukset
- Anonyymi
Koita estää äkkiä maksun lähteminen. Vieläkö ehdit? Oliko Paypal vai luottokorttimaksu?
- Anonyymi
Maksu on mennyt jo tililtä valitettavasti, muttei onneksi ollut pariakymppiä enempää. Muistaakseni oli luottokorttimaksu. Kiinnostaisi tietää, että löytyykö mitään tahoa johon tälläisestä voi ilmoittaa ja joka osaisi asiassa jotenkin auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksu on mennyt jo tililtä valitettavasti, muttei onneksi ollut pariakymppiä enempää. Muistaakseni oli luottokorttimaksu. Kiinnostaisi tietää, että löytyykö mitään tahoa johon tälläisestä voi ilmoittaa ja joka osaisi asiassa jotenkin auttaa.
Jos se oli luottokorttimaksu, niin ota yhteyttä luoton myöntäneeseen yhtiöön ja selitä tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se oli luottokorttimaksu, niin ota yhteyttä luoton myöntäneeseen yhtiöön ja selitä tilanne.
Maksoin visa electronilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksoin visa electronilla
Lähteeköhän sillä maksu heti? Se on kai käteiskorttityyppinen. En osaa sanoa, kun minulla on oikea luottokortti. Nordea käyttää nykyään MasterCardia.
Ehkä pankki olisi voinut auttaa, jos olisit heti ottanut yhteyden pankkiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998626Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682971- 151343
- 761028
- 67990
- 25946
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73854