Jotkut tekee taloja minä patalappuja.
Onko teillä toiveita millasia vois olla? Ompelen en kudo niitä. Niitä tulisi paljon pivän mittaan, ja kun hintaa ottaisn 3,50 kpl ja kankaita saan kierrätyskeskuksesta lähes ilmaiseksi, niin jäisi tekopalkkioitakin.
Köyhyytei on kohta historiaa kun alan tienaamaan näillä lappusilla.
Aattelin ruveta ompelemaan patalappuja
5
150
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kyllähän patalapuille käyttöä on ja itse toisaalta ni kelpais vähän isompi ja saa kunnon otteen. Kerran sattu niin että meinasin paljain käsin ottaa uunipellin heh hyvin äkkiä huomas.
- Anonyymi
Patalappu on tavara joka on ajaton. Sitä tarvii joka päivä, sitä tarvii kaikki ja vain mielikuvitus on rajana milalsen siitä teet.
- Anonyymi
Kannattaa tehdä sitä mitä osaa ja patalaput ovat menevää tavaraa. Voit myydä netin kautta ja postittaa ne helposti tai voit antaa jonkun myydä puolestasi kirpputorilla tai itsekin voit niitä kaupitella kirpputorilla. Myöhemmin voit alkaa tehdä vaikka tyynynpäällisiä ym.
- Anonyymi
Kyllä, olen tehnytkin. Kudon myös kaulaliinoja ja myssyjä. On hienoa nähdä omia tekeleitä ihmisten päällä ja huushollissa. Monet ovatkin hittituotteita, että lähes menee kuumille kiville. Voisin kohta nostaa hintoja. Super tavaraa merkkituotteita.
Hyvä hyvä. Puhdetöitä. Pitäisköhän itsekin jotain ommella? Neulominen ei oikein suju. Nopeasti ainakaan. Tee patalapuista paksuja että niillä voi pitää pitkään kuumasta kiinni. Monet kaupan patalaput/patakintaat ovat suorastaan surkeita.. polttavat läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492393Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156957- 66950
- 80942
- 117909
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!40898Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73763- 71591