Muistutus
Rukoillaan Rakkaat! Oikea Herätys maahamme että tulis muutos tähän järkyttävän pimeyteen joka vallitsee Suomen Sionissa!
Herätkää ja pysykää hereillää !!!
76
136
Vastaukset
- Anonyymi
2Moos.20:21-22 Ja kansa pysyi taampana, mutta Mooses lähestyi pimeyttä, jossa Jumala oli. Ja Herra sanoi Moosekselle: Sano israelilaisille näin: Te olette nähneet, että minä olen puhunut teille taivaasta.
- Anonyymi
Jumala on pimeys.
Aamen.
- Anonyymi
Suomen tilanne ja vaihtoehdot on hyvin kuvattu Jesajan kirjan ensimmäisessä luvussa.
Uskova eliitti on aina tykännyt valita sieltä vain mieluisat jakeet irti kokonaisuudesta. Mutta koko luku toteutuu sen mukaan mitä kansa ja seurakunta valitsee tehdä. - Anonyymi
Luovutaan Jumalasta vaikka Hän on kaiken hyvän antaja :
"Minä kasvatin lapsia, sain heidät suuriksi, mutta he luopuivat minusta.
3 Härkä tuntee omistajansa ja aasi isäntänsä seimen; mutta Israel ei tunne, minun kansani ei ymmärrä.
4 Voi syntistä sukua, raskaasti rikkonutta kansaa, pahantekijäin siementä, kelvottomia lapsia! He ovat hyljänneet Herran, pitäneet Israelin Pyhää pilkkanansa, he ovat kääntyneet pois."
Vaikka tässä puhutaan Israelin kansasta niin se soveltuu kaikkiin maapallon ihmisiin.
Luopumus johtaa kuritukseen ja kipuihin :
"Mihin pitäisi teitä vielä lyödä, kun yhä jatkatte luopumustanne? Koko pää on kipeä, koko sydän sairas.
6 Kantapäästä kiireeseen asti ei ole tervettä paikkaa, ainoastaan haavoja, mustelmia ja vereksiä lyömiä, joita ei ole puserrettu, ei sidottu eikä öljyllä pehmitetty.
7 Teidän maanne on autiona, teidän kaupunkinne ovat tulella poltetut; teidän peltojanne syövät muukalaiset silmäinne edessä; ne ovat autioina niinkuin ainakin muukalaisten hävittämät."
Terroristit tuhoaa kaiken mihin koskevat ikäänkuin eivät edes itse haluaisi elää ja syödä.
Jäljellä on tytär Siion yksinänsä niinkuin maja viinitarhassa, niinkuin lehvämaja kurkkumaassa, niinkuin saarrettu kaupunki.
9 Ellei Herra Sebaot olisi jättänyt meistä jäännöstä, olisi meidän käynyt pian kuin Sodoman, olisimme tulleet Gomorran kaltaisiksi.
10 Kuulkaa Herran sana, te Sodoman päämiehet, ota korviisi meidän Jumalamme opetus, sinä Gomorran kansa."
Uskonto ja sen rituaalit ovat turhia ja pelkkää teeskentelyä :
"
Mitä ovat minulle teidän paljot teurasuhrinne? sanoo Herra. Minä olen kyllästynyt oinas-polttouhreihin ja juottovasikkain rasvaan. Mullikkain, karitsain ja kauristen vereen minä en mielisty.
12 Kun te tulette minun kasvojeni eteen, kuka sitä teiltä vaatii-minun esikartanoitteni tallaamista?
13 Älkää enää tuoko minulle turhaa ruokauhria; suitsutus on minulle kauhistus. En kärsi uuttakuuta enkä sapattia, en kokouksen kuuluttamista, en vääryyttä ynnä juhlakokousta.
14 Minun sieluni vihaa teidän uusiakuitanne ja juhla-aikojanne; ne ovat käyneet minulle kuormaksi, jota kantamaan olen väsynyt." - Anonyymi
Rukoukset ovat turhia jos samaan aikaan tehdään vääryyttä muille ihmisille :
"Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä; vaikka kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuule: teidän kätenne ovat verta täynnä.
16 Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä, lakatkaa pahaa tekemästä.
17 Oppikaa tekemään hyvää; harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa."
Mutta jos lopetetaan vääryys ja halutaan Jumala auttajaksi niin käy toisin :
"Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.
19 Jos suostutte ja olette kuuliaiset, niin te saatte syödä maan hyvyyttä;
20 mutta jos vastustatte ja niskoittelette, niin miekka syö teidät. Sillä Herran suu on puhunut."
Joskus on asiat olleet hyvin mutta nyt diktaattorit ja korruptio on vallassa :
"Voi, kuinka onkaan portoksi tullut uskollinen kaupunki! Se oli täynnä oikeutta, siellä asui vanhurskaus, mutta nyt murhamiehet.
22 Sinun hopeasi on kuonaksi käynyt, jaloviinisi vedellä laimennettu.
23 Sinun päämiehesi ovat niskureita ja varkaiden tovereita; kaikki he lahjuksia rakastavat ja palkkoja tavoittelevat; eivät he hanki orvolle oikeutta, lesken asia ei pääse heidän eteensä."
Tuomio tulee niin kuin Kaikkivaltias on itse sen MÄÄRÄNNYT.
Sentähden sanoo Herra, Herra Sebaot, Israelin Väkevä: Voi! Minä viihdytän vihani vastustajissani, minä kostan vihollisilleni;
25 minä käännän käteni sinua vastaan ja puhdistan sinusta kuonan niinkuin lipeällä ja poistan sinusta kaiken lyijyn.
26 Ja minä palautan sinun tuomarisi muinaiselleen ja sinun neuvonantajasi sellaisiksi, kuin alkuaan olivat. Sitten sinua kutsutaan "vanhurskauden linnaksi", "uskolliseksi kaupungiksi".
27 Siion lunastetaan oikeudella ja sen kääntyneet vanhurskaudella.
28 Mutta luopiot ja syntiset saavat kaikki turmion, ja ne, jotka hylkäävät Herran, hukkuvat.
29 Sillä he saavat häpeän niistä tammista, joita te himoitsitte, ja pettymyksen puutarhoista, jotka te valitsitte.
30 Sillä teidän käy kuin tammen, jonka lehdet lakastuvat, ja kuin puutarhan, joka on vailla vettä.
31 Ja mahtaja tulee rohtimeksi ja hänen tekonsa kipinäksi, ja molemmat palavat yhdessä, eikä ole sammuttajaa.- Anonyymi
Rukous on itsetyydytystä. Vastapuolta kun ei ole.
- Anonyymi
Jes.29:13-14 Ja Herra sanoi: Koska tämä kansa lähestyy minua suullaan ja kunnioittaa minua huulillaan, mutta pitää sydämensä minusta kaukana, ja koska heidän jumalanpelkonsa on vain opittuja ihmiskäskyjä, sentähden, katso, minä vielä teen tälle kansalle kummia tekoja - kummia ja ihmeitä, ja sen viisaus häviää, ja sen ymmärrys katoaa. Matt.15:7-9 Te ulkokullatut, oikein teistä Esaias ennusti, sanoen: Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana; mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä. Mark.7:6-8 Mutta hän sanoi heille: Oikein Esaias on ennustanut teistä, ulkokullatuista, niinkuin kirjoitettu on: Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana; mutta turhaa he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä. Te hylkäätte Jumajan kästyn ja noudatatte ihmisten perinnäissääntöänne.
- Anonyymi
Mikä enää pysäyttäisi kristinuskon hylkäämistä Euroopassa ja meilläkään. Joku kuiskaa sen jatkuvan täyteen pakanuuteen saakka, mutta ihmeen mahdollisuuskin pysyy aina mukana.
