Jotkut tekee taloja minä patalappuja.
Onko teillä toiveita millasia vois olla? Ompelen en kudo niitä. Niitä tulisi paljon pivän mittaan, ja kun hintaa ottaisn 3,50 kpl ja kankaita saan kierrätyskeskuksesta lähes ilmaiseksi, niin jäisi tekopalkkioitakin.
Köyhyytei on kohta historiaa kun alan tienaamaan näillä lappusilla.
Aattelin ruveta ompelemaan patalappuja
5
151
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kyllähän patalapuille käyttöä on ja itse toisaalta ni kelpais vähän isompi ja saa kunnon otteen. Kerran sattu niin että meinasin paljain käsin ottaa uunipellin heh hyvin äkkiä huomas.
- Anonyymi
Patalappu on tavara joka on ajaton. Sitä tarvii joka päivä, sitä tarvii kaikki ja vain mielikuvitus on rajana milalsen siitä teet.
- Anonyymi
Kannattaa tehdä sitä mitä osaa ja patalaput ovat menevää tavaraa. Voit myydä netin kautta ja postittaa ne helposti tai voit antaa jonkun myydä puolestasi kirpputorilla tai itsekin voit niitä kaupitella kirpputorilla. Myöhemmin voit alkaa tehdä vaikka tyynynpäällisiä ym.
- Anonyymi
Kyllä, olen tehnytkin. Kudon myös kaulaliinoja ja myssyjä. On hienoa nähdä omia tekeleitä ihmisten päällä ja huushollissa. Monet ovatkin hittituotteita, että lähes menee kuumille kiville. Voisin kohta nostaa hintoja. Super tavaraa merkkituotteita.
Hyvä hyvä. Puhdetöitä. Pitäisköhän itsekin jotain ommella? Neulominen ei oikein suju. Nopeasti ainakaan. Tee patalapuista paksuja että niillä voi pitää pitkään kuumasta kiinni. Monet kaupan patalaput/patakintaat ovat suorastaan surkeita.. polttavat läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3701184- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44605
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20530SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht323513- 78490
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459