Harmittaa kun pesee ja silittää ja kuljettaa kipparille niin osa tavaroista on hävinnyt ilman tuloutusta. ilmeisesti otettu omaan talteen. Kuinka voit käyttää tällaista suojapukua tai haalaria tai laukkua. Miltä tuntuu pitää lastaan varastetuissa vaatteissa.Olisin vaikka antanut tarpeeseen ilman. Kun varkaus tapahtuu vauraalla alueella ihmettelee kuka varas on. Joku verojamaksava perhe vai elätti?
Miltä kirpparila varastettu tavara tuntuu
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä vie kirpparille. Myy tori.fi
- Anonyymi
Hyvä torimainos.
Tori on kyllä nyt todella melko sekavassa tilassa.
- Anonyymi
» Olisin vaikka antanut tarpeeseen ilman. Kun varkaus tapahtuu vauraalla
alueella ihmettelee kuka varas on. Joku verojamaksava perhe vai elätti?»
Kannattaa viedä johonkin köyhällä alueella olevalle kirpparille, niin tiedät että haalarisi varmasti meni köyhien tarpeisiiin silloin.
Maahanmuuttajat ovat köyhiä. Joku Kirstinmäern suunta tai metromatkan takana Helsingissä Kontula, siellä on paljon köyhää väkeä. Silloin sua ei harmita, jos kolmannes tavaroistasi pöllitään, normaalina kirppiksen myymälävarkautena. - Anonyymi
Joskus ne kulkee väärään pöytään kun ihmiset eivät jaksa palauttaa niitä oikeaan paikkaan takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440