- Anonyymi
Hes.33:31-32 He tulevat sinun luoksesi joukottain, istuvat edessäsi minun kansanani ja kuuntelevat sinun sanojasi, mutta he eivät tee niitten mukaan, sillä he osottavat rakkautta suullansa, mutta heidän sydämensä kulkee väärän voiton perässä. Ja katso, sinä olet heille kuin rakkauslaulu, kauniisti laulettu ja hyvin soitettu: he sanojasi kyllä kuuntelevat, mutta eivät tee niitten mukaan.
Siis Rukoillaan Herätystä..
- Anonyymi
Pistä kello soimaan.
- Anonyymi
Syntiin pitäisi suhtautua vakavasti ja siitä tässä äänitteessä lisää. https://www.youtube.com/watch?v=kaQh3pGqmDw
- Anonyymi
Jesaja ilmoittaa hyvän lupauksen kaiken tuomion jälkeen :
"Aikojen lopussa on Herran temppelin vuori seisova vahvana, ylimmäisenä vuorista, kukkuloista korkeimpana, ja kaikki pakanakansat virtaavat sinne.
3 Monet kansat lähtevät liikkeelle sanoen: "Tulkaa, nouskaamme Herran vuorelle, Jaakobin Jumalan temppeliin, että hän opettaisi meille teitänsä ja me vaeltaisimme hänen polkujansa; sillä Siionista lähtee laki, Jerusalemista Herran sana".
4 Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan." - Anonyymi
Mutta sitä ennen tuomiot tulevat olemaan kaiken tämän nykyisen pahuuden vertaiset :
"Silloin mennään kallioluoliin ja maakuoppiin Herran kauhua ja hänen valtansa kirkkautta pakoon, kun hän nousee maata kauhistuttamaan.
20 Sinä päivänä ihmiset viskaavat pois myyrille ja yököille hopea-ja kultajumalansa, jotka he ovat tehneet kumarrettaviksensa.
21 Ja he menevät vuorenrotkoihin ja kallionkoloihin Herran kauhua ja hänen valtansa kirkkautta pakoon, kun hän nousee maata kauhistuttamaan.
22 Luopukaa siis ihmisistä, joilla on vain henkäys sieraimissa, sillä minkä arvoiset he ovat!" - Anonyymi
Minkäs voit kun on järjestetty pride marsseja, on kolmas sukupuoli, homoista ei saa puhua. Nyt on Jumalalla puheenvuoro, korona. En voi kuin jatkaa rukousta Suomenkin puolesta. Siioniin kyllä loistaa kirkkaus.
- Anonyymi
Herätykset eivät synny rukoilemalla. Jumala antaa herätyksensä niiden keskuuteen, jotka tekevät hänen työtänsä. Samoin armolahjat. Kummatkaan eivät ole uskovaisen henkilökohtaiseen huvinpitoon vaan niille on selkeä tarkoitus Jumalan työssä.
Mitä sellainen ihminen tekee herätyksellä, jonka ainoa hengellisyyteen liittyvä asia on kerran viikossa kuunnella jumalanpalvelus ja sen lisäksi rukoilla jotakin herätystä? Kyllä ne herätykset annetaan ihan muulle joukolle.
Milloin olet viimeksi tehnyt töitä Jumalalle? Milloin viimeksi käynyt vanhainkodeissa ja vankiloissa pitämässä hartaushetkiä tai auttamassa apua tarvitsevia heidän kotonaan tai mökillään, askareissaan kertoen Jumalasta? Milloin viimeksi veit ruokaa sitä tarvitseville? Tai opastit tietokoneen käytössä apua tarvitsevaa? Milloin viimeksi veit kadulta ihmisen syömään ja kysyit häneltä, haluaako hän kuulla Jumalasta? Tällaisille ihmisille annetaan herätys! Ei kirkonpenkkiä kuluttaville riviuskovaisille. Tekijöille annetaan myös armolahjat. Evankeliumin levittämisen edistämiseksi.- Anonyymi
Vuosia on tuo "herätyksen " rukoileminen kai ollutxeräänlainen korvike sille ettri tarvitse tehdä mitään eikä välittää kenestäkään.
Nyt on sitten seurausten (tuomioiden) aika. ☹ - Anonyymi
>> Herätykset eivät synny rukoilemalla. Jumala antaa herätyksensä niiden keskuuteen, jotka tekevät hänen työtänsä. Samoin armolahjat. Kummatkaan eivät ole uskovaisen henkilökohtaiseen huvinpitoon vaan niille on selkeä tarkoitus Jumalan työssä. <<
Herätystä en ole nähnyt missään siellä, missä tehdään Herran työtä. Herraa saattaa uskoon joitakin ihmisiä. Se on sitä herätystä.
Armolahjojakin käytetään hyvin vähän mihinkään näkyvään Jumalan työhön, koska näkyvistä armolahjoista ylivoimaisesti saaduin lahja tuntuu olevan kelilläpuhuminen ilman seittämisen lahjaa, jolloin se tekee työtä vain yksilössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Herätykset eivät synny rukoilemalla. Jumala antaa herätyksensä niiden keskuuteen, jotka tekevät hänen työtänsä. Samoin armolahjat. Kummatkaan eivät ole uskovaisen henkilökohtaiseen huvinpitoon vaan niille on selkeä tarkoitus Jumalan työssä. <<
Herätystä en ole nähnyt missään siellä, missä tehdään Herran työtä. Herraa saattaa uskoon joitakin ihmisiä. Se on sitä herätystä.
Armolahjojakin käytetään hyvin vähän mihinkään näkyvään Jumalan työhön, koska näkyvistä armolahjoista ylivoimaisesti saaduin lahja tuntuu olevan kelilläpuhuminen ilman seittämisen lahjaa, jolloin se tekee työtä vain yksilössä.Halvennat Jumalaa ja puhut pahaa Jumalan lahjasta. Tässä törkysi: "se tekee työtä vain yksilössä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Armolahjojakin käytetään hyvin vähän mihinkään näkyvään Jumalan työhön, koska näkyvistä armolahjoista ylivoimaisesti saaduin lahja tuntuu olevan kelilläpuhuminen ilman seittämisen lahjaa, jolloin se tekee työtä vain yksilössä.Usein käytetään ihailun kohteensa kertomusta Pietarin vapautumisesta enkelin avulla vankilasta.
Mutta unohdetaan että srk oli tuskaisena kokoontunut sitä pyytämään.
Nykyään kukaaan ei ole kiinnostunut lähimmäisensä kärsimyksistä niin että srk kokoontuisi hädässä rukoilemaan sen puolesta.
Muotia on kyllä puhua rakkaudesta mutta "onneksi meillä on KELA joka auttaa köyhiä eikä meidän tarvii". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosia on tuo "herätyksen " rukoileminen kai ollutxeräänlainen korvike sille ettri tarvitse tehdä mitään eikä välittää kenestäkään.
Nyt on sitten seurausten (tuomioiden) aika. ☹Näin on: "Nyt on sitten seurausten (tuomioiden) aika."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein käytetään ihailun kohteensa kertomusta Pietarin vapautumisesta enkelin avulla vankilasta.
Mutta unohdetaan että srk oli tuskaisena kokoontunut sitä pyytämään.
Nykyään kukaaan ei ole kiinnostunut lähimmäisensä kärsimyksistä niin että srk kokoontuisi hädässä rukoilemaan sen puolesta.
Muotia on kyllä puhua rakkaudesta mutta "onneksi meillä on KELA joka auttaa köyhiä eikä meidän tarvii".Meidän seurakunnassa on rukouspiiri. Ajaa ihan saman asian kuin seurakunnan rukoileminenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän seurakunnassa on rukouspiiri. Ajaa ihan saman asian kuin seurakunnan rukoileminenkin.
"Ajaa saman asian"?
