Montako sairautta mahtuu yhteen 7kymppiseen ukkoon

Anonyymi

Minulla on,,,syopa,,( lympha) keuhkolaajentuma,colitis,psori, lonkka kuluma,,(leikattu),,,, diapetis,,(chemon aiheuttama parannettu) jalkojen lihasten heikkous..
Lista melko pitka,,yhdelle aijalle..kai noita vielakin sopii,,pista paremmaksi,,

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unohtui,,,onhan minulla myos luunvalotauti..

• Anonyymi

Minä olen 66-vuotias nainen.
      Minulla on parantumaton syöpä joka nyt hallinnassa lääkityksen avulla, mutta koskaan en siitä eroon pääse.
      Pahat nivelkulumat sormissa, niskassa ja osassa varpaita. Kipuja on ja sormista voima vähissä.
      Osteoporoosi ja murtumia ollut muutama kappale mm. ranne, molempien käsien pikkusormet, varvas, kylkiluita ja olkaluu.
      Psoriasis viavaa ajoittain mutta ei onneksi kovin pahana.
      Nyt sivulöydöksenä ct-kuvassa huomattiin varjostumia keuhkoissa. Tehtiin bronkoskopia ja otettiin huuhtelunäytteet. Syöpää ei siellä ole eikä tuberkuloosia, ensi viikolla pulmonologille kuulemaan lisää.

Ja kaikesta tästä huolimatta en tunne itseäni sairaaksi! Olen ihminen jolla on nämä vaivat, ne eivät määrittele minua.
      Liikun paljon ja nautin liikunnasta. Olen olosuhteisin nähden hyvässä kunnossa fyysisesti. Syön terveellisesti enkä käytä alkoa enkä tupakkaa. Pyrin aina katsomaan asioita valoisalta puolelta enkä suostu vaipumaan synkkyyteen.
      Minulla on vain tämä yksi elämä ja sen pituutta ei kukaan tiedä. Siispä elän sen mahdollisimman hyvin ja keskityn hyvään. Kyllä ne vaivat mukana pysyvät vaikka niitä ei koko ajan märehdikään eikä vaivu säälimään itseään.

• Anonyymi

Piti katsoa googlesta, mikä on pulmonologi. Voimia ja jatkossakin iloista mieltä. Itse poden käsittämättömiä jalkakipuja, tänään heräsin. Pelottaa kun syytä ei keksitä, on tutkittu ja tosissaan otettu. Ehkä joskus selviää. Luulen että epätietoisuus on pahempi kuin tieto sairaudesta. En tosin tiedä mitä sitten jos joku vakava lopulta ilmoitettaisiin.

• Anonyymi

Oikea asenne sinulla,,olen aloittaja,,ja en minakaan nae tilaani onnettomana,vaan kiitan Luojaa joka paivasta,,minulle kuolema on elaman jatkumo..tuli se sitten aiemmin tai ei..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4091
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      2027
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      24
      1892
    4. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1416
    5. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      44
      1328
    6. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      29
      1235
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1234
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1201
    9. Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää

Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h
      Ikävä
      110
      903
    10. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      741
    Aihe