Mistä johtuu kun puhelun nauhoitus ei toimi? xiaomi redmi 8t puhelin google playsta kokeillut useampaa eri tallennusovellusta. Edellisessä honor 8 toimi ilman ongelmia.
Puhelun nauhoitusovellus ei toimi
15
2842
Vastaukset
Minullakin kaikki tallennusohjelmat lopetti toimintansa kun hankin kännykän jossa oli uudempi Android. Nähtävästi uudemmassa Android:ssa tuo ei enää onnistu.
- Anonyymi
Android ei enää tue puheluiden tallennusta.
- Anonyymi
Trolli
- Anonyymi
ottaako kukkaroon
- Anonyymi
Kuinka tallentaa puheluja Android 11: ssä ilman sovelluksia esim..
https://itigic.com/fi/how-to-record-calls-on-android-11-without-apps/- Anonyymi
Ei toimi..
- Anonyymi
Viisi tapaa tallentaa puhelut mihin tahansa Android-älypuhelimeen - Älypuhelin - 2021
https://fi.computersm.com/five-ways-record-phone-calls-any-android-smartphone- Anonyymi
Ei toimi enää..
- Anonyymi
Uusimmissa android puhelimissa ei toimi puhelun nauhoitus. Puhelun nauhoitus kuulemma rikkoo jonkun maan lakeja ja siksi se ei enää toimi uusissa android puhelimissa.
- Anonyymi
Virkamafialle ja kaiken maailman kauppiaille tehty palvelus.
Hyvin monien maiden lainsäädäntö kieltää puheluiden tallentamisen, joten sellaisen sovelluksen tekijä on heikoilla jäillä. Parempi olla tekemättä, ja jäljelle jääneetkin poistetaan kauppapaikoista valitusten tullessa tietoon.
Mielestäni tässä ei nyt oikein ole kohtuullisuutta käytetty. Firmat tallentavat puheluitaan ja yksityisten kuluttajien yksityisyyttä rikotaan yritysten, yhteisöjen ja valtioiden toimesta minkä keretään, mutta yksityinen ei laillisesti saa tallentaa sutkin puhelinhuijarin valheita.- Anonyymi
Kannattaa valita luurinsa sen mukaan mitä vaatimuksia tarvitsee. Typerää on jos joku valmistaja blokkaa ominaisuudet joka paikassa jos yhdessä vaaditaan jonkun älyttömän ajatuksen kieltoa.
Asiakas siis äänestää ns. jaloillaan eli rahoillaan.- Anonyymi
Eli omilla rahoillani pääsen asiakkaan jalkoväliin?
- Anonyymi
Eipä enää ole myynnissä luureja mitkä tukisi puheluiden tallennusta. Toki kiinalaisia ikivanhoilla turvattomilla järjestelmillä omaavia voi olla mutta ei niitä kukaan järkevä osta.
- Anonyymi
Kapulassasi on aOS9 tai myöhäisempi käyttis. Google teki sellaisen parannuksen aOS9 versioon että estivät puhelun tallentamisen.
aOS8 versiota Google paransi siten että puhelun nauhoitus vielä onnistuu, mutta appi ei saa tietää mikä B-tilaajan numero on, joten fileen tiedostonimeksi tulee pelkkä aikaleima.
aOS7:ssä ja sitä aiemmissa puhelun nauhoitus toimii virheettä ja fileen nimeksi tulee täydellisesti "aikaleima _ B-tilaajan numero". Erittäin hyvä puluiden tallennusappi: https://play.google.com/store/apps/details?id=polis.app.callrecorder maksaa muutaman lantin että saa mainoskiusan pois mutta on sen arvoinen. Toimii täysin automaattisesti taustalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751