Ei kyseessä ole mikään "ajaa saman asian" -juttu. Ikäänkuin tekniikkaa voisi vaihdella.
Kyse on rakkaudesta ja välittämisestä. Jumala näkee sydämet.
Kun on vain tekniikoita niin ei tapahdu ihmeitä.
Totta kai Jumala vastaa rukouksiin. Anonyymi kirjoitti:
"Ajaa saman asian"?
Ei kyseessä ole mikään "ajaa saman asian" -juttu. Ikäänkuin tekniikkaa voisi vaihdella.
Kyse on rakkaudesta ja välittämisestä. Jumala näkee sydämet.
Kun on vain tekniikoita niin ei tapahdu ihmeitä.
Totta kai Jumala vastaa rukouksiin.Tottakai !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Joko pian koulupäivä alkaa?
Hienoa että niin monet tietää niinkuin Jaakob !!! Että Herätys tulee Rukoilemalla !!!!!!
Jaak. 5: 7 Niin olkaa kärsivällisiä, veljet, Herran tulemukseen asti. Katso, peltomies odottaa maan kallista hedelmää, kärsivällisesti sitä vartoen, kunnes saa syksyisen sateen ja keväisen.
8 Olkaa tekin kärsivällisiä, vahvistakaa sydämenne, sillä Herran tulemus on lähellä.
9 Älkää huokailko, veljet, toisianne vastaan, ettei teitä tuomittaisi; katso, tuomari seisoo ovella.- Anonyymi
Joko pian koulupäivä alkaa?
- Anonyymi
hhmmm
ehkä, mahdollisesti tahi sitten ei.
Vanhan liiton tapaukset ovat meille opetukseksi sekä varoitukseksi.
1. Kor. 10:11
Tämä, mikä tapahtui heille, on esikuvallista ja on kirjoitettu varoitukseksi meille, joille maailmanaikojen loppukausi on tullut.
Nyt RUUT ja Booas sekä työt pellolla ja sitten häät, ovat eräs esikuva!
Hyvä lukea koko Ruut, muutama luku :)
Ruut 2:
7 Hän sanoi: 'Salli minun poimia ja koota tähkiä lyhteiden väliltä leikkuuväen jäljessä'. Niin hän tuli ja on ahertanut aamusta varhain tähän saakka; vasta äsken hän hiukan levähti tuolla majassa."
leikkuu väen jäljessä, eli jälkipuinti mitä jäi pellolle kun sen pää-sato oli jo korjattu.
9 Pidä silmällä, millä pellolla leikataan, ja kulje heidän jäljessään. Minä olen kieltänyt palvelijoitani koskemasta sinuun. Jos sinun tulee jano, niin mene astioille ja juo vettä, jota palvelijat ammentavat."
Kulje heidän? jäljessä.
ei edellä tahi vieressä vaan jäljessä eli takana.
15 Kun hän sitten nousi poimimaan, käski Booas palvelijoitaan sanoen: "Hän saa poimia myöskin lyhteiden väliltä; ja te ette saa loukata häntä.
16 Voittepa vetää sitomistakin joitakin tähkiä ja jättää ne hänen poimittavikseen; ja te ette saa nuhdella häntä."
itse olen joskus ollut heinäpellolla "töissä" kesällä helteellä.
no siihen ei aina tehdä lyhteistä eli sidottuja nippuja mutta toki sitten nostetiin seipäälle ja sen jälkeen ne vietiin varastoon heinälatoon, joka oli lapselle mieluissa paikka.
tässä on paljon asiaa, mutta en sitä nyt tuo julki enkä siitä puhu.
20 Noomi sanoi miniällensä: "Siunatkoon häntä Herra, joka on osoittanut laupeutta eläviä ja kuolleita kohtaan". Ja Noomi sanoi vielä: "Hän on sukulaisemme ja meidän sukulunastajiamme".
Sukulunastaja! eli Jeesus!
ja loppuun asti:
21 Silloin mooabilainen Ruut sanoi: "Vielä hän sanoi minulle: 'Pysyttele vain minun palvelijaini mukana siihen asti, että he saavat kaiken minun leikkuuni lopetetuksi'".
23 Ja hän pysytteli Booaan palvelijattarien seurassa poimien tähkiä, kunnes ohran-ja nisunleikkuu oli lopussa. Sitten hän jäi olemaan anoppinsa luo.
ja työstä tuli loppu!
ja palkka :)
Ruut 3
18 Silloin Noomi sanoi: "Pysy alallasi, tyttäreni, kunnes saat tietää, kuinka asia päättyy; sillä mies ei suo itselleen lepoa, ennenkuin hän tänä päivänä saattaa asian päätökseen".
Tulee yö jollois kukaan ei voi työtä tehdä vaan tulee odottaa Herraa, koska ylkä tulee, ja kaikki nukkuvat!
ja sitten ylkä tuli ja oli häät, seitsemän päivää, kuten oli maan tapa.
joten, itse en usko että tulee mitään herätystä,missään ei ole tästä ilmoitettu.
päin vastoin.
kun ylkä tulee, löytääkö Hän uskoa!
Hyvä on Lukea, myös tahi ensisijaisesti Vanhaa Testamattia.
se on se Jeesuksen mainitsena, Raamattu = Kirjoitukset.
mitä myös Paavali ja Timoteus luki.
ei siis uusi testamentti.
nyt kutenkin uusi testametti osoittaa mitä vanha lupasi ja siitä sekä Jeesus että Paavali opetti.
ei Jeesus opettanut Paavalin kirjeistä tahi Paavali itse, muutama poikkeus on, mutta Lähde on VANHA TESTAMENTTI
Joh 4, samarian kaivo.
- Anonyymi
>> että tulis muutos tähän järkyttävän pimeyteen joka vallitsee Suomen Sionissa! <<
Mikä on tämä "järkyttävä pimeys", joka sinun mielestäsi Suomen Siionissa vallitsee?- Anonyymi
Miksi et mene metsää ja hakkaa päätäsi mäntyy?
tee itsellesi palvelus ja hyvää!
- Anonyymi
Minun näkemykseni mukaan selvä enemmistö Suomen Siionista on edelleen raitis. Tai niin raitis kuin ihminen vajavaisuudessaan nyt kykenee raitis olemaan.
Pimeyttä taas ovat vain tietyt harhaan vievät opit, kuten menestysteologia ja äärikarismaattisuus, tai muunlainen luopumus Jumalan sanasta. Mutta näitä tapahtuu vain tietyissä piireissä.
Kun Suomen Siionin tilannetta vertaa johonkin Amerikkaan, olemme edelleen hyvinkin kaidalla tiellä. Jos meitä joku vaivaa paljon, niin toimimattomuus.
"Järkyttävään pimeyteen" taitaa olla sentään vielä matkaa. Mutta tietysti aina kannattaa rukoilla, että valo voittaisi.Taidat olla uuskarismattinen karismaattinen joka on niin pimentynyt ettei näe miten hauerus on valtanut jäseneet ja tullut seurakuntiin ja kirkkoihiin saastuttamaan ...
Herää nyt jo tuosta halvasta armosta ennenkuin tulee loppu sinulle..- Anonyymi
Jumalan ilmotus on että Suomen ja koko maailman seurakunta on kuin saastainen vaate.
Mutta Herra vaikuttaa että MORSIAN puhdistaa häävaatteet ja on sitten
Puhdas ja tahraton puku.
eli valmis!
Lukekaa ITSE Jumalan Sana!
Ja perixi emme anna. Vaan käymme polville ja huudamme ja anotaan vielä yhden Oikean Herätyksen! Eikä mikään vale herätyksiä mitä vuosien varrella on tuotu Suomeen..
- Anonyymi
Tässä on eräs, "herätyksen" ominaisuus: !
Ilm. 2:
20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
Miksi te ette NÄE ja KUULE!
se varmasti herätää uskovan, jos tahtoo tehdä parannuksen, kun vieressä oleva USKOVA KUOLEE ja lapset!
sitä ei voi olla havaitsematta!
ja kuka sen havaitsee?
hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea,
KAIKKI seurakunnat!
eli loppu ei ole, mitä monet julistavat vaan se päivä ja aika on paha ja kauhea, myös uskoville, mutta ne jotka tahtovat tehdä parannuksen saavat voiman kestää.
ne jotka eivät, tulee sitten:
Luuk. 21:
16 Omat vanhemmatkin ja veljet ja sukulaiset ja ystävät antavat teidät alttiiksi; ja muutamia teistä tapetaan,
17 ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden.
ja
8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
eli pahuus ja vääryys ja synti on seurakunnissa!
Mutta Herran omat, mitä lie, he pelastuvat!
Jumalan SUURI armo on meidän keskellä, vaikka koko maailma, ja "seurakunta" vihaa ja vainoaa meitä!
Jumala olkoon meille armollinen.
- Anonyymi
Miten voitte jatsaa tätä humuupia Herätkää tai menpäämme yhdessä jonnekin hoitoon .
- Anonyymi
Tuu ulos sieltä siionista niin jo valkenee.
Ja jatkamme meidän Perixiantamaton Rukouksemme !!!!!!
- Anonyymi
Kyllä ja oma rukoukseni on. Kunnes Herra vastaa:
Herra, anna minulle rajaton valta, suomen kansaa ja suomea kohtaa ja kaikkia jotka suomessa ovat sekä kaikeen mikä liittyy suomeen.
Totisesti, totisesti.
- Anonyymi
Seinässä on kytkin, siitä saa Suomen Siion valoa kattoon.
Presidentti Kyösti Kallion rukous laulettuna
https://youtu.be/DdCUKtE3esgSiis Rukoillaan >>>
Oikea Herätystä !!- Anonyymi
Tv 7:ssä Petri Välimäki on mahdottoman edessä. Hän yrittää raamatun kirjoittajien suulla todistaa jumalan olemassa oloa. Heittää välillä Luukasta kehään, tämähän oli lääkäri! Mitä olisi tämän osaaminen vaikkapa terveyskeskuksessa? Verenpainetta ei osaisi mitata, kun ei ole miehellä mitään tietoa verenkierrosta... valelääkäristä kävisi. Jos siitäkään.
Todistelu on kuin mudassa polkemista. Samaa on tehty iät ajat, samoja raamatunkohtia tahkotaan eikä niistä uutta kipunoivaa heru.
Raamattu on aikansa tuote. Nuorisolle se ei enää avaudu. Raamatun termitkin ovat vieraita: vohla, hurskas, liitonarkki, manna, sekeli, luste ym. Huvitusta korkeintaan herättää.
Sellaista herätystä on tarjona.Rakkaat veljet ja sisaret !!!!
Sellaista valeherätystä on ollut jo yli sata vuotta tarjoilla. Ja Tom Hicks taisi olla niitä ensimmäisiä tuomassa Suomeen vierasta tulta.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakkaat veljet ja sisaret !!!!
Sellaista valeherätystä on ollut jo yli sata vuotta tarjoilla. Ja Tom Hicks taisi olla niitä ensimmäisiä tuomassa Suomeen vierasta tulta.Samaa sinä itse yrität levittää.
Raamattu ei lupaa lopunajassa mitään erityis "herätyksiä", vaan aivan muuta:
Ilm. 22:11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
Pahuus vain lisääntyy, muutosta ei tule tässä lopun ajassa !
Nyt on Jumalan seulonta aika, eli jyviä vain erotetaan akanoista, kunkin sisin vain paljastetaan.
Sinun kaltaisesi vain levittävät väärää tulta, eli sinäkin levität menestysteologian oppeja, kuten esim. "täydellisyys" ja "synnittömyys" oppeja, jotka ovat siis menestysteologian perus oppeja !
Mutta sinä raukka et vain itse tajua levittäväsi eksytystä ja väärää tultakin siten. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakkaat veljet ja sisaret !!!!
Sellaista valeherätystä on ollut jo yli sata vuotta tarjoilla. Ja Tom Hicks taisi olla niitä ensimmäisiä tuomassa Suomeen vierasta tulta.Joten Savis !
Kysymys kuuluukin nyt niin, että:
Milloin sinä itse heräät harhoistasi ?
Kun maassamme jopa palvotaan syntiä !!
Niin olis aika että koko Suomen sion menee polville ja alkaa rukouksessa etsiä Oikea Herätystä pelastuakseen !!
https://www.youtube.com/watch?v=9Tn53h7tMa0- Anonyymi
Savis !
Olisi mielenkiintoista nähdä se, että mitä Jumala sanookaan sinulle itsellesi viimeisellä tuomiolla !
Kovasti olet itse Tuomarina esiintynyt ja muita tuominnut, mutta mites sitten kun joudut ITSE vastaamaan omista vääritä toimistasi ?!
Minä nimittäin luulen, että Herra sanoo siinä kohtaa sinulle näin:
Matt. 7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. Anonyymi kirjoitti:
Savis !
Olisi mielenkiintoista nähdä se, että mitä Jumala sanookaan sinulle itsellesi viimeisellä tuomiolla !
Kovasti olet itse Tuomarina esiintynyt ja muita tuominnut, mutta mites sitten kun joudut ITSE vastaamaan omista vääritä toimistasi ?!
Minä nimittäin luulen, että Herra sanoo siinä kohtaa sinulle näin:
Matt. 7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Ikävä että niin harvat uskaltaa etsiä ja katso Pyhässä Raamatussa millaisia tulisimme olla tässä ajassa !! >>
1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
1. Joh. 3:6
Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.
1. Joh. 3:8
Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
1. Joh. 3:9
Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
1. Joh. 5:18
Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ikävä että niin harvat uskaltaa etsiä ja katso Pyhässä Raamatussa millaisia tulisimme olla tässä ajassa !! >>
1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
1. Joh. 3:6
Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.
1. Joh. 3:8
Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
1. Joh. 3:9
Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
1. Joh. 5:18
Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.Voi voi Savis.
Yhden ainoan Raamatunpaikan kautta sinä ihmis "viisauden" kautta ja avulla teet järjenpäätelmän, saman kuin menestysteologit, joilta olet tuon oppinut.
Esitän nyt pari kysymystä, joiden pitäisi avata sinun silmäsi, mutta minä olen hyvinkin varma, että ne vain eivät avaudu silti.
Eli kysymyspari yksi:
1) Teetkö sinä ja uskovat ystäväsi syntiä vai ette ?
a) Jos väität nyt, että et tee syntiä, niin petät itsesi eli valehtelet vastoin Totuutta !
b) Jos taa sanot oikein, että teet syntiä, niin sitten OMAN tulkintasi mukaan siis:
1) 1. Joh. 3:6 mukaan "kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut." , eli silloin SINÄ et ole Häntä nähnyt etkä tuntenut !
2) 1. Joh. 3:8 mukaan " Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. " eli silloin SINÄ ITSE olet tuon mukaan perkeleestä !
3) 1. Joh. 3:9 ja 1. Joh. 5:18 "Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. " , eli silloin oppisi mukaan SINÄ ITSE et ole Jumalasta syntynyt edes vielä !
Onko siis todella näin Savis ???
Näetkö nyt ITSE vihdoin sen, kuinka KIEROON olet / olette Raamatun kirjoitusta vääntäneet ?!
15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista,
!!!
vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota TIETÄMÄTTÖMÄT ja VAKAUTUMATTOMAT vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, OMAKSI KADOTUKSEKSEEN
Painotan nyt tuota " OMAKSI KADOTUKSEKSEEN " kieroon vääntämistä.
Mutta syynä siis on tietämättömyys ja ymmärtämättömyys, joka tuollaista aiheuttaa.
Savis Raamattu on KOKONAISUUS, ja kaiken pitää sopia saumattomasti yhteen !
Sinun ja muiden menestysteologian oppeihin hurahtaneiden "synnittömyys" ja "täydellisyys" oppinne sotii Paavalin selviä sanoja ja opetuksia vastaan !
Sen pitäisi herättää jo tutkimaan sitä, että mikä on omassa rakennelmassanne pahasti pielessä!
Siis Paavalin mukaan hän ei päässyt eikä kukaan uskova pääse eroon turmaltuneesta luonnostaan eli turmeltuneesta"lihastaan" , eikä siten uskovasta voi millään tulla synnitöntä:
14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia. Anonyymi kirjoitti:
Voi voi Savis.
Yhden ainoan Raamatunpaikan kautta sinä ihmis "viisauden" kautta ja avulla teet järjenpäätelmän, saman kuin menestysteologit, joilta olet tuon oppinut.
Esitän nyt pari kysymystä, joiden pitäisi avata sinun silmäsi, mutta minä olen hyvinkin varma, että ne vain eivät avaudu silti.
Eli kysymyspari yksi:
1) Teetkö sinä ja uskovat ystäväsi syntiä vai ette ?
a) Jos väität nyt, että et tee syntiä, niin petät itsesi eli valehtelet vastoin Totuutta !
b) Jos taa sanot oikein, että teet syntiä, niin sitten OMAN tulkintasi mukaan siis:
1) 1. Joh. 3:6 mukaan "kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut." , eli silloin SINÄ et ole Häntä nähnyt etkä tuntenut !
2) 1. Joh. 3:8 mukaan " Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. " eli silloin SINÄ ITSE olet tuon mukaan perkeleestä !
3) 1. Joh. 3:9 ja 1. Joh. 5:18 "Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. " , eli silloin oppisi mukaan SINÄ ITSE et ole Jumalasta syntynyt edes vielä !
Näetkö nyt ITSE vihdoin sen, kuinka KIEROON olet / olette Raamatun kirjoitusta vääntäneet ?!
15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista,
!!!
vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota TIETÄMÄTTÖMÄT ja VAKAUTUMATTOMAT vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, OMAKSI KADOTUKSEKSEEN
Painotan nyt tuota " OMAKSI KADOTUKSEKSEEN " kieroon vääntämistä.
Mutta syynä siis on tietämättömyys ja ymmärtämättömyys, joka tuollaista aiheuttaa.
Savis Raamattu on KOKONAISUUS, ja kaiken pitää sopia saumattomasti yhteen !
Sinun ja muiden menestysteologian oppeihin hurahtaneiden "synnittömyys" ja "täydellisyys" oppinne sotii Paavalin selviä sanoja ja opetuksia vastaan !
Sen pitäisi herättää jo tutkimaan sitä, että mikä on omassa rakennelmassanne pahasti pielessä!
Siis Paavalin mukaan hän ei päässyt eikä kukaan uskova pääse eroon turmaltuneesta luonnostaan eli turmeltuneesta"lihastaan" , eikä siten uskovasta voi millään tulla synnitöntä:
14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.Vastaan tuohon jos ensin vastaan minulle kysymykseen .
Mikä se hyödyttää sinua jos olen uskova joka teen syntiä ja me sitten istutaan molemmat surkeana helvetissä ja sanot sitten Jumalalle puolustakseen . Että kysyin savikselta ja hän väitti olevansa syntinen ja silloin ajattelin että hyvin minullekin käy kun olen synnissä ? Mutta nyt istun täällä mun syntien takia kun en tehnyt parannusta. Ja Jumala vastaa sinulle >> Olisit kysynyt minulta eikä ihmisiltä mikä on Oikea Armo.
Taidat siis yrittää minun kautta puolustaa sun syntiesi.
Etkö juuri sinä opetat älä katso muitta ihmisiä vaan pidä huoli omasta vaelluksesta ja synneistä ??
Eikö olis parempi alkaa kysyä Jumalalta kaikki eikä lihalta ???- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Vastaan tuohon jos ensin vastaan minulle kysymykseen .
Mikä se hyödyttää sinua jos olen uskova joka teen syntiä ja me sitten istutaan molemmat surkeana helvetissä ja sanot sitten Jumalalle puolustakseen . Että kysyin savikselta ja hän väitti olevansa syntinen ja silloin ajattelin että hyvin minullekin käy kun olen synnissä ? Mutta nyt istun täällä mun syntien takia kun en tehnyt parannusta. Ja Jumala vastaa sinulle >> Olisit kysynyt minulta eikä ihmisiltä mikä on Oikea Armo.
Etkö juuri sinä opetat älä katso muitta ihmisiä vaan pidä huoli omasta vaelluksesta ja synneistä ??
Eikö olis parempi alkaa kysyä Jumalalta kaikki eikä lihalta ???Eli et kykene vastaamaan edes ihan selviin ja yksinkertaisiin kysymyksiin !
No, sehän oli JO selvää, sillä vastaamalla niihin totuudenmukaisesti, koko oppirakennelma johon sinä uskot olisi romahtanut totaalisesti !
En siis turhaan jo tuossa viestissä kirjoittanut ETUKÄTEEN:
" Esitän nyt pari kysymystä, joiden pitäisi avata sinun silmäsi,
!!!
mutta minä olen hyvinkin varma, että ne vain eivät avaudu silti. "
!!! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Eikö olis parempi alkaa kysyä Jumalalta kaikki eikä lihalta ???Sitten Savis !
Sinulla on vastuu Jumalan edessä siitä, mitä sinä kirjoitat ja mitä muille opetat !
Ja SINÄ siis istut siellä helvetissä oppeinesi !
Minä taas en, sillä en usko valheitasi !
Eli minä kyllä pidän huolen itsestäni, sekä vielä muistakin, jotka sinä yrität eksyttää menestysteologian "synnittömyys" ja "täydellisyys" oppeihin, joiden sanoma oikeasi menee näin:
" Ihmisestä/ uskovasta tulee synnitön Jumala! "
Mutta oikeasti uskovasta ei tule synnitöntä eikä siten mitään "täydellistä", sillä koko elämämme ajan meillä on syntinen luontomme / lihamme kiusanamme, kuten Paavali oikein tuossa kirjoitti !
Mutta tätäkään asiaa sinä raukka et ymmärrä, kun olet NIIIIIN syvällä jo noissa menestysteologian eksytyksissä !
Surkuhupaisaa on se vielä tässä Savis, että sinä itse syytät muita menestysteologeiksi, vaikka itse olet syvällä sen suossa, ihan kaulaasi myöten, siis hukkumaisillasi !
Voi voi voi Savis ! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Eikö olis parempi alkaa kysyä Jumalalta kaikki eikä lihalta ???Niin ja Savis, sinun kohdallasi, eli omien oppiesi mukaan siis toteutuivat Raamatun mukaan nämä kaikki:
1) 1. Joh. 3:6 mukaan "kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut." ,
Eli silloin SINÄ et ole Häntä nähnyt etkä tuntenut !
2) 1. Joh. 3:8 mukaan " Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. "
Eli silloin SINÄ ITSE olet tuon mukaan perkeleestä !
3) 1. Joh. 3:9 ja 1. Joh. 5:18 "Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. " ,
Eli silloin oppisi mukaan SINÄ ITSE et ole Jumalasta syntynyt edes vielä !
Kannattaisi nyt jo ajoissa tutkia se, mikä on tulevaisuutesi ja iäisyytesi !
- Anonyymi
Fiksut lähtee elämään oikeaa ainutta elämää.
Jääräpäät jää uskonyhteisöön ja pimeys heidän kanssansa.
Aamen. Siis Rukoillaamme itsellemme Oikea Herätystä !!
Herätys alkaa aina meistä itsestäämme !!- Anonyymi
Miksi se siis ei ole alkanut vielä sinusta itsestäsi ???
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se siis ei ole alkanut vielä sinusta itsestäsi ???
Rakas !! Koska nykyään on paljon vaikeampi saada Jumala liikelle niin että Hän antaa mahtava entisaikaan Herätystä jolloin Herätykset tuli paljon helpompi.
Uuskarismaatista vieras tulta pyrkii estämään sen tuleminen..
Nykyään on uskovaiset suuttuttaneet Jumala rakastumalla vääryyttä !! Ja ei ole ihme ettei Puhdistavia tuulia ja tulta ylhältä annetaan.
Mutta kyllä se Puhdistus ja Oikea Herätys sieltä tulee vielä minulle! Kun vaan rukoilette että olisin kestävä ja pitkämielinen periksiantamaton Rukouksessa.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas !! Koska nykyään on paljon vaikeampi saada Jumala liikelle niin että Hän antaa mahtava entisaikaan Herätystä jolloin Herätykset tuli paljon helpompi.
Nykyään on uskovaiset suuttuttaneet Jumala rakastumalla vääryyttä !! Ja ei ole ihme ettei Puhdistavia tuulia ja tulta ylhältä annetaan.
Mutta kyllä se Puhdistus ja Oikea Herätys sieltä tulee vielä minulle! Kun vaan rukoilette että olisin kestävä ja pitkämielinen periksiantamaton Rukouksessa.Höpö höpö, taas kerran !
Sinun rukouskestäväisyytesi ei saa aikaan yhtään mitään.
Siis sinä et kysy sitä, että mitä Jumala haluaa sinun rukoilevan vaan koko homma lähtee sinun oman sielusi haluista, eikä Jumala sellaisiin vastaa, vaikka kuinka rukoilisit ja paastoisit tai vaikkapa viiltelisit ja ruoskisit itse itseäsi.
Sinä ITSE haluat olla tai tulla joksikin SUUREKSI "uskon sankariksi", siitä tässä kaikessa sinun touhussasi vain ja ainoasraan on kyse, eli suomeksi siis:
Oman kunnian pyynnistä on kyse kohdallasi, ei muusta.
Haluat itsellesi vain mainetta ja kunniaa ja siis olla se kiiltävä haarniskainen "uskon sankari" !
Mutta Herra ei tue sellaista toimintaa !
Usko se vihdoinkin ! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Mutta kyllä se Puhdistus ja Oikea Herätys sieltä tulee vielä minulle! Kun vaan rukoilette että olisin kestävä ja pitkämielinen periksiantamaton Rukouksessa.Niin ja sinulle Savis tiedoksi se, että kun minä rukoilin Suomen ja sen uskovien ja ihmisten puolesta, niin Herera jo vuosia sitten vastasi näin:
Jer. 7:16 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.
Jer. 11:14 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta, sillä en minä kuule, kun he minua avuksi huutavat onnettomuutensa tähden.
Eli vaikka on tulossa Jumala kuritus tämän kansan päälle, niin sen puolesta ei tule minun rukoilla, Herra ei sellaisia kuuntele, eli Jumalan mitta on tämän kansan ja sen uskovien kohdalla JO ollut täysi aikaa sitten, nyt vain odotellaan yhä kovempaa kuritusta.
- Anonyymi
Näin se on. Rukous on tehokkain ase maailman henkeä vastaan. Ei muuta kuin kaikki vaan polvilleen ja Isä Meidän rukousta peliin.
Rakkaat Helluntailaiset ja muut !!!!!!!!!!!!!
Aivan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rukous on Todella ainoa mahdollisuus löytää omassa elämässä Ristinkuoleman henkilökohtaisesti Room . 6 mukaan..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakkaat Helluntailaiset ja muut !!!!!!!!!!!!!
Aivan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rukous on Todella ainoa mahdollisuus löytää omassa elämässä Ristinkuoleman henkilökohtaisesti Room . 6 mukaan..Höpö höpö !
Taas pieleen !
Uskovan tulee rukoilla Hengessä ja Totuudessa !
Joh. 4:23 Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.
Joh. 4:24 Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."
Eli ENSIN pitää selvittää se Totuus, eli MITÄ JUMALA haluaa meidän rukoilevan ja sitten rukoilla sen mukaan !
Mutta Savis siis ei edes selvitä sitä, mitä Jumala haluaa, vaan hän ITSE "Jumalana" päättää sen, mikä on Jumalan tahto ja rukoilee sitä vain itsekkyydessään, mitä hän itse tahtoo !!!
Hän siis on rukoillut vuosikymmenet ihme "herätystä" Suomeen, mutta ihan turhaan siis, kun ei se ole Jumalan mieleinen rukous eikä Savis ole siis Jumalan mieleinen rukoilija ollenkaan !!!
Kuten edellä kirjoitin, niin Herra jo aikoja sitten lmoitti minulle, että on turhaa rukoilla enää Suomen ja Suomen kansan puolesta, eli se on turhaa touhua, Hän on jo päätöksensä tehnyt ja suunnitelmansa Suomen varalle !
Jer. 7:16 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.
Jer. 11:14 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta, sillä en minä kuule, kun he minua avuksi huutavat onnettomuutensa tähden.
Eli vaikka on tulossa Jumala kuritus tämän kansan päälle, niin sen puolesta ei tule minun rukoilla, Herra ei sellaisia kuuntele, eli Jumalan mitta on tämän kansan ja sen uskovien kohdalla JO ollut täysi aikaa sitten, nyt vain odotellaan yhä kovempaa kuritusta.
Niin ja viimeksi siis tämä kansa putosi polvilleen rukoilemaan vasta kun tuli sota !
Niin uppiniskaisia me suomalaiset olemme, ja toki Jumala tämän kansan tuntee ja tietää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö !
Taas pieleen !
Joh. 4:23 Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.
Joh. 4:24 Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."
Eli ENSIN pitää selvittää se Totuus, eli MITÄ JUMALA haluaa meidän rukoilevan ja sitten rukoilla sen mukaan !
Mutta Savis siis ei edes selvitä sitä, mitä Jumala haluaa, vaan hän ITSE "Jumalana" päättää sen, mikä on Jumalan tahto ja rukoilee sitä vain itsekkyydessään, mitä hän itse tahtoo !!!
Hän siis on rukoillut vuosikymmenet ihme "herätystä" Suomeen, mutta ihan turhaan siis, kun ei se ole Jumalan mieleinen rukous eikä Savis ole siis Jumalan mieleinen rukoilija ollenkaan !!!
Kuten edellä kirjoitin, niin Herra jo aikoja sitten lmoitti minulle, että on turhaa rukoilla enää Suomen ja Suomen kansan puolesta, eli se on turhaa touhua, Hän on jo päätöksensä tehnyt ja suunnitelmansa Suomen varalle !
Niin ja viimeksi siis tämä kansa putosi polvilleen rukoilemaan vasta kun tuli sota !
Niin uppiniskaisia me suomalaiset olemme, ja toki Jumala tämän kansan tuntee ja tietää.Niin ja sen lisään vielä, että kun Herra aikoinaan opetti minut rukoilemaan ja ymmärtämään sitä, miten ja mitä tuli rukoilla, niin tämä oli pääasiallisin rukoukseni silloin:
" Tapahtukoon Sinun tahtosi" !
Siis minä jo tiedän sen, että jos ja kun Jumalan tahto tapahtuisi kokonaisvaltaisesti minun ja muiden kohdalla, niin silloin kaikki olisi mitä parhaimmin !!!
Vaikka toki hetken voi tulla kasvatuksesta johtuvaa kärsimystä, niin lopulta sekin kaikki on meidän parhaaksemme !
Room. 8:28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
Eli oikeasti siis pitkälti riittäisi se rukous:
" Tapahtukoon Sinun tahtosi" !!! Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sen lisään vielä, että kun Herra aikoinaan opetti minut rukoilemaan ja ymmärtämään sitä, miten ja mitä tuli rukoilla, niin tämä oli pääasiallisin rukoukseni silloin:
" Tapahtukoon Sinun tahtosi" !
Siis minä jo tiedän sen, että jos ja kun Jumalan tahto tapahtuisi kokonaisvaltaisesti minun ja muiden kohdalla, niin silloin kaikki olisi mitä parhaimmin !!!
Vaikka toki hetken voi tulla kasvatuksesta johtuvaa kärsimystä, niin lopulta sekin kaikki on meidän parhaaksemme !
Room. 8:28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
Eli oikeasti siis pitkälti riittäisi se rukous:
" Tapahtukoon Sinun tahtosi" !!!Hyvä !!
Ja kun kerran Herra Tahtoo antaa minulle Oikea Herätyksen !!!!
Niin tottakai Hän myös sen antaa koska >>>
Ps. 115:3
Meidän Jumalamme on taivaissa; mitä ikinä hän tahtoo, sen hän tekee.Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö !
Taas pieleen !
Niin uppiniskaisia me suomalaiset olemme, ja toki Jumala tämän kansan tuntee ja tietää.>>> Mutta Savis siis ei edes selvitä sitä, mitä Jumala haluaa, vaan hän ITSE "Jumalana" päättää sen, mikä on Jumalan tahto ja rukoilee sitä vain itsekkyydessään, mitä hän itse tahtoo !!!
Hän siis on rukoillut vuosikymmenet ihme "herätystä" Suomeen, mutta ihan turhaan siis, kun ei se ole Jumalan mieleinen rukous eikä Savis ole siis Jumalan mieleinen rukoilija ollenkaan !!! <<<
Tottakai on Jumalan mielen mukainen rukous sen että tulkoon sinun Oikea Herätys!!!
Koska Jumala ei iloitsee hukkuvista sieluista !!!
Mitä oikein ajattelit taia ajattelet !!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
>>> Mutta Savis siis ei edes selvitä sitä, mitä Jumala haluaa, vaan hän ITSE "Jumalana" päättää sen, mikä on Jumalan tahto ja rukoilee sitä vain itsekkyydessään, mitä hän itse tahtoo !!!
Hän siis on rukoillut vuosikymmenet ihme "herätystä" Suomeen, mutta ihan turhaan siis, kun ei se ole Jumalan mieleinen rukous eikä Savis ole siis Jumalan mieleinen rukoilija ollenkaan !!! <<<
Tottakai on Jumalan mielen mukainen rukous sen että tulkoon sinun Oikea Herätys!!!
Koska Jumala ei iloitsee hukkuvista sieluista !!!
Mitä oikein ajattelit taia ajattelet !!Oletko oikesti noin tyhmä ja ymmärtämätön ?
Etkö taaskaan käsittänyt yhtään mitään siitä, mitä edellä kirjoitin.
Sana sanoo:
Saarn. 3:1 Kaikella on määräaika, ja aikansa on joka asialla taivaan alla.
Mutta sinä reppana et tämän vertaa käsitä !
MIKÄ ON JUMALAN TAHTO ???
Siis nyt ja tässä ajassa Suomen kohdalla !!!
Et sinä ole sitä kysynyt Herralta, etkä sitä ole selvittänyt ollenkaan !!!
Esim. Israelin kansa oli 40 vuotta orjana Egyptissä, ei siinä auttaneet huudot ja itkut ja rukoilut, vaan 40v. piti tulla täyteen kuritusta !
Mutta tälläisiä asioita ei kaltaisesi menestysteologiaan hurahtanut käsitä ollenkaan, kun kaiken pitää tapahtua silloin ja siten, kuin SINÄ ITSE HALUAT !
Ja sinä raukka kuvittelet nousevasi suureksi "uskonsankariksi" ja kuninkaaksi, tuon vuosikymmenien "rukoilusi" ansioista.
Siitähän touhussasi oikeasti on kyse ja se on sinun motiivisi, eli nousta suureksi "uskonsankariksi", vaikka ei Jumala sinua ole käskenyt rukoilemaan herätystä, se on ihan sinun oma lihallisuuteen perustuva juttusi siis !
Tämäkin kirjoituksesi kertoo vain sen perus totuuden, että tämä on Totuus sinun kohdallasi, eli et ymmärrä mitään kun et ole kasvanut ja kehittynyt ja oppinut vielä kymmenissä vuosissakaan yhtään mitään:
1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
!!!
4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
!!!
Tämä oikeasti kertoo sinun touhustasi Savis, juuri tuota se on ollut ja on !
4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä,
6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
Olet siis
1) väkivaltainen ja pöyhkeä
2) Tungettelet taloihin ja kiedot pauloihisi heikkoja uskovia.
3) Aina olet opetusta ottamassa muilta, etkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen, eli kopioit muiden juttuja ja uskomuksia, kuten menestysteologian oppeja .
4) Koska et erota valhetta Totuudesta, sinä vastustat kaiken aikaa Totuutta ja puolustat valheita ja eksytyksiä.
5) Et ole pidemmälle edistynyt, vaan pikemmin mennyt yhä vain pahemmaksi, ja se sekä kaikki edellä kirjoitettu paljastaa sinun mielettömyytesi.
Eli ei mene hyvin sinulla Savis !!!
Milloin heräät siis ITSE ???
Vai heräätkö ollenkaan ? Anonyymi kirjoitti:
Oletko oikesti noin tyhmä ja ymmärtämätön ?
Sana sanoo:
Esim. Israelin kansa oli 40 vuotta orjana Egyptissä, ei siinä auttaneet huudot ja itkut ja rukoilut, vaan 40v. piti tulla täyteen kuritusta !
Mutta tälläisiä asioita ei kaltaisesi menestysteologiaan hurahtanut käsitä ollenkaan, kun kaiken pitää tapahtua silloin ja siten, kuin SINÄ ITSE HALUAT !
Ja sinä raukka kuvittelet nousevasi suureksi "uskonsankariksi" ja kuninkaaksi, tuon vuosikymmenien "rukoilusi" ansioista.
Siitähän touhussasi oikeasti on kyse ja se on sinun motiivisi, eli nousta suureksi "uskonsankariksi", vaikka ei Jumala sinua ole käskenyt rukoilemaan herätystä, se on ihan sinun oma lihallisuuteen perustuva juttusi siis !
Tämäkin kirjoituksesi kertoo vain sen perus totuuden, että tämä on Totuus sinun kohdallasi, eli et ymmärrä mitään kun et ole kasvanut ja kehittynyt ja oppinut vielä kymmenissä vuosissakaan yhtään mitään:
2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
!!!
4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
!!!
Olet siis
3) Aina olet opetusta ottamassa muilta, etkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen, eli kopioit muiden juttuja ja uskomuksia, kuten menestysteologian oppeja .
4) Koska et erota valhetta Totuudesta, sinä vastustat kaiken aikaa Totuutta ja puolustat valheita ja eksytyksiä.
5) Et ole pidemmälle edistynyt, vaan pikemmin mennyt yhä vain pahemmaksi, ja se sekä kaikki edellä kirjoitettu paljastaa sinun mielettömyytesi.
Vai heräätkö ollenkaan ?Rakas anonyymi !!
Kirjoitit >>>
!!!
!!!
9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi. <<<
Ja olet näköjään tyytyväinen saatanan kanssa siitä että ihmiset ovat sellaisia !!
Mutta missäkö sanotaan että uskovaiset pitäisi olla samanlaisia kuin ihmiset josta kirjoitat !!
Et ole oppinut kymmeneissä vuosissa mitään siitä mitä olen sulle opettanut.
Siis te perannus synneistä ja rukoile pitkämielisesti periksiantamatonna koska aikanaan Hän vastaa niinkuin olen opettanut !!
Jes. 45:19
En ole minä puhunut salassa, en pimeässä maan paikassa; en ole sanonut Jaakobin jälkeläisille: etsikää minua tyhjyydestä. Minä Herra puhun vanhurskautta, ilmoitan, mikä oikein on.
Jes. 55:6
Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
Jer. 5:1
Kiertäkää Jerusalemin katuja, katsokaa ja tiedustelkaa, ja etsikää sen toreilta: jos löydätte yhdenkään, jos on ainoatakaan, joka tekee oikein, joka noudattaa uskollisuutta, niin minä annan anteeksi Jerusalemille.
Aam. 5:4
Sillä näin sanoo Herra Israelin heimolle: Etsikää minua, niin te saatte elää.
Aam. 5:6
Etsikää Herraa, niin te saatte elää, ettei hän tulena tunkeutuisi Joosefin huoneeseen ja kuluttaisi sitä eikä olisi sammuttajaa Beetelillä-
Aam. 5:14
Etsikää hyvää, älkääkä pahaa, että te eläisitte. Silloin Herra, Jumala Sebaot, on oleva teidän kanssanne, niinkuin te sanotte.
Sef. 2:3
Etsikää Herraa, kaikki maan nöyrät, te, jotka pidätte hänen oikeutensa. Etsikää vanhurskautta, etsikää nöyryyttä; ehkä te saatte suojan Herran vihan päivänä.
Matt. 6:33
Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
Matt. 7:7
Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
Luuk. 11:9
Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
Luuk. 12:31
Vaan etsikää Jumalan valtakuntaa, niin myös nämä teille annetaan sen ohessa.
Kol. 3:1
Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella.
JÄRKYTTÄVÄ PIMEYS MITÄ VALLITSEE JOTKUJEN USKOVIEN SYDÄMISSÄ . HUH HEJJAA...Anonyymi kirjoitti:
Oletko oikesti noin tyhmä ja ymmärtämätön ?
Sana sanoo:
!!!
!!!
Olet siis
Vai heräätkö ollenkaan ?Rakas Anonyymi !!!
Etkö tiedä että tuli sanoa Kiitos ja Kunnia sinulle Rakas Jumala !!!
Niinkuin menestysteologit nuo uuskarismaattiset jotka eri hengissä niin lausuu !!
Mutta kun et ymmärrä yhtään mistään mitään missä mennään niin en minä voi sua auttaa ja parannusta ei sulle kelpaa vaan halvan armon alla seikkailet saatanan suojeluksessa tai orjaana.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas anonyymi !!
Kirjoitit >>>
!!!
!!!
9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi. <<<
Ja olet näköjään tyytyväinen saatanan kanssa siitä että ihmiset ovat sellaisia !!
Mutta missäkö sanotaan että uskovaiset pitäisi olla samanlaisia kuin ihmiset josta kirjoitat !!
Et ole oppinut kymmeneissä vuosissa mitään siitä mitä olen sulle opettanut.
Siis te perannus synneistä ja rukoile pitkämielisesti periksiantamatonna koska aikanaan Hän vastaa niinkuin olen opettanut !!
Jes. 45:19
En ole minä puhunut salassa, en pimeässä maan paikassa; en ole sanonut Jaakobin jälkeläisille: etsikää minua tyhjyydestä. Minä Herra puhun vanhurskautta, ilmoitan, mikä oikein on.
Jes. 55:6
Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
Jer. 5:1
Kiertäkää Jerusalemin katuja, katsokaa ja tiedustelkaa, ja etsikää sen toreilta: jos löydätte yhdenkään, jos on ainoatakaan, joka tekee oikein, joka noudattaa uskollisuutta, niin minä annan anteeksi Jerusalemille.
Aam. 5:4
Sillä näin sanoo Herra Israelin heimolle: Etsikää minua, niin te saatte elää.
Aam. 5:6
Etsikää Herraa, niin te saatte elää, ettei hän tulena tunkeutuisi Joosefin huoneeseen ja kuluttaisi sitä eikä olisi sammuttajaa Beetelillä-
Aam. 5:14
Etsikää hyvää, älkääkä pahaa, että te eläisitte. Silloin Herra, Jumala Sebaot, on oleva teidän kanssanne, niinkuin te sanotte.
Sef. 2:3
Etsikää Herraa, kaikki maan nöyrät, te, jotka pidätte hänen oikeutensa. Etsikää vanhurskautta, etsikää nöyryyttä; ehkä te saatte suojan Herran vihan päivänä.
Matt. 6:33
Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
Matt. 7:7
Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
Luuk. 11:9
Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
Luuk. 12:31
Vaan etsikää Jumalan valtakuntaa, niin myös nämä teille annetaan sen ohessa.
Kol. 3:1
Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella.
JÄRKYTTÄVÄ PIMEYS MITÄ VALLITSEE JOTKUJEN USKOVIEN SYDÄMISSÄ . HUH HEJJAA...Savis, se pimeys on ihan sinun omalla kohdallasi todella syvä !
Sana sanookin kaltaisestasi eksytyksiin pahasti ja syvälle eksyneestä seuraavaa:
Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä.
Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!
Kuinka moni kaltaisesi menestysteologiaan hurahtanut on lopulta palanut loppuun ja luopunut uskostaan, kun pettyivät muka Jumalaan, vaikka kyse olikin siis vain siitä, että ihmiset olivat heille valehdelleet synnittömiksi tulemisista ja täydellisyyksistä.
Katteettomia ja Jumalan Sanan vastaisia oppeja ja opetuksia, ja sitten petytään Jumalaan, vaikka vika olikin siinä, että itse uskottiin valheet, eikä niitä tutkittu ja koeteltu kunnolla !
8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta,
!!!
nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
!!!
Kuten JO edellä kirjoitin, tuo on erittäin osuva kuvaus sinusta juuri Savis ! Anonyymi kirjoitti:
Savis, se pimeys on ihan sinun omalla kohdallasi todella syvä !
Sana sanookin kaltaisestasi eksytyksiin pahasti ja syvälle eksyneestä seuraavaa:
Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä.
Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!
Kuinka moni kaltaisesi menestysteologiaan hurahtanut on lopulta palanut loppuun ja luopunut uskostaan, kun pettyivät muka Jumalaan, vaikka kyse olikin siis vain siitä, että ihmiset olivat heille valehdelleet synnittömiksi tulemisista ja täydellisyyksistä.
Katteettomia ja Jumalan Sanan vastaisia oppeja ja opetuksia, ja sitten petytään Jumalaan, vaikka vika olikin siinä, että itse uskottiin valheet, eikä niitä tutkittu ja koeteltu kunnolla !
8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta,
!!!
nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
!!!
Kuten JO edellä kirjoitin, tuo on erittäin osuva kuvaus sinusta juuri Savis !Rakas anonyymi !!!
Riehut kun sanon sinulle että ei kestä tehdä syntiä halvan armon suojassa ..
Room. 6:23
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
- Anonyymi
Raamattu on maailman luotettavin kirjallinen lähde.
Hallelu, halleluja, otan tanssiskelia kravatti kaulassa pukuun sonnustautuneena, hallelu, hjalleelujaaa, hienostuneesti pyhästi tanssiaaa nyt saan iloiten karkeloisa, hilluti hillun lillun, hilluuti hillu lillun.
Commandohauis - Anonyymi
Ei siinnä rukoilut auta kun uskovaiset ammentavat pimeyttä ihmismieliin.
Herätys todellisuuteen matu-uskonnon satumaailmasta olisi monelle tarpeen. Ja sitten RUKOILLAAN LISÄÄ !!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812567Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2301437Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus841277- 791184
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391169Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1331075Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin111002Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116900Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.27851Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78790